Volgens mij ben ik de eerste die een naheffing heeft gekregen bij een bestelling via Ellen, en zoals ik al zei heb ik het vermoeden dat dat komt doordat er ook een geurtje in het pakket zit.quote:Shit man, komt net de postbode met mijn A&F bestelling aanzetten die ik via Ellen heb besteld, moest ik iets van ¤20 invoerrechten betalen, maar ik had maar iets van ¤18 op zak, dus nu komt hij morgen terug.
De vorige keer had ik 4 truien besteld en toen werden er geen invoerrechten in rekening gebracht terwijl de doos wel door de douane was geopend, ik had nu 2 truien en 1 geurtje, ik denk dat dat geurtje de boosdoener is.![]()
volgens mij was er al iemand anders geweest, het is gewoon pech dat ze hem open hebben gemaakt, misschien dat ze er wat geks in zaten zitten met de rontgenscanner...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
In het vorige topic heb ik dit nog gepost:
[..]
Volgens mij ben ik de eerste die een naheffing heeft gekregen bij een bestelling via Ellen, en zoals ik al zei heb ik het vermoeden dat dat komt doordat er ook een geurtje in het pakket zit.
die vorige was ook opengemaakt, daar zat een formulier bij van de douane waarop een rode stempel was gedrukt met de tekst: "Vrij van belasting, inkl. Schiphol (25)".quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef men_in_red het volgende:
[..]
volgens mij was er al iemand anders geweest, het is gewoon pech dat ze hem open hebben gemaakt, misschien dat ze er wat geks in zaten zitten met de rontgenscanner...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Ace1 het volgende:
tvp
S en M zullen je allebij passenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef Sssjt het volgende:
Hee, ik weet dat hier al wel meer over gepost is, ik heb er al aardig wat doorgelezen, maar ik twijfel nog heel erg over welke maat ik nou moet nemen voor mn abercrombie t-shirt. Ik ben net ietsje meer dan 1.80 lang en heb volgens mij wel een normaal postuur, eerder wat slank. Heeft iemand misschien ongeveer hetzelfde postuur en ervaring met t-shirts van abercrombie? Ik zag ook dat het nog wel verschilde per jaar, of valt dat nog wel mee.. Alvast heel erg bedankt!
klopt, net als drank e.d.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef Japin het volgende:
tvp, verder kan het komen doordat ze er duidelijk bij meld dat je geen commerciële doeleinden hebt met de kleren. Stel dat je gewoon een tante hebt die jou af en toe een trui stuurt; die wordt in principe niet belast. De douane ziet het verschil niet tussen de tante en de service van Ellen.
Het kan ze natuurlijk wel op gaan vallen dat er wel erg veel pakketjes langs gaan komen van Ellen...? Waarom je luchtje wel is belast: miss andere regelgeving op dat soort artikelen?
Ze proberen een verschil te maken maar die is er al lang niet meer, Heritage tees verwijzen naar vroeger en vaak naar steden en gebieden, dit zou dan te zien moeten zijn aan wat er op dat t-shirt staat, logo tees hebben gewoon altijd het logo van hollister er op staan, dus de Seagull of Hollister tekst of beide, en applique tees zijn t-shirts waar logo's en tekst opgenaaid is, als je de collectie bekijkt zul je zien dat er weinig verschil te zien is en dit onderscheid niet echt meer gemaakt wordt in het uiterlijk, bij A&F is dit net zo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef Ace1 het volgende:
Ik zit op de site van hollister te kijken.. wat is het verschil tussen:
Heritage tees, logo tees en applique tees?
hmmm...dan heeft dat geurtje me zo'n ¤65 gekost en dat voor 30ml.quote:
Ja, dan moet het wel héél erg goed ruiken en uiteraard goed werken bij de vrouwen (axe-effect anyone?)quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
hmmm...dan heeft dat geurtje me zo'n ¤65 gekost en dat voor 30ml.![]()
whehe idd, iemand vertelde me dat hij maar 1 keer hoefde te spuiten om het geurtje (FIERCE by A&F) goed te ruiken, zou wel beter zijn aangezien ik maar 30ml heb besteld. Dat nieuwe geurtje genaamd PROOF zou minder sterk zijn volgens horen zeggen, maar ik was dus van plan om die ook nog te bestellen maar daar wacht ik nu dus nog wel ff mee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:58 schreef Joncho het volgende:
[..]
Ja, dan moet het wel héél erg goed ruiken en uiteraard goed werken bij de vrouwen (axe-effect anyone?)![]()
Dit was toch een directe bestelling? Hoe lang heeft het nou geduurd dan? Een weekje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:06 schreef Adelante het volgende:
Mijn kleding is ook bezorgd vandaag, twee overhemden (striped) en nog wat t-shirts...
ziet er weer goed uit, die cashmere truien zitten geod hè, heb er eentje, zou ook wel dat vest willen hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
@ Ace1: Mooi spul!!!
Nou, ik heb vandaag dus deze bestelling binnen gekregen na 3 weken:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
yes yes, die cashmere truien zitten idd goed, de kleur van die roze trui is in het echt ook veel mooier dan op de foto. Het vest zit ook perfect, alleen de mouwen zijn wat lang maar als ik het uiteinde van elke mouw naar binnen vouw dan is de lengte perfect. Deze Split Rock is ook gevoerd van binnen waardoor hij een stuk warmer is dan zo'n Lumber Road vest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ziet er weer goed uit, die cashmere truien zitten geod hè, heb er eentje, zou ook wel dat vest willen hebben.
Je kan hem in de lente wel als jas gebruiken... Die Burntbridge Pond vesten zien er ook goed uit, vooral de navy, red en green. Misschien dat ik binnenkort weer ga bestellen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
yes yes, die cashmere truien zitten idd goed, de kleur van die roze trui is in het echt ook veel mooier dan op de foto. Het vest zit ook perfect, alleen de mouwen zijn wat lang maar als ik het uiteinde van elke mouw naar binnen vouw dan is de lengte perfect. Deze Split Rock is ook gevoerd van binnen waardoor hij een stuk warmer is dan zo'n Lumber Road vest.
Nice, vooral die linker. En tsja douane die doen volgens mij ook maar watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
@ Ace1: Mooi spul!!!
Nou, ik heb vandaag dus deze bestelling binnen gekregen na 3 weken:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Kleding zit perfect, geurtje ruikt heerlijk.
Ik heb dus aan TNT Post ¤19,75 moeten betalen. Ik dacht dus dat het door het geurtje zou komen maar op de factuur van TNT Post stond er niets over het geurtje vermeld:
Goederenomschrijving:
Truien, Jumpers, Pull-Overs, Vesten e.d. Artikelen van andere textielstoffen
Douanewaarde: ¤75
Belastingen: BTW bij invoer: ¤14,25
Overigen: Inklaringskosten: ¤ 5,50
------------------------------------------+
Totaal: ¤19,75
De BTW bedraagt dus gewoon 19% (¤14,25 van ¤75)
Waar ze dat bedrag van ¤75 op hebben gebaseerd weet ik ook niet, Ellen had een bedrag van $65 op het formulier ingevuld. Wel zat aan het label van het vest nog het prijskaartje van $138 maar aan die trui niet, misschien dat ze daarom de prijs verhoogd hebben. Ze had het geurtje ook niet vermeld op het formulier.
El_Hijo_Del_Jefe had geloof ik een maat 30x30 besteld, ik ben benieuwd hoe hij zit, volgens mij had hij normaal een maat 31x32, ik ook dus als die 30x30 goed zit ga ik de volgende keer ook een broek in die maat bestellen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:38 schreef Maxxieh het volgende:
Heeft er iemand hier al z'n jeans binnen gekregen? Zo ja, hoe zit ie?
Welk model was het trouwens? Een Baxter of Remsens?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:58 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ja ik heb het nog steeds niet binnen helaas, ik zal het even laten weten als het zo ver is
ja, het was in ieder geval in maart dus ik hoop dat het doorgaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:21 schreef gent het volgende:
hey
het gerucht gaat de ronde dat de AnF winkel in Londen op 22 maart ek open zou gaan... wait and see
Beide maat M... ik ben erg smal, maar wel bijna 1.90..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef Exploit het volgende:
@ace 1
Zeer mooie spullen die je binnen hebt gekregen ! Thnx for posting de fotos, zo krijgen we eens een beeld hoe het echt staat. Btw welke maten heb jij ?
Wat is nou eigenlijk de reden van de lange mouwen? is het mode in de VS? hebben ze daar allemaal langere armen? gespierder? stroopt iedereen z'n mouwen op tot z'n ellebogen en maakt het dus niet uit hoe lang ze zijn? Kortom, weet iemand wat de reden is? Mijn bestelling zit er overigens ook aan te komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
yes yes, die cashmere truien zitten idd goed, de kleur van die roze trui is in het echt ook veel mooier dan op de foto. Het vest zit ook perfect, alleen de mouwen zijn wat lang maar als ik het uiteinde van elke mouw naar binnen vouw dan is de lengte perfect. Deze Split Rock is ook gevoerd van binnen waardoor hij een stuk warmer is dan zo'n Lumber Road vest.
Wat ik weet is dat iedereen zich er aan ergert in de VS, mensen die bij A&F werken ook, al zeggen dat het een mooi effect heeft als je de mouwen oprolt wanneer je dus meerdere lagen over elkaar draagt zodat de mouwen die daar onder zitten tevoorschijn komen, het is weer iets wat A&F bepaalt heeft en wat dus de A&F style is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Japin het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk de reden van de lange mouwen? is het mode in de VS? hebben ze daar allemaal langere armen? gespierder? stroopt iedereen z'n mouwen op tot z'n ellebogen en maakt het dus niet uit hoe lang ze zijn? Kortom, weet iemand wat de reden is? Mijn bestelling zit er overigens ook aan te komen![]()
Ik heb je FoBo bekekenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Hmm lastig dus, dan zou ik een XL moeten hebben minimaal, en die zijn er vaak niet.
Toch hoor ik ook wel weer veel dat het wat groot valt..![]()
Wat moet ik nouEn voor die verduidelijkingsfoto's kijk je maar in mn FoBo
He bah dat vind ik helemaal niet leukquote:Op zondag 11 februari 2007 10:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb je FoBo bekeken. Jij hebt een vollere boezem dan ik, als ik jou was zou ik inderdaad voor een XL gaan. Ik zal ff zoeken naar een foto van ik in mijn A&F vest en die in mijn FoBo zetten, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal.
Edit: de foto van ik in mijn A&F vest is TE lelijk, ik moet eerst een nieuwe maken.
Begrijp ik het goed dat ze de mouwen expres te lang maken zodat je ze wel op MOET rollen zodat zij die look maar overal verspreiden? Dat gaat best verquote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat iedereen zich er aan ergert in de VS, mensen die bij A&F werken ook, al zeggen dat het een mooi effect heeft als je de mouwen oprolt wanneer je dus meerdere lagen over elkaar draagt zodat de mouwen die daar onder zitten tevoorschijn komen, het is weer iets wat A&F bepaalt heeft en wat dus de A&F style is.
Ja, zij willen steeds weer de A&F style bepalen. Die grote reclameposters die ze in de A&F winkels hebben hangen waarop de modellen wel volledig gekleed zijn dat is ook zo'n beetje hoe je de kleding dient te dragen, anders ben je niet Abercrombie genoeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef Japin het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ze de mouwen expres te lang maken zodat je ze wel op MOET rollen zodat zij die look maar overal verspreiden?
Ja daar was ik al bang voor, best stom eigenlijk dat het dan goedkoper is om online te bestellen, ze hebben dan in ieder geval wel het voordeel om eerst de kleding in de winkel te kunnen passen voordat ze het bestellen.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:19 schreef MrBJ het volgende:
Maat van mij in Engeland zegt dat er al een paar maanden een Abercrombie store in London zit. Hij zou aan 'Bond Street' liggen, en is way overpriced (niet dat dat zo gek is voor London). Bestellen online is voor mensen in de UK in ieder geval goedkoper.
"Why are you coming in here and stealing are toasters bra!"quote:Op zondag 11 februari 2007 15:42 schreef Ace1 het volgende:
Voor de mensen die de abercrombie skits nog niet kenden
http://www.youtube.com/watch?v=nKmBqYPR890
http://www.youtube.com/watch?v=cz29cVY4bmw
Yep via eBay, had al een keer bij die gozer gekocht dus zit wel goedquote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef Maxxieh het volgende:
Netjes Teije, via eBay gekocht?
Ik vind trouwens die Hoodie's van abercrombie erg tegenvallen, ze zijn me te vintage..
Je kan sowieso nog via de service van Ellen vanaf abercrombie.com kleding bestellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:02 schreef jp84 het volgende:
waar kan je nog origineel (en nieuwe collectie) spul kunt bestellen?
aangezien de site niet meer verstuurd naar NL
weet iemand een goede ebay shop?
bvd
toch zou ik maar niet A&F kleren via ebay of andere websites kopen, wat ze verkopen is bijna allemaal fake, de enige manier om aan A&F kleren te komen is in de winkel kopen of op de site, dus is het onmogelijk om een trui uit de huidige collectie voor ongeveer de normale prijs of zelfs minder, met winst te verkopen. Op de nederlandse ebay zitten wel een paar grote, maar ook die verkopen fakes, hoewel ze hoge waarderingen hebben.,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:19 schreef jp84 het volgende:
thnx
is alleen een beetje omslachtig, echt irritant dat ze niet meer verzenden naar NL
ja, die krijgen een hoge waardering omdat iedereen denkt dat het echt is aangezien ze A&F tegenwoordig heel goed namaken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:59 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Op de nederlandse ebay zitten wel een paar grote, maar ook die verkopen fakes, hoewel ze hoge waarderingen hebben.,
en weinig mensen geen goed vergelijkingsmateriaal hebben, omdat A&F hier niet te koop is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja, die krijgen een hoge waardering omdat iedereen denkt dat het echt is aangezien ze A&F tegenwoordig heel goed namaken.
ja hij zit goed, lekker warm.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef men_in_red het volgende:
[..]
en weinig mensen geen goed vergelijkingsmateriaal hebben, omdat A&F hier niet te koop is.
Bevalt je waffle vest goed? Damn jammer dat ik hem niet meer kon kopen...
misschien wil hij gewoon zien wat die kerel aanbiedt op ebay zodat hij het kan vergelijken met echte A&F kleding.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Stampurtjuh het volgende:
waarom zou je fake shit kopen, zo duur is het ook weer niet hoor.
Die van mij is 1 Feb. verstuurd. Die van jou zit ook rond die periode toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Goed nieuws, dan heb ik ook weer een klein beetje hoop dat het er aan zit te komen
Die inklaringsdienst bij de douane moet wel de slechts bereikbare organisatie ooit zijn
ik schat ongeveer 230 euro, maar kan er een paar tientjes naast zitten. Ze geeft gewoon een vrijblijvende offerte als je een mailtje stuurt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef jp84 het volgende:
wat ben je ongveer kwijt als je voor 200 dollar koopt bij A&F.
inc shipping van A7F naar ellen en van ellen naar NL?
Als je het via Ellen doet wel. Zij rekent dan één keer een handling fee. Ik had kleding en doucheproducten bij een ander bedrijf besteld en dat ging in één pakket.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:50 schreef MrBJ het volgende:
Zit er zelf maar aan te denken het grote deel van m'n zomerkleding dit jaar via abercrombie te bestellenis het trouwens ook mogelijk om een bestelling te doen van abercrombie en hollister door elkaar?
maak je dit nu op uit een offerte die je van Ellen hebt gekregen? De shipping is afhankelijk van de grootte van de bestelling, niet de grootte van het bedrag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:49 schreef MrBJ het volgende:
Aha, en het zal gaan om een bestelling van +/- 600 dollar denk ik, dat is dus 30+20=50 gewone kosten, en wat moet ik me bij de shipping costs van usps voorstellen bij Ellen? Wat hebben jullie daar zoal aan betaald?
Als je namelijk voor 200 dollar besteld, en 230 euro moet betalen aan Ellen, is dat wel bijna 80 (110 dollar) euro shipping, via iemand buiten Nederland in Europa kost het met een bestelling tussen de 200 - 300 dollar maar 70 dollar, ga maar m'n best doen iemand anders in Europa te vinden om het te accepteren en door te sturen voor me.
Nee joh, wij waren rond dezelfde tijd en ik het het gisteren gehad. Gewoon nog een paar dagen rustig wachten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
M'n pakketje is nu 2,5 week geleden verstuurd door Ellen, nog steeds niets binnen. Douane gebeld: geen pakketje bekend voor m'n postcode
moet ik al gaan wanhopen?
Ik ben echt benieuwd naar de prijzen die ze in die A&F winkel in Londen gaan rekenen, zal wel veel duurder zijn dan wat je er in de VS voor betaald.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef Cutie het volgende:
Info over de UK store van an een ander forum:
'There is an abercrombie and fitch store opening on bondstreet. If your coming back from the huge ralph lauren store its on the right handside after the pedestrian street. it is opening in mid-march according to the builders. '
'There's an email address to apply to; ukrecruiting@abercrombie.com. You have to state if you want impact (day) or overnight work and what position, attach a cv and keep your fingers crossed!!
Hope that helps!! '
Ik ga me in oktober in NY helemaal suf shoppen in ieder geval.
ja idd, het moet wel een beetje exclusief blijven. In engeland gaat het waarschijnlijk ook wel een duur merk worden vergeleken met de VS. Nou ja, in de VS vinden ze het ook nog wel redelijk duur maar wij in NL vinden dat natuurlijk niet aangezien we hier wel wat gewend zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef Ace1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk niet dat er 1 in nederland komt... dan loopt íedereen er mee.
nee alleen in de VS en Canadaquote:Op zondag 18 februari 2007 13:55 schreef SuperSchurk het volgende:
Heeft iemand een idee of ze A&F in Milaan verkopen?
Wie kan mij vertellen of dit nog steeds geldig is?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:59 schreef innov het volgende:
Het goede nieuws is dat jullie via Ellen (fromus2eu) kunnen bestellen met korting. Ik heb kunnen regelen dat jullie 50% korting krijgen op haar fee. De instructies krijgen jullie per e-mail hoe je dit kunt krijgen.
Dat was volgens mij t/m december 2006 geldig.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Tujuh het volgende:
Ik wilde ook wat bij Ellen gaan bestellen en toen ik de topics doorlas, vond ik de volgende post van innov:
[..]
Wie kan mij vertellen of dit nog steeds geldig is?
kerel dat is al zo vraag gevraagd, lees het topic en evt het vorige ook door.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef flappiewappie het volgende:
misschien klinkt het heel stom hoor, maar ik kan het niet naar nederland laten shippen als ik via abercrombie.com bestel?
kan een grapjas dat dan niet even in OP zetten?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef men_in_red het volgende:
[..]
kerel dat is al zo vraag gevraagd, lees het topic en evt het vorige ook door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Kan je niet vanuit Nederland bekijken. Hij staat normaal helemaal onderaan in het menu.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef Ace1 het volgende:
Waar staat die clearance?
Heb je het inmiddels al binnen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
31 januari inderdaad
ow dat is dan wel mooi kut, had je ellen al gemaild?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
neepakketje is niet bekend bij douane, postkantoor en/of buren
als iemand nog tips heeft, ik hoor het graag...
Wat ontzettend balen zeg! Als je geen trackcode hebt kun je niet veel doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
neepakketje is niet bekend bij douane, postkantoor en/of buren
als iemand nog tips heeft, ik hoor het graag...
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Wat ontzettend balen zeg! Als je geen trackcode hebt kun je niet veel doen.![]()
Wat ontzettend goed! Ben blij voor je.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggen
ok relaxt, zit het goed? Als dat overhemd niet past moet je maar even pm`en.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggen
Overhemd is goed, broek helaas toch te strak. Ik heb replay/g-star 31 a 32 breed en 32 lang, en dit is een 30x30. Lengte is goed, maar hij is wel te strakquote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef men_in_red het volgende:
ok relaxt, zit het goed? Als dat overhemd niet past moet je maar even pm`en.
Heb je misschien een foto van je overhemd als je hem aan hebt? Heb zelf een M en ben even lang als jou.. ben benieuwd hoe een S dan valt... (eventueel mailen als je hem niet hier wil plaatsen?)quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Overhemd is goed, broek helaas toch te strak. Ik heb replay/g-star 31 a 32 breed en 32 lang, en dit is een 30x30. Lengte is goed, maar hij is wel te strak
hij is dus te koop! jammer, want ik vind 'm erg leuk
[TK] Abercrombie & Fitch jeans
en m'n tip voor het kopen van een A&F jeans: je normale width met een iets kortere lengte kopen
Hoelang is even langquote:Op maandag 26 februari 2007 20:30 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto van je overhemd als je hem aan hebt? Heb zelf een M en ben even lang als jou.. ben benieuwd hoe een S dan valt... (eventueel mailen als je hem niet hier wil plaatsen?)
Leek mij inderdaad ook een zeer relaxt broekjequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:23 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Die wil ik ook, lekker in bageren vd zomer in Canada![]()
Winkel in londen... maar moet het nog maar zien, al zo vaak gehoord nu..quote:
Nieuwe winkel in Londen gaat 22 maart open!quote:
Ik ga er in april of mei heen, ik zie wel hoe het zit met de prijzen, waarschijnlijk weet ik die al voordat ik er heen ga, dan maar wat minder inkopen, maar dan kan ik tenminste wel alles passen, dat vind ik vooral belangrijk bij broeken. Die Baxters lijken me wel heel relaxt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Japin het volgende:
Ik denk dat de prijzen zo ongeveer gelijk zullen zijn aan de prijzen op de site maar dan in euro's (of ponden dan) Ik gok dat ze ergens tussen TH en RL (of er misschien wel boven?) gaan zitten dus ik denk dat die winkel nog wel eens tegen zal kunnen gaan vallen
http://www.fromus2eu.com was de link.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef wht het volgende:
Misschien is het handig om de link van ellen in de op te zetten, want ik ben de link vergeten...
Even vergeten dat het inderdaad wel handig is om te passen. Desnoods kan je het alsnog bestellen via Ellen mocht dat goedkoper uitvallen. Ga je dan btw echt naar Londen voor de winkel of stond dat tripje al gepland?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik ga er in april of mei heen, ik zie wel hoe het zit met de prijzen, waarschijnlijk weet ik die al voordat ik er heen ga, dan maar wat minder inkopen, maar dan kan ik tenminste wel alles passen, dat vind ik vooral belangrijk bij broeken. Die Baxters lijken me wel heel relaxt.
Ik ga alleen voor de winkel want Londen kan me verder niet echt veel boeienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef Japin het volgende:
[..]
Even vergeten dat het inderdaad wel handig is om te passen. Desnoods kan je het alsnog bestellen via Ellen mocht dat goedkoper uitvallen. Ga je dan btw echt naar Londen voor de winkel of stond dat tripje al gepland?
Serieus? Je bent gek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor de winkel want Londen kan me verder niet echt veel boeien
Nee man, je kan al voor iets van ¤40 een retour vliegticket kopen bij ryanair.com, stelt dus niets voor,anders had ik het heus niet gedaan als het echt veel duurder was.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:50 schreef Japin het volgende:
[..]
Serieus? Je bent gek.Geef je geld aan nuttigere dingen uit ofzo
![]()
was bij mij net zo, ook 1 van de 2 keer.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
soms wel, soms niet (ik 1x van de 2 bestellingen)
ja FedEx is idd zo duur, A&F heeft vast een deal met ze waardoor ze goedkoper versturen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik zit er over te denken om een volgende bestelling met Fedex te laten versturen, maar Ellen noemt verzendkosten van 125 dollar (!) voor 3 shirtjes. Zelf kom ik ook op zo'n bedrag als ik op Fedex.com kijk, maar zo hoog waren de verzendkosten toch niet toen je nog rechtstreeks bij A&F kon bestellen?? iemand ervaring daarmee?
Omdat ik de vorige keer bijna 2 maanden op m'n pakje heb moeten wachten.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Ace1 het volgende:
Waarom wil je dat?
De grote koeriersdiensten hebben prijsafspraken gemaakt met veel bedrijven waar ze diensten voor verlenen. Als particulier betaal je idiote prijzen voor DHL/Fedex zendingen. Bedrijven doen dat veel goedkoper op garantie dat ze minimaal zoveel kilo's/tonnen per jaar versturen (en alleen maar gebruik maken van die ene koeriersdienst)quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik zit er over te denken om een volgende bestelling met Fedex te laten versturen, maar Ellen noemt verzendkosten van 125 dollar (!) voor 3 shirtjes. Zelf kom ik ook op zo'n bedrag als ik op Fedex.com kijk, maar zo hoog waren de verzendkosten toch niet toen je nog rechtstreeks bij A&F kon bestellen?? iemand ervaring daarmee?
Neen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef PAA-053 het volgende:
Zit er een zaak in Berlijn die A&F verkoopt?
Dat is zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:21 schreef Retro het volgende:
40 euro? Dat denk jij.
Okee, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 12 maart 2007 14:24 schreef Japin het volgende:
[..]
De grote koeriersdiensten hebben prijsafspraken gemaakt met veel bedrijven waar ze diensten voor verlenen. Als particulier betaal je idiote prijzen voor DHL/Fedex zendingen. Bedrijven doen dat veel goedkoper op garantie dat ze minimaal zoveel kilo's/tonnen per jaar versturen (en alleen maar gebruik maken van die ene koeriersdienst)
Je bent net in New York geweest toch? Zat je koffer volquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef Adelante het volgende:
Heb via Ellen wat Hollister kleding besteld, ben benieuwd...
nee, maar we hebben alleen abercrombie bezocht op fifthquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:00 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je bent net in New York geweest toch? Zat je koffer vol![]()
Reken maar dat de kleding hier in London (vanaf donderdag te koop) een stuk duurder zal zijn dan in de US. Dat is altijd zo in London en een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld GAP en de prijzen van IPOD'squote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor de winkel want Londen kan me verder niet echt veel boeien
ja daar was ik al van uit gegaan. maar ik vind het niet zo erg, als ik datgene wat ik mooi vind maar eerst kan passen. uiteindelijk betaal ik waarschijnlijk niet meer dan wat ik normaal voor andere merken in NL betaal. Ik ga daar dus geen kleding kopen van een merk dat ook in NL te koop is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Reken maar dat de kleding hier in London (vanaf donderdag te koop) een stuk duurder zal zijn dan in de US. Dat is altijd zo in London en een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld GAP en de prijzen van IPOD's
Het is wel een enorm grote winkel dat hier donderdag opengaat. Het zal er ook onwijs druk zijn. De bussen rijden ook al met grote reclames hiervan en als eerste winkel in Europa trekt het veel mensen waaronder ook veel Japanners die hier toch al veel komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja daar was ik al van uit gegaan. maar ik vind het niet zo erg, als ik datgene wat ik mooi vind maar eerst kan passen. uiteindelijk betaal ik waarschijnlijk niet meer dan wat ik normaal voor andere merken in NL betaal. Ik ga daar dus geen kleding kopen van een merk dat ook in NL te koop is.
Ja het is een flagship store, die zijn altijd heel groot, ben benieuwd hoeveel verdiepingen het heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wel een enorm grote winkel dat hier donderdag opengaat. Het zal er ook onwijs druk zijn. De bussen rijden ook al met grote reclames hiervan en als eerste winkel in Europa trekt het veel mensen waaronder ook veel Japanners die hier toch al veel komen
Eerlijk gezegd vind ik dat vrij frustrerend. Het zal mij niets verbazen als A&F de $ dollartekens vervangt voor £ Sterling tekens. Dan zijn de kleren dus bijna 2x zo duur!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja daar was ik al van uit gegaan. maar ik vind het niet zo erg, als ik datgene wat ik mooi vind maar eerst kan passen. uiteindelijk betaal ik waarschijnlijk niet meer dan wat ik normaal voor andere merken in NL betaal. Ik ga daar dus geen kleding kopen van een merk dat ook in NL te koop is.
Mogelijk 3 als ik dit artikel leesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja het is een flagship store, die zijn altijd heel groot, ben benieuwd hoeveel verdiepingen het heeft.
Iemand die antwoord heeft op deze vragen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Ace1 het volgende:
Verkopen ze die rugby's niet meer?
Hoe zit het trouwens met de kwailiteit van tshirts van Hollister? Wil er gewoon stuk of 6 bestellen, want veel zijn maar 15 dollar ofzo.. hoe zit het daar mee? Want je hebt er ook iets duurdere... wat is het verschil?
pakketje is gisteren verzonden, nu maar afwachtenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef Adelante het volgende:
Heb via Ellen wat Hollister kleding besteld, ben benieuwd...
ik krijg er een van 15 en een van 20 euro binnen binnenkort, dus zal je dan wat over de kwaliteit kunnen vertellen. van abercrombie is de kwaliteit erg goed, hollister weet ik nog nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Iemand die antwoord heeft op deze vragen?
Gelijk met mijn Hollister pakketjequote:Op zondag 18 maart 2007 12:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
pakketje is gisteren verzonden, nu maar afwachten
Hoe duur was dat?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Gelijk met mijn Hollister pakketjeIk heb dit keer voor een iets duurdere USPS-variant gekozen die te tracken is.
welke wisselkoers heeft ze dit keer berekend? De laatste keren zat ze er bij mij eigenlijk veel te hoog boven, toen rekende ze iets van $1=¤0,82 terwijl de dollar al onder de ¤0,80 zat, beetje lullig aangezien ze sowieso al 5% over de totaalprijs in dollars excl. de servicekosten rekent i.v.m. koersschommelingen. Ik weet nog dat ze door die hoge wisselkoers op beide bestellingen zo'n ¤10 verdiende, en dan kwam die ¤20 aan servicekosten er nog bij, ik heb het er toen maar zo bij gelaten maar bij de volgende bestelling moet ze niet weer met een dollar waarde van ¤0,82 aan komen zetten wanneer deze in werkelijkheid rond de ¤0,75 is.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
26 dollar (2 polo's en een t-shirt)
voor mij geldt hetzelfde, alleen bij muscle fit kies ik vaak ook voor XLquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik draag in NL altijd XL kon met abercrombie makkelijk een L hebben
Dat is inderdaad lullig ! Heb nu ook voor het eerst wat Abercrombie en Hollister via haar besteld, het is nu onderweg naar haar toe. Ben benieuwd wat ze rekent dan, dollar is nu nog maar 0,71 waard dus..quote:Op maandag 19 maart 2007 02:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
welke wisselkoers heeft ze dit keer berekend? De laatste keren zat ze er bij mij eigenlijk veel te hoog boven, toen rekende ze iets van $1=¤0,82 terwijl de dollar al onder de ¤0,80 zat, beetje lullig aangezien ze sowieso al 5% over de totaalprijs in dollars excl. de servicekosten rekent i.v.m. koersschommelingen. Ik weet nog dat ze door die hoge wisselkoers op beide bestellingen zo'n ¤10 verdiende, en dan kwam die ¤20 aan servicekosten er nog bij, ik heb het er toen maar zo bij gelaten maar bij de volgende bestelling moet ze niet weer met een dollar waarde van ¤0,82 aan komen zetten wanneer deze in werkelijkheid rond de ¤0,75 is.
Aan de hand van de prijsopgave die je van haar hebt gekregen kun je zo uitrekenen welke dollarkoers ze heeft gerekend.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Albee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lullig ! Heb nu ook voor het eerst wat Abercrombie en Hollister via haar besteld, het is nu onderweg naar haar toe. Ben benieuwd wat ze rekent dan, dollar is nu nog maar 0,71 waard dus..
In nederland heb ik altijd een M, heel soms een L. Muscle fit polo's heb ik alleen in M. Classic fit zou ik denk ik wel in een S passen. Overhemden heb ik normaal maat M/maat 39, A&F overhemden moet ik volgens mij in S bestellen. Shirtjes heb ik overigens ook alleen in M en die zitten prima.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:08 schreef DoimeN het volgende:
FF een topickick, ik wil heel graag een overhemd en 2 polo's en nog wat tshirts bestellen, met deze gunstige dollar koers ook![]()
Alleen hoe zit het met de maten?? Ik wil gewoon een strakke polo, dus geen jutezak model. In nederalnd heb ik namelijk M soms large, en heel uitzodner xl. Zal ik dan op L gokken of zhoe zit dat?
Heeft iemand de maten van de polo's?
Ik ben 1.86. Gewoon in NL ook vaak een M, net als Japin heel af en toe een L.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Japin het volgende:
[..]
In nederland heb ik altijd een M, heel soms een L. Muscle fit polo's heb ik alleen in M. Classic fit zou ik denk ik wel in een S passen. Overhemden heb ik normaal maat M/maat 39, A&F overhemden moet ik volgens mij in S bestellen. Shirtjes heb ik overigens ook alleen in M en die zitten prima.
Muscle fit dus bestellen in de maat van je normale nederlandse kleding, overhemden een maatje kleiner. (ik ben overigens 1.84 en 80 kilo)
Ik zou wel één van de deze polos willen meebestellen:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef DoimeN het volgende:
Iemand nog meer bestellen zodat we de verzendkosten kunnen delen?
He, die onderste heb ik (nu aan)quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik zou wel één van de deze polos willen meebestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maat: M
50 dolar = 35 euro + helft vd verzendkosten + verzendkosten in NL maakt ?
Dat kan wel geregeld worden, ik ben alleen nog aan het onderhandelen voor garantie, bijvoorbeeld ruilen als hij te groot is. En i kben aan het kijken voor de matenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik zou wel één van de deze polos willen meebestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maat: M
50 dolar = 35/40 euro + helft vd verzendkosten + verzendkosten in NL maakt ?
edit 35 is iet wat laag misschien![]()
die koers is belachelijk hoog, de huige koers is 0.75. Banken houden dat verschil echt niet in. Ze heeft gewoon een nederlandse euro rekening, dus kan het met grote bedragen overschrijven naar haar dollarrekening. Als je dus een beetje bestelling plaatst verdient ze ook nog een tientje op het koersverschil.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:59 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden, ik ben alleen nog aan het onderhandelen voor garantie, bijvoorbeeld ruilen als hij te groot is. En i kben aan het kijken voor de maten
oja ze hanteert: 1$=0,81¤ iets met koers van de bank![]()
Doe anders gewoon de eerste 2 die zich melddequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef DoimeN het volgende:
Shiit jongenskan niemand een inkoop actie opzetten??
![]()
Inderdaad DoimeN, kies mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:14 schreef men_in_red het volgende:
Ik denk niet dat het slim is om een grote bestelling te plaatsen met een paar anderen, omdat de kans dan groter wordt dat je pakket wordt gecontroleerd en je invoerrechten en btw moet betalen...
Heb nu in totaal 7 artikelen in bestelling, zijn de 19e naar Ellen verzonden dus..quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
Wie heeft er via ellen al eens 5 of meer artikelen besteld? En heb je toen ook btw weten te ontlopen?
nee daar trappen ze niet in denk ik, misschien wel als Ellen alle artikelen apart als kadootjes inpakt en in 1 doos doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef Albee het volgende:
[..]
Heb nu in totaal 7 artikelen in bestelling, zijn de 19e naar Ellen verzonden dus..
Helpt het niet als ze gewoon de kaartjes enzo eraf knipt ?? Of zullen ze daar bij de douane waarschijnlijk ook niet intrappen ..
Is die er dan? Ga ik zaterdag ff kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:38 schreef ryan_atwood het volgende:
iemand al naar de nieuwe winkel in london geweest??
oke, dan. maak ff foto's en gooi ze hier op. kunnen we ook zien hoe het er uit zietquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef Asshole het volgende:
[..]
Is die er dan? Ga ik zaterdag ff kijken.
edit
ja dus
Abercrombie & Fitch is going to open a store on March 22, 2007 in London, based in Savile Row, London
Goed idee!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef DoimeN het volgende:
Iemand nog meer bestellen zodat we de verzendkosten kunnen delen?
de zomercollectie zal binnenkort wel komen denk ik.. wat er nu is is allemaal nog van de lente collectie. Er hebben wel 3 nieuwe overhemden op gestaan, maar die zijn er al weer af.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:28 schreef JopJuh het volgende:
ja, maar niks nieuws qua polos ? Eigenlijk ook niet zo erg, ik kan er nu al niet 2 uitkiezen, wil er gelijk 5![]()
Zeer mooi geworden!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:27 schreef Adelante het volgende:
site heeft een aangename update gehad
87 euro voor een poloquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef ryan_atwood het volgende:
87 euro dus. hmm, best veel ja. maar is nog wel te doen
Was exactly mijn gedachtequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
87 euro voor een polo
sorry hoor, maar voor minder geld bestel je ze in de VS en dan krijg je het nog thuisgeleverd ook
nee, ok dat is waar. dan kunnen we ze idd beter via ellen blijven bestellenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was exactly mijn gedachte!
Maar je kan ze dan wel passen in Londen, wel weer een voordeeltje maar dat voordeel is voor mij niet groot genoeg om er heen te gaan en duurdere polo's daar te kopen!
Precies!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
nee, ok dat is waar. dan kunnen we ze idd beter via ellen blijven bestellen
Mijn vorige bestellingen van 500 dollar (en meerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Ace1 het volgende:
Dat wordt toch vaak zat gecanceld door A&F... dont bother.
Waarom zou een bedrijf een grote order cancellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Ace1 het volgende:
Dat wordt toch vaak zat gecanceld door A&F... dont bother.
Geen idee,maar het gebeurd welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef DoimeN het volgende:
Waarom zou een bedrijf een grote order cancellen?![]()
Omdat A&F niet meer rechtstreeks naar NL verstuurd...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Waarom zou een bedrijf een grote order cancellen?![]()
Uit de Telegraaf:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef marciemarcs het volgende:
Ben benieuwd, ga volgende maand naar Londen en was van plan om toch wel weer wat aan te schaffen. Maar de prijzen zijn echt absurd hoog als ik het zo lees. Dan misschien toch maar in het najaar een retourtje New York boeken. Zie namelijk erg veel op die site wat ik graag wil hebben
quote:Extra concurrentie door luchtvaartakkoord
Voor een prikkie naar de VS
Vliegen vanaf Amsterdam naar New York, Miami en andere Amerikaanse steden gaat waarschijnlijk de komende jaren flink goedkoper worden.
Uiterlijk in de zomer van 2008, mogen naast de KLM ook andere maatschappijen en zelfs prijsbrekers als Ryanair en Easyjet tussen Schiphol en de VS gaan vliegen. De extra concurrentie is het gevolg van een baanbrekend luchtvaartakkoord tussen de Europese Unie en de VS.
Verwacht wordt dat de EUverkeersministers hierover vandaag in Brussel overeenstemming zullen bereiken, nadat de Britten gisteren aangaven hun verzet te staken.
Behalve dat Europese maatschappijen straks van iedere willekeurige plek in Europa naar elke mogelijke stad in de Verenigde Staten mogen vliegen, zal dit ook andersom gelden.
Ook is was enorm enthousiast over de komst van A&F aangezien de winkel hier 20 minuten vandaan is. In de krant was gisteren een leuk artikel over deze nieuwe winkel en werden de prijzen vergeleken met Hackett en Polo Ralph Lauren. Bij alles (shirt, polo's, t-shirts, jeans en korte broeken) waren de prijzen van A&F hier in London hoger dan die van Polo RL en Hackett.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef marciemarcs het volgende:
Ben benieuwd, ga volgende maand naar Londen en was van plan om toch wel weer wat aan te schaffen. Maar de prijzen zijn echt absurd hoog als ik het zo lees. Dan misschien toch maar in het najaar een retourtje New York boeken. Zie namelijk erg veel op die site wat ik graag wil hebben
Heb net de rekening gekregen 48,50 in totaal... valt me nog mee, 3 abercrombie artikelen en 4 hollister shirtjes.... ze rekende hierbij wel een koers van 0,81 ..quote:Op woensdag 21 maart 2007 05:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Aan de hand van de prijsopgave die je van haar hebt gekregen kun je zo uitrekenen welke dollarkoers ze heeft gerekend.
¤48,50 als totaalbedrag?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef Albee het volgende:
[..]
Heb net de rekening gekregen 48,50 in totaal... valt me nog mee, 3 abercrombie artikelen en 4 hollister shirtjes.... ze rekende hierbij wel een koers van 0,81 ..
Dat riep ik dus ook alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:42 schreef MrBJ het volgende:
Net even met m'n maat uit Londen gesproken, er is inderdaad veel reclame voor de nieuwe winkel op bussen e.d., maar de prijzen zijn letterlijk van dollars vervangen door ponden. Niet interressant dus.
Maar hoe heb je dan aan aan abercrombie.com kunnen betalen, want je kan ook niet bij je billingaddress The Netherlands selecteren... Want zoals ik het lees heb je het naar Ellen laten sturen, en heeft zij het voor jou doorgestuurd?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:56 schreef Albee het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zelf de kleding besteld en betaald he![]()
slim planquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:12 schreef Albee het volgende:
Ja ik heb gewoon zelf via abercrombie betaald. Billingadress gewoon zelfde als shipadress, die van ellen dus. Als naam gewoon haar naam / mijn naam opgegeven.. Zij stuurt het nu door naar mij inderdaad
Vreemd dat dit kan aangezien er gecheckt wordt of de creditcardgegevens kloppen, maar zo te zien controleren ze dus je billingaddress niet maar alleen het creditcardnummer, de vervaldatum en de naam van de houder. Ik denk dat ik het voortaan ook mooi zo doe dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:12 schreef Albee het volgende:
Ja ik heb gewoon zelf via abercrombie betaald. Billingadress gewoon zelfde als shipadress, die van ellen dus. Als naam gewoon haar naam / mijn naam opgegeven.. Zij stuurt het nu door naar mij inderdaad
Ja maar is er geen goedkoper alternatief dan Ellen?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:06 schreef MrBJ het volgende:
Kunnen we geen inkoopacties via Ellen doen? Die kosten bij haar blijven nogal aan de hoge kant..
Tnx, valt meequote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Eerste keer (standaard USPS): anderhalve week (vanaf Ellen)
Vorige keer (standaard USPS): een maand
zojuist: (iets duurdere USPS): een week
de vorige keer was het dankzij een broek wat zwaarder en groter, en (dus?) lag het weken bij de douane. Dit keer (2 Hollister polo's + t-shirt) gelukkig geen gezeur
De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?quote:
Dus zeg maar 3 weken na bestelling, tofquote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Hmn, sorry, dit keer was het toch ook 10 dagen.
Oftewel: indien geen douane, dan is mijn ervaring:
- kleine week van shop naar Ellen
- anderhalve week van daar naar hier
Ik ook, eind Juli naar Florida(state) en dan ff jeans scoren en veel meerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef leejow het volgende:
[..]
De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?
Ik wil die zwembroek zo graag, maar ik ga pas over 2 maanden weer naar NY
Vanwege problemen met de NL douane levert A&F inderdaad niet meer aan Nederland, vandaar dat sommigen van ons heil hebben gezocht bij Ellen (van fromus2eu.com) die tegen een vergoeding de boel doorstuurt.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef leejow het volgende:
[..]
De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?
nou ik hoop echt dat ze tegen die tijd weer naar NL versturen, dan gaat alles lekker snel.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef tonell het volgende:
even een mailtje gestuurd. Waarom ze niet naar nederland verzenden. Dit was hun antwoord; "Thanks for contacting us at A&F. We apologize, but we are currently unable to ship orders to the Netherlands due to customs issues. We are in the process of fixing these issues and hope to have them resolved around July. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help".
tot july wachten dan maar.
Als ik het me goed herinner zijn er problemen doordat de douane bij grote ladingen (fora-inkoopacties?) A&F kleding het ORIGINELE certificaat van echtheid wilde zien. Dit om te voorkomen dat er grote hoeveelheden neppe A&F kleding op de Nederlandse markt terecht komt. A&F wilde het certificaat wel faxen maar het originele exemplaar bleef in de USA. Door deze ellende heeft A&F simpelweg besloten om dan maar niet meer te leveren naar NL.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef leejow het volgende:
[..]
Ik wil die zwembroek zo graag, maar ik ga pas over 2 maanden weer naar NY
Hoe lang ben je dan en wat voor maat heb je besteld?quote:
je lijkt op een gele kikker qua lichaam?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
Hier zijn trouwens wat foto's van de A&F in Londen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check die gast rechts dan, die vind de muziek vast te hard.![]()
Die 2 greeters bij de ingang lijken trouwens wel erg op mij qua lichaam.![]()
182cm, maatje M???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan en wat voor maat heb je besteld?
Kan je de foto's niet zien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
je lijkt op een gele kikker qua lichaam?
fok doet niet aan imageshackquote:
Moet denk ik wel kunnen,k ben 1.86 en heb ook een M van polo!quote:
Ja ik wil van dat "wat ik heb begrepen" af, en wil het het liefst uit 1e hand horenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet denk ik wel kunnen,k ben 1.86 en heb ook een M van polo!
@ Febser: duur wat ik heb begrepen. Vervang het dollarteken door een pondenteken en je hebt de prijs![]()
Iemand van dit forum heeft dat laatst gedaan, ik vroeg toen ook al of de bestelling al goedgekeurd en verzonden was maar kreeg nog geen antwoord. Ik hoop dat dit wel kan want dat scheelt dan weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Phraze het volgende:
Wanneer je via Ellen bestelt is het dan ook mogelijk om op haar adres met je eigen mastercard te bestellen i.v.m. wisselkoers kosten? Of checken ze dit na en annuleert Abercrombie deze bestelling?
Want helaas kan je niet aangeven op het billing adres dat je vanuit Nederland betaalt!
Geen wonder dat ze dollars verruilen voor ponden. Met zo'n inrichting kan je ook niet aankomen met een polo'tje voor 40 euro.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
Hier zijn trouwens wat foto's van de A&F in Londen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Check die gast rechts dan, die vind de muziek vast te hard.![]()
Die 2 greeters bij de ingang lijken trouwens wel erg op mij qua lichaam.![]()
Heb zojuist via deze manier besteld!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Iemand van dit forum heeft dat laatst gedaan, ik vroeg toen ook al of de bestelling al goedgekeurd en verzonden was maar kreeg nog geen antwoord. Ik hoop dat dit wel kan want dat scheelt dan weer.
Ah mooi, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:07 schreef Phraze het volgende:
[..]
Heb zojuist via deze manier besteld!
Ik zal wel ff laten weten of dit gaat lukken of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |