abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:54:43 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_46296994
Ja, ik weet het, het klinkt raar, maar het is wel serieus bedoeld.

Ik heb last van drijfpoepjes. Je weet wel, van die ronde keutels die blijven drijven. Erg leuk om naar te kijken, maar minder leuk voor het milieu, aangezien je meerdere malen moet doortrekken.
Voor de duidelijkheid: ik heb toenet 7 keer moeten doortrekken voordat alle keutels weg waren. Even snel naar het toilet gaan is er dus niet bij, want de kans is groot dat de boel blijft drijven.

Heeft iemand tips om de boel sneller te laten zinken? Helaas zal ik met tips over "verander je voedingspatroon" niet echt veel kunnen, aangezien mijn lichaam een beetje anders in elkaar zit dan de normale mens, waardoor het juist komt dat mijn poepjes blijven drijven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297115
wtf dat heb ik dus echt nog nooit gehad
Kutkloon.
pi_46297144
Ik denk dat het eerder aan de stortbak van je toilet ligt.
pi_46297145
ligt dat niet meer aan je toilet dan aan jou?
dit heb ik nog nooit gezien nl.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_46297152
Meer wcpapier erbovenop gooien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:59:49 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46297169
Heb je dat op meerdere wc's? Ik heb thuis ook een zwakke plee en daar blijft het wel in drijven ja maar ik heb geen last van chronische drijvertjes . Andere wc kopen lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:00:09 #7
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_46297176
hahaha, prachtig
Drollen begraven in toiletpappier welllicht
Accept you're dead and start living
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:01:51 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297223
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef jogy het volgende:
Heb je dat op meerdere wc's? Ik heb thuis ook een zwakke plee en daar blijft het wel in drijven ja maar ik heb geen last van chronische drijvertjes . Andere wc kopen lijkt me.
Hier op kantoor ligt het zekersteweten aan het toilet, als je gewoon gaat plassen (ja, dat doen vrouwen ook) dan blijft het papier ook drijven. Maarja, daar is dus niets aan te doen.

Thuis heb ik er ook wel last van, maar in mindere mate, na 2 keer doortrekken is het dan wel weg, soms een 3e keer nodig. Wc's vervangen is niet echt een optie ben ik bang, zeker niet op mijn werk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297232
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef jogy het volgende:
Een hele nieuwe wc kopen is niet nodig, alleen een meer krachtige stortbak.
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:02:23 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297240
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef bramos-elvis het volgende:
hahaha, prachtig
Drollen begraven in toiletpappier welllicht
Nou het ziet er misschien lollig uit, maar het is het niet echt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297247
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Jump op 14-02-2007 15:09:55 ]
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:02:46 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297256
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een hele nieuwe wc kopen is niet nodig, alleen een meer krachtige stortbak.
Op kantoor hebben we van die ingebouwde dingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:03:04 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297271
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef JamesBrowny het volgende:
-
ONZ is ergens anders!

[ Bericht 19% gewijzigd door Jump op 14-02-2007 15:10:01 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297286
Dan heb je dit topic op de verkeerde plek neergezet!
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_46297288
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier op kantoor ligt het zekersteweten aan het toilet, als je gewoon gaat plassen (ja, dat doen vrouwen ook) dan blijft het papier ook drijven. Maarja, daar is dus niets aan te doen.

Thuis heb ik er ook wel last van, maar in mindere mate, na 2 keer doortrekken is het dan wel weg, soms een 3e keer nodig. Wc's vervangen is niet echt een optie ben ik bang, zeker niet op mijn werk.
Ga er eens met je baas over praten anders. Om tegen drijvende drollen van collega's aan te kijken lijkt me ook geen pretje.
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:07:51 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297412
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ga er eens met je baas over praten anders. Om tegen drijvende drollen van collega's aan te kijken lijkt me ook geen pretje.
Nou, dat valt dus nog wel mee, je moet alleen soms 7 keer doortrekken waardoor je gewoon vijf minuten langer op het toilet aanwezig bent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:08:21 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297429
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef JamesBrowny het volgende:
Dan heb je dit topic op de verkeerde plek neergezet!
Ik denk dat jij niet snapt dat dit topic geen ONZ-topic is, anders had ik het daar namelijk echt wel geplaatst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297493
Volgens mij snap jij zelf niet dat een topic over drijvende drollen niet bepaald een serieus topic te noemen is, zelfs niet als het wel zo is bedoeld.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_46297528
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Volgens mij snap jij zelf niet dat een topic over drijvende drollen niet bepaald een serieus topic te noemen is, zelfs niet als het wel zo is bedoeld.
Prima! Dan open er een topic over om er lekker over te discussieren!
pi_46297565
Vuil topic
JOHNNY HEITINGA
pi_46297566
Maar goed.
Ik zou als ik jou was maar gewoon tien keer doortrekken(je poep "verzwaren " lijkt me best lastig.
Misschien kun je er hele dikke proppen toiletpapier op gooien, dat helpt vast, maar is ook niet goed voor het milieu.
Of idd met je baas gaan praten over een beter toilet.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:14:00 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297613
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Ow, dus als het over poep gaat is het niet serieus? Wat een onzin zeg

Had ik er beter een foto bij moeten plaatsen, of een filmpje moeten maken hoe lang ik moet wachten tot alle drollen verdwenen zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297658

Ik zou gewoon wc papier deroverheen gooien, nog keeer doortrekkken en klaar is kees..
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_46297684
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Had ik er beter een foto bij moeten plaatsen, of een filmpje moeten maken hoe lang ik moet wachten tot alle drollen verdwenen zijn?
Niet omdat het over poep gaat, maar omdat je een probleem beschrijft waarvan je bij voorbaat al kan bedenken dat er stomme reakties op komen en dat mensen daar ook geen oplossing voor weten omdat ze
- het probleem niet kennen.
-het probleem wel kennen, maar niet weten wat ze er aan moeten doen
-het niet de moeite waard vinden om over een oplossing na te denken.

Als je nu verstopt zat, dan had ik het helemaal geen onzin gevonden, dat is nl echt vervelend.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:17:13 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297705
Meer wcpapier is geen optie helaas
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297714
quote:

[..]

Hell no 1 fobo is genoeg.
JOHNNY HEITINGA
pi_46297758
Je kunt steentjes eten, ik weet niet of dit kan met je eetomstandigheden, maar het is best mogelijk om steentjes door te slikken en uit te poepen.Ik heb alleen geen idee hoeveel je er dan zou moeten eten om hem te laten zinken,.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:19:51 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297776
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef JamesBrowny het volgende:

[..]

Niet omdat het over poep gaat, maar omdat je een probleem beschrijft waarvan je bij voorbaat al kan bedenken dat er stomme reakties op komen en dat mensen daar ook geen oplossing voor weten omdat ze
- het probleem niet kennen.
-het probleem wel kennen, maar niet weten wat ze er aan moeten doen
-het niet de moeite waard vinden om over een oplossing na te denken.

Als je nu verstopt zat, dan had ik het helemaal geen onzin gevonden, dat is nl echt vervelend.
Ik zit gelukkig niet verstopt, het toilet in een van de huisjes waar we afgelopen weekend met de dieetclub zaten zat wel verstopt terwijl ik er net gezeten had. Zie je al die bruine drab omhoog komen, dat is ook niet lekker.

Ja, ik wist van te voren dat er stomme reacties in dit topic zouden komen, maar desondanks heb ik het geopend. Waarom? Omdat ik hoop dat er
a) meerdere mensen zijn die dit probleem kennen
b) mensen zijn die weten hoe ik dit probleem kan aanpakken

Het enige waar ik zelf aan gedacht had was een klein emmertje neer te zetten wat ik met water kan vullen om zo iets meer kracht mee te geven aan het water, maar we hebben alleen zo'n lullige kraan waar je geen emmer onder kan houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297965
Ik heb het ook wel eens

Oplossing is toch meestal wat (ongevouwen) papier er bovenop, zodat alles eronder meegenomen wordt.
pi_46297986
Maar als je er een emmer bij zet, verspil je dat water net zo goed.
En ik kan me best vooratellen dat het lastig is, maar als ze op je werk een slechte wc hebben die vervangen zou moeten worden, kun je misschien het beste gewoon 1 keer doortrekken en daarna de wc uit gaan, als iedereen dat doet, hebben jullie zo een nieuw toilet op je werk
(dan moet je het dus wel eerst met je collega's over hebben, anders zitten zij met de zooi)

Ik poep gewoon nooit ergens anders dan thuis.
Ik ben een vrouw en eigenlijk hoor ik dus helemaal neit te poepen, maar ja, af en teoe moet het wel.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_46298015
Nogmaals: met je baas praten en het probleem uitleggen. Niet geschoten is altijd mis!
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:27:54 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_46298052
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:25 schreef JamesBrowny het volgende:
Maar als je er een emmer bij zet, verspil je dat water net zo goed.
En ik kan me best vooratellen dat het lastig is, maar als ze op je werk een slechte wc hebben die vervangen zou moeten worden, kun je misschien het beste gewoon 1 keer doortrekken en daarna de wc uit gaan, als iedereen dat doet, hebben jullie zo een nieuw toilet op je werk
(dan moet je het dus wel eerst met je collega's over hebben, anders zitten zij met de zooi)

Ik ben een vrouw en eigenlijk hoor ik dus helemaal neit te poepen, maar ja, af en teoe moet het wel.
Ik zit minstens twee keer per dag op kantoor op het toilet, omdat mijn darmen dan vinden dat ze leeg moeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:30:03 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46298132
Geil topic dit. Drijfpeopjes.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 februari 2007 @ 15:31:24 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46298178
Ik ken het probleem Logisch, zelfde renovatie ondergaan als jij.

Het ligt aan het type wc, ik heb thuis nog van die ouderwetse hoge stortbakken en daar gebeurt het maar zelden dat niet alles wegspoelt. Bij lage stortbakken komt dat veel vaker voor. Veel spoelen dus, papier erop wil ook nog weleens helpen maar de ultieme oplossing weet ik ook niet.

Enne qua eten: meer vet betekent ook meer drijfpoep...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46300649
Voedsel tot je nemen wat zwaarder is dan water.
pi_46306965
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:25 schreef JamesBrowny het volgende:

Ik ook niet.
Heb wel het vervelende probleem dat ik niet kan voor we een lange reis/dagje uit gaan maken, maar zodra je dan een half uurtje onderweg bent ineens wel
pi_46307236
Gewoon laten drijven totdat je de volgende keer naar de WC moet?
- ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ -
pi_46307241
maar ik vind dat als je hier een topic over plaatst wel even moet uitleggen hoe jouw lichaam er zo toe komt om drijfpoepjes te produceren
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:05:53 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_46326676
Ik heb een WLS gehad.
Om precies te zijn een biliopancreatische derivatie. Kortom, mijn darmen zijn ietwat omgelegd zodat ik enkel in de laatste tig centimeter voedingsstoffen opneem waardoor vetten veelal gewoon uitgepoept worden in plaats van opgenomen. En vet blijft drijven

Dit dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 februari 2007 @ 12:18:33 #40
13151 crew  Rewimo
pi_46327049
En daar krijg je dus drijfpoep van Mooi plaatje hè, Troel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46327387
Leuk item, ik heb er nl ook wel eens last van. Ik laat ze 'lekker' drijven tot de volgende toilletbeurt. Helaas vindt mijn huisgenoot dat maar niks. Ik heb overigens niet zo'n ingreep gehad.
pi_46332024
whoeva left da floata backstage - shame on you! (Ali G)
pi_46332498
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef Troel het volgende:
Ja, ik weet het, het klinkt raar, maar het is wel serieus bedoeld.

Ik heb last van drijfpoepjes. Je weet wel, van die ronde keutels die blijven drijven. Erg leuk om naar te kijken, maar minder leuk voor het milieu, aangezien je meerdere malen moet doortrekken.
Voor de duidelijkheid: ik heb toenet 7 keer moeten doortrekken voordat alle keutels weg waren. Even snel naar het toilet gaan is er dus niet bij, want de kans is groot dat de boel blijft drijven.

Heeft iemand tips om de boel sneller te laten zinken? Helaas zal ik met tips over "verander je voedingspatroon" niet echt veel kunnen, aangezien mijn lichaam een beetje anders in elkaar zit dan de normale mens, waardoor het juist komt dat mijn poepjes blijven drijven.
Gewoon een héééééleboel papier opgooien, even wachten tot het papier doorweekt is, en SPOELEN maar.. Vergeet niet te zwaaien want die zie je nooit meer terug
pi_46335899
Ok dank voor je uitleg, ik ga eens googlen, vind ik wel interessant.
buiten de drijfpoepjes, ondervind je er lverder last van?
pi_46335927
en je gewicht, blijft dat continu?
en heb je een speciaal dieet?
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:42:29 #46
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46336073
Gadverdamme, vrouwen die poepen!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46336343
Luchtige poep!
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 februari 2007 @ 16:50:37 #48
13151 crew  Rewimo
pi_46336401
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef ellos het volgende:
en je gewicht, blijft dat continu?
en heb je een speciaal dieet?
Je gewicht neemt af. Daar is die operatie ook voor. Na een jaar of twee wordt je gewicht stabiel. Je kunt eigenlijk van alles eten, alleen moet je extra eiwitten eten en bij voorkeur weinig suikers.
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:52:22 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_46336473
OK, met papier was het 8 keer. Geen optie dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:53:59 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_46336534
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef ellos het volgende:
Ok dank voor je uitleg, ik ga eens googlen, vind ik wel interessant.
buiten de drijfpoepjes, ondervind je er lverder last van?
Stinkwindjes. Nouja, noem het rustig ruftscheten

Voor de rest heb ik eigenlijk nagenoeg geen last meer. De eerste maanden na de operatie heb ik nog wel veel problemen gehad, omdat ik nog niet helemaal door had hoe groot mijn maag was, waardoor ik te veel at en over moest geven. Maar dat was gelukkig vroeger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 februari 2007 @ 16:56:34 #51
13151 crew  Rewimo
pi_46336658
Gooi je msn eens aan?
pi_46338030
Jee, je bent gewoon al op pagina 2 met je strontverhaal!
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_46338285
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb een WLS gehad.
Om precies te zijn een biliopancreatische derivatie. Kortom, mijn darmen zijn ietwat omgelegd zodat ik enkel in de laatste tig centimeter voedingsstoffen opneem waardoor vetten veelal gewoon uitgepoept worden in plaats van opgenomen. En vet blijft drijven

[afbeelding]

Dit dus
Krijg je daarvoor medicijnen of wat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 februari 2007 @ 17:45:10 #54
13151 crew  Rewimo
pi_46338360
Geen medicijnen, alleen moet je wel extra vitamines slikken, daarvoor wordt je bloed geregeld gecontroleerd.
pi_46339532
oh WLS> weight loss surgery

ik dacht dat dan veelal de maag kleiner werd gemaakt bij dergelijke surgery.
wist niet dat ook darmen omgelegd konden worden, maar goed, ik moet nog steeds googlen wat biliopancreatische derivatie dan precies inhoud.

Dat moet heel wat voor je geweest zijn!
Heb je honger? Werkt het goed voor je? Heb je energie? Kom je aan je voedingsstoffen?
Sorry ben nieuwsgierig naar, hoef je niet te antwoorden, want het is offtopic..
pi_46377755
Niet zoveel hooi eten.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 februari 2007 @ 20:16:54 #57
13151 crew  Rewimo
pi_46378867
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:25 schreef ellos het volgende:
oh WLS> weight loss surgery

ik dacht dat dan veelal de maag kleiner werd gemaakt bij dergelijke surgery.
wist niet dat ook darmen omgelegd konden worden, maar goed, ik moet nog steeds googlen wat biliopancreatische derivatie dan precies inhoud.

Dat moet heel wat voor je geweest zijn!
Heb je honger? Werkt het goed voor je? Heb je energie? Kom je aan je voedingsstoffen?
Sorry ben nieuwsgierig naar, hoef je niet te antwoorden, want het is offtopic..
Hier kun je er meer over vinden: Weight Loss Surgery (deel 12) (plus de voorgaande delen natuurlijk)

En hier staat info over deze specifieke operatie: http://www.dr-lemmens.be/pagecont.php?lang=dut&intPageNr=50
pi_46383739
quote:

[..]

Eensch!
Drijfpoep moet gewoon bespreekbaar zijn tegenwoordig.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:31:58 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_46452615
OK, nieuwe dag, nieuwe kansen.

Het toiletpapier op de drollen leggen werkt eerder in mijn nadeel. Het lijkt een soort parachute te vormen, het water gaat langs het papier en de boel blijft gewoon drijven.

De stand voor vandaag:

1 toiletgang, 8 keer doortrekken, waarvan 2 met twee liter extra water uit de kraan via een bloempot (ik had geen emmer bij de hand).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46452780
Briljant topic.

Ik werkte tot voor kort voor een facilitair management-bedrijf. Kregen we op de helpdesk een keer een melding van een drol in de WC die maar niet weg wilde, of we iemand konden sturen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 februari 2007 @ 11:39:31 #61
13151 crew  Rewimo
pi_46452810
Begin eens met eerst toiletpapier in de pot voor je van start gaat. Ik was met twee keer doortrekken klaar daarstraks
pi_46452867
Wat als je gewoon de pleeborstel erbij pakt en ze zo dicht mogelijk naar de afvoer toe wipt?
pi_46453006
idd met pleeborstel (evt met wat papier er omheen, is wel zo fris ) naar beneden duwen tijdens het doorspoelen
Gewoon die hals in proppen.

(overigens wel typisch dat dit het eerste in jaren is dat ik van jouw hand lees )
pi_46453034
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef Earry het volgende:
(overigens wel typisch dat dit het eerste in jaren is dat ik van jouw hand lees )
Zegt dat ook meer over jou dan over haar misschien?
  maandag 19 februari 2007 @ 11:51:08 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_46453084
Eerst papier is wellicht een idee!

En met de borstel aanduwen vind ik eigenlijk gewoon ranzig. En papier om de borstel is ook niet fris, want dan blijft dan in stukjes aan de borstel hangen (been there, done that).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46453108
Wegwerp latex handschoentjes meenemen en ze zelf een tikje geven?
pi_46453128
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zegt dat ook meer over jou dan over haar misschien?
Mogelijk, ik kom echter niet zo vaak op 't forum en zij niet (meer) op IRC - tenminste, niet op de server waar ik d'r zag/sprak
  maandag 19 februari 2007 @ 11:58:32 #68
166818 restafval
no soup for you
pi_46453255
dawn serieus probleem, ik wou zeggen dat je je eetpatroon moest veranderen maar dat is dus zeker geen optie(aangezien je waarschijnlijk al weinig vet binnen kan krijgen is het niet slim weinig vet te gaan eten) ik ga voor de optie; met de plee borstel de poep onderwater houden en dan doortrekken, dan hoeven ze slechts de bocht nog maar om
edit: probeer zeep, zeep verlaagd de opperlakte spanning.... mischien net genoeg?
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  maandag 19 februari 2007 @ 12:32:19 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_46454077
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:53 schreef Earry het volgende:

[..]

Mogelijk, ik kom echter niet zo vaak op 't forum en zij niet (meer) op IRC - tenminste, niet op de server waar ik d'r zag/sprak
Nou ga ik me toch afvragen onder welke naam je dan ergens anders zat.
Ik ben op FokIRC nog regelmatig te vinden in #dig en #utopia.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 februari 2007 @ 12:32:57 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_46454093
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef restafval het volgende:
dawn serieus probleem, ik wou zeggen dat je je eetpatroon moest veranderen maar dat is dus zeker geen optie(aangezien je waarschijnlijk al weinig vet binnen kan krijgen is het niet slim weinig vet te gaan eten) ik ga voor de optie; met de plee borstel de poep onderwater houden en dan doortrekken, dan hoeven ze slechts de bocht nog maar om
edit: probeer zeep, zeep verlaagd de opperlakte spanning.... mischien net genoeg?
Luchtverfrisser hielp niet, zeep is het experiment voor woensdag!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46454105
Ik zou wat meer lood eten.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:34:26 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_46454129
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zou wat meer lood eten.
Ja, jij wel

Pope
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46454167
. .
pi_46454232
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou ga ik me toch afvragen onder welke naam je dan ergens anders zat.
Ik ben op FokIRC nog regelmatig te vinden in #dig en #utopia.nl
Een iets langere naam, via de laatste van bovengenoemde kanalen op toendertijd nog een andere server
  maandag 19 februari 2007 @ 12:38:59 #75
166818 restafval
no soup for you
pi_46454241
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef Troel het volgende:

[..]

Luchtverfrisser hielp niet, zeep is het experiment voor woensdag!
luchtverfrisser??? met de fles het onderduwen of wegblazen?

-waarom zorg je niet voor kunstmatige diaree? er zijn meer producten die diaree veroorzaken dan het aantal drijfpoep dat jij zal produceren
pi_46454249
had je niet beter gewoon kunnen gaan dieten + sporten. Heb je dit soort problemen niet en heb je al dat loodgieterswerk in je lichaam niet nodig...
pi_46454309
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:39 schreef Repeat het volgende:
had je niet beter gewoon kunnen gaan dieten + sporten. Heb je dit soort problemen niet en heb je al dat loodgieterswerk in je lichaam niet nodig...
Daar heeft ze nu ook echt wat aan...

Is er op je werk een plonsplee of een plateauplee?
  maandag 19 februari 2007 @ 12:42:15 #78
166818 restafval
no soup for you
pi_46454321
quote:
ik denk niet dat deze operatie zonder overleg met een dokter is gebeurd..
mijn tante krijgt maagwand verkleining, voor haar was sporten en diëten geen optie. zelfs met maagwand zal ze maar 30kilo afvallen. (maar ja..) dus voor je iets zegt, bedenk dan graag even of je iemand ergens mee kwetst..
pi_46454406
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef restafval het volgende:

[..]

ik denk niet dat deze operatie zonder overleg met een dokter is gebeurd..
mijn tante krijgt maagwand verkleining, voor haar was sporten en diëten geen optie. zelfs met maagwand zal ze maar 30kilo afvallen. (maar ja..) dus voor je iets zegt, bedenk dan graag even of je iemand ergens mee kwetst..
kwetsen? waar?
  maandag 19 februari 2007 @ 12:47:50 #80
166818 restafval
no soup for you
pi_46454459
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Repeat het volgende:

[..]

kwetsen? waar?
lees:
dus voor je iets zegt, bedenk dan graag even of je iemand ergens mee kwetst..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 februari 2007 @ 12:48:28 #81
13151 crew  Rewimo
pi_46454473
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Repeat het volgende:
kwetsen? waar?
Meer een kwestie van geen idee hebben waar het eigenlijk om gaat
pi_46454476
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef restafval het volgende:

[..]

lees:
dus voor je iets zegt, bedenk dan graag even of je iemand ergens mee kwetst..
niet dus. slotje.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:49:28 #83
166818 restafval
no soup for you
pi_46454495
ik zeg niet dat je iemand kwetst, bedoel alleen dat je op moet passen. zoiets kan gevoellig liggen.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:51:21 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_46454539
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef Earry het volgende:

[..]

Een iets langere naam, via de laatste van bovengenoemde kanalen op toendertijd nog een andere server
En was dat dan toevallig een naam van een Disneyfilm
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 februari 2007 @ 12:52:34 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_46454562
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Daar heeft ze nu ook echt wat aan...

Is er op je werk een plonsplee of een plateauplee?
Het plonst. Als je te hard plonst dan heb je de kans dat het terugplonst zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 februari 2007 @ 12:53:27 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_46454579
quote:
Been there, done that, en dat hielp niet. Als je verder niets zinnigs te melden hebt, maak dan gewoon een topic aan om je mening te uiten over weight loss surgery wil je.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46454580
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Rewimo het volgende:
Begin eens met eerst toiletpapier in de pot voor je van start gaat. Ik was met twee keer doortrekken klaar daarstraks
Slokkie bier
pi_46457923
Ik heb wel eens een natuurprogramma gezien dat ging over die beestjes (spinnetjes) die over het water kunnen lopen. Als je bij dat afwasmiddel gooit dan verliest het spinnetje zijn drijfvermogen en zakt hij naar de bodem . Echt waar.....!
  maandag 19 februari 2007 @ 15:21:45 #89
166818 restafval
no soup for you
pi_46458728
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef JohDan het volgende:
Ik heb wel eens een natuurprogramma gezien dat ging over die beestjes (spinnetjes) die over het water kunnen lopen. Als je bij dat afwasmiddel gooit dan verliest het spinnetje zijn drijfvermogen en zakt hij naar de bodem . Echt waar.....!
lees reactie:
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef restafval het volgende:
pi_46462426
* PopeOfTheSubspace leest

oh ok.

( . . ).
  maandag 19 februari 2007 @ 17:24:25 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_46462499
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

Niks mis met mijn poepjes hoor Behalve dat ze drijven... en stinken...)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46462600
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Niks mis met mijn poepjes hoor Behalve dat ze drijven... en stinken...)
Neuh, ik kotste op de 'witty' opmerking van de posters voor me, niet op poep.

I <3 Poep.
pi_46462645
PoepOfTheSubspace?
  maandag 19 februari 2007 @ 17:29:51 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_46462665
Ik heb trouwens een allerliefst klein emmertje gekocht vandaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46462676
Ga je dat emmertje dan meenemen naar je werk?
pi_46462717
Gewoon met de toiletborstel wegduwen
  maandag 19 februari 2007 @ 17:34:39 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_46462811
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:30 schreef Isegrim het volgende:
Ga je dat emmertje dan meenemen naar je werk?
Ja, dat zet ik dan onder de wasbak een beetje verstopt, zodat ik met dat emmertje extra kan spoelen in plaats van met een bloempot Voor wat meer waterkracht zeg maar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 februari 2007 @ 19:01:29 #98
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_46465376
Baaahaha, drijfschijt
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:08:16 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_46549605
Gisteren ben ik helaas niet naar het toilet gegaan op mijn werk, dus ook geen verdere meldingen. Hopelijk moet ik vandaag wel weer. Ik houd jullie op de hoogte.

Plan voor vandaag: eerst een velletje papier en een klodder afwasmiddel, dan lekker genieten en uiteindelijk doortrekken met een extra emmertje water.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46551054
Anders even insmeren met zinkzalf!
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:15:22 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_46551298
Nou, vandaag ging het een stuk beter, maar ik had ook niet echt drijfpoepjes, maar meer splashpoepjes.
Ik had eerst een papiertje gedaan, geen afwasmiddel want dat was op en met 4 liter extra water doorgetrokken. Daarna heb ik nog maar 1 keer door hoeven trekken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')