Net een heel bericht getypt en nu is het weg (door een stomme actie van mij, maar goed
![]()
)
Evenstar, kan me voorstellen dat het naar en verdrietig is omdat je hoop dat het allemaal wel goed zou komen toch de grond in is geboord
![]()
... sterkte!!!
![]()
Ben wel blij voor jullie dat de operatie niet nodig is, dat lijkt me dan toch weer een hele opluchting idd. Wel heel dubbel inderdaad....
![]()
Ingrid, fijn dat je eindelijk hebt kunnen praten zeg. Was het een opluchting? Hopelijk voel je je nu meer serieus genomen.
Mwana, wat een herkenbare nachtelijke problemen...sterkte
![]()
(hier ook regelmatig 's nachts een peuter, een dreumes of een baby wakker, of alledrie tegelijk...
![]()
)
Ik heb vandaag een telefoontje gehad van het ROC (een tijdje geleden had ik tips gevraagd omdat het hier toch wel heel druk wordt qua huishouden/kinderen en alles tegelijk en Luchtbel had mij de tip gegeven om het ROC te bellen) hier in Leiden dat ze een meisje hebben gevonden die hier stage wil lopen. Wij worden dan haar 'leergezin' in het begin maar als het goed is wordt het later ook echt een officiële stage. Minimaal tien weken, maar maximaal tot aan het eind van het schooljaar. Geen idee hoe lang dat nog is, maar klinkt erg lang
![]()
... en ze komt dan twee dagen in de week hier.
Ik heb ook niet echt een idee wat ik ervan kan verwachten en wat zij van mij verwachten, maar dat komt nog wel goed...in ieder geval moet ik een soort van stagebegeleidster zijn, dus haar dingen laten doen onder begeleiding. Ik vind het wel een uitdaging eigenlijk! Voelt eigenlijk een beetje als een baantje wat ik thuis kan doen
![]()
(wel onbetaald, maar ik heb er zelf ook voordeel van natuurlijk als zij even op de kleintjes kan letten en ik boven de was kan doen bijvoorbeeld...)
Heeft iemand hier ook ervaring mee, ooit gedaan, was het leuk? Mijn moeder heeft vroeger ook zoiets gedaan maar wist niet meer goed hoe het was (slecht langetermijngeheugen... jammer is dat!) ...
Morgen gaat dat meisje mij als het goed is bellen en kunnen we afspraken maken. Ik vind het wel spannend...