huh? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:43 schreef wonderer het volgende:
Ja, ook zoiets. Oa. dat ze midden in Utrecht nieuwe bommen aan het testen waren... niet zo leuk
Dat droomde ik dus. Ik stond op een pleintje en er vlogen vliegtuigen laag over die van die grote WO2 bommen dropten achter de huizenrij die aan de rand van het pleintje stonden. Vette explosies en dikke zwarte rook enzo, en niemand keek raar op, want het was toch allemaal test. Maar ik had het idee dat dat niet helemaal klopte, je kunt bommen toch helemaal niet zo precies mikken!? En toen stortte er een helicopter nep op het pleintje neer en daar keek ook niemand van op. Niet zo leuke droom.quote:
klinkt niet gezellig idd. Je had laatst ook zo'n vreemde, nietwaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat droomde ik dus. Ik stond op een pleintje en er vlogen vliegtuigen laag over die van die grote WO2 bommen dropten achter de huizenrij die aan de rand van het pleintje stonden. Vette explosies en dikke zwarte rook enzo, en niemand keek raar op, want het was toch allemaal test. Maar ik had het idee dat dat niet helemaal klopte, je kunt bommen toch helemaal niet zo precies mikken!? En toen stortte er een helicopter nep op het pleintje neer en daar keek ook niemand van op. Niet zo leuke droom.
Dagelijksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
klinkt niet gezellig idd. Je had laatst ook zo'n vreemde, nietwaar?
ja die had ik gelezen. Geen idee wat je ermee moet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
DagelijksZie ook het centrale dromentopic in TRU (meen ik). Paar dagen terug over Hitler gedroomd. Sloeg echt nergens op.
Niks, gewoon lachen en weer gaan slapenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja die had ik gelezen. Geen idee wat je ermee moet.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een vervelende manier om die ziektekiemen te moeten uitzweten![]()
euh, vanochtend toen ik in de speigel keek was ik nog niet blondquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik had het over iets anders. Ik ben gewoon blij dat wat ik in mijn hoofd had zo logisch is dat mensen al voor ze het verhaal gelezen hebben snappen wat er gebeurt
Lees nog even na wie Koen ook alweer is...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh, vanochtend toen ik in de speigel keek was ik nog niet blond
maar dat kan dus vandaag zomaar spontaan veranderd zijn
maar mij zeggen die postings dus dat hij thuis ziek op bed ligt met een griepje (al dan niet gesimuleerd)
en dan komt Koen hem verzorgen/opzoeken en van het een komt het ander
ach ja, over een paar weken heb ik weer meer zekerheid als ik met Arthus weer in de trein naar huis toe zit![]()
![]()
en toch hoeft het een en ander niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees nog even na wie Koen ook alweer is...
Bespeur ik hier het begin van een nieuwe soap?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch hoeft het een en ander niet uit te sluiten![]()
en ja ik heb terug gelezen ja![]()
Nee, hoogstaand drama, mag dat ook?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bespeur ik hier het begin van een nieuwe soap?
altijd welkom. Kan ik alvast een loge-plaats reserveren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, hoogstaand drama, mag dat ook?
gewoon hier in het topic blijven postenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
altijd welkom. Kan ik alvast een loge-plaats reserveren?
![]()
Jawel: http://arthur.nietoverdrijven.comquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
altijd welkom. Kan ik alvast een loge-plaats reserveren?
![]()
jij ook fijn slapen, tof dromen over transitors en condensatoren en zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
ja ik ga ook te bedde
met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik niet meer precies weet hoe het gingquote:Op woensdag 7 februari 2007 06:11 schreef DR34M3R het volgende:
en een goede morgen aan het begin van weer een nieuwe dag!
Stroek, ik hoop dat jij lekkerder gedroomd hebt dan ik?
Moet je op het stadhuisplein eens kijken anders....quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waarom lag er hier alleen maar rondom het station en stadion sneeuw vanochtend ?
Daar komen 401 en 402 nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Moet je op het stadhuisplein eens kijken anders....
Een bult sneeuw van 4 meter hoog...
Zie dat er dan wel beter uit dan die sneeuwramp, en nee ik schrijf hier bewust sneeuw en niet snowquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:13 schreef maedel het volgende:
Op die bult wordt trouwens as we speak een videoclip opgenomen...
Het ziet er echt waaaaaanzinnig uit![]()
Twee kerels in oranje jas en iemand in een ijsberenpak![]()
Bron: Eindhovens Dagblad en eigen observatie...quote:Garage dicht wegens instortingsgevaar
EINDHOVEN - De politie heeft vanmorgen de parkeergarage onder het Stadhuisplein voor al het publiek afgesloten wegens instortingsgevaar. Dit is ontstaan als gevolg van de grote hoeveelheid ijs en sneeuw die er na het ontruimen van het IJssculpturenfestival is opgehoopt.
dat was net te ver voor de lunchwandelingquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:47 schreef maedel het volgende:
die bult sneeuw levert inmiddels instortingsgevaar op voor de ondergelegen parkeergarage.
[..]
Bron: Eindhovens Dagblad en eigen observatie...
"momenteel wordt er gewerkt aan het verwijderen van het ijs"
yeah right, ik zie anders helemaal geen enkele beweging![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de post is onderweg![]()
4.2 gb aan avi filmpjes
Jaja,quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en het kruisje is ook nog blauw ook![]()
![]()
Uhuquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu maar braaf wachten bij de brievenbus morgenochtend
Yeah. Op zich zijn de verhalen wel los te lezen, volgens mij, maar er wordt wel (impliciet) terugverwezen. Ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:44 schreef DR34M3R het volgende:
ben nu de 3e aan het lezen. Dacht, laat ik maar bij het begin beginnen, da's wel zo handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |