Ik zal haar even een SMS-je sturen. Ik heb idd ook al even niets van haar gehoord.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef Kleintje het volgende:
Moonah... heb jij een beetje contact met vivi???
Ben zo benieuwd hoe het gaat. Suzanna had mijn berichtje ook alweer naar voren getoverd. Na alle vraagtekens van Vivi over het voeden is ze opeens weg. Dus ben even heeel nieuwsgierig of het gaat met haar kleine gezinnetje...
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb haar al een pm gestuurd, maar nog geen reactie en heb geen mailadres van haar.
Thanks! (niet dat ze verplicht is zich hier te melden, maar ben gewoon benieuwd en maakte me stiekem wat zorgen)
Een combinatie van alles, denk ik. Het verzorgen van kinderen in combinatie met het runnen van een huishouding...volgens mij doet ze de opleiding voor gezinszorg o.i.d....en dan moeten ze dus ook stage lopen. Nu is het eigenlijk alleen maar praktijkervaring voor haar, maar ik moet over een tijdje ook goedgekeurd worden als 'stageplek' dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna, mss een hele domme vraag, maar wat komt dat meisje dan precies leren bij jullie thuis? Huishouden?
Dat lijkt me idd een lastige keuze, maar ik heb wel respect voor je dat je deze gemaakt hebt! Ik hoop dat je heel snel een uitdagende functie vindt die wel aan je eisen voldoet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef kozakken het volgende:
Ik weet dat het mijn keuze is. Een goede keuze omdat ik wil kiezen voor mijn kinderen en mijn (persoonlijke- en kinder-)tijd. Maar soms...
Mooi zo!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:00 schreef Moonah het volgende:
Alles is goed met Viv en de kleine Dean! Ze heeft idd geen internet, maar zal mogen kijken of ze even bij haar 'teerbeminde'online kan komen.
Iedereen krijgt van haar een dikke!
Dat uitdagende zul je moeten hebben van je peuterpuber, vrees ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:51 schreef kozakken het volgende:
Maar eh... tot die tijd wil ik wel graag wat uitdagende tijd op m'n werk.
Nee, ik heb niet meer gewerkt. Toen Lis in het ziekenhuis werd opgenomen begon mijn vakantie die aansloot op mijn zwangerschapsverlof. En toen ze thuis kwam werd ik niet veel later zelf ziek. Ik heb me toen ziek gemeld en ben op advies van de huisarts niet gaan werken in januari. Dus nu ga ik het voorzichtig weer eens proberen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:50 schreef livelink het volgende:
Snoopy, wel fijn dat je je niet zo moe meer voelt. Ik kan me voorstellen dat het wel weer een hele stap is om weer te gaan werken. Ben je thuis geweest sinds Lis in het ziekenhuis lag of heb je tussendoor nog gewerkt?
dankjewelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef kozakken het volgende:
Spannend Snoopy, om weer te gaan beginnen.voor morgen. (dan is het toch d-day? Of moet ik zeggen w-day? )
Ah thanks, ik kon me er nl. niks bij bedenken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef Suzanna het volgende:
[...]
Heb even opgezocht wat volgens mij haar opleiding is:
Helpende zorg en welzijn:
[...]
dat is vreselijk jahquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef livelink het volgende:
Kozakken, ik wil 32 uur werken en ik ben ook al afgewezen of niet eens uitgenodigd voor functies om die reden. En dan vind ik 32 uur echt wel behoorlijk veel. Dat viel mij ook zo ontzettend tegen, die antipathie tegen parttime werken.
Kon ik eerst ook niet hoor...dus zo dom was je vraag echt niet. Ik was eigenlijk zelfs verbaasd dat ze iemand voor me hadden gevondenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah thanks, ik kon me er nl. niks bij bedenken.![]()
En ja, ik snap wel dat er meer te doen is dan huishouden.
Oeh, dit had je nog niet verteld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef YPPY het volgende:
PM, wat ik zelf erg vervelend vind is dat ik nog steeds een moedergevoel mis en dat gaat verder dat ‘alleen maar moedergevoel’. Ook emoties en blijdschap heb ik niet. Ik doe wel enthousiast als ik weet dat ik het normaal gesproken leuk zou vinden, maar dat ben ik niet echt.
Op je werk kan ik me voorstellen dat je dat wil doen, maar realiseer je goed dat zo'n masker ondermijnend werkt he Yp? het is dé grote valkuil van mensen met depressies. Mooi weer spelen. Je gevoel ís al afgesloten, en als je toneel blijft spelen druk je het helemaal weg.quote:Altijd handig om toneel gespeeld te hebben.![]()
Begrijpelijk. Maar wél superbelangrijk dat je erover gaat praten. Maar daar ben je al mee bezig, de eerste stappen zijn gezet. Wellicht een idee om hiervoor je zwangerschapskloon uit de kast te halen? Ik roep maar wat. Ik hoop iig dat je privé wél open kaart gaat durven spelen. Meid, dat zal je zó opluchten, écht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:01 schreef YPPY het volgende:
Ik vind het fijn dat Anna zo lief is en zo makkelijk. En ik vind het fijn dat ze nu goed kan slapen. En het geeft me zelfvertrouwen dat ik daar voor zorg. Een ander stukje 'klopt' niet. En dat stukje kan ik beter niet posten denk ik. Het lijkt me niet handig dat iedereen dat kan lezen.
quote:Ik kan wat dat betreft beter mijn been breken.
Suug, volgens mij is er niks slechts aan en heeft het ook heel erg te maken met wie er waar mee lezen en waarom.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Sugar het volgende:
Yppy, als je over die dingen die je voelt en niet voelt (voor Anna en over Anna) wilt praten, dan ben ik er, he? Misschien kan ik niks voor je doen, misschien wel.En wat klote dat het meteen niet goed is gelopen. Morgen beter!
Ik schaam me wel een beetje dat ik als enige blijkbaar zo open post over zoiets. Misschien heb ik het helemaal verkeerd ingeschat en is dat echt heel dom, slecht, niet oké. Ik ga er wel even over nadenken.![]()
Ik ben ook aan het proberen om twee dagen extra vrij te krijgen om leuke dingen te kunnen zijn samen met mijn Fonske. Het voelt echt te veel, vijf dagen waarop ik er niet echt voor hem ben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:22 schreef PM-girl het volgende:
Dutchie, goed van je!
Het is zo moeilijk, de balans en keuze tussen werken en kind(eren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |