abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46266776
Moonah... heb jij een beetje contact met vivi???
Ben zo benieuwd hoe het gaat. Suzanna had mijn berichtje ook alweer naar voren getoverd. Na alle vraagtekens van Vivi over het voeden is ze opeens weg. Dus ben even heeel nieuwsgierig of het gaat met haar kleine gezinnetje...
pi_46266974
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef Kleintje het volgende:
Moonah... heb jij een beetje contact met vivi???
Ben zo benieuwd hoe het gaat. Suzanna had mijn berichtje ook alweer naar voren getoverd. Na alle vraagtekens van Vivi over het voeden is ze opeens weg. Dus ben even heeel nieuwsgierig of het gaat met haar kleine gezinnetje...
Ik zal haar even een SMS-je sturen. Ik heb idd ook al even niets van haar gehoord.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46267022
Ik heb haar al een pm gestuurd, maar nog geen reactie en heb geen mailadres van haar.
Thanks! (niet dat ze verplicht is zich hier te melden, maar ben gewoon benieuwd en maakte me stiekem wat zorgen)
pi_46267162
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb haar al een pm gestuurd, maar nog geen reactie en heb geen mailadres van haar.
Thanks! (niet dat ze verplicht is zich hier te melden, maar ben gewoon benieuwd en maakte me stiekem wat zorgen)
Ik ben ook wel benieuwd.
Als ik iets hoor zal ik het hier wel melden.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:51:45 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46267200
Mibos, ik vind je een dappere hoor... Het is allemaal best nog mis zo te horen maar je klinkt zo positief! Echt knap hoor!

Evenstar, ik lees het nu pas, wat vervelend zeg...

Suzanna, mss een hele domme vraag, maar wat komt dat meisje dan precies leren bij jullie thuis? Huishouden?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:52:54 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46267250
Het laatste dat Viev postte in het babietjes topic was dat ze even minder internet had, dus het kan wel kloppen dat ze niet gesignaleerd is.

Ik heb haar vanmiddag een sms gestuurd en daar heb ik nog geen antwoord op.
Als ik wat hoor, zal ik het idd ook wel melden.
pi_46267284
Mibos, je klinkt zeker nog heel positief, maar makkelijk zal het vast niet voor je zijn, zo afhankelijk zijn van je lichaam wat niet doet wat jij wil dat het doet (snap je um nog )
Hoop dat de orthopeed straks wat voor je kan doen...
pi_46267543
Alles is goed met Viv en de kleine Dean! Ze heeft idd geen internet, maar zal mogen kijken of ze even bij haar 'teerbeminde' online kan komen.
Iedereen krijgt van haar een dikke !
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:43:45 #84
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46269613
BM wat een lieve foto
Dutch, wat een heerlijk moment zeg, je beschrijft het ook zo zalig! Wat dat betreft kan ik niet wachten tot ze gaat kletsen. Jetske maakt nu al een heel lief geluidje als ze je knuffelt daar smelt ik ook zo van
Lekker douchen!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:20:09 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46271417
Lieve dappere Snoop, succes morgen, het zal best gek en ook moeilijk zijn, lijkt me. Maar ik hoop echt dat het je juist wat oplevert meteen! Succes!

Nog even over mijn werk: het is toch de andere optie geworden die ik had voorgesteld. Maandagochtend, woensdag en vrijdag werk ik straks. Dan gaan de kinderen de ene week 1 dag naar het kdv en de andere week 2 dagen. En standaard op maandagochtend zal mijn moeder oppassen. Heel lief dat ze dat wil doen. Ik ben er echt blij mee en veel geruster op!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:28:41 #86
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46271826
Oh, snoopy ga je al werken, helemaal overheen gelezen Donderdag heb ik wel tijd, kom je even langs op mijn werk?
Sjoeg, fijn dat het goed geregeld is, wat lief van je moeder dat ze op je lieverds wil oppassen
Lekker douchen!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:32:24 #87
103793 kozakken
Living the life
pi_46272019
Fijn sugar. Dat klink idd goed.
(Lief van je moeder. Het geeft hier ook heel veel rust dat mijn moeder oppast. )

Verder zit deze moeder in een soort van wip-dip-geen-wip-iets....
Ik werk 20 uur en wil max 24 uur werken. Meer ook niet.
Had gisteren per e-mail op een vacature geschreven en alleen maar vermeld dat ik parttime wilde werken. Zo van.. in een evt. gesprek hebben ze in ieder geval gezien wie ze voor zich hebben.
Vandaag (!!) belde het desbetreffende hoofd van de afdeling al, dat ze me graag as dinsdag op gesprek wilde hebben. (Hoezo spoed ). Afspraak gemaakt en nog even geroepen dat het toch om parttime ging. Dus vroeg ze hoeveel uur... 32 was dus het het minimum....
Dus de afpraak meteen maar afgezegd. Dat wil ik dus nu echt niet en minder wil dat bedrijf gewoon niet. Tja...
Echt.. de functie was me op het lijf geschreven. NIet zo'n klein beetje ook niet.
Dan baal ik zo dat parttime dus soms echt bijna 'afgeschreven' lijkt te zijn. Afgeschreven als in 'uitdagende functie waarin je lekker pittig aan de slag kunt"
Plus dat ik dus ook helemaal niet kan laten zien dat ik vind dat het wel kan in bv. 3 dagen.
Maar goed.. dubbel gevoel dus.
Want aan de ene kant ben ik dus toch "gewild" , maar mijn eigen keuzes werken nu dus ook weer zo tegen mijn ambitie in.

Ik weet dat het mijn keuze is. Een goede keuze omdat ik wil kiezen voor mijn kinderen en mijn (persoonlijke- en kinder-)tijd. Maar soms...
pi_46272076
Sjak, ik had dit nog niet gelezen maar reageerde wel op je in v&a. Donderdag is goed!
Sugar, fijn dat het nu zo geregeld is. Hopelijk geeft het je een rustiger gevoel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46272433
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:51 schreef Brighteyes het volgende:

Suzanna, mss een hele domme vraag, maar wat komt dat meisje dan precies leren bij jullie thuis? Huishouden?
Een combinatie van alles, denk ik. Het verzorgen van kinderen in combinatie met het runnen van een huishouding...volgens mij doet ze de opleiding voor gezinszorg o.i.d....en dan moeten ze dus ook stage lopen. Nu is het eigenlijk alleen maar praktijkervaring voor haar, maar ik moet over een tijdje ook goedgekeurd worden als 'stageplek' dus.
Enne...er is echt wel meer te doen op een dag dan huishouden hoor, hier ... (pfft, was het maar alleen huishouden...dan vond ik er geen drol aan... )
Als je een overzicht wilt van mijn dag moet je het maar zeggen...

Heb even opgezocht wat volgens mij haar opleiding is:
Helpende zorg en welzijn:
Je wordt opgeleid om in verschillende instellingen te gaan werken, zoals de thuiszorg, in verzorgings- of verpleeghuizen of een woonvorm voor cliënten met een verstandelijke of lichamelijke beperking. Maar ook in de kinderopvang of in een peuterspeelzaal. Als helpende werk je altijd onder begeleiding. Je helpt de cliënt bij de persoonlijke verzorging, zoals helpen bij eten, drinken, wassen en aankleden, maar ook in de begeleiding heb je een taak. Dat betekent dat je bij activiteiten helpt. Dat kan bijvoorbeeld een spelletjesmiddag in het verzorgingshuis zijn. In de kinderopvang of de peuterspeelzaal werk je met kinderen. Dat betekent dat je werk bestaat uit de lichamelijke verzorging van de kinderen of de begeleiding van de kinderen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Suzanna op 13-02-2007 20:45:59 ]
pi_46272536
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef kozakken het volgende:
Ik weet dat het mijn keuze is. Een goede keuze omdat ik wil kiezen voor mijn kinderen en mijn (persoonlijke- en kinder-)tijd. Maar soms...
Dat lijkt me idd een lastige keuze, maar ik heb wel respect voor je dat je deze gemaakt hebt! Ik hoop dat je heel snel een uitdagende functie vindt die wel aan je eisen voldoet...
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:00 schreef Moonah het volgende:
Alles is goed met Viv en de kleine Dean! Ze heeft idd geen internet, maar zal mogen kijken of ze even bij haar 'teerbeminde' online kan komen.
Iedereen krijgt van haar een dikke !
Mooi zo!!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:05:42 #91
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46273763
Moeilijk he Kozakken. Voor een beetje goede baan moet je min. 32 uur werken, dat is toch enorm veel. En dan verwachten ze vaak ook dat je 's avonds en in de weekenden werkt en dat overwerk en een late vergadering geen probleem voor je zijn. Het blijft een moeilijke discussie.
Voor wat het waard is, ik vind het heel dapper van je dat je gelijk hebt afgebeld en een hele duidelijke keuze voor je gezin maakt
Lekker douchen!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:11:22 #92
103793 kozakken
Living the life
pi_46274047
Tanx Sjak en Suzanna...
Ik weet ook dat ik de goede keuze maak. Omdat ik gewoon vind dat mijn kinderen nu zeker nog te jong zijn.

Maar waarom voelt het dan toch zo klote?
pi_46274089
Even een korte update, donderdag zal ik bijlezen en verder reageren.

Het ging niet zo goed met me, dat heb ik al eens geschreven geloof ik. Van J. moest ik naar de huisarts, daar ben ik vrijdagmiddag geweest. Hij stuurde me meteen door om diezelfde middag nog bloed te gaan prikken en ik moest vanochtend terugkomen voor de uitslag. Bloed bleek in orde, de rest niet (wat hij al dacht, was meer om alles uit te sluiten). Depressie. Hij zet vaart achter alles, ik mocht kiezen wat ik liever wilde: gesprekstherapie of medicijnen, liever dat laatste niet. Morgen een eerste afspraak bij de ggz (snel!!). Meteen daarna moet ik werken. Donderdag verdere update dus. Misschien dat ik me dan wel in het andere topic durf te melden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:16:27 #94
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46274293
Och Yppy, wat klote. Waarom zou je niet voor medicijnen kiezen als het zo duidelijk in je bloed te zien is? Heel veel sterte ermee, ook voor Jarno
Lekker douchen!
pi_46274381
Mijn bloed is goed dus. En misschien worden het wel medicijnen alsnog, maar als het niet nodig is, dan niet. Morgen naar de psychiater en die gaat het dan met de huisarts overleggen, wat zij het slimste vinden. Dat wacht ik nu af (en ik wil dan wel iets dat met bv te combineren valt, is weer wat lastiger).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:18:55 #96
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46274413
YPPY, jeetje, ik schrik er van! Wel goed dat je van J naar de dokter moest. Wel fijn dat de ha het zo goed oppakt en snel handelt, zo kan het dus ook gelukkig!
Ik kan je keus ook wel begrijpen, om eerst te starten met gesprekken en niet direct met medicatie, dat kan altijd nog.
Sterkte
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46274432
Jee, YPPY, dat is niet niks! Wat goed dat J. zo bezorgd om je is en je naar de huisarts heeft gestuurd. En wat goed dat jij bent gegaan. Veel sterkte!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:19:37 #98
103793 kozakken
Living the life
pi_46274448
Oh Yppy....
Sterkte hoor.

Deze stap is al een hele grote! Wat fijn dat je morgen al bij de ggz terecht kunt. Fijn hoor.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:19:52 #99
94046 PM-girl
pi_46274458
Mag ik trouwens vragen wat je klachten waren? Ik weet dat je het moeilijk had met Anna, dat ze niet goed groeide, dat je daar onzeker van wordt, slecht slaapt door het voeden 's nachts.
Als ik het niet mag vragen, negeer deze post maar!
*
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:20:56 #100
94046 PM-girl
pi_46274517
KOzakken, moeilijk hoor, maar knap dat je nu al de streep hebt getrokken. Ik zou denk ik hebben gekozen voor het gesprek en dan beslissen, maar dan is het het risico groot dat je je eigen grenzen overschrijdt, omdat het dan heel verleidelijk kan zijn!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')