jah ik had donderdag een banaan en een kiwi in de blender gegooit met wat yoghurt. en beetje soep eten. Maarja dat doet al pijn en liever eet ik niets.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:46 schreef mrbomb het volgende:
Wow, dat klinkt erg. Heb je al geprobeerd om je eten vloeibaar te maken met een blender of iets dergelijks?
Na het 'poetsen' lijkt én voelt het, alsof er een handgranaat in mn mond is ontploft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:44 schreef ukga het volgende:
Het is een lang verhaal maar ik zal het ff kort maken.
Maandag werd ik beetje ziek, en tegelijk kwam 1 verstandskies door.
Dinsdag kreeg ik er aften bij (normaal heb ik ongeveer 2 aften per jaar)
Woensdag had ik onstoken amandelen en in totaal 12 ! aften.
De volgende dag naar de dokter gegaan en peniciline gekregen(voor me amandelen) en voor me aften een verdovendmiddel; LIDOCAINE HCL(werkt vrijwel niet bij mij)
Het punt is nu dat het nu zaterdag is, en ik al 9 kilo ben afgevallen omdat ik amper kan eten.
En me tandenpoetsen is ook niet te doen. Na het 'poetsen' lijkt én voelt het, alsof er een handgranaat in mn mond is ontploft.
Heeft iemand alsjublief goede tips om de pijn te verminderen, en wat aan mn mond hygiene te doen. Want als het zo nog een halve week doorgaat, lijk ik op een uitgemergelde junk![]()
![]()
(en die hongersnood begint me ook me keel uit te hangen)
thnx.
jep slijmvliezen zijn aangetast nuquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:41 schreef ukga het volgende:
@ zhe-devilll
ja het zou kunnen, de dokter zei dat het aften waren. Oke niet dat dat alles zegt.
@Mikkie; nou vreet 4 a 5 dagen amper tot niets. ik gok dat je er ook van afvalt
gister kon ik niet eens slapen, had het idee of me maag door tweeën scheurde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |