kan jij er dan niet naast rennen en hem een parapluie boven het hoofd houden ?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
straks zeggen jullie nog dat het mijn schuld is omdat ik veel te vroeg thuis was, en dus nog energie te veel hadquote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
Het ziet er naar uit dat we # 88 nog gaan halen vandaag
ik vind hem nog leuker dan de vorigequote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5084559858148609812&hl=nl
Hier, nog een leuke aflevering van Jelger & Sebastiaan en de Ekster
wat is er mis met nat worden?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij er dan niet naast rennen en hem een parapluie boven het hoofd houden ?
Ja, iemand moet de schuld krijgen. En het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef wonderer het volgende:
Blame Stroekie!
loopt mokkend weg en gaat stilzwijgend op de naughty chair in de bad corner zittenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, iemand moet de schuld krijgen. En het is wel heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig!
*LOL*quote:
Ik voel nog steeds de pijn in mijn schenen en voeten van dat rennenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vind hem nog leuker dan de vorige
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
ja, en DIE reactie was te verwachten natuurlijk
Jazeker. Ga je maar zitten schamen. Je hebt iedereen weggejaagdquote:
Nee, dat jong moet een beetje weerwerk in 't gat krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij er dan niet naast rennen en hem een parapluie boven het hoofd houden ?
MikeyMo welquote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Twilight princess al uitgespeeld dan?
mn haar zag er anders niet uit vanmorgen toen ik in de stromende regen op de kut bus stond te wachtenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:goed zo. Van een beetje regen is nog niemand doodgegaan hoor
*geen dubbelzinnige opmerking maak"e:Op maandag 12 februari 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, dat jong moet een beetje weerwerk in 't gat krijgen.
Keek net op je fotoboek. Dat is toch geen probleem? Je schudt je vacht een keer uit en klaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
mn haar zag er anders niet uit vanmorgen toen ik in de stromende regen op de kut bus stond te wachten
ik merk het ja. Gewoon 2x klikkenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Fok is een beetje recalcitrant op het moment
wehehehequote:Op maandag 12 februari 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Keek net op je fotoboek. Dat is toch geen probleem? Je schudt je vacht een keer uit en klaar.
![]()
jah. ik dacht al dat het aan mijn pc lag. Helemaal voor niks opnieuw opgestart :|quote:Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Fok is een beetje recalcitrant op het moment
Trust me,als fok traag is ligt het ZELDEN aan je pcquote:Op maandag 12 februari 2007 20:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jah. ik dacht al dat het aan mijn pc lag. Helemaal voor niks opnieuw opgestart :|
ik leer snelquote:
Brad z'n wekker gaat ook standaard anderhalf uur te vroeg voor mij.. ik pit lekker doorquote:Op maandag 12 februari 2007 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik merk het ja. Gewoon 2x klikken
* Qwea is behoorlijk moe.
Ik moest er verdorie vroeg uit vanmorgen. De wekker van vriendlief ging om 06:45 terwijl ik "pas" om 08:00 ophoefde. Dus ik ben maar wakker gebleven. Wel flink moe nu
En spierpijn in mn boven benen
Watje....quote:Op maandag 12 februari 2007 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik merk het ja. Gewoon 2x klikken
* Qwea is behoorlijk moe.
Ik moest er verdorie vroeg uit vanmorgen. De wekker van vriendlief ging om 06:45 terwijl ik "pas" om 08:00 ophoefde. Dus ik ben maar wakker gebleven. Wel flink moe nu
En spierpijn in mn boven benen
Zoiets van "inderdaad, daar wordt 'ie hard van"?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
*geen dubbelzinnige opmerking maak&
Meer iets van "hij heeft vast liever iets anders in zijn gat" of iets in die richting...quote:Op maandag 12 februari 2007 21:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoiets van "inderdaad, daar wordt 'ie hard van"?
Nee,geen vernieuwende dingenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad z'n wekker gaat ook standaard anderhalf uur te vroeg voor mij.. ik pit lekker doorHeerlijk het hele bed voor me alleen!
En wat heb je gedaan, nieuw standje?
Ik haat vroeg opstaanquote:Op maandag 12 februari 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Watje....![]()
Toen zat ik al op mijn fiets op weg naar mijn werk
Enneh....spierpijn waarvan?
wil ik dat wel weten?
bijnaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:04 schreef Stroekie het volgende:
Zitten we nog nog niet op topic nummer 88 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |