Uhm ja lang verhaal...quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Uhm ja lang verhaal. Komt er op neer dat Soempie en ik elkaar liever zien als we met zijn tweeën zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef Neleos het volgende:
Met hoeveel mensen zijn we morgen eigenlijk?
6? Als Asmo ook komt?
quote:
Istie een zondag niet open dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
vind ik ook.
ik heb gister m'n stuk over de martinikerk nog eens gelezen. Jammer dat ik er niet eerder ben om een hoogst interessante () rondleiding te geven. Maar dat houd je nog te goed.
![]()
Ohja. Die rondleiding. Dat kan ook nog wel om 4 uur 's nachts toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
vind ik ook.
ik heb gister m'n stuk over de martinikerk nog eens gelezen. Jammer dat ik er niet eerder ben om een hoogst interessante () rondleiding te geven. Maar dat houd je nog te goed.
![]()
Ik denk dat dat wel interessant kan worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef Neleos het volgende:
Ohja. Die rondleiding. Dat kan ook nog wel om 4 uur 's nachts toch?![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
Ik maak wel even een nieuw AKQ topic anders?
Succes.quote:
Doe ik niet.quote:
Nu Homdeck afgevallen is klopt dat wel jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef Soempie het volgende:
Ik bedenk net dat jullie elkaar allemaal al kennen. Alleen ik ben nieuw
10%.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:32 schreef ScottTracy het volgende:
Speciaal naar de kapper voor die meeting?
Jaquote:
Omdat ik dus nu naar een schoolfeest ga waar alleen de brug en 2eklassers komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
Leuk toch? Hoezo:?
Wij hadden nooit schoolfeesten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:38 schreef Neleos het volgende:
Schoolfeesten waren altijd gaaf vroeger.
Beetje gabberen in de aula.![]()
Nee nee, zo erg was het niet. Aan de buitenkant kon je het niet zien bij mij. (gelukkig maar achterafquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
je gaat nu toch niet vertellen dat je een gabber was he. Met aussie of cavello. En kaal of van dat opgeschoren haar.![]()
![]()
![]()
hakken kan ik helemaal niet.![]()
Toen zat ik in de tweede. Maar wij hadden nog redelijk wat Alto's en buitenlanders in de klas.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
Ach ja, toen zat ik in de brugklas. Volgens mij waren alle jongens gabbers bij mij in de klas. En die meisjes met van dat strak achterover gekamde haar![]()
Ja, wat is dat eigenlijk. Daar hoorde ik laatst iemand over.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef Nesle het volgende:
Jumpen is het tegenwoordig helemaal bij ons
Dan had je op mijn middelbare school nog wel redelijk veel lotgenoten gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef Soempie het volgende:toen had ik t-shirts van Kurt Cobain
je snapt wel dat ik niet echt in de groep viel
Ik heb wel een filmpje van mijn klasgenoten, heb ik woensdag gefilmd:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, wat is dat eigenlijk. Daar hoorde ik laatst iemand over.
ja, na de brugklas bij mij op school ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:54 schreef Neleos het volgende:
Dan had je op mijn middelbare school nog wel redelijk veel lotgenoten gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |