Jeutje....quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:07 schreef Mibos het volgende:
Moonah Kaith had een hersenschudding met haar geboorte
Het ergste met zijn nek en ruggetje hebben we al wel gehad. Hij is daar in december ook voor behandeld bij de ostheopate. Alles zat vast en verwrongen door de zware bevalling en daardoor zaten zijn maag- en darmpkanaaltjes ook in de knoop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:34 schreef Mibos het volgende:
Neuk sorry dat wist ik niet en dan is het wel vervelend hoor dat hij toch liever alles de andere kant om doet (is dit hollands???) maar goed je begrijpt me wel...
Ach tegenslagen zijn er om overwonnen te worden zullen we maar zeggen. We kunnen er helemaal niets aan doen dus het is zoals het is....
Heb trouwens net een meneer van het UWV over de vloer gehad en voorlopig zit ik nog een maand (arghh) in het verlengde zwangerschapsverlof. Ik verveel me niet maar ik gebruik mijn hersens ook niet echt meer de laatste maanden ja op thuis gebied maar ik ben een accountant dus ben altijd bezig met mijn hoofd en cijfertjes en nu helemaal niets. Heb een cursus spaans besteld zodat ik dat nu kan doen omdat ik me als kaith slaapt en huis voor zover ik het zelf kan aan de kant is ik het viermurengevoel krijg. Lekker onduidelijk maar goed.
Ingrid hoe is het met jou?
Yppy veel succes vandaag!
Ik mis mijn kindje niet hoor. Ik werk vijf dagen thuis (kinderopvang) momenteel. Maar ik mis het om vrij te zijn en overal met hem naar toe te kunnen en mee bezig te zijn direkt als hij daar behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Suzanna het volgende:
Werk jij vijf dagen B-M? Dat is idd wel erg veel om je kindje te missen. Wow. Hopelijk lukt het je!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |