Hehehe bedankt voor de tip. Ik durfde die bijna niet te stellenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Stiekemerd ik mocht gewoon diretc beginnen alleen eerste 7 dagen dan is die niet veilig![]()
Ik zag dit ineens staan en zag dat er eigenlijk geen reactie op is gegeven (voor zover ik het heb gezien dan) ...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:55 schreef Kleintje het volgende:
Klopt het dat Vivi al even niet meer is gesignaleerd???
Ben zo benieuwd hoe het nu gaat...
Aaaah...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef Bass-Miss het volgende:
[afbeelding]
Daar kijk nu graag naar zie!
quote:[b]Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 En wat ontzettend rot zeg Mibos, dat je bekken niet beter wordt. Blijf je nu ook nog in de ziektewet? En kun je wel alle dingen doen die je wil doen, zoals lekker wandelen enzo?
Wij gaan lekker 3 daagjes weg met carnaval, een sjiek hotel aan de kust geboekt, ook de hond mag mee dus lekker wandelen op het strand (hoe doet een Quinny wandelwagen het op strandzand?)!
Ik zal haar even een SMS-je sturen. Ik heb idd ook al even niets van haar gehoord.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef Kleintje het volgende:
Moonah... heb jij een beetje contact met vivi???
Ben zo benieuwd hoe het gaat. Suzanna had mijn berichtje ook alweer naar voren getoverd. Na alle vraagtekens van Vivi over het voeden is ze opeens weg. Dus ben even heeel nieuwsgierig of het gaat met haar kleine gezinnetje...
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb haar al een pm gestuurd, maar nog geen reactie en heb geen mailadres van haar.
Thanks! (niet dat ze verplicht is zich hier te melden, maar ben gewoon benieuwd en maakte me stiekem wat zorgen)
Een combinatie van alles, denk ik. Het verzorgen van kinderen in combinatie met het runnen van een huishouding...volgens mij doet ze de opleiding voor gezinszorg o.i.d....en dan moeten ze dus ook stage lopen. Nu is het eigenlijk alleen maar praktijkervaring voor haar, maar ik moet over een tijdje ook goedgekeurd worden als 'stageplek' dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:51 schreef Brighteyes het volgende:
Suzanna, mss een hele domme vraag, maar wat komt dat meisje dan precies leren bij jullie thuis? Huishouden?
Dat lijkt me idd een lastige keuze, maar ik heb wel respect voor je dat je deze gemaakt hebt! Ik hoop dat je heel snel een uitdagende functie vindt die wel aan je eisen voldoet...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef kozakken het volgende:
Ik weet dat het mijn keuze is. Een goede keuze omdat ik wil kiezen voor mijn kinderen en mijn (persoonlijke- en kinder-)tijd. Maar soms...
Mooi zo!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:00 schreef Moonah het volgende:
Alles is goed met Viv en de kleine Dean! Ze heeft idd geen internet, maar zal mogen kijken of ze even bij haar 'teerbeminde'online kan komen.
Iedereen krijgt van haar een dikke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |