zoals een stroek die al om 18.00 uur thuis zitquote:Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, nou. Ik vind dat we een dromer en een verwonderaar best af kunnen wisselen zodat er altijd iets de bedenken of te fantaseren valt.
valt best wel mee hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Ik praat wel weer veel over mezelf he? *mond hou*
Ik mag hier dan nog vrij nieuw zijn, maar ik geloof dat dit in de krant mag...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoals een stroek die al om 18.00 uur thuis zit
maar dat is dan ook zijn eigen schuld, hij had dit weekend zijn jas leeggemaakt en was vergeten om anderhalve kilo aan plastic pasjes terug te stoppen
dus toen ik vanochtend carpoolend met collega mee naar het werk reed kwam ik er gelukkig toen al achter dat ik mijn NS traject kaart thuis had laten liggen
dus niks overwerken vanavond en gewoon vroeg naar huis toe![]()
Ja waar blijft de nieuwe? Die was toch af?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt best wel mee hoor
maar inderdaad we horen je liever over Arthur praten![]()
had jij nu afgelopen weekend je verjaardag ingehaald voor/met vrienden en vriendinnen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel lekker geslapen, alleen maar 3 uur lang.
zo maak ik regelmatig stroekblunders hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag hier dan nog vrij nieuw zijn, maar ik geloof dat dit in de krant mag...
Ik had het niet over je blunders, daar weet ik intussen vanalles vanquote:Op maandag 12 februari 2007 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo maak ik regelmatig stroekblunders hoor
de rest schrikt daar al wat minder van![]()
Wheheh. Ik heb gisteren drie dagboekfragmenten geschreven die ik er straks ga opzetten, en ik wil nog een stukje extra schrijven en dan kan het verhaal ook onlinequote:Op maandag 12 februari 2007 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
valt best wel mee hoor
maar inderdaad we horen je liever over Arthur praten![]()
ik heb er al ingekalktquote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En inmiddels heb ik zelf ook de mijne geopend. Wees gewaarschuwd...
Ja die uren zal ik in de rest van de week wel weer moeten gaan inhalenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had het niet over je blunders, daar weet ik intussen vanalles van![]()
het feit dat je nu al thuis bent...![]()
now you're talking businessquote:Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ik heb gisteren drie dagboekfragmenten geschreven die ik er straks ga opzetten, en ik wil nog een stukje extra schrijven en dan kan het verhaal ook online
"Dr34m3r een dikke knuffel geeft"quote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dagboek, idd. Er is buiten mij maar 1 persoon die de link heeft, misschien krijg je hem nog ooit... Is een beetje eentonig tegenwoordig hoor
![]()
da's helaas nog niet eens het topje van de ijsbergquote:Op maandag 12 februari 2007 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had het niet over je blunders, daar weet ik intussen vanalles van![]()
Ja en dan moet ik die andere topics ook nog gaan bijlezenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
Vijf op een rij, Stroekie toch!
geen ideequote:Op maandag 12 februari 2007 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg Stroek, wat is er aan de hand met je usericon?
okay dan zal de server in denemarken wel uit de lucht zijn in verband met onderhoudquote:Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef wonderer het volgende:
The connection was refused when attempting to contact foto.stroekie.com.
Dat geeft niet, dat doe ik ook altijd... reageren in iemand anders' fobo... Hoewel het voor de lurkers lastig te volgen is, maar daar doe je het niet voorquote:Op maandag 12 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
ow en bedankt voor de mooie reacties in mijn fobo. Morgen wordt er een nieuwe groepsfoto gemaakt op het werk, die zal ik erbij zetten. Zoek de verschillen
En wonderer, aangezien ik nieuw was in het fotoboek, is mijn reactie in jouw fobo gekomen
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef wonderer het volgende:
Dagboekfragmenten staan online, maar het is handiger als je ze nog niet leest want dat verraadt een stukje van het verhaal
Eigen schuld, ik had je gewaarschuwdquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef wonderer het volgende:
Ik ontdek ineens een litteken op mijn duim terwijl ik geen idee heb hoe die daar komt...
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigen schuld, ik had je gewaarschuwd![]()
Wheheh, wacht maar op de film. Ziet er hetzelfde uitquote:Op maandag 12 februari 2007 18:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hannibal is aan je duim begonnen
![]()
Ohquote:Op maandag 12 februari 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ik had ze al gelezen voor je waarschuwing....
Geen idee, ik heb het niet gelezen dus ken de inhoud niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh
Ik vraag me een beetje af wat ik nu met de "trashcan" moet doen... Blogentry van maken voor degenen die het alsnog willen lezen of gewoon weglaten?
Nee, het is uitgeschreven wat er in de laatste dagboek-entry staat (in ieder geval half, want ik kwam er halverwege achter dat dit niet ging werkenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet gelezen dus ken de inhoud niet.
Zit er geen bruikbaar materiaal tussen wat je kunt gebruiken (al dan niet in aangepaste versie) in een volgend verhaal?
Na publicatie van het nieuwe verhaal hier gewoon in de groep grooien, of op je eigen forum stukje bij Arthus het de lezers democratisch voorleggen ?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh
Ik vraag me een beetje af wat ik nu met de "trashcan" moet doen... Blogentry van maken voor degenen die het alsnog willen lezen of gewoon weglaten?
Oh ja, op het forum zetten is wel leuk.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na publicatie van het nieuwe verhaal hier gewoon in de groep grooien, of op je eigen forum stukje bij Arthus het de lezers democratisch voorleggen ?
da's haske hip zo interactief![]()
Hey Wonderer!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Hey Qwea!
Ik kan iets zeggen over fluit en spelen en "blowen" maar dat doe ik lekker niet. Veel plezier in het orkest en sterkte met de regen.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms goed, maar nu moet ik weg, spullen pakken en (door de regen) naar orkest.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ook nietquote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Ja, zelfs hier is het geen mogguh meer
regen kan heel fijn zijn hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |