quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:09 schreef dutchie het volgende:
[..]
Als we maar lang genoeg aanhouden, dan komt er vanzelf wel wat.Goh, da's mooi k.u.t. zeg voor jullie. Zit er al een beetje schot in het herstel? Wens hem beterschap. En
voor de ont-zet-tend sjieluge Belaan.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef sjak het volgende:
Oe balen zeg Belana!
Lief dat er nog naar mij werd gevraagd. Hier gaat alles goed hoor maar ik heb enorm last van tijd tekort. Als ik hier dan langskom dan ben ik voornamelijk bezig met bijlezen.
Binnenkort kom ik wel weer eens even wat langer.voor iedereen hier, mis jullie wel een beetje
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef Belana het volgende:
morgen gaat ie naar de chiropractor (eindelijk... ik heb een eigenwijze man...) ik hoop dat dat verlichting geeft. sjak, ik herken de drukte. ik reageer hier en daar op dingen die me opvallen, that's about itfijn dat het wel goed met je gaat!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Sugar het volgende:
Oh, rot als je vent weinig kan...![]()
![]()
![]()
Hopelijk (voor hem en voor jou!) kan de chiropractor veel voor 'm doen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef sjak het volgende:
Ow ja mannen die niet te veel kunnen kan ik ook over mee praten, ik houd mijn hart vast. Volgende week wordt Schanul weer geopereerd. Dit keer verwachten we dat hij 6 weken (minimaal) niets kan/mag doen. Pffff.
Zeg, wat is dat voor veelbetekenende knipoog?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef Belana het volgende:
Ezra gaat op Liam's kamer voor een nachtje, hebben papa en mama ook even daar tijd voor zichzelf
Ja, wat is er Belaan?quote:
Quality time? Maar goed dat Nick zijn rug voor 75 % beter is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:13 schreef Belana het volgende:
dames, dank jullieNick gaat nu Liam wegbrengen
![]()
wij gaan lekker american Idol kijken en niks doen. Ezra gaat op Liam's kamer voor een nachtje, hebben papa en mama ook even daar tijd voor zichzelf
quote:good enough mothers are better than perfect
even een topicje van gemaaktquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 10:26 schreef Mwanatabu het volgende:
-vanaf 5 uur geen slaperige ijlverhalen meer, maar een klaarwakker en heel beter jongetje van 3 met constateringen als "hee, het is donker! maar ik slaap niet! nune is aan het dreinen he mama? eigenlijk moeten we slapen he mam?"
Vannacht ging redelijk goed hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 09:41 schreef chacama het volgende:
Mwana ik wilde dus net vragen hoe jouw nachten verlopen met Nune....maar heb mijn antwoord dus al binnen.
Geloof dat ik me dan dus gelukkig mag prijzen met een voeding om 2 en om half 5
Hehehe bedankt voor de tip. Ik durfde die bijna niet te stellenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Stiekemerd ik mocht gewoon diretc beginnen alleen eerste 7 dagen dan is die niet veilig![]()
Ik zag dit ineens staan en zag dat er eigenlijk geen reactie op is gegeven (voor zover ik het heb gezien dan) ...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:55 schreef Kleintje het volgende:
Klopt het dat Vivi al even niet meer is gesignaleerd???
Ben zo benieuwd hoe het nu gaat...
Aaaah...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef Bass-Miss het volgende:
[afbeelding]
Daar kijk nu graag naar zie!
quote:[b]Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 En wat ontzettend rot zeg Mibos, dat je bekken niet beter wordt. Blijf je nu ook nog in de ziektewet? En kun je wel alle dingen doen die je wil doen, zoals lekker wandelen enzo?
Wij gaan lekker 3 daagjes weg met carnaval, een sjiek hotel aan de kust geboekt, ook de hond mag mee dus lekker wandelen op het strand (hoe doet een Quinny wandelwagen het op strandzand?)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |