Op de radio zeiden ze dat ze de aarde ook niet meer zag, dus weet niet of je er dan nog steeds last van hebtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:32 schreef murp het volgende:
wtf...
ik zou er niet aan moeten denken met mn hoogtevrees
het liefst wil ik gewoon vaste grond voelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Op de radio zeiden ze dat ze de aarde ook niet meer zag, dus weet niet of je er dan nog steeds last van hebt
Ook zeiden ze dat die Chinees 75km verderop is teruggevonden.
ik ben benieuwd hoe ze dat gemeten hebben van die 10 km hoogte?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef Onderbroek het volgende:
nieuw wereldrecord qua hoogte met parachute?
Hoogtemeter die waarschijnlijk complete rit meet zodat het later nog terug te lezen is...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef NietLullig het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe ze dat gemeten hebben van die 10 km hoogte?
bliepje op de radar?
Zeker een record hoogte qua parafliden denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef Onderbroek het volgende:
Denk je je nou niet een heel klein beetje in dat de storm wellicht onverwacht was?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit lijkt me wel een gevalletje Darwin-award. Wie gaat er nou met zwaar onweer in de buurt paragliden.![]()
Die ligt hoger, die hebben ze ooit gedaan vanuit een speciale hete luchtbalon.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef Onderbroek het volgende:
Ja, maar dat is dan wel helemaal gedaan met speciaal pak dat die druk en temperaturen aankan zeker? Anders zie ik het nog zo snel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die ligt hoger, die hebben ze ooit gedaan vanuit een speciale hete luchtbalon.
Buien komen nooit onverwacht, er zijn talloze parameters die buienactiviteit weergeven, het is in de huidige tijd niet meer mogelijk door een bui overvallen te worden. Behalve als je je natuurlijk niet goed voorbereid. Je kunt tegenwoordig al enige dagen van te voren voorspellen of de atmosfeer in potentie explosief is, die informatie gecombineerd met informatie op de dag zelf geven je perfect inzicht in het mogelijk ontstaan van buien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef haaahaha het volgende:
Denk je je nou niet een heel klein beetje in dat de storm wellicht onverwacht was?
Dat bleek dus toch moord te zijn. Aan de parachute van de vrouw die te pletter sloeg was gesjoemeld door een andere vrouw. Beide vrouwen waren verliefd op dezelfde man. Details ben ik verder even kwijt...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Off topic, maar het deed me er toch aan denken:
Wat is er ooit gebleken uit het onderzoek naar die Belgische parachutiste die te pletter viel enige tijd geleden, en waarbij men vermoedde dat er met de parachute was gesjoemeld (iets met een ex-vriend of zo?)
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat bleek dus toch moord te zijn. Aan de parachute van de vrouw die te pletter sloeg was gesjoemeld door een andere vrouw. Beide vrouwen waren verliefd op dezelfde man. Details ben ik verder even kwijt...
nee hoor, HAHO en HALO drops worden ook wel is boven de 10 KM gedaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef Onderbroek het volgende:
Wat een verhaal zegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:19 schreef haaahaha het volgende:
Hier een blog met het verhaal van een vrouw die meevloog:
http://karicastle.com/blog/index.php?showtopic=111
Het verhaaltje jah, uit de duim.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:49 schreef R0ADKILL het volgende:
Die is echt flink gezogen
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef JohnDope het volgende:
Oud nieuws, het was al veel eerder dan vrijdag op RTL.
Het valt me vaker op dat dit soort 'bonusitems' eerst op RTL komen en dan pas dagen er na op de NOS.
Dan was het woensdag of donderdag (laatste journaal) op TV geweest en hebben ze het later op de site gezet....quote:Op maandag 19 februari 2007 10:13 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik zie toch echt dezelfde 16-02 datum bij rtl als bij de nos:
http://www.rtl.nl/(/finan(...)glider_overleefd.xml
Daarnaast was op die datum sochtends op het journaal van rtl4....
Ik ben niet zo thuis in het hele hagelfenomeen maar misschien zat ze boven de hoogte waar hagelstenen gevormd worden?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het verhaaltje jah, uit de duim.
Ik geloof er geen bal van.
In de krant las ik iets over hagelstenen zo groot als meloenen en mevrouw zou dat overleven?
Nee, ze zat er midden in, lees de blogquote:Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in het hele hagelfenomeen maar misschien zat ze boven de hoogte waar hagelstenen gevormd worden?
Maar 'oud nieuws'. Man, als het nou een maand eerder op rtl was, dan zou je gelijk hebben, maar de avond ervoor, kom op zeg...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:52 schreef JohnDope het volgende:
Het valt me gewoon vaak op dat de bonusitems van RTL, pas dagen later op de NOS te zien zijn als nieuws.....
Ik kom er nog wel een keer op terug
Midden in de storm ja, maar misschien wel boven de grens waar hagelstenen gevormd worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:59 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Nee, ze zat er midden in, lees de blog
En waarom zou het gelogen zijn? 1 dode, 1 vrouw die weggezogen wordt en de rest van het team wat veilig de grond haalt.
Ja maar soms zitten er ook meerdere dagen tussen. Dat is toch bizar...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:00 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar 'oud nieuws'. Man, als het nou een maand eerder op rtl was, dan zou je gelijk hebben, maar de avond ervoor, kom op zeg...
Geen idee ook, maar ik vind het allemaal wat te vreemd klinken.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in het hele hagelfenomeen maar misschien zat ze boven de hoogte waar hagelstenen gevormd worden?
Ah, dus met je opmerking 'oud nieuws' wilde je eerder de traagheid van de NOS in het algemeen aankaarten en je vindt dit niet eens oud nieuws?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja maar soms zitten er ook meerdere dagen tussen. Dat is toch bizar...
beide. Zoals ik al zei.... ik kom er nog op terugquote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ah, dus met je opmerking 'oud nieuws' wilde je eerder de traagheid van de NOS in het algemeen aankaarten en je vindt dit niet eens oud nieuws?
Ja, en dat verhaal van die piloot (docu was oa te zien op national geographic) die uit het raam van een boeing was gezogen, door z'n collega's aan z'n benen werd tegengehouden en zo'n beetje de hele rit op het dak van het toestel heeft gelegen en alles heeft overleefd?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Geen idee ook, maar ik vind het allemaal wat te vreemd klinken.
Is er op 10km hoogte nog wel zuurstof, wat is de temperatuur daarzo, etc. etc.
hmmm, die heb ik indd toevallig ook gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:09 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja, en dat verhaal van die piloot (docu was oa te zien op national geographic) die uit het raam van een boeing was gezogen, door z'n collega's aan z'n benen werd tegengehouden en zo'n beetje de hele rit op het dak van het toestel heeft gelegen en alles heeft overleefd?
Ik slik niet alles voor zoete koek en vind dit verhaal nogal ongeloofwaardig klinken.quote:Dergelijke dingen kunnen blijkbaar gebeuren. Maar wat mij altijd wel verbaasd is dat iemand vanuit z'n luie stoel achter z'n computer het beter blijkt te weten dan meerdere mensen die daadwerkelijk bij het voorval aanwezig waren.
Kijk of dit verhaal waar is of niet, maakt niet uit, dat gaat uiteindelijk niet ten kosten van de wereld. Maar de millennium-hoax en CO2 hoax daarentegen...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik slik niet alles voor zoete koek en vind dit verhaal nogal ongeloofwaardig klinken.
Maar je kunt uiteraard ook lekker alles geloven dat je op internet leest vanuit je luie stoel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |