Ik denk dat ze wel heen was, toen ze is gegaan, als ze is gegaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef macondo het volgende:
OMG Soempie met haar tentamen... zou ze wel heen gaan?
Natuurlijk. Ik was nog hartstikke dronken. Maar ik ben wel gegaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef macondo het volgende:
OMG Soempie met haar tentamen... zou ze wel heen gaan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik was nog hartstikke dronken. Maar ik ben wel gegaan.![]()
ik ben nog steeds niet helemaal helder.![]()
Hoezo, dat doe ik toch ook niet>?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:51 schreef Mikkie het volgende:
Je moet je posts nog wel een béétje zinvol maken, Neleos.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Achja...dat moet je ook een keer gedaan hebben. Nog leuker is als je het ook nog eens gehaald hebt
5-1 verlorenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
Nem, hoe was het poolen?
Omdat die ander zo goed was?quote:
Nee hoorquote:
quote:
quote:
Ik las zoiets tussen de "Wie is de Mol" spoilers door ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:52 schreef Soempie het volgende:
Had je meegekregen dat Homdeck niet komt zaterdag?
Dat hoeft toch ook niet.quote:
Hij heeft korfbaltraining, geloof ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las zoiets tussen de "Wie is de Mol" spoilers door ja.
Alleen geen reden gelezen.
gemengd douchen.quote:
Ja dagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij heeft korfbaltraining, geloof ik![]()
Eh..is niet verplicht nee. Maar meestal geef je die wel als je niet komtquote:
Waarom kwam jij trouwens niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij heeft korfbaltraining, geloof ik![]()
Gemengd douchen leuk, maar niet met korfbaldamesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
gemengd douchen.![]()
Ja, dan zou ik de meeting ook afzeggen.![]()
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
gemengd douchen.![]()
Ja, dan zou ik de meeting ook afzeggen.![]()
![]()
Dat is wel zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
Eh..is niet verplicht nee. Maar meestal geef je die wel als je niet komt
Eens. Maar als je eerst komt en dan besluit niet te komen is het toch heel normaal dat mensen vragen waarom je dan niet komt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Eigenlijk wel raar om altijd met een reden te 'moeten' komen.
Het wordt er heus niet anders op: hij komt niet.![]()
Ik heb het nooit begrepen dat gemengd douchen. In het leger ofso snap ik het wel...maar bij een sport?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
Gemengd douchen is helemaal niet leuk. Ik vind het al stom om na volleybal te moeten douchen met allemaal andere dames.
Volgens mij is het ook een mythe dat gemengd douchen bij korfbal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het nooit begrepen dat gemengd douchen. In het leger ofso snap ik het wel...maar bij een sport?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
't Wordt er ook niet anders op nee.
Ik ga even douchen en ontbijten. Tot zo.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Laat je me alleen achter met macondo..![]()
Balen hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Laat je me alleen achter met macondo..![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst even ontbijten achter de computer
Je bent zo stil. Ik had niet door dat je er was.quote:
Als ze d'r werk maar goed doet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:31 schreef macondo het volgende:
De arts viel trouwens tegen. Ik had gerekend op een jonge vrouw, maar was een ouder korfbaltype..![]()
Ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:31 schreef macondo het volgende:
Ben nu levenslang ingeënt tegen Hepatites, DTP en voorlopig hoef ik ook niet meer wakker te liggen van de gele koorts. Alleen de knokkelkoorts kan nog lastig worden
De arts viel trouwens tegen. Ik had gerekend op een jonge vrouw, maar was een ouder korfbaltype..![]()
Gisteren poste ze dat ze even snel ging kijken voor kaarten/mensen bellen. Dus meer heb ik niet gehoord. Een vriend van me werkt op het moment in Utrecht dus die gaat vandaag kaarten halen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hee, had je al iets van MaJo gehoord over dat feest? Ik heb nog steeds niks gehoord van die vriendin. Ja, net een smsje of ik zin heb om zaterdag uit te gaan. Maar niks over dat feest.Ik ga even bellen.
![]()
Macondo?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom kwam jij trouwens niet?
Punniktraining?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |