of toch deze?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:59 schreef Lucille het volgende:
http://www.donberg-electronics.com/descript/p/p3gave2b.htm
Ik denk de 2B.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
of toch deze?
http://www.donberg.de/descript/p/p3gave3b.htm hier staat dan allen de maat AA niet bij...
Ik heb d'r niet zo'n verstand van, jij blijkbaar wel?..., er staat specifiek bij dat je niet zomaar iedere (oplaadbare) batterij erin kunt duwen... wil m'n koptelefoon niet opblazen of zo, of verkeerde batterijen aanschaffen...quote:
Zoveel verstand heb ik er ook niet van hoor. Je moet alleen opletten dat ze niet dikker zijn dan de vorige. En een penlite geeft gewoon 1,5 Volt af dus opblazen hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:17 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ik heb d'r niet zo'n verstand van, jij blijkbaar wel?..., er staat specifiek bij dat je niet zomaar iedere (oplaadbare) batterij erin kunt duwen... wil m'n koptelefoon niet opblazen of zo, of verkeerde batterijen aanschaffen...
De huidige batterijen zijn dus 1,2 Volt...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef Gobo het volgende:
[..]
Zoveel verstand heb ik er ook niet van hoor. Je moet alleen opletten dat ze niet dikker zijn dan de vorige. En een penlite geeft gewoon 1,5 Volt af dus opblazen hoef je niet bang voor te zijn.
Dat zeg ik, veel verstand heb ik er niet vanquote:Op zondag 18 februari 2007 23:04 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
De huidige batterijen zijn dus 1,2 Volt...
Ja, dat zeggen ze altijd om te zorgen dat je hun dure Panasonicbatterijen blijft kopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:17 schreef LennyKravitz het volgende:
er staat specifiek bij dat je niet zomaar iedere (oplaadbare) batterij erin kunt duwen...
Als de Mah hetzelfde is kun je die gewoon gebruikenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:38 schreef het.ismij het volgende:
als de specificaties maar hetzelfde zijn maakt het merk niet uit!
Dus wel op voltage en Mah letten. dat kan nog wel is verschillen
In NiMh ja... niet in NiCd!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:32 schreef Sometimes het volgende:
En als de mAh hoger is dan doen ze het wat langer. 1000 is niet veel, ondertussen verkopen ze van GP alweer 2900 mAh (of misschien wel meer).
Zou ik niet doen, en je gewoon aan de specificaties houden!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:32 schreef Sometimes het volgende:
En als de mAh hoger is dan doen ze het wat langer. 1000 is niet veel, ondertussen verkopen ze van GP alweer 2900 mAh (of misschien wel meer).
Dat is een scheve vergelijking. We hebben het hier over 2 types batterijen die beide 1,2 Volt leveren.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:57 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, en je gewoon aan de specificaties houden!
Die zijn er nameljik niet voor niks!!!!!!!!!!
Je gaat toch ook geen 380V op een 230v apparaat zetten.
zijn batterijen niet altijd draadloos?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:58 schreef LennyKravitz het volgende:
Heb een Panasonic draadloze koptelefoon. Fantastisch ding, maar de laatste tijd snel weer "op"... ligt volgens mij aan de draadloze batterijen... en dat mag na 5 jaar gebruik wel...
Nu zitten er specifieke batterijen in:
Merk:
Panasonic Rechargeable 1000
P-3GAVE 1.2V 1000mAh
Maat AA
Waar kan ik dergelijke batterijen tegen normale prijs kopen?... op Panasonic.nl zie ik ze niet eens... (ze verkopen haast geen koptelefoons meer ook)...
Google helpt mij ook niet echt... iemand een idee?![]()
Oke wel scheef indd.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat is een scheve vergelijking. We hebben het hier over 2 types batterijen die beide 1,2 Volt leveren.
Als ik dorst heb dan drink ik graag een groot glas water. Jij loopt liever 3 keer met een klein glaasje, moet jij weten![]()
Wat Banzi zegt zal neem ik aan kloppen, daar heb ik nog weinig mee te maken gehad.
Zat 'm dat in het hogere amperage of in een ander type (de nicd / nimh vergelijking van Banzi)?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke wel scheef indd.
Maar het kan wel degelijk effect op je apparaat hebben.
Zo ook op mijn digitale camera cybershot A80 van canon. Die flipte ook toen in batterjien (oplaadbaar) nam met een hogere mah waarde dan in eerste instantie bij geleverd waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |