Het gaat wel, dank je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:34 schreef Mibos het volgende:
Ingrid hoe is het met jou?
Ingrid pieker jij niet teveel?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Het gaat wel, dank je.
Heb nog wat in depressief door hormonen geschreven.
Ik slaap de laatste dagen ineens heel slecht en kan wel merken dat ik daardoor de rest van de dag heel duf ben en minder kan hebben.
Ook soms erg emo, maar misschien komt dat wel door het spiraaltje.
Weet nu ff niks zinnigs te zeggen en ga zo maar een poging doen om te slapen.![]()
Ohja, weet er iemand oefeningen die je met een bal kunt doen? Zo'n grote fitnessbal.
voetballen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ohja, weet er iemand oefeningen die je met een bal kunt doen? Zo'n grote fitnessbal.
Kim slaapt gelukkig wel door ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, wat vervelend zeg, dat je zo slecht slaapt. Kim slaapt wel door toch?
Ik weet geen oefeningen met die bal, weet wel dat ik er baat bij had (voor mijn bekken) als ik erop ging zitten ipv een stoel... en zie nu ineens dat pinquit een goede link had gegeven
Kozakken, dat komt allemaal wel ja! Ik moet er nog even niet aan denken om te sporten, het doet pijn in mijn buik als ik teveel buikspieroefeningen doe.
Wanneer 'mag' je trouwens beginnen met intensief sporten na de bevalling?
Ah nee, dat meen je niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef sjak het volgende:
Schanul is niet geopereerd, in het ziekenhuis bleek hij een wondje op zijn knie te hebben en ze durfden het risico niet te nemen. Op zich goed enz maar alles was geregeld voor de komende tijd, vrije dagen opgenomen etc. Nu weten we niet wanneer het wel gaat gebeuren even afwachten.
![]()
Onzekerheid sucks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |