quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef dutchie het volgende:
[..]
Als we maar lang genoeg aanhouden, dan komt er vanzelf wel wat.Goh, da's mooi k.u.t. zeg voor jullie. Zit er al een beetje schot in het herstel? Wens hem beterschap. En
voor de ont-zet-tend sjieluge Belaan.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef sjak het volgende:
Oe balen zeg Belana!
Lief dat er nog naar mij werd gevraagd. Hier gaat alles goed hoor maar ik heb enorm last van tijd tekort. Als ik hier dan langskom dan ben ik voornamelijk bezig met bijlezen.
Binnenkort kom ik wel weer eens even wat langer.voor iedereen hier, mis jullie wel een beetje
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef Belana het volgende:
morgen gaat ie naar de chiropractor (eindelijk... ik heb een eigenwijze man...) ik hoop dat dat verlichting geeft. sjak, ik herken de drukte. ik reageer hier en daar op dingen die me opvallen, that's about itfijn dat het wel goed met je gaat!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Sugar het volgende:
Oh, rot als je vent weinig kan...![]()
![]()
![]()
Hopelijk (voor hem en voor jou!) kan de chiropractor veel voor 'm doen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef sjak het volgende:
Ow ja mannen die niet te veel kunnen kan ik ook over mee praten, ik houd mijn hart vast. Volgende week wordt Schanul weer geopereerd. Dit keer verwachten we dat hij 6 weken (minimaal) niets kan/mag doen. Pffff.
Zeg, wat is dat voor veelbetekenende knipoog?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef Belana het volgende:
Ezra gaat op Liam's kamer voor een nachtje, hebben papa en mama ook even daar tijd voor zichzelf
Ja, wat is er Belaan?quote:
Quality time? Maar goed dat Nick zijn rug voor 75 % beter is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef Belana het volgende:
dames, dank jullieNick gaat nu Liam wegbrengen
![]()
wij gaan lekker american Idol kijken en niks doen. Ezra gaat op Liam's kamer voor een nachtje, hebben papa en mama ook even daar tijd voor zichzelf
quote:good enough mothers are better than perfect
even een topicje van gemaaktquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 10:26 schreef Mwanatabu het volgende:
-vanaf 5 uur geen slaperige ijlverhalen meer, maar een klaarwakker en heel beter jongetje van 3 met constateringen als "hee, het is donker! maar ik slaap niet! nune is aan het dreinen he mama? eigenlijk moeten we slapen he mam?"
Vannacht ging redelijk goed hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 09:41 schreef chacama het volgende:
Mwana ik wilde dus net vragen hoe jouw nachten verlopen met Nune....maar heb mijn antwoord dus al binnen.
Geloof dat ik me dan dus gelukkig mag prijzen met een voeding om 2 en om half 5
Hehehe bedankt voor de tip. Ik durfde die bijna niet te stellenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Stiekemerd ik mocht gewoon diretc beginnen alleen eerste 7 dagen dan is die niet veilig![]()
Ik zag dit ineens staan en zag dat er eigenlijk geen reactie op is gegeven (voor zover ik het heb gezien dan) ...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:55 schreef Kleintje het volgende:
Klopt het dat Vivi al even niet meer is gesignaleerd???
Ben zo benieuwd hoe het nu gaat...
Aaaah...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef Bass-Miss het volgende:
[afbeelding]
Daar kijk nu graag naar zie!
quote:[b]Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 En wat ontzettend rot zeg Mibos, dat je bekken niet beter wordt. Blijf je nu ook nog in de ziektewet? En kun je wel alle dingen doen die je wil doen, zoals lekker wandelen enzo?
Wij gaan lekker 3 daagjes weg met carnaval, een sjiek hotel aan de kust geboekt, ook de hond mag mee dus lekker wandelen op het strand (hoe doet een Quinny wandelwagen het op strandzand?)!
Ik zal haar even een SMS-je sturen. Ik heb idd ook al even niets van haar gehoord.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef Kleintje het volgende:
Moonah... heb jij een beetje contact met vivi???
Ben zo benieuwd hoe het gaat. Suzanna had mijn berichtje ook alweer naar voren getoverd. Na alle vraagtekens van Vivi over het voeden is ze opeens weg. Dus ben even heeel nieuwsgierig of het gaat met haar kleine gezinnetje...
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb haar al een pm gestuurd, maar nog geen reactie en heb geen mailadres van haar.
Thanks! (niet dat ze verplicht is zich hier te melden, maar ben gewoon benieuwd en maakte me stiekem wat zorgen)
Een combinatie van alles, denk ik. Het verzorgen van kinderen in combinatie met het runnen van een huishouding...volgens mij doet ze de opleiding voor gezinszorg o.i.d....en dan moeten ze dus ook stage lopen. Nu is het eigenlijk alleen maar praktijkervaring voor haar, maar ik moet over een tijdje ook goedgekeurd worden als 'stageplek' dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna, mss een hele domme vraag, maar wat komt dat meisje dan precies leren bij jullie thuis? Huishouden?
Dat lijkt me idd een lastige keuze, maar ik heb wel respect voor je dat je deze gemaakt hebt! Ik hoop dat je heel snel een uitdagende functie vindt die wel aan je eisen voldoet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef kozakken het volgende:
Ik weet dat het mijn keuze is. Een goede keuze omdat ik wil kiezen voor mijn kinderen en mijn (persoonlijke- en kinder-)tijd. Maar soms...
Mooi zo!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:00 schreef Moonah het volgende:
Alles is goed met Viv en de kleine Dean! Ze heeft idd geen internet, maar zal mogen kijken of ze even bij haar 'teerbeminde'online kan komen.
Iedereen krijgt van haar een dikke!
Dat uitdagende zul je moeten hebben van je peuterpuber, vrees ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef kozakken het volgende:
Maar eh... tot die tijd wil ik wel graag wat uitdagende tijd op m'n werk.
Nee, ik heb niet meer gewerkt. Toen Lis in het ziekenhuis werd opgenomen begon mijn vakantie die aansloot op mijn zwangerschapsverlof. En toen ze thuis kwam werd ik niet veel later zelf ziek. Ik heb me toen ziek gemeld en ben op advies van de huisarts niet gaan werken in januari. Dus nu ga ik het voorzichtig weer eens proberen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef livelink het volgende:
Snoopy, wel fijn dat je je niet zo moe meer voelt. Ik kan me voorstellen dat het wel weer een hele stap is om weer te gaan werken. Ben je thuis geweest sinds Lis in het ziekenhuis lag of heb je tussendoor nog gewerkt?
dankjewelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef kozakken het volgende:
Spannend Snoopy, om weer te gaan beginnen.voor morgen. (dan is het toch d-day? Of moet ik zeggen w-day? )
Ah thanks, ik kon me er nl. niks bij bedenken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef Suzanna het volgende:
[...]
Heb even opgezocht wat volgens mij haar opleiding is:
Helpende zorg en welzijn:
[...]
dat is vreselijk jahquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef livelink het volgende:
Kozakken, ik wil 32 uur werken en ik ben ook al afgewezen of niet eens uitgenodigd voor functies om die reden. En dan vind ik 32 uur echt wel behoorlijk veel. Dat viel mij ook zo ontzettend tegen, die antipathie tegen parttime werken.
Kon ik eerst ook niet hoor...dus zo dom was je vraag echt niet. Ik was eigenlijk zelfs verbaasd dat ze iemand voor me hadden gevondenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah thanks, ik kon me er nl. niks bij bedenken.![]()
En ja, ik snap wel dat er meer te doen is dan huishouden.
Oeh, dit had je nog niet verteld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef YPPY het volgende:
PM, wat ik zelf erg vervelend vind is dat ik nog steeds een moedergevoel mis en dat gaat verder dat ‘alleen maar moedergevoel’. Ook emoties en blijdschap heb ik niet. Ik doe wel enthousiast als ik weet dat ik het normaal gesproken leuk zou vinden, maar dat ben ik niet echt.
Op je werk kan ik me voorstellen dat je dat wil doen, maar realiseer je goed dat zo'n masker ondermijnend werkt he Yp? het is dé grote valkuil van mensen met depressies. Mooi weer spelen. Je gevoel ís al afgesloten, en als je toneel blijft spelen druk je het helemaal weg.quote:Altijd handig om toneel gespeeld te hebben.![]()
Begrijpelijk. Maar wél superbelangrijk dat je erover gaat praten. Maar daar ben je al mee bezig, de eerste stappen zijn gezet. Wellicht een idee om hiervoor je zwangerschapskloon uit de kast te halen? Ik roep maar wat. Ik hoop iig dat je privé wél open kaart gaat durven spelen. Meid, dat zal je zó opluchten, écht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:01 schreef YPPY het volgende:
Ik vind het fijn dat Anna zo lief is en zo makkelijk. En ik vind het fijn dat ze nu goed kan slapen. En het geeft me zelfvertrouwen dat ik daar voor zorg. Een ander stukje 'klopt' niet. En dat stukje kan ik beter niet posten denk ik. Het lijkt me niet handig dat iedereen dat kan lezen.
quote:Ik kan wat dat betreft beter mijn been breken.
Suug, volgens mij is er niks slechts aan en heeft het ook heel erg te maken met wie er waar mee lezen en waarom.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Sugar het volgende:
Yppy, als je over die dingen die je voelt en niet voelt (voor Anna en over Anna) wilt praten, dan ben ik er, he? Misschien kan ik niks voor je doen, misschien wel.En wat klote dat het meteen niet goed is gelopen. Morgen beter!
Ik schaam me wel een beetje dat ik als enige blijkbaar zo open post over zoiets. Misschien heb ik het helemaal verkeerd ingeschat en is dat echt heel dom, slecht, niet oké. Ik ga er wel even over nadenken.![]()
Ik ben ook aan het proberen om twee dagen extra vrij te krijgen om leuke dingen te kunnen zijn samen met mijn Fonske. Het voelt echt te veel, vijf dagen waarop ik er niet echt voor hem ben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Dutchie, goed van je!
Het is zo moeilijk, de balans en keuze tussen werken en kind(eren).
Jeutje....quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:07 schreef Mibos het volgende:
Moonah Kaith had een hersenschudding met haar geboorte
Het ergste met zijn nek en ruggetje hebben we al wel gehad. Hij is daar in december ook voor behandeld bij de ostheopate. Alles zat vast en verwrongen door de zware bevalling en daardoor zaten zijn maag- en darmpkanaaltjes ook in de knoop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:34 schreef Mibos het volgende:
Neuk sorry dat wist ik niet en dan is het wel vervelend hoor dat hij toch liever alles de andere kant om doet (is dit hollands???) maar goed je begrijpt me wel...
Ach tegenslagen zijn er om overwonnen te worden zullen we maar zeggen. We kunnen er helemaal niets aan doen dus het is zoals het is....
Heb trouwens net een meneer van het UWV over de vloer gehad en voorlopig zit ik nog een maand (arghh) in het verlengde zwangerschapsverlof. Ik verveel me niet maar ik gebruik mijn hersens ook niet echt meer de laatste maanden ja op thuis gebied maar ik ben een accountant dus ben altijd bezig met mijn hoofd en cijfertjes en nu helemaal niets. Heb een cursus spaans besteld zodat ik dat nu kan doen omdat ik me als kaith slaapt en huis voor zover ik het zelf kan aan de kant is ik het viermurengevoel krijg. Lekker onduidelijk maar goed.
Ingrid hoe is het met jou?
Yppy veel succes vandaag!
Ik mis mijn kindje niet hoor. Ik werk vijf dagen thuis (kinderopvang) momenteel. Maar ik mis het om vrij te zijn en overal met hem naar toe te kunnen en mee bezig te zijn direkt als hij daar behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Suzanna het volgende:
Werk jij vijf dagen B-M? Dat is idd wel erg veel om je kindje te missen. Wow. Hopelijk lukt het je!!
Het gaat wel, dank je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:34 schreef Mibos het volgende:
Ingrid hoe is het met jou?
Ingrid pieker jij niet teveel?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Het gaat wel, dank je.
Heb nog wat in depressief door hormonen geschreven.
Ik slaap de laatste dagen ineens heel slecht en kan wel merken dat ik daardoor de rest van de dag heel duf ben en minder kan hebben.
Ook soms erg emo, maar misschien komt dat wel door het spiraaltje.
Weet nu ff niks zinnigs te zeggen en ga zo maar een poging doen om te slapen.![]()
Ohja, weet er iemand oefeningen die je met een bal kunt doen? Zo'n grote fitnessbal.
voetballen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ohja, weet er iemand oefeningen die je met een bal kunt doen? Zo'n grote fitnessbal.
Kim slaapt gelukkig wel door ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, wat vervelend zeg, dat je zo slecht slaapt. Kim slaapt wel door toch?
Ik weet geen oefeningen met die bal, weet wel dat ik er baat bij had (voor mijn bekken) als ik erop ging zitten ipv een stoel... en zie nu ineens dat pinquit een goede link had gegeven
Kozakken, dat komt allemaal wel ja! Ik moet er nog even niet aan denken om te sporten, het doet pijn in mijn buik als ik teveel buikspieroefeningen doe.
Wanneer 'mag' je trouwens beginnen met intensief sporten na de bevalling?
Ah nee, dat meen je niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef sjak het volgende:
Schanul is niet geopereerd, in het ziekenhuis bleek hij een wondje op zijn knie te hebben en ze durfden het risico niet te nemen. Op zich goed enz maar alles was geregeld voor de komende tijd, vrije dagen opgenomen etc. Nu weten we niet wanneer het wel gaat gebeuren even afwachten.
![]()
Onzekerheid sucks!
Ik heb twee weken geleden een spiraaltje laten zetten..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:26 schreef PM-girl het volgende:
Balen zeg Sjak, ik hoop dat het nu toch vlug kan gebeuren!
PV, wat let je?
vergeten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden een spiraaltje laten zetten..![]()
Ja, als je net een spiraaltje (mirena) hebt is dat heel gewoon.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje: is het normaal om heel lang ongesteld te zijn? Nu al een week en twee dagen. De laatste keer was ik anderhalve dag ongesteld met 3 maanden na de bevalling.
Sterkte ermee. Hoop dat jij (en ik) bij de 2/3 zitten. Waarvan het minder wordt, of wegblijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden een spiraaltje laten zetten..![]()
Vraagje: is het normaal om heel lang ongesteld te zijn? Nu al een week en twee dagen. De laatste keer was ik anderhalve dag ongesteld met 3 maanden na de bevalling.
Ja, bij vlagen heb ik wel buikpijn. Dat is echt irritant.... Ik hoop ook dat het uiteindelijk wegblijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:39 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Hoop dat jij (en ik) bij de 2/3 zitten. Waarvan het minder wordt, of wegblijft.
Heb je er nu ook veel buikpijn ed van?
waarom ging je niet mee dan? (of lees ik over dingen heen?)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:44 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb even een baalgevoel nu, carnaval begint, iedereen trekt er al verkleed opuit, de vriendengroep spreekt af voor vanavond en ik ga niet mee.... Even vind ik het nu heel jammer. Morgen maar lekker bijtijds weg, zodat we niet meer het idee krijgen alles te missen!
Op zich hadden we oppas kunnen fiksen, maar met carnaval wil ik wel echt carnavalquote:Op zondag 18 februari 2007 09:12 schreef Belana het volgende:
waarom ging je niet mee dan? (of lees ik over dingen heen?)
Hm, en deden ze daar moeilijk over vanuit het UWV? Hoe is dat in zijn werk gegaan?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:17 schreef texelonia het volgende:
Oh heel herkenbaar Vivi....
Volgens mijn huisarts was het toen een hernia, volgens de bedrijfsarts waren het "gewone" rugklachten, en volgens mijzelf kwam het gewoon echt door de zwangerschap. Van de bedrijfsarts oefeningen mee gekregen, die ik nooit echt heel braaf gedaan hebEn nu ruim 2 jaar na de bevalling is het bijna over..
![]()
Maar ben destijds ook tijdelijk gestopt met werken en dat hielp wel. Sindsdien was dat hele erge dat je zowat door je benen zak in elk geval over.
Van het UWV nooit iets te horen gehad dus dat zat wel goed denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 21:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, en deden ze daar moeilijk over vanuit het UWV? Hoe is dat in zijn werk gegaan?
Fijn dat het nu beter gaat btw
Lijkt me ook, en zolang ze ziet dat het werkt, als is het maar bij enkelen, blijft de aandachtstrekkerij vrees ik.quote:
Nee, zolang ze geen hulp krijgt blijft de aandachttrekkerij. Hopelijk zal ze nu eindelijk de hulp krijgen die ze al lang nodig had.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Lijkt me ook, en zolang ze ziet dat het werkt, als is het maar bij enkelen, blijft de aandachtstrekkerij vrees ik.
Je zit in het onderwijs of je zit het niet, hé?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:16 schreef Moonah het volgende:
Jeutje Ingrid, ik lees dit nu pas.
Wat moet jij je rot hebben gevoeld.....
En Belana, ik denk dat iedereen hier aan Kim denkt hoor.![]()
maar dat neemt niet weg dat deze situatie ook voor Ingrid en Djeez enorm kloten is, om maar eens een eufemisme te gebruiken.
Dit is precies waar ik vanmorgen ook aan moest denken, aan die TT van toen 'ik weet niet hoe te zeggen'...quote:Op maandag 19 februari 2007 13:15 schreef _Bar_ het volgende:
Tja zo een post ik kan daar alleen maar aan mijn eigen post denken die ik poste toen Thijs overleden was...
Op zo een moment gaat er zoveel door je heen dat je niet bewust bent van wat je nu post en hoe je het neer zet.
Nu hoop ik niet dat Ingrid VOOR we verder ook maar iets weten dit plaatje opgeplakt krijgt?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ingrid, ik hoop dat jullie de hulp krijgen die jullie o zo nodig hebben.
Wel ben ik verbaasd je nu 'zomaar' op internet aan te treffen, mijn ervaring met mensen die opgenomen zijn na een zelfmoordpoging is anders
Nou ja, 'mensen die veel pillen slikken en daarom worden opgenomen' bedoel ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu hoop ik niet dat Ingrid VOOR we verder ook maar iets weten dit plaatje opgeplakt krijgt?
Zelfmoordpoging lijkt me op dit moment wat prematuur.
Nee, maar je weet hoe het werkt op FOK!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, 'mensen die veel pillen slikken en daarom worden opgenomen' bedoel ik.
Ik wil helemaal geen plaatje opplakken.
zou dat niet per inrichting verschillen?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ingrid, ik hoop dat jullie de hulp krijgen die jullie o zo nodig hebben.
Wel ben ik verbaasd je nu 'zomaar' op internet aan te treffen, mijn ervaring met mensen die opgenomen zijn na een zelfmoordpoging is anders, als in: geen contact, behalve per post, die ook nog eens gescreend werd door de artsen. Niet uit pesterij, maar om mensen tegen negatieve invloeden van de buitenwereld te beschermen. Wordt dat daar niet gedaan, of is er nog geen behandelschema voor je opgesteld?
Yep, dat blijkt, vandaar dat ik ook zei: 'mijn ervaring'. Ik schrok er gewoon van, ik maakte me best zorgen maak over de impact die de reacties hier eventueel zouden kunnen hebben, maar dat wordt door de mods ook wel in de gaten gehouden.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
zou dat niet per inrichting verschillen?
Precies mijn gedachten...quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit had misschien niet gebeurd als die instelling haar taak niet verzaakt had.
Hier sluit ik me ook bij aan...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:42 schreef Stiekemurd het volgende:
Sjesus, wat een ontzettend drama. Vooral voor dat meisje Kimmetje. Echter hoop ik dat alles snel weer goed gaat voor het hele gezin!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |