abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 10:36:18 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46451310
Als mensen alleen maar zeikopmerkingen kunnen maken kunnen ze beter niet posten!
Bij ieder ander had men nu over elkaar heen gebuiteld om medeleven te tonen.

Ze nemen iemand niet zomaar op dus er zal best serieus iets aan de hand zijn. Mss er eens bij stil staan dat niet iederen zo welbespraakt is om alles keurig netjes te verwoorden.
En de toon van de post is mss wel pure onmacht omdat ze niet eens meer weet wat ze moet zeggen en hoe ze het moet zeggen.
Als Ingrid daar ook zo blij is als ze hier over komt staat ze vast in no time weer buiten. Lijkt mij ook niet echt de oplossing, dus ik hoop dat men er daar wel doorheen kan kijken.

[ Bericht 44% gewijzigd door BE op 19-02-2007 10:49:07 ]
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 10:52:40 #252
81992 Githa
pi_46451636
Maar met alleen medelijden is ze ook niet echt gebaad BE.
Ik ben wel met je eens dat bepaalde reacties anders verwoord hadden kunnen worden. Ik neem niet aan dat iemand dit voor zijn lol doet...

Wat ik wilde aangeven met 'de opgewekteheid van de post' is dat ze opgelucht klinkt in de zin van 'eindelijk hulp'.
Ik denk ook dat het een vraag om aandacht is, maar dat lijkt me logisch. Natuurlijk wil je aandacht als je zelf zo in de knoop zit dat een uitweg niet zichtbaar meer is.
Heel veel mensen komen helaas op zo'n punt, maar gelukkig keist niet iedereen voor deze weg. Ik denk wel dat ze moet beseffen dat dit niet de manier is en nu ineens alle medelijden vanuit hier, lijkt me dan ook niet de oplossing.
Eerlijkheid heeft ze veel meer aan.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:55:24 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46451710
Jouw post was dan ook niet waar ik op doelde Githa.

Eerlijkheid heeft ze idd meer aan, maar is het dan eerlijk om te zeggen dat ze zich gewoon aan het aanstellen is? Mwoah, lijkt me niet de manier. Je zal maar tegen het plafond stuiteren van ellende en niet weten hoe je om hulp moet vragen. Sommige mensen zijn nou eenmaal iets zwakker dan anderen. En dan bedoel ik zwakker op alle vlakken, sociaal, verbaal etc. etc. Het vangnet van Ingrid is ook niet zo uitgebreid als dat van andere mensen dus het houdt denk ik al snel op.

Pillen slikken is idd een ultieme vorm van aandacht vragen, maar om het dan maar gelijk af te doen als aanstellerij vind ik echt veel te ver gaan... Zeker gezien de sympathie die er wel voor anderen opgebracht kan worden.
pi_46451726
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:52 schreef Githa het volgende:

Eerlijkheid heeft ze veel meer aan.
Lijkt me ook, en zolang ze ziet dat het werkt, als is het maar bij enkelen, blijft de aandachtstrekkerij vrees ik.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:00:28 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46451832
Misschien heeft Ingrid aan eerlijkheid wel het meest, maar dan wel eerlijkheid van de juiste personen en niet van een aantal mensen op een forum, die eigenlijk van de hele situatie te weinig weten om er gefundeerde uitspraken over te doen.

Ingrid, heel veel sterkte. Ik hoop dat het een opluchting is voor je dat je nu daadwerkelijk hulp krijgt. Ik vind het vreselijk dat je hiertoe hebt moeten komen om die hulp ook daadwerkelijk te krijgen. En ik hoop dat je je nu ook echt laat helpen. Blijf niet doormodderen, accepteer die hulp en werk zo goed mogelijk mee, dan komt het vast weer allemaal in orde voor jou en je gezinnetje
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46451907
Mooi gezegd Livelink. Djeez, Kim en Ingrid sterkte, hoop dat alles weer in orde komt voor jullie.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 11:06:11 #257
81992 Githa
pi_46451970
Ik denk ook wel een stukje eerlijkheid van de maatschappij, want dat is tenslotte wel waar ze in moet leven.
Maar dan nog vind ik dat je op vele manieren eerlijk kunt zijn.
En hier mag dat best met wat meer respect en inlevingsvermogen.
pi_46452195
Ik wil me helemaal aansluiten bij livelink. Ingrid, veel sterkte, ik hoop dat je nu de steun krijgt die je nodig hebt.
pi_46452324
Ingrid, heel rot dat het zo ver heeft moeten komen. Ik hoop dat je eindelijk goede hulp krijgt en dingen snel weer goed gaan komen voor jou, Kim en Djeez. Sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 11:33:45 #260
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_46452649
Ingrid, veel sterkte, in- en intriest dat het zover heeft moeten komen !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_46452880
Sjesus, wat een ontzettend drama. Vooral voor dat meisje Kimmetje. Echter hoop ik dat alles snel weer goed gaat voor het hele gezin!!!
pi_46452950
Heel veel sterkte, Ingrid.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:48:30 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46453030
Jammer dat het zover heeft moeten komen, maar ik denk dat het idd wel beter is. Een opname is alles behalve om je voor te schamen. De manier waarop is erg jammer, een schreeuw om aandacht.. maar ik denk dat je gewoon heel hulpeloos geweest bent. Maar niet durfde te zeggen dat het echt niet meer ging.
Het is een lange weg nu, maar je weet waar je het voor doet. hou dat ook vol en accepteer alle hulp die je kunt krijgen meid.

En voor de grapjassen die het aanstellerij vinden.. ik hoop voor jullie dat jullie nooit depressief en dan ook echt depressief worden. Want het is geen pretje..
Ergens kun je het mensen die het af doen als aanstelleritus het "niet kwalijk nemen" ze weten niet hoe het is.. ze zien alleen gebrekken van de persoon met depressie.. maar hun eigen gebrek aan inlevingsvermogen missen ze..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 19 februari 2007 @ 11:48:31 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46453032
Wat vreselijk dat je je blijkbaar weer zó ellendig voelde dat je zoiets ging doen. Laat je helpen, Ingrid en probeer dat even heel duidelijk voor ogen te houden: je bent er om het weer beter te laten worden, om weer te kunnen gaan leven zonder die zorgen en dat grote rotgevoel. Je gaat eruit komen, maar hou in je hoofd: ik moet me laten helpen en ik ben zelf nu niet degene die weet wat het beste voor me is. Dat weten anderen beter nu, accepteer dat alsjeblieft?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 19 februari 2007 @ 11:53:32 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_46453135
ik vind het best dat ik mijn mond moet houden hier hoor, maar ik heb GEEN gebrek aan inlevingsvermogen. Ik vind het ook allemaal bijzonder triest wat hier gebeurt, alleen om andere redenen dan de meesten misschien. Ik mag hopen dat er nu idd goeie hulp komt en dan bedoel ik voornamelijk ivm Kim.
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 februari 2007 @ 11:55:11 #266
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46453172
Wat BE zegt, klopt wel een beetje. Niet iedereen schrijft alle sores van zijn "echte leven" op internet. Bovendien is Ingrid net begonnen aan een hormoonspiraaltje en ondervind daar misschien wat gevolgen van. Misschien toeval maar ik heb de laatste paar dagen ook van die momenten dat ik alles wel kan stukgooien. Een poging tot.... nja... wat dan ook, kan allerlei aanleidingen of oorzaken hebben. Soms denkt iemand even alleen aan zichzelf en vergeet al het andere belangrijke. Mensen raken soms door omstandigheden het gevoel van het leven kwijt. Dat is niet slecht, dat is rot... voor iedereen. Iemand die schreeuwt om aandacht is beter dan iemand die wegkwijnt in ellende.

Ingrid... sterkte
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:56:01 #267
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46453193
Ingrid toch, wat naar dat er blijkbaar geen andere uitweg meer was dan dit te doen. Ik sluit me geheel aan bij Sugar. Laat je alsjeblieft helpen! Ik hoop en denk dat je hieruit kunt komen meisje. Veel sterkte voor jou, en ook voor Djeez en Kim.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 11:57:33 #268
43556 miss_dynastie
pi_46453232
Ingrid, ik hoop dat jullie de hulp krijgen die jullie o zo nodig hebben.
Wel ben ik verbaasd je nu 'zomaar' op internet aan te treffen, mijn ervaring met mensen die opgenomen zijn na een zelfmoordpoging is anders, als in: geen contact, behalve per post, die ook nog eens gescreend werd door de artsen. Niet uit pesterij, maar om mensen tegen negatieve invloeden van de buitenwereld te beschermen. Wordt dat daar niet gedaan, of is er nog geen behandelschema voor je opgesteld?
  maandag 19 februari 2007 @ 12:05:22 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46453434
Dat vroeg ik me idd ook af miss_d.
Hoewel een kennis van mij ook gewoon mocht bellen na een aantal dagen.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:07:03 #270
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46453472
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:56 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Lijkt me ook, en zolang ze ziet dat het werkt, als is het maar bij enkelen, blijft de aandachtstrekkerij vrees ik.
Nee, zolang ze geen hulp krijgt blijft de aandachttrekkerij. Hopelijk zal ze nu eindelijk de hulp krijgen die ze al lang nodig had.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:08:58 #271
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46453510
laat ik het zo zeggen uit recentelijke ervaring met iemand die me lief is, die mocth gewoon bellen, laptop hebben zelfs en is draadloze internet verbinding. het leek daar meer een hotel als wat anders.. hoe het daar in de regio is.. hebben ze zware gevallen een apparte afdeling/mindder zware een apparte afdeling en lichte.. vroeger zat dat wel meer door elkaar.
En ze zijn juist nu erg bezig met zelfredzaamheid ook en mensen een tijd af te schemeren van "alle" contact schijnt juist tegengesteld effect te hebben waardoor de rehabilitatie alleen moeilijker wordt.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:10:11 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46453541
Ah ok, dat wist ik niet. Thanks voor de uitleg.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:16:18 #273
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46453676
Ik stond daar ook zo van eigen kamer eigen badkamer terwijl voorheen het daar altijd gedeelde kamers was.
en geen dank nogmaals ik weet niet of het overal zo is, maar daar in de regio waar de persoon woont zeg maar wel
  maandag 19 februari 2007 @ 12:16:21 #274
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46453678
Jeutje Ingrid, ik lees dit nu pas.
Wat moet jij je rot hebben gevoeld.....

En Belana, ik denk dat iedereen hier aan Kim denkt hoor.
maar dat neemt niet weg dat deze situatie ook voor Ingrid en Djeez enorm kloten is, om maar eens een eufemisme te gebruiken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:19:52 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46453756
Mijn schoonzusje mocht ook gewoon haar mobiele telefoon houden en bleef ons dus ook gewoon terroriseren met haar bellen. We hebben zelfs nog gevraagd of ze haar mobiel niet moest inleveren of dat ze anders misschien haar belgedrag in de gaten wilden houden, maar van beide was geen sprake.

Ik denk trouwens niet dat Ingrid voor lang opgenomen is. Maar ik hoop wel dat het een teken voor iedereen is dat er iets moet gebeuren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')