'quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:51 schreef Cristan het volgende:
Verrassing, verassing: Het is oplichterij. Nadat je 40 euro hebt betaald, krijg je in plaats van een echt boek, een downloadlink naar een e-book! Een lousy PDF-je! Voor 40 euro!
bron
Voor de mensen die het toch leuk vinden om eens te bekijken: http://www.vrouwenversieren.com/datinggids/
Username: dating
Password: tips
Scheelt toch weer even 40 euro.
Nee ik niet, en was het ook niet van planquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
'
Je hebt toch geen 40 euro betaald, niet?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef dreamwearl het volgende:
iemand die het boek gedownload heeft en mij het wil doormailen?
de link werkt ni meer...
thx
mail: <weg>
alvast merci!
slim zoiets moet ik ook beginnenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:51 schreef Cristan het volgende:
Verrassing, verassing: Het is oplichterij. Nadat je 40 euro hebt betaald, krijg je in plaats van een echt boek, een downloadlink naar een e-book! Een lousy PDF-je! Voor 40 euro!
bron
Voor de mensen die het toch leuk vinden om eens te bekijken: http://www.vrouwenversieren.com/datinggids/
Username: dating
Password: tips
Scheelt toch weer even 40 euro.
We willen hier natuurlijk wel horen of het succes opleverdequote:
Allemaal ook met één post.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We willen hier natuurlijk wel horen of het succes opleverde
Misschien kan je er geld mee verdienenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:18 schreef Arjann87 het volgende:
Het mooiste is nog dat iedereen één post heeft. Ze registreren zich allemaal voor het boek.
Hoeveel heb je er voor over?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:44 schreef Kofschip het volgende:
Wie heeft het pdfje dan?
Check je PMquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:41 schreef Kofschip het volgende:
[..]
mmm....
Ligt er aan hoeveel/wat je zelf in gedachten hebt...
Adiee, tegen betaling doe ik het. 20 euro.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:12 schreef adiee het volgende:
hey zou iemand het ook naar mijn mail willen sturen a.u.b.
mijn email adres: <weg>
alvast bedankt.
En wat jij dus ook mist, 15 euro is ie voor jou! Misschien lukt het dan bij je buurmeisje!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:04 schreef adiee het volgende:
20 euro vind ik veels te veel voor een boek die ik lachen vind, het leek me leuk om te lezen wat een 50 jarige mist in het leven.
Het schijnt een hele markt te zijn, tegenwoordig. Er stond laatst een heel artikel in de nieuwe Revu van twee jongens die er cursussen in gaven mèt neukgarantie! (Dat noemde ze iets anders, trouwens.) De business kent zelfs een heus vakjargon, waarvan me nog "één-itus" bijstaat (de "aandoening" van verliefd worden op een vrouw en er daarom geen wisselende, korstondige seksuele contacten op na te houden, ofzo).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Registreren al die mensen zich speciaal voor dat boek?
Jouw boeken zijn NL?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef LedZep het volgende:
Adiee, voor 10 euro krijg je van mij niet dit e-book, maar wel 6 andere ebooks over hetzelfde onderwerp, van diverse (beroemde) experts op dit gebied. PM voor info
Arjann87: leve de vrije markt
Oke, daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:04 schreef JAM het volgende:
Voor zeven euro vijftig mag u mijn zusje neuken.
LedZep: leve de vrije markt..
On-ge-lo-fe-lijk, wat een losers. (sorry als je er één bent)quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:07 schreef JAM het volgende:
Het schijnt een hele markt te zijn, tegenwoordig. Er stond laatst een heel artikel in de nieuwe Revu van twee jongens die er cursussen in gaven mèt neukgarantie! (Dat noemde ze iets anders, trouwens.) De business kent zelfs een heus vakjargon, waarvan me nog "één-itus" bijstaat (de "aandoening" van verliefd worden op een vrouw en er daarom geen wisselende, korstondige seksuele contacten op na te houden, ofzo).
Iemand dat artikel nog bij de hand?
Iemand die zulke versierboeken koopt is een loser, maar een hoerenloper is een nog veel grotere loser.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je dan per se alleen op neuken uit bent dan heeft Nederland talrijke legale plekken waar je gewoon tegen betaling er op mag.
Het wordt domweg komischquote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef tjieka het volgende:
Als iemand het heeft kan die het dan aub sturen naar <knip>, lijkt me wel lol om te lezen![]()
![]()
dank
Inderdaad!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt domweg komischWat een heerlijk topic en wat hebben weinig mensen dat door
Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 18 maart 2007 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Speciaal geregistreerd om hier hun e-mailadres te dumpen voor een kopie van het boek:
saittamo
hamrah
tjieka
zooplanet
adiee
stinger-x
kofschip
hanspatat
juultjuh
kobajashi
ejtneduts
praatstaaf
pejjeuh
nietska
dreamwearl
Ik zie een gat in de markt. Samen met R&P moeten wij toch ook zo'n boek kunnen schrijven?![]()
ja, maar wel weer een fok member erbij toch? google is your friendquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar hoe komen jullie allemaal bij dit topic? Zoeken op google en dan dit lezen?
mwoah, op 1 na zijn ze volgens mij nooit meer terug gekomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef hopikoosi het volgende:
ja, maar wel weer een fok member erbij toch? google is your friend
Helaas nog geen mail gehad van een member met bijlage, ik ben erg dankbaar voor wie mji voorziet.
Ik wil het wel doen, voor 5 ¤ natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef hopikoosi het volgende:
[..]
ja, maar wel weer een fok member erbij toch? google is your friend
Helaas nog geen mail gehad van een member met bijlage, ik ben erg dankbaar voor wie mji voorziet.
Leuk hèquote:Op zondag 25 maart 2007 17:44 schreef Zyggie het volgende:
Ik klikte omdat ik verleden las.Wat een topic.
Atrimar hoeft geen boek. Die heeft me al versierdquote:
Geef me je mail, dan mail ik je.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:32 schreef saittamo het volgende:
Hoe moet ik die 5 euro betalen? Kan er iemand zijn/haar bankrekeningnummer geven?![]()
En al lees je al die tips, dan moet je het allemaal nog in de praktijk brengen.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:15 schreef sanni het volgende:
Zo..[afbeelding] lijkt wel of half Nederland niet met vrouwen weet om te gaan . [afbeelding]
Dat kost dus 5 euroquote:Op maandag 26 maart 2007 19:33 schreef QuintenH het volgende:
hahaha wat een grap is het, ik had net nog een topic geopend van een andere oplichterssite. maar toch ben ik iedere keer weer benieuwd, dus wie stuurt hem ook even naar mij? qdelahaye@yahoo.com
Alvast bedankt!!!
Of je leest het topic.quote:
Inderdaad. Hoe het moet, dat weet volgens mij wel iedereen. Alleen het toepassen. Als je op een vrouw verliefd ben, durf je soms niet eens wat te zeggenquote:Op maandag 26 maart 2007 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En al lees je al die tips, dan moet je het allemaal nog in de praktijk brengen.
En dan dat emailadres!quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef bloom_orlandi het volgende:
Ik versier graag vrouwen en elke week met een andere.
Voor 5 euro ben ik erg geinteresseerd in dat e-bookie, of mag je mij voor lager dan 40euri gedrukte boek 2e hands aanbieden.
Voor ruil heb ik nog wat diverse e-boeken van David DeAngelo. Hiervan kan ik je series geven in ruil met de geheimen van het versieren.
Mail naar echtlekkereding[at]hotmail.com
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:43 schreef pfaf het volgende:
Misschien een schopje naar DIG om het aantal reacties nog verder te verhogen?
Ik vind wat heb je mooie ogen altijd best liefquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:51 schreef Isabeau het volgende:
En als je een intelligente vrouw wilt scoren: let op je taalgebruik.
Daarbij interpreteert iedereen "wat heb je mooie ogen" toch altijd al met "wat heb je lekkere tieten"? Zo heb ik dat van de vrouwenexperts geleerdEen man zonder fantasie maakt complimentjes over je ogen omdat het gewoon not done is om te zeggen dat ze er zo lekker en geil uitziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |