Hier op kantoor ligt het zekersteweten aan het toilet, als je gewoon gaat plassen (ja, dat doen vrouwen ook) dan blijft het papier ook drijven. Maarja, daar is dus niets aan te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef jogy het volgende:
Heb je dat op meerdere wc's? Ik heb thuis ook een zwakke plee en daar blijft het wel in drijven ja maar ik heb geen last van chronische drijvertjes. Andere wc kopen lijkt me.
Een hele nieuwe wc kopen is niet nodig, alleen een meer krachtige stortbak.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef jogy het volgende:
Heb je dat op meerdere wc's? Ik heb thuis ook een zwakke plee en daar blijft het wel in drijven ja maar ik heb geen last van chronische drijvertjes. Andere wc kopen lijkt me.
Nou het ziet er misschien lollig uit, maar het is het niet echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef bramos-elvis het volgende:
hahaha, prachtig
Drollen begraven in toiletpappier welllicht
Op kantoor hebben we van die ingebouwde dingenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een hele nieuwe wc kopen is niet nodig, alleen een meer krachtige stortbak.
ONZ is ergens anders!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef JamesBrowny het volgende:
-
Ga er eens met je baas over praten anders. Om tegen drijvende drollen van collega's aan te kijken lijkt me ook geen pretje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier op kantoor ligt het zekersteweten aan het toilet, als je gewoon gaat plassen (ja, dat doen vrouwen ook) dan blijft het papier ook drijven. Maarja, daar is dus niets aan te doen.
Thuis heb ik er ook wel last van, maar in mindere mate, na 2 keer doortrekken is het dan wel weg, soms een 3e keer nodig. Wc's vervangen is niet echt een optie ben ik bang, zeker niet op mijn werk.
Nou, dat valt dus nog wel mee, je moet alleen soms 7 keer doortrekken waardoor je gewoon vijf minuten langer op het toilet aanwezig bent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ga er eens met je baas over praten anders. Om tegen drijvende drollen van collega's aan te kijken lijkt me ook geen pretje.![]()
Ik denk dat jij niet snapt dat dit topic geen ONZ-topic is, anders had ik het daar namelijk echt wel geplaatst.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef JamesBrowny het volgende:
Dan heb je dit topic op de verkeerde plek neergezet!
Prima! Dan open er een topic over om er lekker over te discussieren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Volgens mij snap jij zelf niet dat een topic over drijvende drollen niet bepaald een serieus topic te noemen is, zelfs niet als het wel zo is bedoeld.
Ow, dus als het over poep gaat is het niet serieus? Wat een onzin zegquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Volgens mij snap jij zelf niet dat een topic over drijvende drollen niet bepaald een serieus topic te noemen is, zelfs niet als het wel zo is bedoeld.
Niet omdat het over poep gaat, maar omdat je een probleem beschrijft waarvan je bij voorbaat al kan bedenken dat er stomme reakties op komen en dat mensen daar ook geen oplossing voor weten omdat zequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus als het over poep gaat is het niet serieus? Wat een onzin zeg![]()
Had ik er beter een foto bij moeten plaatsen, of een filmpje moeten maken hoe lang ik moet wachten tot alle drollen verdwenen zijn?
Hell no 1 fobo is genoeg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Had ik er beter een foto bij moeten plaatsen, of een filmpje moeten maken hoe lang ik moet wachten tot alle drollen verdwenen zijn?
Ik zit gelukkig niet verstopt, het toilet in een van de huisjes waar we afgelopen weekend met de dieetclub zaten zat wel verstopt terwijl ik er net gezeten had. Zie je al die bruine drab omhoog komen, dat is ook niet lekker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Niet omdat het over poep gaat, maar omdat je een probleem beschrijft waarvan je bij voorbaat al kan bedenken dat er stomme reakties op komen en dat mensen daar ook geen oplossing voor weten omdat ze
- het probleem niet kennen.
-het probleem wel kennen, maar niet weten wat ze er aan moeten doen
-het niet de moeite waard vinden om over een oplossing na te denken.
Als je nu verstopt zat, dan had ik het helemaal geen onzin gevonden, dat is nl echt vervelend.
Ik zit minstens twee keer per dag op kantoor op het toilet, omdat mijn darmen dan vinden dat ze leeg moetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:25 schreef JamesBrowny het volgende:
Maar als je er een emmer bij zet, verspil je dat water net zo goed.
En ik kan me best vooratellen dat het lastig is, maar als ze op je werk een slechte wc hebben die vervangen zou moeten worden, kun je misschien het beste gewoon 1 keer doortrekken en daarna de wc uit gaan, als iedereen dat doet, hebben jullie zo een nieuw toilet op je werk
(dan moet je het dus wel eerst met je collega's over hebben, anders zitten zij met de zooi)
Ik poep gewoon nooit ergens anders dan thuis.
Ik ben een vrouw en eigenlijk hoor ik dus helemaal neit te poepen, maar ja, af en teoe moet het wel.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:25 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik poep gewoon nooit ergens anders dan thuis.
Ik ben een vrouw en eigenlijk hoor ik dus helemaal neit te poepen, maar ja, af en teoe moet het wel.
Gewoon een héééééleboel papier opgooien, even wachten tot het papier doorweekt is, en SPOELEN maar.. Vergeet niet te zwaaien want die zie je nooit meer terugquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef Troel het volgende:
Ja, ik weet het, het klinkt raar, maar het is wel serieus bedoeld.
Ik heb last van drijfpoepjes. Je weet wel, van die ronde keutels die blijven drijven. Erg leuk om naar te kijken, maar minder leuk voor het milieu, aangezien je meerdere malen moet doortrekken.
Voor de duidelijkheid: ik heb toenet 7 keer moeten doortrekken voordat alle keutels weg waren. Even snel naar het toilet gaan is er dus niet bij, want de kans is groot dat de boel blijft drijven.
Heeft iemand tips om de boel sneller te laten zinken? Helaas zal ik met tips over "verander je voedingspatroon" niet echt veel kunnen, aangezien mijn lichaam een beetje anders in elkaar zit dan de normale mens, waardoor het juist komt dat mijn poepjes blijven drijven.
Je gewicht neemt af. Daar is die operatie ook voor. Na een jaar of twee wordt je gewicht stabiel. Je kunt eigenlijk van alles eten, alleen moet je extra eiwitten eten en bij voorkeur weinig suikers.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef ellos het volgende:
en je gewicht, blijft dat continu?
en heb je een speciaal dieet?
Stinkwindjes. Nouja, noem het rustig ruftschetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef ellos het volgende:
Ok dank voor je uitleg, ik ga eens googlen, vind ik wel interessant.
buiten de drijfpoepjes, ondervind je er lverder last van?
Krijg je daarvoor medicijnen of wat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb een WLS gehad.
Om precies te zijn een biliopancreatische derivatie. Kortom, mijn darmen zijn ietwat omgelegd zodat ik enkel in de laatste tig centimeter voedingsstoffen opneem waardoor vetten veelal gewoon uitgepoept worden in plaats van opgenomen. En vet blijft drijven
[afbeelding]
Dit dus
Hier kun je er meer over vinden: Weight Loss Surgery (deel 12) (plus de voorgaande delen natuurlijk)quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:25 schreef ellos het volgende:
oh WLS> weight loss surgery![]()
ik dacht dat dan veelal de maag kleiner werd gemaakt bij dergelijke surgery.
wist niet dat ook darmen omgelegd konden worden, maar goed, ik moet nog steeds googlen wat biliopancreatische derivatie dan precies inhoud.
Dat moet heel wat voor je geweest zijn!
Heb je honger? Werkt het goed voor je? Heb je energie? Kom je aan je voedingsstoffen?
Sorry ben nieuwsgierig naar, hoef je niet te antwoorden, want het is offtopic..
Eensch!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Zegt dat ook meer over jou dan over haar misschien?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef Earry het volgende:
(overigens wel typisch dat dit het eerste in jaren is dat ik van jouw hand lees)
Mogelijk, ik kom echter niet zo vaak op 't forum en zij niet (meer) op IRC - tenminste, niet op de server waar ik d'r zag/sprakquote:Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zegt dat ook meer over jou dan over haar misschien?
Nou ga ik me toch afvragen onder welke naam je dan ergens anders zat.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:53 schreef Earry het volgende:
[..]
Mogelijk, ik kom echter niet zo vaak op 't forum en zij niet (meer) op IRC - tenminste, niet op de server waar ik d'r zag/sprak
Luchtverfrisser hielp niet, zeep is het experiment voor woensdag!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef restafval het volgende:
dawn serieus probleem, ik wou zeggen dat je je eetpatroon moest veranderen maar dat is dus zeker geen optie(aangezien je waarschijnlijk al weinig vet binnen kan krijgen is het niet slim weinig vet te gaan eten) ik ga voor de optie; met de plee borstel de poep onderwater houden en dan doortrekken, dan hoeven ze slechts de bocht nog maar om![]()
edit: probeer zeep, zeep verlaagd de opperlakte spanning.... mischien net genoeg?
Ja, jij welquote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zou wat meer lood eten.
Een iets langere naam, via de laatste van bovengenoemde kanalen op toendertijd nog een andere serverquote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou ga ik me toch afvragen onder welke naam je dan ergens anders zat.
Ik ben op FokIRC nog regelmatig te vinden in #dig en #utopia.nl
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Luchtverfrisser hielp niet, zeep is het experiment voor woensdag!
Daar heeft ze nu ook echt wat aan...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:39 schreef Repeat het volgende:
had je niet beter gewoon kunnen gaan dieten + sporten. Heb je dit soort problemen niet en heb je al dat loodgieterswerk in je lichaam niet nodig...
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:39 schreef Repeat het volgende:
had je niet beter gewoon kunnen gaan dieten + sporten. Heb je dit soort problemen niet en heb je al dat loodgieterswerk in je lichaam niet nodig...
kwetsen? waar?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef restafval het volgende:
[..]
ik denk niet dat deze operatie zonder overleg met een dokter is gebeurd..
mijn tante krijgt maagwand verkleining, voor haar was sporten en diëten geen optie. zelfs met maagwand zal ze maar 30kilo afvallen. (maar ja..) dus voor je iets zegt, bedenk dan graag even of je iemand ergens mee kwetst..
lees:quote:
Meer een kwestie van geen idee hebben waar het eigenlijk om gaatquote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Repeat het volgende:
kwetsen? waar?
niet dus. slotje.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef restafval het volgende:
[..]
lees:
dus voor je iets zegt, bedenk dan graag even of je iemand ergens mee kwetst..
En was dat dan toevallig een naam van een Disneyfilmquote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef Earry het volgende:
[..]
Een iets langere naam, via de laatste van bovengenoemde kanalen op toendertijd nog een andere server
Het plonst. Als je te hard plonst dan heb je de kans dat het terugplonst zeg maarquote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu ook echt wat aan...
Is er op je werk een plonsplee of een plateauplee?
Been there, done that, en dat hielp niet. Als je verder niets zinnigs te melden hebt, maak dan gewoon een topic aan om je mening te uiten over weight loss surgery wil je.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:39 schreef Repeat het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Begin eens met eerst toiletpapier in de pot voor je van start gaat. Ik was met twee keer doortrekken klaar daarstraks
lees reactie:quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef JohDan het volgende:
Ik heb wel eens een natuurprogramma gezien dat ging over die beestjes (spinnetjes) die over het water kunnen lopen. Als je bij dat afwasmiddel gooit dan verliest het spinnetje zijn drijfvermogen en zakt hij naar de bodem. Echt waar.....!
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef restafval het volgende:
dawn serieus probleem, ik wou zeggen dat je je eetpatroon moest veranderen maar dat is dus zeker geen optie(aangezien je waarschijnlijk al weinig vet binnen kan krijgen is het niet slim weinig vet te gaan eten) ik ga voor de optie; met de plee borstel de poep onderwater houden en dan doortrekken, dan hoeven ze slechts de bocht nog maar om![]()
edit: probeer zeep, zeep verlaagd de opperlakte spanning.... mischien net genoeg?
Niks mis met mijn poepjes hoorquote:
Neuh, ik kotste op de 'witty' opmerking van de posters voor me, niet op poep.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Niks mis met mijn poepjes hoorBehalve dat ze drijven... en stinken...)
Ja, dat zet ik dan onder de wasbak een beetje verstopt, zodat ik met dat emmertje extra kan spoelen in plaats van met een bloempotquote:Op maandag 19 februari 2007 17:30 schreef Isegrim het volgende:
Ga je dat emmertje dan meenemen naar je werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |