Ik ben de "Er komt iemand aan"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:09 schreef Soempie het volgende:
Nes, wie ben jij op de achtergrond? 'Doe het gewoon!!' die? of 'oh, my God!!'
okequote:
Ik ook nietquote:
Hehe, ik heb niet echt een accent denk ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
okegrappig om te horen hoe je klinkt.
Oeh, misschien kunnen we net als die: 'wat voor accent heb ik???-topics' allemaal wat inspreken en hier neerzetten
kun jij Gronings eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
en dan zei je zeker braaf overal ja op, tot je vreemd werd aangekeken en snel nee zei![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:en als ze een tijdje bij elkaar waren, dan ging hij ook over in plat Sallands. Verstond ik hem ook niet meer.
Goeeed.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
Ha, tevreden over je kapsel?
een heel klein beetjequote:
Vind dat jouw accent wel meevalt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ja, ik heb een accent. Rotterdams natuurlijk
Wel niet zo plat als Jules Deelder maar blijkbaar overal herkenbaar
M'n ogenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb wel een filmpje van mijn klasgenoten, heb ik woensdag gefilmd:
Het is gewoon raar springen en doen, best dom.
http://youtube.com/watch?v=spBVngbG7CU
Joa, is wel vermakelijk ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Soempie het volgende:
Van Jonge Leu En Oale Groand
dat is best een leuke serie trouwens![]()
Toch jammer dat je niet komt morgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef Homdeck het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet komt morgen.
Nu ben ik de enige boer.
Ik ook maar blijkbaar toch erg herkenbaarquote:
Waarom kom je trouwens niet? Of is dat een lang verhaal?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef Homdeck het volgende:
tvp
Vanavond verjaardagje vieren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef Soempie het volgende:
wat zijn jullie plannen?
ik heb een uitnodiging voor iets anders, waar ik toch de voorkeur aan ga geven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom kom je trouwens niet? Of is dat een lang verhaal?![]()
Zo hèhèèèèè!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef Soempie het volgende:
Ha, ik ga vanavond The Straight Story kijken
Eerst de opening van een tentoonstelling, maar ben niet van plan daar lang te blijven hangen. Ik voel me best belabberd namelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo hèhèèèèè!![]()
Ik dacht trouwens dat je naar een tentoonstelling ging?
Wellicht even naar het café.
Je gaat je toch niet ziek melden voor morgen he?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eerst de opening van een tentoonstelling, maar ben niet van plan daar lang te blijven hangen. Ik voel me best belabberd namelijk.Daarna met een vriend die film kijken.
![]()
That's the spiritquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:16 schreef Soempie het volgende:
En ik ga me zeker niet ziek melden voor morgen. Mocht ik nog ziek worden, dan steek ik jullie morgen gewoon aan.![]()
Dat zal toch wel. Enschede heeft er minstens twee, dan Groningen vast ook wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Even voor de goede orde: hebben ze een Speciale Bieren kroeg in Groningen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Gaan we daar morgen ook heen, naar Der Witz? En de Zus?
Als je de muziek van de Straight Story trouwens goed vindt moet je het even zeggenquote:
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
Als je de muziek van de Straight Story trouwens goed vindt moet je het even zeggen![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik heb m'n lichtschakelaar stuk gemaakt. Nu wil m'n licht niet meer uit.
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:ik heb m'n lichtschakelaar stuk gemaakt. Nu wil m'n licht niet meer uit.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Handschoen aantrekken en het peertje los draaien dan maar he
Beter is nog gewoon naar de kroeg gaan en wachten tot ie is uitgebrandt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]geniaal. Los je altijd op soortgelijke wijze problemen/ klusjes op?
![]()
Doe maar wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet uit of k morgen kom![]()
Wees een vent en kom gewoonquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer ga je beslissen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom rijden er snachts geen treinen![]()
de eerste om 7 uur ik weet niet hoelang jullie door willen gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]vannacht was ik om 5 uur thuis, maar dat had best later gekund.
Neem je gewoon de eerste trein terug.
![]()
Misschien is het handig dat je dan iemand z'n telefoonnummer krijgtquote:
Oehquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien is het handig dat je dan iemand z'n telefoonnummer krijgt
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:47 schreef Soempie het volgende:
ik ben verslaafd aan Juliette And The Licks.![]()
Inside The Cagequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gister Four On The Floor gekocht.
Sticky Honey![]()
![]()
Ik doe niet aan rustig aan doen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef Mikkie het volgende:
Auw, pijnlijk! Tijdje rustig aan doen nu?
'Avond allemaal, trouwens!
Als de voetbal doorgaat, doe ik gewoon een knieband om en dik veel tape enzo!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu kan je niet meer voetballen en wel naar de meet of kan je helemaal niet meer lopen![]()
Geen idee... Ik wilde me omdraaien en mijn knie bleef op de één of andere manier staan en ik zakte er gewoon door heen! Ja ik weet het... Zeer apart!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Auw! Hoe krjg je dat nu weer voor elkaar?
Ja, ik zou het echt niet willen missen... Tot nu toe gaat het nog door!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rot voor je..
In district Noord is alles al afgelast trouwens.. als het bij jullie ook wordt afgelast, mis je in ieder geval niet de Hengelose kraker..
Jij ook... Ja doe ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:fijne avond.. sms je als het afgelast wordt?
De velden zien er heel slecht uit! Super hard! Één keer een sliding maken en je been ligt open!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom wordt alles eigenijk afgelast?
Het gaat toch niet door denk ik. We moeten bovendien naar een tegenstander dat bekend staat dat ze slechte velden hebben... En het gaat ook nog eens veel regenen morgen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Lekker voor je knie dan, als je overmorgen op zo'n glashard veld moet lopen....
hij nodigde zichzelf uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Was hij wel uitnedodigd?
Stap op de fiets en hup naar de supermarktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog eten, maar ik heb niks in huis.
Zit er een beetje vet an? Satéquote:
Zoiets. Je krijgt er sowieso 3 of 4.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Etcetera het volgende:
als je iets bij bol.com bestelt, wanneer moet je betalen voordat je een aanmaning krijgt? de standaard 30 dagen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik kom dus misschien naar de Meet... Leuk he?![]()
Als jij komt kom ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik kom dus misschien naar de Meet... Leuk he?![]()
quote:
Ik ben er altijdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Oke... Morgen zal het wel bekend worden of het zondag doorgaat of niet... Moet je morgen wel op Fok! komen he!
Das logisch natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben er altijd(behalve als ik er niet ben natuurlijk
)
dan wordt ik vermoord door m'n schoonzusjequote:
mooi zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoiets. Je krijgt er sowieso 3 of 4.
ik ga er vanuit dat het 30 dagen isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pff, je krijgt een aantal dagen na levering de acceptgiro thuis geloof ik, maar een termijn weet ik niet.
Zeg gewoon dat ie is weggelopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Etcetera het volgende:
dan wordt ik vermoord door m'n schoonzusjehet is haar kat namelijk
De acceptgiro zit aan je bestelling vast hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pff, je krijgt een aantal dagen na levering de acceptgiro thuis geloof ik, maar een termijn weet ik niet.
ze zit zelf op de bankquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ie is weggelopen![]()
Dat is een sheep (op meerde post reageren in post)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:28 schreef Etcetera het volgende:
valt m'n vorige post onder een 'compacte soempie' ?
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat is een sheep (op meerde post reageren in post)
Dus je komt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet hoelaat ik uit bed kom morgen maar ik ben er wel
Ah ja, dat is inderdaad anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben anders gewend. Ik betaal altijd met iDeal. Dan krijg je met je zending de orderbevestiging, en een dag of wat later een acceptgiro met allemaal kruisjes.
Ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens iemand al een idee waar we gaan eten?
Je weet het gewoon nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat blijft nog een verrassing..![]()
Een ronde tafel lijkt me juist het beste. Dan kan iedereen met elkaar praten. Aan een rechthoekige tafel wordt dat toch iets lastiger. Dat mengt minderquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, er is wel een ronde tafel.. maar wij gaan aan een rechthoekige tafel.. zijn we nu nog wel ridders dan?
Mja.. maar het is niet echt een restaurant voor een lange zit.. lekker even eten en dan naarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ronde tafel lijkt me juist het beste. Dan kan iedereen met elkaar praten. Aan een rechthoekige tafel wordt dat toch iets lastiger. Dat mengt minder
En ridders zullen we voor altijd zijn. Wie moeten er anders lansen breken?
Dan kom je toch ook naar de meet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef B.ertha het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal van die gezellige dingen doenMijn weekend wordt saai..
Je mag ook wel komen hoor..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef B.ertha het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal van die gezellige dingen doenMijn weekend wordt saai..
Nou ja..lange zit. We zullen er toch wel een uurtje, anderhalf uurtje zitten? Of heb je het nu echt over de FEBO?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Mja.. maar het is niet echt een restaurant voor een lange zit.. lekker even eten en dan naarEl Rubio
..
Ja joh, ff naar groningenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kom je toch ook naar de meet?![]()
Ja, dat moet.. we zitten er wel een uurtje ja.. komt goed.. FEBO is de andere kant op.. daar willen we best nog even stoppen voor jou..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja..lange zit. We zullen er toch wel een uurtje, anderhalf uurtje zitten? Of heb je het nu echt over de FEBO?
El Rubio..moet dat?![]()
38,50. Dat is 2 euro goedkoper dan mijn treinkaartje hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja joh, ff naar groningen![]()
De kosten voor de trein alleen al![]()
Ik ben wèl heel gezellig![]()
![]()
Je mag wel van je moeder?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja joh, ff naar groningen![]()
De kosten voor de trein alleen al![]()
Ik ben wèl heel gezellig![]()
![]()
Wat moet ik van een oude giro aflezen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval: heb je niet ergens nog een oude acceptgiro liggen waar je het van kan aflezen?
- Okay.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, dat moet.. we zitten er wel een uurtje ja.. komt goed.. FEBO is de andere kant op.. daar willen we best nog even stoppen voor jou..
De datum.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat moet ik van een oude giro aflezen?
Kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
38,50. Dat is 2 euro goedkoper dan mijn treinkaartje hoor
Als ik het zou vragen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je mag wel van je moeder?
Waarom zou ik dat willen doen?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
De meet wordt wel ONMEUNIG gezellig denk ik
Oh zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De betalingstermijn
Weet ik veel, ik krijg die dingen nooitBetaal altijd via machtiging of iDeal
Maar die was reeds beantwoordquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Omdat Etcetera daarover een vraag stelde..
Nem woont onder de rook van Rotterdam.. iets te veel ingeademd ook.. and it shows..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kom je vandaan dan?
[..]
Als ik het zou vragen...
heel misschien, zo last-minute
Het is een kunst. Nijmeegse prutser.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Leuk trouwens, zo'n broodje döner.
Lekker enzo, maar waarom verpakken ze het altijd zó dat al je vlees eruit valt voordat je gaat eten? Zit je dus een broodje sla naar binnen te buffelen, en daarna de losse stukjes vlees
Ik prefereer shoarma.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Leuk trouwens, zo'n broodje döner.
Lekker enzo, maar waarom verpakken ze het altijd zó dat al je vlees eruit valt voordat je gaat eten? Zit je dus een broodje sla naar binnen te buffelen, en daarna de losse stukjes vlees
Ongeveer even lang jaquote:
Kom niet helemaal uit Cuijk. Al het goede van Cuijk, met de bonus van het platteland.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nem woont onder de rook van Rotterdam.. iets te veel ingeademd ook.. and it shows..
Ok tof.. Nesle en B.ertha doen de last minute!! Eerder gingen we jaarlijks met voetbal naar dat vakantiepark in Gennep.. waren ook vaak meisjes uit Cuijk..Streepje voor bij mij hoor..
Ik Lahmacun! Wel een pittige ofcourse...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik prefereer shoarma.
Lees de vorige pagina eens. Door mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Door haar vriend waarschijnlijk.. hij is echt lief trouwens..
Hij komt niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even zonder gein.. is Jayhawk nog op wintersport? Hij zou ook komen toch..?
Die titel is slechts voorbehouden aan de koning der prutsersquote:
Kun je het ook sexy uitspreken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik Lahmacun! Wel een pittige ofcourse...
Dat is bij haar als de V. van Verbal, dequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lees de vorige pagina eens. Door mij
Ohja, hoe weet jij dat?
Ik spreek sowieso sexy...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kun je het ook sexy uitspreken?
Lahmacun met sexy saus..
Turkse pizza?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik Lahmacun! Wel een pittige ofcourse...
Ohja, dat is waarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is bij haar als de V. van Verbal, devan Tong en de groetjes van Veldmuis: in iedere post aanwezig. Hoe kun je het niet weten?
En daar gaan we morgen allemaal getuige van zijnquote:
Hij kon zeker niet op Google vinden waar het plaats ging vinden?quote:
Hope so!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
En daar gaan we morgen allemaal getuige van zijn
Ik haal je op.. samen met Nem, Neel en Yur..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Stan, als ik kom, kom jij me ophalen van 't station he? Of moet je nog dingetjes voorbereiden enzo?
Neelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik haal je op.. samen met Nem, Neel en Yur..
De TrekTurk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vorige week nog bij de TrekTurk...![]()
Ja zoiets... Je kunt daar van alles halen eigenlijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
De TrekTurk?
Is dat zoiets als een FEBO maar dan voor shoarma?
als die bestaat, zou ik er vaker naar toegaan dan FEBOquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De TrekTurk?
Is dat zoiets als een FEBO maar dan voor shoarma?
De TT is ook alleen in Hengelo te vinden!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
als die bestaat, zou ik er vaker naar toegaan dan FEBO
klinkt lekker![]()
Gatver... inflatie van het begrip Sexy Saus..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, da's een Turk die z'n knoflooksaus op natuurlijke wijze bereidt.
Assen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De TT is ook alleen in Hengelo te vinden!![]()
Aah...Achmed's speciale saus...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, da's een Turk die z'n knoflooksaus op natuurlijke wijze bereidt.
Okay..we hebben een nieuwe TT voor deeltje 52quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pizza nummer 13: "Hassan's kwakkie"
toen in dat lied van zo'n rapper. de vette hap van de feboquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet!Kwam er in Grunn eentje tegen een paar maandjes terug
Verstandigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaat een wereld voor je open.. ik eet nooit FEBO trouwens.. het is vaak koud en ik proef geen liefde..
Blow me awayquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verstandig
Ik ga even broeden op een FEBO grap...
Nee..maar dat zegt 'ie toch ookquote:
Jij zult er niet bij zijn. Jij komt niet zeg je netquote:
Nou vorige keer met die lahmacun... Ik proefde heus wel liefde! Als je naast me zat en dezelfde lahmacun op je bordje had, praat je wel andersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaat een wereld voor je open.. ik eet nooit FEBO trouwens.. het is vaak koud en ik proef geen liefde..
Je kunt hier ook een grap makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zult er niet bij zijn. Jij komt niet zeg je net
Of de kwaliteitsstandaarden in Twente liggen lagerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou vorige keer met die lahmacun... Ik proefde heus wel liefde! Als je naast me zat en dezelfde lahmacun op je bordje had, praat je wel anders
Ik ga even nadenken. Het ging meer over een fysieke grap.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt hier ook een grap maken
of over de telefoon of net wat. Ik heb t ervoor over als het heel grappig is![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus de 'liefde' van de TrekTurk
Okéquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga even nadenken. Het ging meer over een fysieke grap.
Maar als ik wat weet post ik het hier
Verkopen ze daar ook TurkenTrekkers?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Niet spotten met de TT he?
Idd!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
Of voor Jojoortje, je weet nooit natuurlijk...
Dat 'ie zo zijn Swanz in een pannenkoekje rolt en in dat vakje legtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of voor Jojoortje, je weet nooit natuurlijk...
Oh?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd!Mijne zijn veel mooier dan die van Pamela... Maar dat is ook niet zo moeilijk!
![]()
Gadverquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat 'ie zo zijn Swanz in een pannenkoekje rolt en in dat vakje legt![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat 'ie zo zijn Swanz in een pannenkoekje rolt en in dat vakje legt![]()
Het heet toch een trekmuur?quote:
Wat pak je dat toch weer onsubtiel aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu lok je uit dat we gaan zeuren om foto's
Is altijd beter dan té subtiel..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat pak je dat toch weer onsubtiel aan![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je dat Pam mooie heeft dan?![]()
Je hebt gelijkquote:
Daar moet ik trouwens "nee" op antwoordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind je dat Pam mooie heeft dan?![]()
Goed zo...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Daar moet ik trouwens "nee" op antwoorden
quote:
Dat is zeker gunstig. Het ziet er af en toe niet uit, zo'n overbehaarde Haagse Sjonnie die een BH gaat kopen voor z'n vriendin. Laat staan dat 'ie 'm zelf gaat passen voor de spiegelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef B.ertha het volgende:
Gelukkig hebben mannen geen tieten (normale dan)
Dus zeker geen enorm neppe
De originele waren goed.. toen ze net ontdekt was in dat stadion zeg maar.. in de Labatt's commercial zat.. maar goed, als ze maar lief is..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet ik trouwens "nee" op antwoorden
Wat is gewoon lekker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon lekker natuurlijk
Sommige mensen mogen van mij best, maar de meesten moeten idd blij zijn. Groter als dat niet nodig isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, bah.
Gewoon blij zijn met wat je hebt, al die plastische nepzooi.
Dat heb ik nooit echt meegemaakt. Maar ik heb wel eens fotos gezien van toen ze jonger was. Dat was wel okay jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
De originele waren goed.. toen ze net ontdekt was in dat stadion zeg maar.. in de Labatt's commercial zat.. maar goed, als ze maar lief is..
En dan ben je dat, heb je maatje AAAquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ik nog wel eens een dag vrouw willen zijn
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is gewoon lekker?
De fout die vaak gemaakt wordt is dat de vrouwen/meiden in kwestie van AA direct naar C ofso willen zeg maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen van mij best, maar de meesten moeten idd blij zijn. Groter als dat niet nodig is![]()
Oh zo..ja ik ben zo het spoor bijster in deze discussiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijke borsten
Geen nepperds!
Ik zou best willen, maar dan naar (ruime) B toe. Niet veel erbij, maar genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De fout die vaak gemaakt wordt is dat de vrouwen/meiden in kwestie van AA direct naar C ofso willen zeg maar.
Tja..dan krijg je van die strakke ballonnetjes
Ja, maar ze moeten ook bij je figuur passen! Als je heel erg slank bent, moet je natuurlijk geen C nemen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
De fout die vaak gemaakt wordt is dat de vrouwen/meiden in kwestie van AA direct naar C ofso willen zeg maar.
Tja..dan krijg je van die strakke ballonnetjes
Inderdaad. Maar sowieso niet zo'n grote sprong maken. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten ook bij je figuur passen! Als je heel erg slank bent, moet je natuurlijk geen C nemen!![]()
In tijgerprintquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inclusief bijpassende string natuurlijk
Juistum, jij snapt het!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar sowieso niet zo'n grote sprong maken. Dat bedoel ik.
Er is niets mis met een mooie B
Als er niet veel bij hoeft, hoeft het eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar dan naar (ruime) B toe. Niet veel erbij, maar genoeg![]()
Ik doe waarschijnlijk ook niks.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als er niet veel bij hoeft, hoeft het eigenlijk helemaal niet![]()
Daar heb je ook weer een puntquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, natuurlijk kan ook lelijk zijn
Waarom zijn vrouwen toch nooit gewoon duidelijk?
Sokkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik doe waarschijnlijk ook niks.
Maar zou het net wat mooier vinden, één maatje omhoog.
't zijn de mannen die te hoge eisen stellen, waaraan wij moeten voldoen, hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, natuurlijk kan ook lelijk zijn
Waarom zijn vrouwen toch nooit gewoon duidelijk?
Is dat een oncharmante foto of is hij (ben jijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou... ik heb ff snel een fotootje geschoten hier:
[afbeelding]
Beter je man voor de gek gehouden dan bij voorbaat afgeschreven worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, dan liever gewoon, weet je meteen waar je aan toe bent. Met al die push-up beha's van tegenwoordig worden wij mannen toch altijd al voor de gek gehouden.
Ik was ook niet helemaal serieusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, trekt je vriendje je bh uit, en dan?
Je zit echt in de verkeerde richting hoor.. we praten nog..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beter je man voor de gek gehouden dan bij voorbaat afgeschreven worden.
De goeie nepperds zie je gewoon nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook (als je alle 40+'ers niet meetelt in elk geval). Nep zie je vaak zó duidelijk, echt van die strakke, bolle kogels. No tnx
.
Nee dan ben ik het met Mikkie eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Beter je man voor de gek gehouden dan bij voorbaat afgeschreven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |