dat mag toch voor een keertje wel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
Beetje laat wakker.
Ja ik zou ook liever verse warme croissantjes en broodjes hebben met een glaasje versgeperste sap ipv een uitsmijterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef wonderer het volgende:
Oeh! Dat ziet er nog lekkerder uit dan de uitsmijter die ik had
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
Oh, Nonneke, Hannibal Rising was tof
In sommige opzichten was ie beter, in sommige slechter. Ik miste wat achtergrond, vooral zijn genialiteit kwam niet echt naar voren. Ik denk dat ie voor mensen die het boek niet gelezen hebben, spannender is, dus wat dat betreft zit je goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik wou het net vragen, vond je hem beter dan het boek ? (die vond je nogal tegenvallen toch ?) Ik ben benieuwd laat het maar snel maart worden
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
In sommige opzichten was ie beter, in sommige slechter. Ik miste wat achtergrond, vooral zijn genialiteit kwam niet echt naar voren. Ik denk dat ie voor mensen die het boek niet gelezen hebben, spannender is, dus wat dat betreft zit je goed
Je moet in ieder geval geen Silence 2 verwachten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Heerlijk, alleen moet ze wel van m'n piemel afblijven.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat moet per ongeluk geweest zijn, ik heb er niks van gemerkt!
wel pijnvrij nu?
wellicht, maar eerst dient die energie gebruikt te worden om m'n huisje een beetje te fatsoeneren.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dsu je hebt nu weer genoeg energie om een nieuw topic te openen ?![]()
Heb je er vannacht dan zo'n bende van gemaakt ?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wellicht, maar eerst dient die energie gebruikt te worden om m'n huisje een beetje te fatsoeneren.
Helaas niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je er vannacht dan zo'n bende van gemaakt ?
Ben je nu nog steeds boos op mijquote:Op zondag 11 februari 2007 18:05 schreef Nirak het volgende:
sorry, ik ben even beledigd... mijn icoontje in het openingstopic doet het niet meer.... *grom*
Troost je ik sta er ook niet meer in...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:05 schreef Nirak het volgende:
sorry, ik ben even beledigd... mijn icoontje in het openingstopic doet het niet meer.... *grom*
heb je wel compassie met de oudere medemensquote:Op zondag 11 februari 2007 19:02 schreef Nirak het volgende:
[..]
je bent vergeven
Maar je moet wel bij de tijd blijven hoor!
en vanaf welke leeftijd word je daartoe gerekend?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je wel compassie met de oudere medemens![]()
Oooohquote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef Nonneke het volgende:
Leuk weekend gehad allemaal ? (ja mn wederhelft is alweer naar huis)
Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig naar het verhaal....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Die stiekemerd van een Arthur vindt ineens een vr... oh nee, geen spoilers.
Zolang nog???quote:Op zondag 11 februari 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:![]()
Nog een weekje of twee geduld denk ik
Ja, ik moet het verhaal opsplitsen en een paar extra's scenes schrijven (w.o. een Truth or Dare met een paar vrienden...) en eindes vind ik altijd het moeilijkstquote:
volgens mij moest ik binnenkort nog eens een hartig woordje met hem gaan pratenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Die stiekemerd van een Arthur vindt ineens een vr... oh nee, geen spoilers.
Oh nee toch, je laat dat ame jong toch niet zo iets verschikkelijks als een Truth or Dare avond meedoenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik moet het verhaal opsplitsen en een paar extra's scenes schrijven (w.o. een Truth or Dare met een paar vrienden...) en eindes vind ik altijd het moeilijkst
Ik ben alleen bang dat het laatste stuk een beetje rammelt maar daar moeten jullie dan maar iets zinnigs over zeggen.
Was maar een grapje... neem je tijd, als je maar opschietquote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik moet het verhaal opsplitsen en een paar extra's scenes schrijven (w.o. een Truth or Dare met een paar vrienden...) en eindes vind ik altijd het moeilijkst
Ik ben alleen bang dat het laatste stuk een beetje rammelt maar daar moeten jullie dan maar iets zinnigs over zeggen.
Jij bent nog hartstikke piepjong, dus val jij niet in DIE doelgroepquote:Op zondag 11 februari 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en vanaf welke leeftijd word je daartoe gerekend?
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
maar over 6 jaar dus wel?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij bent nog hartstikke piepjong, dus val jij niet in DIE doelgroep![]()
Maar of feestjes en zo roep ik dus ook om het hardst dat ik NOG lang geen 40 benquote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maar over 6 jaar dus wel?
Echt niet!
wie ben jij?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maar over 6 jaar dus wel?
Echt niet!
Dat ken ik, gelukkig zie ik er veel jonger uit dan ik ben!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar of feestjes en zo roep ik dus ook om het hardst dat ik NOG lang geen 40 ben![]()
![]()
ja inderdaad, waar was jij al die tijd ?quote:
Ja dat moeten anderen maar over mij oordelen, daar heb ik professioneel geen mening overquote:Op zondag 11 februari 2007 20:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat ken ik, gelukkig zie ik er veel jonger uit dan ik ben!!!![]()
nee maar ik heb zelf geen internet en ik ben in t weekend weinig thuis omdat ik t dan druk heb met feestjes en vrijwilligerswerk bij t asiel en slapen en zoquote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja inderdaad, waar was jij al die tijd ?
toch niet alleen maar druk met de studie mag ik hopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |