Dat zeg ik ook niet zelf dat doen anderen... hihiquote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat moeten anderen maar over mij oordelen, daar heb ik professioneel geen mening over![]()
ik ben de dromer van het stelquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben de dromer van het stel
Kom hier ook pas sinds # 85 hoor. Niet zo raar dat je me nog niet kent. Ook de rest moet me nog echt leren kennen
Heb me vrijwillig aangemeld om te helpen en ik vind het hier gezellig!
Daarom zul je me hier denk ik tot ver na # 100 tegen blijven komen.
ik zag het ook en heb ge-edit. Helpen de 100 te halen dus... en verderquote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef liefie_ het volgende:
helpen met wat?
en ik ben liefie_ hier vanaf deel een of zo toen ik wel internet had en nu vrijwel altijd afwezig haha
ik ben heel lief maar niet altijd even geliefd door de mensen hier
en dan straks tijdens de meet niks meer te roddelenvragen hebben ?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Nirak het volgende:
misschien moeten we weer eens een voorstelrondje doen?
Zou voor mij iig handig zijn. Het enige wat ik van de meesten weet is dat ze uit de regio EHV komenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Nirak het volgende:
misschien moeten we weer eens een voorstelrondje doen?
de meeste hebben toch een fobo?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou voor mij iig handig zijn. Het enige wat ik van de meesten weet is dat ze uit de regio EHV komen
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zou voor mij iig handig zijn. Het enige wat ik van de meesten weet is dat ze uit de regio EHV komen
.....quote:
*jaloers kijk*quote:Op zondag 11 februari 2007 21:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hiervoor heb ik 2 jaar in het dolfinariumgewerkt.
tot morgenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef DR34M3R het volgende:
En helaas, aan alle leuke dingen komt een eind.
Zo ook vandaag, ik ga jullie weer verlaten....
Tot morgen!
Dus spreken we produktief weekendquote:Op maandag 12 februari 2007 04:24 schreef wonderer het volgende:
Na het verwijderen van 1600 woorden (en ze in een bestandje "trashcan.txt" te zetten, deleten kan ik nooit over mijn hart verkrijgen), en het besluit er toch een verhaal van te maken, het truth or dare tot een ander verhaal te laten wachten, is de eerste versie van "Broederliefde" zomaar ineens klaar...
TIjd voor wat revisies en dan hebben de ongeduldigen onder jullie toch geluk, twee weken wordt het niet
Ik weet het, ik zou graag wat langer blijven hangen. Het heeft zijn reden, laten we het daar maar op houdenquote:
Nee, als jij vertrekt, is het amper de moeite meer waard om te postenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zou graag wat langer blijven hangen. Het heeft zijn reden, laten we het daar maar op houden
![]()
Maar zoveel heb ik in de tussentijd niet gemist zie ik
Maar goed, ik ben er weer, hallo allemaal
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, als jij vertrekt, is het amper de moeite meer waard om te posten
Dat je je welkom voelt is dan ook weer een compliment deze kant opquote:Op maandag 12 februari 2007 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dat is nou leuk om te horen, ik hoopte al dat ik hier net zo welkom was als ik me voelde
Dat vind ik ook een goed idee, heb ik iets te lezen als ik mezelf 's morgens uit bed gesleurd heb. Kut geslapen trouwensquote:Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, nou. Ik vind dat we een dromer en een verwonderaar best af kunnen wisselen zodat er altijd iets de bedenken of te fantaseren valt.
Nee hoor, ik ben alleen intussen op mijn weblog bezig. Kijk om de zoveel minuten even wat er hier gebeurd, ben zo klaar hoor. Ga gewoon door.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Ik praat wel weer veel over mezelf he? *mond hou*
Da's ook wat waard... beetje uitgerust of dat niet? Nog leuk gedroomd?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel lekker geslapen, alleen maar 3 uur lang.
Leuk, weblog waarover? Jezelf? Is het een geheim dagboek of mogen wij het ook lezen?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben alleen intussen op mijn weblog bezig. Kijk om de zoveel minuten even wat er hier gebeurd, ben zo klaar hoor. Ga gewoon door.
Waarom heb je zo slecht geslapen?
Niet uitgerust en niet gedroomd. Ik zou echt heel graag willen dat ik vaker droomde, of onthoud wat ik droomde.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook wat waard... beetje uitgerust of dat niet? Nog leuk gedroomd?
Iedereen droomt, alleen niet iedereen onthoud zijn dromen. Dat schijn je wel te kunnen trainen trouwens.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet uitgerust en niet gedroomd. Ik zou echt heel graag willen dat ik vaker droomde, of onthoud wat ik droomde.
Ja... wakker worden op het juiste moment. Uitzoeken wanneer je je rem slaap hebt en daar je wekker op zetten. Werkt het ook niet tijdens de snooze of ben je dan meteen klaarwakker?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet uitgerust en niet gedroomd. Ik zou echt heel graag willen dat ik vaker droomde, of onthoud wat ik droomde.
Dagboek, idd. Er is buiten mij maar 1 persoon die de link heeft, misschien krijg je hem nog ooit... Is een beetje eentonig tegenwoordig hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, weblog waarover? Jezelf? Is het een geheim dagboek of mogen wij het ook lezen?
En ik weet niet waarom. Lag na te denken en ik werd een paar keer wakker omdat ik moest pissen.
Ik heb wel eens dat mijn wekkerradio in mijn droom verwerkt wordt. Dan is het gewoon een autoradio die ergens aan staat of zo. Dan helpt ie ook niet echt, slaap je er dwars doorheenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan snooze, ik word wakker met radio, val vervolgens in slaap en word na een half uur weer wakker met mijn telefoon wekker, val weer in slaap, en word dan na een kwartier weer wakker omdat mijn moeder me roept.
En inmiddels heb ik zelf ook de mijne geopend. Wees gewaarschuwd...quote:
Doe je ontspanningsoefeningen voordat je gaat slapen? Dat helpt enigszinsquote:Op maandag 12 februari 2007 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt een ramp met opstaan. Vre-se-lijk. Ook omdat ik het gevoel heb dat ik 'snachtsniet uitrust, ookal slaap ik. En vroeger gaan slapen helpt niet.
Ahh. Probeer het eens, in een weekend of zo. Kijken of het werkt. Ik kan me nu twee dromen herinneren tijdens de snooze, maar ik weet niet of het voor iedereen zo werkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe niet aan snooze, ik word wakker met radio, val vervolgens in slaap en word na een half uur weer wakker met mijn telefoon wekker, val weer in slaap, en word dan na een kwartier weer wakker omdat mijn moeder me roept.
Zoalsquote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe je ontspanningsoefeningen voordat je gaat slapen? Dat helpt enigszins
Iets dat ik op yoga geleerd heb:quote:
die bedoelde ik ooikquote:Op maandag 12 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets dat ik op yoga geleerd heb:
Je gaat op je rug liggen met je ogen dicht, je armen naast je lichaam. Je ademt rustig in en uit en spant je spieren eerst aan en dan ontspan je ze weer, beginnend bij je voeten en eindigend bij je ogen. Dus je trekt je tenen samen en ontspant ze weer, dan span je je kuiten aan en ontspan je ze, je bovenbenen etc. Blijf rustig ademen.
Als het goed is, wordt je hoofd dan leeg omdat je je erg op je lichaam concentreert en dan val je makkelijker in slaap.
Zet die telefoon maar eens een nachtje helemaal uit, kijken hoe je dan slaaptquote:Op maandag 12 februari 2007 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |