abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:54:43 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_46296994
Ja, ik weet het, het klinkt raar, maar het is wel serieus bedoeld.

Ik heb last van drijfpoepjes. Je weet wel, van die ronde keutels die blijven drijven. Erg leuk om naar te kijken, maar minder leuk voor het milieu, aangezien je meerdere malen moet doortrekken.
Voor de duidelijkheid: ik heb toenet 7 keer moeten doortrekken voordat alle keutels weg waren. Even snel naar het toilet gaan is er dus niet bij, want de kans is groot dat de boel blijft drijven.

Heeft iemand tips om de boel sneller te laten zinken? Helaas zal ik met tips over "verander je voedingspatroon" niet echt veel kunnen, aangezien mijn lichaam een beetje anders in elkaar zit dan de normale mens, waardoor het juist komt dat mijn poepjes blijven drijven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297115
wtf dat heb ik dus echt nog nooit gehad
Kutkloon.
pi_46297144
Ik denk dat het eerder aan de stortbak van je toilet ligt.
pi_46297145
ligt dat niet meer aan je toilet dan aan jou?
dit heb ik nog nooit gezien nl.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_46297152
Meer wcpapier erbovenop gooien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:59:49 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46297169
Heb je dat op meerdere wc's? Ik heb thuis ook een zwakke plee en daar blijft het wel in drijven ja maar ik heb geen last van chronische drijvertjes . Andere wc kopen lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:00:09 #7
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_46297176
hahaha, prachtig
Drollen begraven in toiletpappier welllicht
Accept you're dead and start living
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:01:51 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297223
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef jogy het volgende:
Heb je dat op meerdere wc's? Ik heb thuis ook een zwakke plee en daar blijft het wel in drijven ja maar ik heb geen last van chronische drijvertjes . Andere wc kopen lijkt me.
Hier op kantoor ligt het zekersteweten aan het toilet, als je gewoon gaat plassen (ja, dat doen vrouwen ook) dan blijft het papier ook drijven. Maarja, daar is dus niets aan te doen.

Thuis heb ik er ook wel last van, maar in mindere mate, na 2 keer doortrekken is het dan wel weg, soms een 3e keer nodig. Wc's vervangen is niet echt een optie ben ik bang, zeker niet op mijn werk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297232
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef jogy het volgende:
Een hele nieuwe wc kopen is niet nodig, alleen een meer krachtige stortbak.
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:02:23 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297240
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef bramos-elvis het volgende:
hahaha, prachtig
Drollen begraven in toiletpappier welllicht
Nou het ziet er misschien lollig uit, maar het is het niet echt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297247
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Jump op 14-02-2007 15:09:55 ]
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:02:46 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297256
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een hele nieuwe wc kopen is niet nodig, alleen een meer krachtige stortbak.
Op kantoor hebben we van die ingebouwde dingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:03:04 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297271
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef JamesBrowny het volgende:
-
ONZ is ergens anders!

[ Bericht 19% gewijzigd door Jump op 14-02-2007 15:10:01 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297286
Dan heb je dit topic op de verkeerde plek neergezet!
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_46297288
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier op kantoor ligt het zekersteweten aan het toilet, als je gewoon gaat plassen (ja, dat doen vrouwen ook) dan blijft het papier ook drijven. Maarja, daar is dus niets aan te doen.

Thuis heb ik er ook wel last van, maar in mindere mate, na 2 keer doortrekken is het dan wel weg, soms een 3e keer nodig. Wc's vervangen is niet echt een optie ben ik bang, zeker niet op mijn werk.
Ga er eens met je baas over praten anders. Om tegen drijvende drollen van collega's aan te kijken lijkt me ook geen pretje.
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:07:51 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297412
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ga er eens met je baas over praten anders. Om tegen drijvende drollen van collega's aan te kijken lijkt me ook geen pretje.
Nou, dat valt dus nog wel mee, je moet alleen soms 7 keer doortrekken waardoor je gewoon vijf minuten langer op het toilet aanwezig bent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:08:21 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297429
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef JamesBrowny het volgende:
Dan heb je dit topic op de verkeerde plek neergezet!
Ik denk dat jij niet snapt dat dit topic geen ONZ-topic is, anders had ik het daar namelijk echt wel geplaatst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297493
Volgens mij snap jij zelf niet dat een topic over drijvende drollen niet bepaald een serieus topic te noemen is, zelfs niet als het wel zo is bedoeld.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_46297528
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Volgens mij snap jij zelf niet dat een topic over drijvende drollen niet bepaald een serieus topic te noemen is, zelfs niet als het wel zo is bedoeld.
Prima! Dan open er een topic over om er lekker over te discussieren!
pi_46297565
Vuil topic
JOHNNY HEITINGA
pi_46297566
Maar goed.
Ik zou als ik jou was maar gewoon tien keer doortrekken(je poep "verzwaren " lijkt me best lastig.
Misschien kun je er hele dikke proppen toiletpapier op gooien, dat helpt vast, maar is ook niet goed voor het milieu.
Of idd met je baas gaan praten over een beter toilet.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:14:00 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297613
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Ow, dus als het over poep gaat is het niet serieus? Wat een onzin zeg

Had ik er beter een foto bij moeten plaatsen, of een filmpje moeten maken hoe lang ik moet wachten tot alle drollen verdwenen zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297658

Ik zou gewoon wc papier deroverheen gooien, nog keeer doortrekkken en klaar is kees..
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_46297684
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Had ik er beter een foto bij moeten plaatsen, of een filmpje moeten maken hoe lang ik moet wachten tot alle drollen verdwenen zijn?
Niet omdat het over poep gaat, maar omdat je een probleem beschrijft waarvan je bij voorbaat al kan bedenken dat er stomme reakties op komen en dat mensen daar ook geen oplossing voor weten omdat ze
- het probleem niet kennen.
-het probleem wel kennen, maar niet weten wat ze er aan moeten doen
-het niet de moeite waard vinden om over een oplossing na te denken.

Als je nu verstopt zat, dan had ik het helemaal geen onzin gevonden, dat is nl echt vervelend.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:17:13 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297705
Meer wcpapier is geen optie helaas
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297714
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Hell no 1 fobo is genoeg.
JOHNNY HEITINGA
pi_46297758
Je kunt steentjes eten, ik weet niet of dit kan met je eetomstandigheden, maar het is best mogelijk om steentjes door te slikken en uit te poepen.Ik heb alleen geen idee hoeveel je er dan zou moeten eten om hem te laten zinken,.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:19:51 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_46297776
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef JamesBrowny het volgende:

[..]

Niet omdat het over poep gaat, maar omdat je een probleem beschrijft waarvan je bij voorbaat al kan bedenken dat er stomme reakties op komen en dat mensen daar ook geen oplossing voor weten omdat ze
- het probleem niet kennen.
-het probleem wel kennen, maar niet weten wat ze er aan moeten doen
-het niet de moeite waard vinden om over een oplossing na te denken.

Als je nu verstopt zat, dan had ik het helemaal geen onzin gevonden, dat is nl echt vervelend.
Ik zit gelukkig niet verstopt, het toilet in een van de huisjes waar we afgelopen weekend met de dieetclub zaten zat wel verstopt terwijl ik er net gezeten had. Zie je al die bruine drab omhoog komen, dat is ook niet lekker.

Ja, ik wist van te voren dat er stomme reacties in dit topic zouden komen, maar desondanks heb ik het geopend. Waarom? Omdat ik hoop dat er
a) meerdere mensen zijn die dit probleem kennen
b) mensen zijn die weten hoe ik dit probleem kan aanpakken

Het enige waar ik zelf aan gedacht had was een klein emmertje neer te zetten wat ik met water kan vullen om zo iets meer kracht mee te geven aan het water, maar we hebben alleen zo'n lullige kraan waar je geen emmer onder kan houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46297965
Ik heb het ook wel eens

Oplossing is toch meestal wat (ongevouwen) papier er bovenop, zodat alles eronder meegenomen wordt.
pi_46297986
Maar als je er een emmer bij zet, verspil je dat water net zo goed.
En ik kan me best vooratellen dat het lastig is, maar als ze op je werk een slechte wc hebben die vervangen zou moeten worden, kun je misschien het beste gewoon 1 keer doortrekken en daarna de wc uit gaan, als iedereen dat doet, hebben jullie zo een nieuw toilet op je werk
(dan moet je het dus wel eerst met je collega's over hebben, anders zitten zij met de zooi)

Ik poep gewoon nooit ergens anders dan thuis.
Ik ben een vrouw en eigenlijk hoor ik dus helemaal neit te poepen, maar ja, af en teoe moet het wel.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_46298015
Nogmaals: met je baas praten en het probleem uitleggen. Niet geschoten is altijd mis!
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:27:54 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_46298052
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:25 schreef JamesBrowny het volgende:
Maar als je er een emmer bij zet, verspil je dat water net zo goed.
En ik kan me best vooratellen dat het lastig is, maar als ze op je werk een slechte wc hebben die vervangen zou moeten worden, kun je misschien het beste gewoon 1 keer doortrekken en daarna de wc uit gaan, als iedereen dat doet, hebben jullie zo een nieuw toilet op je werk
(dan moet je het dus wel eerst met je collega's over hebben, anders zitten zij met de zooi)

Ik ben een vrouw en eigenlijk hoor ik dus helemaal neit te poepen, maar ja, af en teoe moet het wel.
Ik zit minstens twee keer per dag op kantoor op het toilet, omdat mijn darmen dan vinden dat ze leeg moeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:30:03 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46298132
Geil topic dit. Drijfpeopjes.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 februari 2007 @ 15:31:24 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46298178
Ik ken het probleem Logisch, zelfde renovatie ondergaan als jij.

Het ligt aan het type wc, ik heb thuis nog van die ouderwetse hoge stortbakken en daar gebeurt het maar zelden dat niet alles wegspoelt. Bij lage stortbakken komt dat veel vaker voor. Veel spoelen dus, papier erop wil ook nog weleens helpen maar de ultieme oplossing weet ik ook niet.

Enne qua eten: meer vet betekent ook meer drijfpoep...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46300649
Voedsel tot je nemen wat zwaarder is dan water.
pi_46306965
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:25 schreef JamesBrowny het volgende:

Ik ook niet.
Heb wel het vervelende probleem dat ik niet kan voor we een lange reis/dagje uit gaan maken, maar zodra je dan een half uurtje onderweg bent ineens wel
pi_46307236
Gewoon laten drijven totdat je de volgende keer naar de WC moet?
- ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ -
pi_46307241
maar ik vind dat als je hier een topic over plaatst wel even moet uitleggen hoe jouw lichaam er zo toe komt om drijfpoepjes te produceren
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:05:53 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_46326676
Ik heb een WLS gehad.
Om precies te zijn een biliopancreatische derivatie. Kortom, mijn darmen zijn ietwat omgelegd zodat ik enkel in de laatste tig centimeter voedingsstoffen opneem waardoor vetten veelal gewoon uitgepoept worden in plaats van opgenomen. En vet blijft drijven

Dit dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 februari 2007 @ 12:18:33 #40
13151 crew  Rewimo
pi_46327049
En daar krijg je dus drijfpoep van Mooi plaatje hè, Troel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46327387
Leuk item, ik heb er nl ook wel eens last van. Ik laat ze 'lekker' drijven tot de volgende toilletbeurt. Helaas vindt mijn huisgenoot dat maar niks. Ik heb overigens niet zo'n ingreep gehad.
pi_46332024
whoeva left da floata backstage - shame on you! (Ali G)
pi_46332498
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef Troel het volgende:
Ja, ik weet het, het klinkt raar, maar het is wel serieus bedoeld.

Ik heb last van drijfpoepjes. Je weet wel, van die ronde keutels die blijven drijven. Erg leuk om naar te kijken, maar minder leuk voor het milieu, aangezien je meerdere malen moet doortrekken.
Voor de duidelijkheid: ik heb toenet 7 keer moeten doortrekken voordat alle keutels weg waren. Even snel naar het toilet gaan is er dus niet bij, want de kans is groot dat de boel blijft drijven.

Heeft iemand tips om de boel sneller te laten zinken? Helaas zal ik met tips over "verander je voedingspatroon" niet echt veel kunnen, aangezien mijn lichaam een beetje anders in elkaar zit dan de normale mens, waardoor het juist komt dat mijn poepjes blijven drijven.
Gewoon een héééééleboel papier opgooien, even wachten tot het papier doorweekt is, en SPOELEN maar.. Vergeet niet te zwaaien want die zie je nooit meer terug
pi_46335899
Ok dank voor je uitleg, ik ga eens googlen, vind ik wel interessant.
buiten de drijfpoepjes, ondervind je er lverder last van?
pi_46335927
en je gewicht, blijft dat continu?
en heb je een speciaal dieet?
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:42:29 #46
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46336073
Gadverdamme, vrouwen die poepen!
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46336343
Luchtige poep!
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 februari 2007 @ 16:50:37 #48
13151 crew  Rewimo
pi_46336401
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef ellos het volgende:
en je gewicht, blijft dat continu?
en heb je een speciaal dieet?
Je gewicht neemt af. Daar is die operatie ook voor. Na een jaar of twee wordt je gewicht stabiel. Je kunt eigenlijk van alles eten, alleen moet je extra eiwitten eten en bij voorkeur weinig suikers.
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:52:22 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_46336473
OK, met papier was het 8 keer. Geen optie dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:53:59 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_46336534
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:38 schreef ellos het volgende:
Ok dank voor je uitleg, ik ga eens googlen, vind ik wel interessant.
buiten de drijfpoepjes, ondervind je er lverder last van?
Stinkwindjes. Nouja, noem het rustig ruftscheten

Voor de rest heb ik eigenlijk nagenoeg geen last meer. De eerste maanden na de operatie heb ik nog wel veel problemen gehad, omdat ik nog niet helemaal door had hoe groot mijn maag was, waardoor ik te veel at en over moest geven. Maar dat was gelukkig vroeger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')