Op naar de 100 voor morgen 00:00.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:31 schreef maedel het volgende:
Eej, dat had ik niet verwacht, dat er nog een nieuw topic zou komen
![]()
"De uitdaging"quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op naar de 100 voor morgen 00:00.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:31 schreef maedel het volgende:
Eej, dat had ik niet verwacht, dat er nog een nieuw topic zou komen
![]()
Ik had het inmiddels toevallig ook net gevonden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik had net in dat topic op 't forum gereageerd hier erover. Een jonge homo op een boot
Waarom op dat tijdstip ??quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op naar de 100 voor morgen 00:00.
Is die gecombineerd nou ofzo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waarom op dat tijdstip ??
ONZ meet is toch op 9 Feb 2007 ?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels toevallig ook net gevonden.
*pakt popcorn*
Ik heb die ondertitel niet voor niksquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:41 schreef NanKing het volgende:
[..].
Soms denk ik bij mezelf 'waarom reageer ik nog in topics als dat'.
Maar ja, als ik 't niet doe, wie doet 't dan![]()
.
Is dit niet een mooie gelegenheid om die vraag in het SCH topic te doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef maedel het volgende:
[..]
"De uitdaging"
Ik gooi er meteen een vraagstukje in
Wat vinden we hiervan:
Amsterdam ziet jonge homoboot niet zitten
Er zijn teams?quote:
Dit onderwerp is vorige week al door SCH hier aangedragenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik had net in dat topic op 't forum gereageerd hier erover. Een jonge homo op een boot
Aww je mag wel in mijn team hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Er zijn teams?
Ik wil ook in een team!![]()
Bij mijn weten niet hoorquote:
Ja volgens mij voldoe jij volledig aan het teamquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Er zijn teams?
Ik wil ook in een team!![]()
Stoerquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aww je mag wel in mijn team hoor.
Ja start die discussie maar eens op met SCHquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Stoer![]()
Eigenlijk moet die reeks "stel hier je vragen aan een ervaren homo/lesbeau" gaan heten, niet dan?
Euhm, ik weet effe niet hoe ik dit moet interpreteren. Doe even in de serieus modus svp?quote:
Ja, meteen binnenbanjeren en de boel op stelten zetten is ook niet de bedoeling natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:09 schreef NanKing het volgende:
Het was niet cynisch bedoelt van Stroek.
sfeer is daar ook heel open en eerlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, meteen binnenbanjeren en de boel op stelten zetten is ook niet de bedoeling natuurlijkHet moet wel aangenaam blijven.
Da's waar ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef NanKing het volgende:
Door dat SCHtel topic is lesbeau ontstaan enzoot.
Dus ik ben niet de enige die de FP zo bekijktquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels toevallig ook net gevonden.
*pakt popcorn*
Volgens mij ben jij wel aardig. Kennis van Angel of toeval?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ben zelf 100% hetero, maar help jullie graag de 100 te halen... Dit moet haast een gezellige topicreeks zijn (reeds # 85) , misschien kom ik nog vaker als ik welkom ben?
Zoals je in de OP kunt lezen is iedereen hier welkom.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ben zelf 100% hetero, maar help jullie graag de 100 te halen... Dit moet haast een gezellige topicreeks zijn (reeds # 85) , misschien kom ik nog vaker als ik welkom ben?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel aardig. Kennis van Angel of toeval?
weet ik. Ik ben zelf een "Bumke"quote:
Collega? Een van de D's?quote:
Niet een van de D's. Al zou je met deze nickname een eind moeten komen bij hemquote:
Ik heb hem maar een paar keer mogen ontmoetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet een van de D's. Al zou je met deze nickname een eind moeten komen bij hem
Nee idd, collega. Ik bof. Jullie moeten het met zijn posts hier doen, ik kan het de hele dag![]()
en terecht!quote:
TAPAS!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Wil er iemand wat lekkers ?
High tea?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Wil er iemand wat lekkers ?
Poeh, nou ik weet niet of ik het zo lang zou kunnen uithouden....quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
Nee idd, collega. Ik bof. Jullie moeten het met zijn posts hier doen, ik kan het de hele dag![]()
....IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid....quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Poeh, nou ik weet niet of ik het zo lang zou kunnen uithouden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |