Bedankt allemaal.
![]()
Spannend snoopy, weer gaan werken.
Fijn dat er nu andere afspraken zijn Sugar. En handig dat je moeder op wil passen.
Echt vreemd voor mij om te lezen, met jullie banen. Ik werk juist in een sector waar je bijna geen fulltime werk kunt vinden. Jarenlang was ik blij met alle extra uren die ik tijdelijk kon werken. 36 uur kom alleen tijdelijk tijdens het zwangerschapsverlof van een collega. Maar veel carriere zit er voor mij niet in als ik hier blijf werken. Dat dan weer wel.
Wij hebben ook stagiaires van helpende welzijn Suzanna. Best handig. Je moet wel duidelijk taken afbakenen en in gedeeltes opdrachten geven. Dus niet ‘ga maar even de vaatwasser uit- en inruimen, de kopjes daar opruimen en een activiteit voor peuters voorbereiden’. Maar ‘vaatwasser uitruimen’ daarna ‘vaatwasser inruimen’. De eerste keer doen we alles samen. Na een tijdje gaat het een stuk zelfstandiger, maar inderdaad, meestal weinig initiatief. Lijkt me een leuke stageplek in een gezin.
![]()
PM, wat ik zelf erg vervelend vind is dat ik nog steeds een moedergevoel mis en dat gaat verder dat ‘alleen maar moedergevoel’. Ook emoties en blijdschap heb ik niet. Ik doe wel enthousiast als ik weet dat ik het normaal gesproken leuk zou vinden, maar dat ben ik niet echt. Dat vind ik erg vervelend. Ik ga verder niet te veel in detail treden, het is hier iets te openbaar en je weet niet wie er allemaal meelezen. Als je meer wilt weten kunt je een pm
![]()
sturen.
Het begint goed. Ze hebben het verkeerd opgeschreven. Vandaag is dat mens er helemaal niet, morgen wel. Nu moet ik morgen terugkomen. Anna is dan thuis, die moet dus mee. Gelukkig is ze makkelijk, ze zal vast lief zijn dan. Diezelfde middag moeten we alleen naar het CB, moet ze weer wakker zijn dus. Ik hoop maar dat het goed gaat.
Het drinkt allemaal nog niet echt tot me door. Misschien maar goed ook. Ik ga zo maar werken (had alles omgezet om naar die afspraak te kunnen) en daar weten ze niks en dat wil ik ook zou houden. Altijd handig om toneel gespeeld te hebben.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*