Ja die fipo van je was wel strategisch geplaatst op nummer 299quote:Op zondag 4 februari 2007 23:01 schreef Sebasser het volgende:
sepo
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die fipo van je was wel strategisch geplaatst op nummer 299![]()
Ik ben het Gielmobiel.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zo wil jij de Gielmobiel het topic insmokkelen![]()
GN'ers he.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oheuhm
![]()
Dus wij zijn nu ook CN' ers geworden![]()
die van mij staat dus nog in het vorige topic en had ik gisteravond al neer gezetquote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef Stali het volgende:
[..]
GN'ers he..
He, maar waar blijft je weekendbelevenis nu?
Die van mij was namelijk nogal gewoon: veel slapen als gevolg van veel wijn en nachtelijk geouweneel.
Bij Dirk denk ik aan de klompenman van Lula...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van mij staat dus nog in het vorige topic en had ik gisteravond al neer gezet
ging over mijn middagje in de kroeg hangen met Dirk Diggler![]()
hij heeft in elk geval geen klompvoetjesquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij Dirk denk ik aan de klompenman van Lula....
Even teruglezen want was zaterdagmiddag en dan zeer zeker slapen. tiktakrotklok naast de PC.
Veel plezierquote:Op maandag 5 februari 2007 00:56 schreef wonderer het volgende:
We gaan straks denk ik naar Pan's Labyrinth.
Stali,quote:
Ja mag dat niet ?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:29 schreef Sitethief het volgende:
Haaaaaai.
Mijn weeken was TOF,
.
[..]
Stali,, jij hier???
Tuurlijk mag dat,quote:Op maandag 5 februari 2007 11:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mag dat niet ?
user heeft zich keurig gedragen hoor![]()
![]()
Ja maar het was hier ook een gekkenhuis dit weekendquote:Op maandag 5 februari 2007 12:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat,. Was alleen verbaasd haar hier tegen te komen,
.
quote:
Vertel, Vertel, Vertel, niet te snel we schrijven méééééééé!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk! Ik had feestjes!
Dus een leuk weekend gehad, en een weekend hoeft niet speciaal te zijn om leuk te zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het was niet heel spektaculair. Vrijdagavond reuniefeestje van de China-mensen die ik een maand niet gezien heb, en op zaterdag avond een diplima-geslaagd-feestje van een van mijn beste vriendinnen.
Bert, Bert, desnoods betalen we bijquote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vertel, Vertel, Vertel, niet te snel we schrijven méééééééé!!!
Schikt 't?????quote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bert, Bert, desnoods betalen we bij
Nou het belangrijkste van het bloemschikken is dus de hellum![]()
Nee vandaag nietquote:Op maandag 5 februari 2007 17:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Schikt 't?????
Meesterlijk dat stukje!!!!![]()
![]()
![]()
Lange dag gehad?quote:
Ja, en waarom nu zo verbaasd? Ik Fok! wel vaker hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:29 schreef Sitethief het volgende:
Haaaaaai.
Mijn weeken was TOF,
.
[..]
Stali,, jij hier???
Je hebt hem positief verrast door ook in het L topic te postenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, en waarom nu zo verbaasd? Ik Fok! wel vaker hoor..
Ik ken hem slechts van Fok! ook, alweer heel lang geleden trouwens. Moet wel lachen om zijn enthousiasme nu. Goed voor hemquote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt hem positief verrast door ook in het L topic te posten![]()
Als je morgen dan maar weer de dag begint met een dansje he?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
*frusti doet*
Mag een paar setjes bankdrukken en shoulder press ook?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je morgen dan maar weer de dag begint met een dansje he?
Als ik maar niet mee hoef te doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag een paar setjes bankdrukken en shoulder press ook?
Ja hij is op dit moment goed en enthousiast bezigquote:Op maandag 5 februari 2007 20:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ken hem slechts van Fok! ook, alweer heel lang geleden trouwens. Moet wel lachen om zijn enthousiasme nu. Goed voor hem.
komt dat door mij ?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
*frusti doet*
Nee, Dick is bijna jarig en ik wil hem weer zo'n zelfgemaakte kaart sturen via Hallmark, maar ik kon eerst geen leuke foto vinden en nu doet Hallmark moeilijk en moet ik steeds de tekst verplaatsen en opnieuw uploaden om te zien of het past.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |