tuurlijk wel,quote:Op maandag 5 februari 2007 21:09 schreef DR34M3R het volgende:hallooooo dames!
ff bliksembezoekje tussendoor. Toch de 86 nog gehaald zie ik
ze hebben natuurlijk liever dat je er eentje uit de standaard voorraad neemt ?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Dick is bijna jarig en ik wil hem weer zo'n zelfgemaakte kaart sturen via Hallmark, maar ik kon eerst geen leuke foto vinden en nu doet Hallmark moeilijk en moet ik steeds de tekst verplaatsen en opnieuw uploaden om te zien of het past.
Nee het tempo uit het H topic halen we hier bijna nooitquote:Op maandag 5 februari 2007 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Nou, het ging niet erg hard dit weekend....
Nee, maar ze zeggen er niet bij hoe groot zo'n kaart is, dus de verhouding was even puzzelen. Maar ik heb nu een leukequote:Op maandag 5 februari 2007 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze hebben natuurlijk liever dat je er eentje uit de standaard voorraad neemt ?
nu kom niet voorbij voldoende sponsors ?
*nieuwsgierig kijk*quote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen er niet bij hoe groot zo'n kaart is, dus de verhouding was even puzzelen. Maar ik heb nu een leuke
Nu maar hopen dat hij er blij mee isquote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ze zeggen er niet bij hoe groot zo'n kaart is, dus de verhouding was even puzzelen. Maar ik heb nu een leuke
Nouououou, het is bijna valentijn....;)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOh jij wil ook een Hallmark kaart ontvangen ?
maar als ik nu dan Ja ga zeggen is het niet meer anoniemquote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nouououou, het is bijna valentijn....;)
Ja, het ging dus niet over Valentijn... hij is bijna jarigquote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nouououou, het is bijna valentijn....;)
.... wacht af.....quote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als ik nu dan Ja ga zeggen is het niet meer anoniem![]()
Ja maar dan kan IK toch wel een kaart verwachten met Valentijn?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het ging dus niet over Valentijn... hij is bijna jarig
Dat had ik 30 jaar eerder moeten wetenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
ik weet wel hoe het eindigt:
kinderen die zwijgen
zullen nooit iets krijgen
9 februari wordt ie 66.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja maar dan kan IK toch wel een kaart verwachten met Valentijn?
mijn verjaardag duurt nog ruim een half jaar
Wanneer is Dick jarig en hoe oud wordt hij?
Hebben jullie die maand nou nog niet afgeslotenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 06:08 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben de eerste vandaag!
Goedemorgen dames!![]()
dat wordt dus weer met de postduif berichtjes over en weer sturen ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Sitethief het volgende:
RIBW heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dus weer met de postduif berichtjes over en weer sturen ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik dan mijn temp dir maar op dvd branden voor je ?
nou eens kijken of het fik apparaat aan te zwengelen isquote:
Whehehe! Ja, dat mag van mij wel, maar ik weet niet of Koen dat allemaal wel zo leuk vindtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik hem wel een glas cranberry sap aanbieden ?![]()
Zit jij nu toch nog spoilers weg te gevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehehe! Ja, dat mag van mij wel, maar ik weet niet of Koen dat allemaal wel zo leuk vindt
Interpreteer het zoals je wilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zit jij nu toch nog spoilers weg te geven![]()
Nee hoor, gewoon een griepje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar hij hoeft er toch niet het ziekenhuis voor in ????????
Wheheh! Je zit meer in de richting dan je waarschijnlijk dacht toen je dat posttequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hij krijgt gewoon aandacht te weinig.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik las 't zo en ik dacht gelijk 'hij moet weer 'n beurt hebben', als 1+1=10![]()
hi wonderer. Wel gedroomd. Niet lekker :Squote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
Hoi DreamerNog lekker gedroomd vannacht?
*LOL*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Sitethief het volgende:
RIBW heeft 4 maanden lang verzaakt de kabelaansluiting te betalen........
En nu is ie afgesloten, dus geen tv en internet meer..........................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |