Et is in ieder geval het consequent.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:59 schreef ukga het volgende:
nou et kan 8 kilo zijn maar normaal weeg ik net onder de 80 kilo en nu nog maar 70 ongeveer.
Maarja wat et is is et, kut is et, dat is het.

Nee. Zie laatste woord van je quotequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Et is in ieder geval het consequent. [afbeelding]
![]()
Inderdaad, echt vreselijk irritant als die snollen op de bus achter je klimmenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:11 schreef sjippen het volgende:
Tegenwoordig hoor je meer en meer zangeressen die net zingen of er een wasknijper op hun neus staat. Of zo'n klemmetje voor op je neus als je gaat zwemmen en niet tegen water in je neus kan. Het geluid dat dat ontstaat is niet alleen vreselijk irritant, het is net alsof er een reclame voor een neusonstoppingsproduct aan gaat komen.Of voor Stihl kettingzagen of het nieuwste scheerapparaat van Braun.
Je kent ze wel: Shakira, Christina Aguilera, die ene van dat duet met Eros Ramazotti is nog het ergste.
Het ergste is nog dat je dit iedere dag moet aanhoren, is het niet in de supermarkt, dan is het 15-jarige snol achter je op de bus...
Klacht: Neuskelers![]()
![]()
![]()
Die laatste vind ik heel erg mooi. 'Van haven tot gort'quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:25 schreef sanni het volgende:
Ken dat boek van de TS,niet onaardig,maar er zijn zoveel van dat soort boeken
dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. M.b.t de inhoud moet je e.e.e
puur en alleen als leidraad nemen waar je je eigen kwaliteiten op toepast.
Dus niet denken dat je geheid succes hebt als je het boek letterlijk opvolgd
want dat is een illussie. Je kan nog zo een dogface hebben en het boek
van haven tot gort kennen, een bloedmooie meid/supermodel krijg je dan toch niet.![]()
Vast niet erg origineel, maar ik kan er met mijn pet niet bij hoe iemand er zo met de pet naar gooidt.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:07 schreef dop het volgende:
[..]
de kans dat je een tweede keer 6 gooid is net zo groot als de eerste keer, een dobbelsteen heeft geen hersens of geheugen, elke keer dat je gooid is het als of het weer voor de eerste keer is
Het wordt zeer vaak verkeerd geschreven, maar deze versie heb ik nog niet gezien.quote:
Mja, dat is nou eenmaal dop.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:17 schreef Sugar het volgende:
[..]
Vast niet erg origineel, maar ik kan er met mijn pet niet bij hoe iemand er zo met de pet naar gooidt.
Raar dat evolutieleer wel goed is geschreven. De quote is overigens van de frontpage.quote:Op zondag 18 februari 2007 @ 14:49 schreef nsfw het volgende:
Best wel Darwin!
(niet gelijk -2 geven, want darwin, evolutieleer, eend evalueert met 4 poten!)
Wel Coole foto trouwens
Inderdaat...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
... Ik wist niet eens dat er zoiets daatwerkelijk bestond!!
...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:28 schreef sooty het volgende:
Maurice Papon schuldig aan de dood van meer dan 1500 Joden in WOII en minstens 200 Algerijnen in 1961 is dood. De man die na de oorlog dankzij vriendelijke franse vrienden zijn criminele carrière verder kon uitbouwen, werd in 1999 veroordeeld en vastgezet om in 2002 op 'formfouten' weer vrijgelaten te worden.
Vermoedelijk 2000 doden op je naam, carrière maken en vrijkomen op een formfout; Het kan in Frankrijk.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:06 schreef kless het volgende:
[..]
10¤ eten voor een week? das dan zonder fruit of groeten....
Dat siert je niet...quote:Op maandag 19 februari 2007 06:33 schreef Belana het volgende:
ja maar Liam is drie-hieeeee![]()
het is dus: ik ben twee en ik zeg nee, ik ben drie en ik wilnie?
wat zwordt vier dan? het interesseert me geen sier?
strikdiploma strikdiploma strikdiploma strikdiplomaquote:
Is het een ster in het perren? Is het een vrouwelijke perser? En hoe pest je er eigenlijk een?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij zegt nou juist de pesters te pesten. En jij pest hem weer, dus je pest de perster van de pester.
quote:Op maandag 19 februari 2007 07:41 schreef Troel het volgende:
[..]
strikdiploma strikdiploma strikdiploma strikdiploma
Is die correspondent je opponent?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:05 schreef glasbak het volgende:
We schakelen even over naar onze corresponent in New York.
[..]
Terug naar de studio
Woei, dat is nog eens een handige uitvinding!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:58 schreef LennyKravitz het volgende:
Heb een Panasonic draadloze koptelefoon. Fantastisch ding, maar de laatste tijd snel weer "op"... ligt volgens mij aan de draadloze batterijen... en dat mag na 5 jaar gebruik wel...
Tcja, dat coort woorden blijven lactig.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
FOK!kers geven UPC koekje van eigen deeg
Fok vindt het blijkbaar niet erg om dit soort acties geacossieerd te worden?
Ik heb overigens geen idee wat ie bedoelt.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zijn toch die slachtanden van een olifant omnivoren ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Overigens maar ze van geluk spreken dat ze opgepikt is door de stijstromen in de bui, bovenin de bui de bliksemactiviteit veel lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |