abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:29:03 #1
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_46109941

De site van A&F: abercrombie.com

De site van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart

Bestellen via Ellen: fromus2eu.com
Soms in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties. ):

• Front Runner (Amsterdam, Rotterdam, Amersfoort, Utrecht)
  • Tribute Clothing (Arnhem, Nijmegen)
  • America Today (Almere, Amsterdam, Antwerpen, Arnhem, Bergen Op Zoom, Bussum, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Uden, Utrecht)

vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch

archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?

Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 11-03-2007 19:58:12 ]
  • The truth is relative, pick one that works!
      donderdag 8 februari 2007 @ 16:50:34 #2
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46110864
    In het vorige topic heb ik dit nog gepost:
    quote:
    Shit man, komt net de postbode met mijn A&F bestelling aanzetten die ik via Ellen heb besteld, moest ik iets van ¤20 invoerrechten betalen, maar ik had maar iets van ¤18 op zak, dus nu komt hij morgen terug.

De vorige keer had ik 4 truien besteld en toen werden er geen invoerrechten in rekening gebracht terwijl de doos wel door de douane was geopend, ik had nu 2 truien en 1 geurtje, ik denk dat dat geurtje de boosdoener is.
    Volgens mij ben ik de eerste die een naheffing heeft gekregen bij een bestelling via Ellen, en zoals ik al zei heb ik het vermoeden dat dat komt doordat er ook een geurtje in het pakket zit.
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_46111794
    tvp
    pi_46111831
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 16:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
    In het vorige topic heb ik dit nog gepost:
    [..]

Volgens mij ben ik de eerste die een naheffing heeft gekregen bij een bestelling via Ellen, en zoals ik al zei heb ik het vermoeden dat dat komt doordat er ook een geurtje in het pakket zit.
    volgens mij was er al iemand anders geweest, het is gewoon pech dat ze hem open hebben gemaakt, misschien dat ze er wat geks in zaten zitten met de rontgenscanner...
    pi_46112236
    tvp
      donderdag 8 februari 2007 @ 17:26:37 #6
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46112272
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef men_in_red het volgende:

[..]

volgens mij was er al iemand anders geweest, het is gewoon pech dat ze hem open hebben gemaakt, misschien dat ze er wat geks in zaten zitten met de rontgenscanner...
    die vorige was ook opengemaakt, daar zat een formulier bij van de douane waarop een rode stempel was gedrukt met de tekst: "Vrij van belasting, inkl. Schiphol (25)".
    pi_46113522
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Ace1 het volgende:
    tvp
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_46114312
    TVP
    pi_46114872
    Hee, ik weet dat hier al wel meer over gepost is, ik heb er al aardig wat doorgelezen, maar ik twijfel nog heel erg over welke maat ik nou moet nemen voor mn abercrombie t-shirt. Ik ben net ietsje meer dan 1.80 lang en heb volgens mij wel een normaal postuur, eerder wat slank. Heeft iemand misschien ongeveer hetzelfde postuur en ervaring met t-shirts van abercrombie? Ik zag ook dat het nog wel verschilde per jaar, of valt dat nog wel mee.. Alvast heel erg bedankt!
    pi_46114878
    Ik heb mijn pakket nog niet van Ellen. Ben benieuwd of ik deze keer wel een rekening krijg. Zitten ook wat douchespulletjes bij, één broek, één trui en 2 paar slippers.
    Go hard or go home
    pi_46116730
    tvp
    pi_46116871
    tvp
      donderdag 8 februari 2007 @ 19:54:42 #13
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46117236
    mijn bestelling is onderweg naar parijs, hoop dat ie morgen of zaterdag wordt aangeboden
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_46117241
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef Sssjt het volgende:
    Hee, ik weet dat hier al wel meer over gepost is, ik heb er al aardig wat doorgelezen, maar ik twijfel nog heel erg over welke maat ik nou moet nemen voor mn abercrombie t-shirt. Ik ben net ietsje meer dan 1.80 lang en heb volgens mij wel een normaal postuur, eerder wat slank. Heeft iemand misschien ongeveer hetzelfde postuur en ervaring met t-shirts van abercrombie? Ik zag ook dat het nog wel verschilde per jaar, of valt dat nog wel mee.. Alvast heel erg bedankt!
    S en M zullen je allebij passen Dus echt een risico loop je niet... anders kun je het altijd nog doorverkopen.
    pi_46118760
    denk dat een M dan wel vrij ruim is

Balen van die invoerrechten, ik zit ook op m'n pakje te wachten, vond het eigenlijk al duur genoeg zo
    pi_46119292
    Hadden wij onze pakjes niet tegelijkertijd besteld? Ik heb hem al bijna een week binnen...
      donderdag 8 februari 2007 @ 21:24:23 #17
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46120297
    Mijn vorige bestelling via ellen was binnen 13 dagen binnen, deze laatste heeft 22 dagen geduurd, 17 januari was alles besteld.
    pi_46120885
    24e besteld, 31e verstuurd vanaf Ellen, hopelijk morgen hier
    pi_46124551
    tvp, verder kan het komen doordat ze er duidelijk bij meld dat je geen commerciële doeleinden hebt met de kleren. Stel dat je gewoon een tante hebt die jou af en toe een trui stuurt; die wordt in principe niet belast. De douane ziet het verschil niet tussen de tante en de service van Ellen.

Het kan ze natuurlijk wel op gaan vallen dat er wel erg veel pakketjes langs gaan komen van Ellen...? Waarom je luchtje wel is belast: miss andere regelgeving op dat soort artikelen?
    pi_46124868
    Ik zit op de site van hollister te kijken.. wat is het verschil tussen:

Heritage tees, logo tees en applique tees?
    pi_46125493
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef Japin het volgende:
    tvp, verder kan het komen doordat ze er duidelijk bij meld dat je geen commerciële doeleinden hebt met de kleren. Stel dat je gewoon een tante hebt die jou af en toe een trui stuurt; die wordt in principe niet belast. De douane ziet het verschil niet tussen de tante en de service van Ellen.

Het kan ze natuurlijk wel op gaan vallen dat er wel erg veel pakketjes langs gaan komen van Ellen...? Waarom je luchtje wel is belast: miss andere regelgeving op dat soort artikelen?
    klopt, net als drank e.d.
      donderdag 8 februari 2007 @ 23:53:32 #22
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46126287
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:13 schreef Ace1 het volgende:
    Ik zit op de site van hollister te kijken.. wat is het verschil tussen:

Heritage tees, logo tees en applique tees?
    Ze proberen een verschil te maken maar die is er al lang niet meer, Heritage tees verwijzen naar vroeger en vaak naar steden en gebieden, dit zou dan te zien moeten zijn aan wat er op dat t-shirt staat, logo tees hebben gewoon altijd het logo van hollister er op staan, dus de Seagull of Hollister tekst of beide, en applique tees zijn t-shirts waar logo's en tekst opgenaaid is, als je de collectie bekijkt zul je zien dat er weinig verschil te zien is en dit onderscheid niet echt meer gemaakt wordt in het uiterlijk, bij A&F is dit net zo.
      donderdag 8 februari 2007 @ 23:55:19 #23
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46126344
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:28 schreef men_in_red het volgende:

[..]

klopt, net als drank e.d.
    hmmm...dan heeft dat geurtje me zo'n ¤65 gekost en dat voor 30ml.
    pi_46126446
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

hmmm...dan heeft dat geurtje me zo'n ¤65 gekost en dat voor 30ml.
    Ja, dan moet het wel héél erg goed ruiken en uiteraard goed werken bij de vrouwen (axe-effect anyone?)
      vrijdag 9 februari 2007 @ 00:13:23 #25
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46126869
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 23:58 schreef Joncho het volgende:

[..]

Ja, dan moet het wel héél erg goed ruiken en uiteraard goed werken bij de vrouwen (axe-effect anyone?)
    whehe idd, iemand vertelde me dat hij maar 1 keer hoefde te spuiten om het geurtje (FIERCE by A&F) goed te ruiken, zou wel beter zijn aangezien ik maar 30ml heb besteld. Dat nieuwe geurtje genaamd PROOF zou minder sterk zijn volgens horen zeggen, maar ik was dus van plan om die ook nog te bestellen maar daar wacht ik nu dus nog wel ff mee.
      vrijdag 9 februari 2007 @ 01:14:00 #26
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46128126
    Mooie nieuwe Lake Harris t-shirts, ik vraag me alleen af waarom ze onder "crewnecks" zijn gezet en niet gewoon onder "tees".

pi_46133026
    Iemand nog van plan wat bij Ellen te bestellen? Misschien kan ik meedoen...
    pi_46133359
    Hier nog foto's van mijn nieuwste items:

Overhemd:

Tshirt:

Ja ik ben dun enzo
      vrijdag 9 februari 2007 @ 14:00:37 #29
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46138557
    @ Ace1: Mooi spul!!!

Nou, ik heb vandaag dus deze bestelling binnen gekregen na 3 weken:

Kleding zit perfect, geurtje ruikt heerlijk.

Ik heb dus aan TNT Post ¤19,75 moeten betalen. Ik dacht dus dat het door het geurtje zou komen maar op de factuur van TNT Post stond er niets over het geurtje vermeld:

Goederenomschrijving:
    Truien, Jumpers, Pull-Overs, Vesten e.d. Artikelen van andere textielstoffen

Douanewaarde: ¤75

Belastingen: BTW bij invoer: ¤14,25
    Overigen: Inklaringskosten: ¤ 5,50
    ------------------------------------------+
    Totaal: ¤19,75

De BTW bedraagt dus gewoon 19% (¤14,25 van ¤75)

Waar ze dat bedrag van ¤75 op hebben gebaseerd weet ik ook niet, Ellen had een bedrag van $65 op het formulier ingevuld. Wel zat aan het label van het vest nog het prijskaartje van $138 maar aan die trui niet, misschien dat ze daarom de prijs verhoogd hebben. Ze had het geurtje ook niet vermeld op het formulier.
      vrijdag 9 februari 2007 @ 14:06:03 #30
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46138727
    Mijn kleding is ook bezorgd vandaag, twee overhemden (striped) en nog wat t-shirts...
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 9 februari 2007 @ 14:09:46 #31
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46138871
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 14:06 schreef Adelante het volgende:
    Mijn kleding is ook bezorgd vandaag, twee overhemden (striped) en nog wat t-shirts...
    Dit was toch een directe bestelling? Hoe lang heeft het nou geduurd dan? Een weekje?
      vrijdag 9 februari 2007 @ 14:13:37 #32
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46139034
    dinsdag 6/2 besteld via www.abercrombie.com, vandaag vrijdag 9/2 ontvangen, supersnel als je het mij vraagt
      vrijdag 9 februari 2007 @ 14:15:59 #33
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46139143
    ja zeer snel, ik heb een keer een directe bestelling van www.abercrombiekids.com in 4 dagen thuis gehad.
    pi_46141866
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 14:00 schreef SatanicWarrior het volgende:

[afbeelding][afbeelding]
    [afbeelding]
    ziet er weer goed uit, die cashmere truien zitten geod hè, heb er eentje, zou ook wel dat vest willen hebben .
    pi_46142250
    @ace1: nais blouse ! Ga binnenkort ook ff wat bestellen
    A.F.C.A.
      vrijdag 9 februari 2007 @ 15:46:10 #36
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46142291
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef men_in_red het volgende:

[..]

ziet er weer goed uit, die cashmere truien zitten geod hè, heb er eentje, zou ook wel dat vest willen hebben .
    yes yes, die cashmere truien zitten idd goed, de kleur van die roze trui is in het echt ook veel mooier dan op de foto. Het vest zit ook perfect, alleen de mouwen zijn wat lang maar als ik het uiteinde van elke mouw naar binnen vouw dan is de lengte perfect. Deze Split Rock is ook gevoerd van binnen waardoor hij een stuk warmer is dan zo'n Lumber Road vest.
    pi_46143263
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

yes yes, die cashmere truien zitten idd goed, de kleur van die roze trui is in het echt ook veel mooier dan op de foto. Het vest zit ook perfect, alleen de mouwen zijn wat lang maar als ik het uiteinde van elke mouw naar binnen vouw dan is de lengte perfect. Deze Split Rock is ook gevoerd van binnen waardoor hij een stuk warmer is dan zo'n Lumber Road vest.
    Je kan hem in de lente wel als jas gebruiken... Die Burntbridge Pond vesten zien er ook goed uit, vooral de navy, red en green. Misschien dat ik binnenkort weer ga bestellen..
    pi_46143334
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 14:00 schreef SatanicWarrior het volgende:

[afbeelding][afbeelding]
    [afbeelding]

Kleding zit perfect, geurtje ruikt heerlijk.

Ik heb dus aan TNT Post ¤19,75 moeten betalen. Ik dacht dus dat het door het geurtje zou komen maar op de factuur van TNT Post stond er niets over het geurtje vermeld:

Goederenomschrijving:
    Truien, Jumpers, Pull-Overs, Vesten e.d. Artikelen van andere textielstoffen

Douanewaarde: ¤75

Belastingen: BTW bij invoer: ¤14,25
    Overigen: Inklaringskosten: ¤ 5,50
    ------------------------------------------+
    Totaal: ¤19,75

De BTW bedraagt dus gewoon 19% (¤14,25 van ¤75)

Waar ze dat bedrag van ¤75 op hebben gebaseerd weet ik ook niet, Ellen had een bedrag van $65 op het formulier ingevuld. Wel zat aan het label van het vest nog het prijskaartje van $138 maar aan die trui niet, misschien dat ze daarom de prijs verhoogd hebben. Ze had het geurtje ook niet vermeld op het formulier.
    Nice, vooral die linker. En tsja douane die doen volgens mij ook maar wat
    pi_46165987
    Normaal draag ik vrijwel geen korte broeken alleen zwembroeken of lange broeken omdat ze er niet uit zien ,maar deze zijn vettttttttt [die ellenzooi is gewoon lijstje mailen met dingen die je wilt + adresgegevens ?]

pi_46170464
    @ace 1

Zeer mooie spullen die je binnen hebt gekregen ! Thnx for posting de fotos, zo krijgen we eens een beeld hoe het echt staat. Btw welke maten heb jij ?
    pi_46173609
    Heeft er iemand hier al z'n jeans binnen gekregen? Zo ja, hoe zit ie?
      zaterdag 10 februari 2007 @ 15:45:11 #42
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46173782
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 15:38 schreef Maxxieh het volgende:
    Heeft er iemand hier al z'n jeans binnen gekregen? Zo ja, hoe zit ie?
    El_Hijo_Del_Jefe had geloof ik een maat 30x30 besteld, ik ben benieuwd hoe hij zit, volgens mij had hij normaal een maat 31x32, ik ook dus als die 30x30 goed zit ga ik de volgende keer ook een broek in die maat bestellen.
    pi_46175865
    Ja ik heb het nog steeds niet binnen helaas, ik zal het even laten weten als het zo ver is
      zaterdag 10 februari 2007 @ 17:04:45 #44
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46176000
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 16:58 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    Ja ik heb het nog steeds niet binnen helaas, ik zal het even laten weten als het zo ver is
    Welk model was het trouwens? Een Baxter of Remsens?
    pi_46176513
    Remsen Low Rise Slim Straight
    pi_46180110
    hey

het gerucht gaat de ronde dat de AnF winkel in Londen op 22 maart ek open zou gaan... wait and see
    Gent is de max !!
      zaterdag 10 februari 2007 @ 20:23:42 #47
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46182427
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 19:21 schreef gent het volgende:
    hey

het gerucht gaat de ronde dat de AnF winkel in Londen op 22 maart ek open zou gaan... wait and see
    ja, het was in ieder geval in maart dus ik hoop dat het doorgaat.
    pi_46183803
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef Exploit het volgende:
    @ace 1

Zeer mooie spullen die je binnen hebt gekregen ! Thnx for posting de fotos, zo krijgen we eens een beeld hoe het echt staat. Btw welke maten heb jij ?
    Beide maat M... ik ben erg smal, maar wel bijna 1.90..

Eigenlijk zouden meer mensen hun spul ff moeten posten als ze het aan hebben, kun je stuk beter zien hoe iets valt of er in t echt uit ziet voordat je het besteld
    pi_46186918
    quote:
    Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk de reden van de lange mouwen? is het mode in de VS? hebben ze daar allemaal langere armen? gespierder? stroopt iedereen z'n mouwen op tot z'n ellebogen en maakt het dus niet uit hoe lang ze zijn? Kortom, weet iemand wat de reden is? Mijn bestelling zit er overigens ook aan te komen
      zondag 11 februari 2007 @ 01:41:54 #50
    167941 hmmmz
    Verlicht Despoot
    pi_46192760
    tvp
    Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
    Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
      zondag 11 februari 2007 @ 02:57:15 #51
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46193579
    quote:
    Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Japin het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk de reden van de lange mouwen? is het mode in de VS? hebben ze daar allemaal langere armen? gespierder? stroopt iedereen z'n mouwen op tot z'n ellebogen en maakt het dus niet uit hoe lang ze zijn? Kortom, weet iemand wat de reden is? Mijn bestelling zit er overigens ook aan te komen
    Wat ik weet is dat iedereen zich er aan ergert in de VS, mensen die bij A&F werken ook, al zeggen dat het een mooi effect heeft als je de mouwen oprolt wanneer je dus meerdere lagen over elkaar draagt zodat de mouwen die daar onder zitten tevoorschijn komen, het is weer iets wat A&F bepaalt heeft en wat dus de A&F style is.
      zondag 11 februari 2007 @ 10:23:25 #52
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_46195892
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Hmm lastig dus, dan zou ik een XL moeten hebben minimaal, en die zijn er vaak niet.
    Toch hoor ik ook wel weer veel dat het wat groot valt..
    Wat moet ik nou En voor die verduidelijkingsfoto's kijk je maar in mn FoBo
    Ik heb je FoBo bekeken . Jij hebt een vollere boezem dan ik, als ik jou was zou ik inderdaad voor een XL gaan. Ik zal ff zoeken naar een foto van ik in mijn A&F vest en die in mijn FoBo zetten, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal.

Edit: de foto van ik in mijn A&F vest is TE lelijk, ik moet eerst een nieuwe maken .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_46196596
    Maat van mij in Engeland zegt dat er al een paar maanden een Abercrombie store in London zit. Hij zou aan 'Bond Street' liggen, en is way overpriced (niet dat dat zo gek is voor London). Bestellen online is voor mensen in de UK in ieder geval goedkoper.
    pi_46196854
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 10:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik heb je FoBo bekeken . Jij hebt een vollere boezem dan ik, als ik jou was zou ik inderdaad voor een XL gaan. Ik zal ff zoeken naar een foto van ik in mijn A&F vest en die in mijn FoBo zetten, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal.

Edit: de foto van ik in mijn A&F vest is TE lelijk, ik moet eerst een nieuwe maken .
    He bah dat vind ik helemaal niet leuk Ben net 15 kg afgevallen en pas in een M in Nederland en daar was ik zo blij mee
    Ben heel benieuwd naar je foto
    Maar vaak hebben ze geeneens XL in de A&F webshop voor vrouwen dan. Hoe zit het dan met Amerikaanse vrouwen, is het een dunne-vrouwen-elite merk ofzo? Die zijn toch veel dikker dan wij hier
    pi_46196889
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Wat ik weet is dat iedereen zich er aan ergert in de VS, mensen die bij A&F werken ook, al zeggen dat het een mooi effect heeft als je de mouwen oprolt wanneer je dus meerdere lagen over elkaar draagt zodat de mouwen die daar onder zitten tevoorschijn komen, het is weer iets wat A&F bepaalt heeft en wat dus de A&F style is.
    Begrijp ik het goed dat ze de mouwen expres te lang maken zodat je ze wel op MOET rollen zodat zij die look maar overal verspreiden? Dat gaat best ver De mouwen zijn namelijk ook op te rollen als je ze niet net te lang maakt. Misschien moet iemand ze dat even vertellen

Niet dat het mij verder iets uitmaakt want nu ik erbij nadenk rol ik eigenlijk altijd mijn mouwen op, ook truien heb ik vaak op mijn ellebogen, geen idee waarom.
      zondag 11 februari 2007 @ 14:56:54 #56
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46204185
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef Japin het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed dat ze de mouwen expres te lang maken zodat je ze wel op MOET rollen zodat zij die look maar overal verspreiden?
    Ja, zij willen steeds weer de A&F style bepalen. Die grote reclameposters die ze in de A&F winkels hebben hangen waarop de modellen wel volledig gekleed zijn dat is ook zo'n beetje hoe je de kleding dient te dragen, anders ben je niet Abercrombie genoeg.
      zondag 11 februari 2007 @ 14:58:19 #57
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46204246
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 11:19 schreef MrBJ het volgende:
    Maat van mij in Engeland zegt dat er al een paar maanden een Abercrombie store in London zit. Hij zou aan 'Bond Street' liggen, en is way overpriced (niet dat dat zo gek is voor London). Bestellen online is voor mensen in de UK in ieder geval goedkoper.
    Ja daar was ik al bang voor, best stom eigenlijk dat het dan goedkoper is om online te bestellen, ze hebben dan in ieder geval wel het voordeel om eerst de kleding in de winkel te kunnen passen voordat ze het bestellen.
    pi_46206000
    Voor de mensen die de abercrombie skits nog niet kenden

http://www.youtube.com/watch?v=nKmBqYPR890

http://www.youtube.com/watch?v=cz29cVY4bmw

[ Bericht 21% gewijzigd door Ace1 op 11-02-2007 15:53:38 ]
      zondag 11 februari 2007 @ 15:57:53 #59
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46206559
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 15:42 schreef Ace1 het volgende:
    Voor de mensen die de abercrombie skits nog niet kenden

http://www.youtube.com/watch?v=nKmBqYPR890

http://www.youtube.com/watch?v=cz29cVY4bmw
    "Why are you coming in here and stealing are toasters bra!"

Ja ze zijn echt vet komisch, en er zijn er nog veel meer.
    pi_46227419

Net besteld
    pi_46243720
    Netjes Teije, via eBay gekocht?

Ik vind trouwens die Hoodie's van abercrombie erg tegenvallen, ze zijn me te vintage..
    pi_46243818
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 02:13 schreef Teije het volgende:
    [afbeelding]

Net besteld
    gaaf
    pi_46244585
    quote:
    Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef Maxxieh het volgende:
    Netjes Teije, via eBay gekocht?

Ik vind trouwens die Hoodie's van abercrombie erg tegenvallen, ze zijn me te vintage..
    Yep via eBay, had al een keer bij die gozer gekocht dus zit wel goed

Hopelijk heb ik hem snel binnen.
    pi_46245710
    Welke user heb je hem gekocht dan?
    pi_46256089
    waar kan je nog origineel (en nieuwe collectie) spul kunt bestellen?

aangezien de site niet meer verstuurd naar NL

weet iemand een goede ebay shop?

bvd
      dinsdag 13 februari 2007 @ 13:06:46 #66
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46256130
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 13:02 schreef jp84 het volgende:
    waar kan je nog origineel (en nieuwe collectie) spul kunt bestellen?

aangezien de site niet meer verstuurd naar NL

weet iemand een goede ebay shop?

bvd
    Je kan sowieso nog via de service van Ellen vanaf abercrombie.com kleding bestellen.
    http://www.fromus2eu.com/
    pi_46256276
    thnx

is alleen een beetje omslachtig, echt irritant dat ze niet meer verzenden naar NL
    pi_46261018
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 13:19 schreef jp84 het volgende:
    thnx

is alleen een beetje omslachtig, echt irritant dat ze niet meer verzenden naar NL
    toch zou ik maar niet A&F kleren via ebay of andere websites kopen, wat ze verkopen is bijna allemaal fake, de enige manier om aan A&F kleren te komen is in de winkel kopen of op de site, dus is het onmogelijk om een trui uit de huidige collectie voor ongeveer de normale prijs of zelfs minder, met winst te verkopen. Op de nederlandse ebay zitten wel een paar grote, maar ook die verkopen fakes, hoewel ze hoge waarderingen hebben.,
      dinsdag 13 februari 2007 @ 16:07:38 #69
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46261300
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 15:59 schreef men_in_red het volgende:

[..]
    Op de nederlandse ebay zitten wel een paar grote, maar ook die verkopen fakes, hoewel ze hoge waarderingen hebben.,
    ja, die krijgen een hoge waardering omdat iedereen denkt dat het echt is aangezien ze A&F tegenwoordig heel goed namaken.
    pi_46262023
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ja, die krijgen een hoge waardering omdat iedereen denkt dat het echt is aangezien ze A&F tegenwoordig heel goed namaken.
    en weinig mensen geen goed vergelijkingsmateriaal hebben, omdat A&F hier niet te koop is.

Bevalt je waffle vest goed? Damn jammer dat ik hem niet meer kon kopen...
      dinsdag 13 februari 2007 @ 16:29:03 #71
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_46262080
    tvp
    Mooie shit staat er weer op.
    Binnenkort even kijken wat ik ga bestellen
    Signature.
      dinsdag 13 februari 2007 @ 17:23:05 #72
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46264127
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef men_in_red het volgende:

[..]

en weinig mensen geen goed vergelijkingsmateriaal hebben, omdat A&F hier niet te koop is.

Bevalt je waffle vest goed? Damn jammer dat ik hem niet meer kon kopen...
    ja hij zit goed, lekker warm.
    pi_46267523
    Iemand linkje naar die fake shit op ebay?
    pi_46315773
    waarom zou je fake shit kopen, zo duur is het ook weer niet hoor.
    life is like a present you never know what is in it
      donderdag 15 februari 2007 @ 00:00:36 #75
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46317956
    quote:
    Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Stampurtjuh het volgende:
    waarom zou je fake shit kopen, zo duur is het ook weer niet hoor.
    misschien wil hij gewoon zien wat die kerel aanbiedt op ebay zodat hij het kan vergelijken met echte A&F kleding.
    pi_46323283
    Mijn pakket van Ellen komt vandaag. De douane heeft hem eerst gehad. Volgens mij vertraagt dat de handel wel hoor. Ik had dus al een vermoeden dat de douane hem even goed zou bekijken.
    Go hard or go home
    pi_46324142
    Goed nieuws, dan heb ik ook weer een klein beetje hoop dat het er aan zit te komen

Die inklaringsdienst bij de douane moet wel de slechts bereikbare organisatie ooit zijn
    pi_46324254
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    Goed nieuws, dan heb ik ook weer een klein beetje hoop dat het er aan zit te komen

Die inklaringsdienst bij de douane moet wel de slechts bereikbare organisatie ooit zijn
    Die van mij is 1 Feb. verstuurd. Die van jou zit ook rond die periode toch?
    Komt vast goed.
    De douane heeft overigens gewoon het bedrag overgenomen wat Ellen had opgeschreven. Waarschijnlijk hebben ze het toch niet opengemaakt. Dat bedrag was natuurlijk lager dan de werkelijke waarde dus het viel me ontzettend mee.
    Go hard or go home
    pi_46324398
    31 januari inderdaad
    pi_46336568
    wat ben je ongveer kwijt als je voor 200 dollar koopt bij A&F.

inc shipping van A7F naar ellen en van ellen naar NL?
    pi_46338257
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef jp84 het volgende:
    wat ben je ongveer kwijt als je voor 200 dollar koopt bij A&F.

inc shipping van A7F naar ellen en van ellen naar NL?
    ik schat ongeveer 230 euro, maar kan er een paar tientjes naast zitten. Ze geeft gewoon een vrijblijvende offerte als je een mailtje stuurt!
    pi_46338505
    Zit er zelf maar aan te denken het grote deel van m'n zomerkleding dit jaar via abercrombie te bestellen is het trouwens ook mogelijk om een bestelling te doen van abercrombie en hollister door elkaar?
    pi_46339049
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 17:50 schreef MrBJ het volgende:
    Zit er zelf maar aan te denken het grote deel van m'n zomerkleding dit jaar via abercrombie te bestellen is het trouwens ook mogelijk om een bestelling te doen van abercrombie en hollister door elkaar?
    Als je het via Ellen doet wel. Zij rekent dan één keer een handling fee. Ik had kleding en doucheproducten bij een ander bedrijf besteld en dat ging in één pakket.
    Go hard or go home
    pi_46340323
    Aha, en het zal gaan om een bestelling van +/- 600 dollar denk ik, dat is dus 30+20=50 gewone kosten, en wat moet ik me bij de shipping costs van usps voorstellen bij Ellen? Wat hebben jullie daar zoal aan betaald?

Als je namelijk voor 200 dollar besteld, en 230 euro moet betalen aan Ellen, is dat wel bijna 80 (110 dollar) euro shipping, via iemand buiten Nederland in Europa kost het met een bestelling tussen de 200 - 300 dollar maar 70 dollar, ga maar m'n best doen iemand anders in Europa te vinden om het te accepteren en door te sturen voor me .

[ Bericht 50% gewijzigd door MrBJ op 15-02-2007 18:55:11 ]
    pi_46348435
    Ik ga in de zomer naar Amerika, reken maar dat ik een AF winkel opzoek
    pi_46348508
    Ik naar Canada vast ook wel wat te vinden in Seatte
      vrijdag 16 februari 2007 @ 00:57:59 #87
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46354131
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 18:49 schreef MrBJ het volgende:
    Aha, en het zal gaan om een bestelling van +/- 600 dollar denk ik, dat is dus 30+20=50 gewone kosten, en wat moet ik me bij de shipping costs van usps voorstellen bij Ellen? Wat hebben jullie daar zoal aan betaald?

Als je namelijk voor 200 dollar besteld, en 230 euro moet betalen aan Ellen, is dat wel bijna 80 (110 dollar) euro shipping, via iemand buiten Nederland in Europa kost het met een bestelling tussen de 200 - 300 dollar maar 70 dollar, ga maar m'n best doen iemand anders in Europa te vinden om het te accepteren en door te sturen voor me .
    maak je dit nu op uit een offerte die je van Ellen hebt gekregen? De shipping is afhankelijk van de grootte van de bestelling, niet de grootte van het bedrag.
    pi_46367723
    M'n pakketje is nu 2,5 week geleden verstuurd door Ellen, nog steeds niets binnen. Douane gebeld: geen pakketje bekend voor m'n postcode

moet ik al gaan wanhopen?
    pi_46378569
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    M'n pakketje is nu 2,5 week geleden verstuurd door Ellen, nog steeds niets binnen. Douane gebeld: geen pakketje bekend voor m'n postcode

moet ik al gaan wanhopen?
    Nee joh, wij waren rond dezelfde tijd en ik het het gisteren gehad. Gewoon nog een paar dagen rustig wachten.
    Komt vast goed!
    Go hard or go home
    pi_46379580
    Info over de UK store van an een ander forum:
    'There is an abercrombie and fitch store opening on bondstreet. If your coming back from the huge ralph lauren store its on the right handside after the pedestrian street. it is opening in mid-march according to the builders. '

'There's an email address to apply to; ukrecruiting@abercrombie.com. You have to state if you want impact (day) or overnight work and what position, attach a cv and keep your fingers crossed!!
    Hope that helps!! '

Ik ga me in oktober in NY helemaal suf shoppen in ieder geval.
      vrijdag 16 februari 2007 @ 20:50:43 #91
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46380084
    quote:
    Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef Cutie het volgende:
    Info over de UK store van an een ander forum:
    'There is an abercrombie and fitch store opening on bondstreet. If your coming back from the huge ralph lauren store its on the right handside after the pedestrian street. it is opening in mid-march according to the builders. '

'There's an email address to apply to; ukrecruiting@abercrombie.com. You have to state if you want impact (day) or overnight work and what position, attach a cv and keep your fingers crossed!!
    Hope that helps!! '

Ik ga me in oktober in NY helemaal suf shoppen in ieder geval.
    Ik ben echt benieuwd naar de prijzen die ze in die A&F winkel in Londen gaan rekenen, zal wel veel duurder zijn dan wat je er in de VS voor betaald.
    pi_46394851
    Ik hoop eigenlijk niet dat er 1 in nederland komt... dan loopt íedereen er mee.
      zaterdag 17 februari 2007 @ 17:37:21 #93
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46403083
    quote:
    Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef Ace1 het volgende:
    Ik hoop eigenlijk niet dat er 1 in nederland komt... dan loopt íedereen er mee.
    ja idd, het moet wel een beetje exclusief blijven. In engeland gaat het waarschijnlijk ook wel een duur merk worden vergeleken met de VS. Nou ja, in de VS vinden ze het ook nog wel redelijk duur maar wij in NL vinden dat natuurlijk niet aangezien we hier wel wat gewend zijn.
    pi_46424136
    Heeft iemand een idee of ze A&F in Milaan verkopen?
    pi_46424521
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 13:55 schreef SuperSchurk het volgende:
    Heeft iemand een idee of ze A&F in Milaan verkopen?
    nee alleen in de VS en Canada
      zondag 18 februari 2007 @ 17:38:13 #96
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_46432347
    Ik wilde ook wat bij Ellen gaan bestellen en toen ik de topics doorlas, vond ik de volgende post van innov:
    quote:
    Op zaterdag 25 november 2006 17:59 schreef innov het volgende:
    Het goede nieuws is dat jullie via Ellen (fromus2eu) kunnen bestellen met korting. Ik heb kunnen regelen dat jullie 50% korting krijgen op haar fee. De instructies krijgen jullie per e-mail hoe je dit kunt krijgen.
    Wie kan mij vertellen of dit nog steeds geldig is?
    pi_46432772
    Volgens mij al lang niet meer geldig.
      zondag 18 februari 2007 @ 19:31:40 #98
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_46435314
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Tujuh het volgende:
    Ik wilde ook wat bij Ellen gaan bestellen en toen ik de topics doorlas, vond ik de volgende post van innov:
    [..]

Wie kan mij vertellen of dit nog steeds geldig is?
    Dat was volgens mij t/m december 2006 geldig.
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      zondag 18 februari 2007 @ 19:46:11 #99
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_46435725
    Oke dank! Maar ik ga toch nog even voor de zekerheid informeren bij ellen
    pi_46436997
    misschien klinkt het heel stom hoor, maar ik kan het niet naar nederland laten shippen als ik via abercrombie.com bestel?

en is L voor de normale tees, te doen voor iemand van 1,95 met wel ietwat "spier"bouw?
    pi_46438162
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef flappiewappie het volgende:
    misschien klinkt het heel stom hoor, maar ik kan het niet naar nederland laten shippen als ik via abercrombie.com bestel?
    kerel dat is al zo vraag gevraagd, lees het topic en evt het vorige ook door.
    pi_46438676
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef men_in_red het volgende:

[..]

kerel dat is al zo vraag gevraagd, lees het topic en evt het vorige ook door.
    kan een grapjas dat dan niet even in OP zetten?

edit; mn 4000ste post
    pi_46491637
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_46503251
    Ik vind het ook erg jammer dat de AF Shop niet meer verzend maar wel logisch, nu hebben we wel een reden om de USA meer te bezoeken
    Tjuuus !
    pi_46525284
    tvp...
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
      woensdag 21 februari 2007 @ 16:46:17 #106
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46530273
    Ik bekeek net weer even de clearance pagina en zag dat er weer wat truien en vesten bij stonden, er waren Split Rock vesten in navy en in heather grey aanwezig voor $29.90, maar die waren ook zo weer weg.
    Nu heb ik dus deze rode Lampson Falls Cashmere voor $29.90 besteld, heerlijk zo'n afprijzing van $198.00 naar $29.90 ....nu maar hopen dat de bestelling niet gecanceld wordt.

woensdag 21 februari 2007 @ 16:48:39 #107
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_46530368
    tering, da's wel een enorme prijsdaling
    Ik moet ook weer eens wat gaan bestellen...
    Signature.
    pi_46530447
    Waar staat die clearance?
      woensdag 21 februari 2007 @ 17:01:15 #109
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46530819
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef Ace1 het volgende:
    Waar staat die clearance?
    Kan je niet vanuit Nederland bekijken. Hij staat normaal helemaal onderaan in het menu.
    Op de site wordt een cookie ingesteld met je land, NL dus, alles buiten de VS kan de clearance niet zien.
    Als je dus de clearance pagina wilt bekijken moet je die cookie aanpassen.
    Dat kan je doen als je Mozilla of FireFox gebruikt met de volgende plugin:
    AnEC Cookie Editor: http://addneditcookies.mozdev.org/installation.html

Als je hem geinstalleerd hebt kun je hem openen via het menu onder "Extra".

Je vult dan bij het filter het volgende in: abercrombie
    Je zoekt dan naar de cookie genaamd: anf-country
    Selecteer deze en druk op de knop 'Edit'
    Verander dan de waarde NL in US en klik op Save en dan op Close.
    Refresh de pagina en onderaan in het menu van abercrombie.com moet je dan Clearance zien staan.
    pi_46533111
    Kan dat met internet explorer ook?
    pi_46539106
    quote:
    Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    31 januari inderdaad
    Heb je het inmiddels al binnen?
    Go hard or go home
    pi_46539483
    nee pakketje is niet bekend bij douane, postkantoor en/of buren

als iemand nog tips heeft, ik hoor het graag...
    pi_46540641
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

ow dat is dan wel mooi kut, had je ellen al gemaild?
    pi_46541081
    Ja. Ze zegt "vervelend, als je het 1 maart nog niet hebt moeten we maar even kijken hoe we het kunnen oplossen". Maar ik kan natuurlijk niet van haar verwachten dat ze de bestelling nog een keer doet

Ik hoop maar op slechte administratie bij de inklaringsdienst, dat het toch daar ligt / heeft gelegen
    pi_46553007
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

Wat ontzettend balen zeg! Als je geen trackcode hebt kun je niet veel doen.

Ik heb vorige week bij American Eagle besteld want die heeft leuke jurkjes en ik heb het al binnen. Douanekosten waren achterlijk hoog.
    Go hard or go home
      donderdag 22 februari 2007 @ 11:28:08 #116
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46553283
    Wij gaan begin maar even naar New York en uiteraard ook een bezoekje brengen aan de A&F store. Wie weet voor hoeveel geld je zonder problemen kleding daar kunt kopen en mee mag nemen naar Nederland (geen douane/inklaren gezeik)
    Waarschijnlijk zitten we al snel aan zo'n bedrag, maar dan trek ik de labels er wel af en doe vier t-shirts aan in het vliegtuig...
    pi_46554175
    Labels eraf halen en beetje verkreukelen enzo! Niks geen probleem!
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_46555546
    Idd no problem.
      donderdag 22 februari 2007 @ 23:33:02 #119
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_46580026
    Mijn bestelling is een dag later gecanceld. Ik heb ook niet eens een order confirmation mailtje gekregen. Volgens mij houden ze de boel nu beter in de gaten.
    pi_46693239
    quote:
    Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
    Wat ontzettend balen zeg! Als je geen trackcode hebt kun je niet veel doen.
    pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggen
    pi_46693279
    Ik ga ook weer eens bestellen, genoeg leuke dingetjes!

Mooie jas

amokaapjeeh O+
    pi_46699006
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

Wat ontzettend goed! Ben blij voor je.
    Go hard or go home
    pi_46699299
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

ok relaxt, zit het goed? Als dat overhemd niet past moet je maar even pm`en.

@coco: mooi spul, vooral die jas
    pi_46702268
    Ik wil ook bestellen, maar klote A&F met z'n nieuwe beleid..
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_46704856
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef men_in_red het volgende:
    ok relaxt, zit het goed? Als dat overhemd niet past moet je maar even pm`en.
    Overhemd is goed, broek helaas toch te strak. Ik heb replay/g-star 31 a 32 breed en 32 lang, en dit is een 30x30. Lengte is goed, maar hij is wel te strak

hij is dus te koop! jammer, want ik vind 'm erg leuk

[TK] Abercrombie & Fitch jeans

en m'n tip voor het kopen van een A&F jeans: je normale width met een iets kortere lengte kopen
    pi_46707558
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

Overhemd is goed, broek helaas toch te strak. Ik heb replay/g-star 31 a 32 breed en 32 lang, en dit is een 30x30. Lengte is goed, maar hij is wel te strak

hij is dus te koop! jammer, want ik vind 'm erg leuk

[TK] Abercrombie & Fitch jeans

en m'n tip voor het kopen van een A&F jeans: je normale width met een iets kortere lengte kopen
    Heb je misschien een foto van je overhemd als je hem aan hebt? Heb zelf een M en ben even lang als jou.. ben benieuwd hoe een S dan valt... (eventueel mailen als je hem niet hier wil plaatsen?)
    pi_46708996
    Vind ik eerlijk gezegd een beetje teveel werk maar hij zit iig lekker muscle fit, en de mouwen hoeven niet per se opgerold.
    pi_46709588
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 20:30 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Heb je misschien een foto van je overhemd als je hem aan hebt? Heb zelf een M en ben even lang als jou.. ben benieuwd hoe een S dan valt... (eventueel mailen als je hem niet hier wil plaatsen?)
    Hoelang is even lang ? Ook zo rond de 1.85 als ik mij goed kan herinneren of niet?
    A.F.C.A.
    pi_46710410
    Ja zoiets..
    pi_46712070
    1.87m 77kg ben ik
    pi_46714733
    Ik ben wel 10 kilo lichter.
    pi_46782205
    Dat is me te klein, sorry..
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    pi_46798105
    Eergister is het zusje van mn kameraad thuis gekomen uit Amerika en heeft wat A&F spullen meegenomen voor me

Dubbelzijdige muts:

En uiteraard het Fierce geurtje... heeeeerlijk

Heb nu, door de kennissen die ze daar heeft opgedaan, iemand die mn maten weet, voor me naar de winkel gaat en de spullen opsturd of aan haar vader meegeeft, die gaat regelmatig naar de VS

en anders is er altijd nog van't zomer, dan ga ik zelf een maand naar de US of A
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_46798501
    @Vince: Mooie kleren ! Volgende maand ook weer ff bestellen denk ik..
    Lekker geregeld btw dat ze kleren voor je meenemen, wou dat ik zoiets kon

Edit: ik kom uit Wierden, kan je zo ff bestellen voor mij !
    A.F.C.A.
      donderdag 1 maart 2007 @ 17:19:30 #136
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_46813324
    Heb ook wat besteld!
    Ik heb er nog nooit wat besteld, dus ik hoop maar dat ze mij passen!

pi_46813461
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef Tujuh het volgende:
    [afbeelding]
    Die wil ik ook, lekker in bageren vd zomer in Canada
      vrijdag 2 maart 2007 @ 01:31:30 #138
    117266 Tujuh
    Letitredno
    pi_46832506
    quote:
    Op donderdag 1 maart 2007 17:23 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Die wil ik ook, lekker in bageren vd zomer in Canada
    Leek mij inderdaad ook een zeer relaxt broekje Hoop dat ze deze week nog aankomen. Anders volgende week als het goed is!
    pi_46853038

heb deze samen met nog wat andere producten (2 andere korte broeken/trui/2tshirts/ketting) besteld bij Ellen, tis vandaag of gisteren opgestuurd dus verwacht het ergens eind volgende week of die week daarop!
      dinsdag 6 maart 2007 @ 20:17:45 #141
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_46988546
    Vanmorgen even de store in NYC (5th Ave) bezocht en we gingen met twee tassen vol de deur uit

Dams wat een geweldige store! Goede muziek, prijs in dollars is leuk en gewoon veel meer keus dan op de site. Beetje jammer wel dat we door zo'n mannelijk topless model werden geholpen. Het is hier fucking -11 graden buiten en dan loop je zonder hemd t-shirts te verkopen
    pi_47045135
    22 maart it is... bron

The first European store will be opening in London on March 22, 2007

[ Bericht 54% gewijzigd door Vince22 op 08-03-2007 11:27:40 ]
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_47045515
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 10:34 schreef Vince22 het volgende:
    22 maart it is... bron
    Que?
    pi_47045572
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Que?
    Winkel in londen... maar moet het nog maar zien, al zo vaak gehoord nu..
    pi_47045573
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Que?
    Nieuwe winkel in Londen gaat 22 maart open!

Edit: net te laat !
    A.F.C.A.
    pi_47045948
    Ah
    Nu nog naar Londen zien te komen
    pi_47048877
    Ik denk dat de prijzen zo ongeveer gelijk zullen zijn aan de prijzen op de site maar dan in euro's (of ponden dan ) Ik gok dat ze ergens tussen TH en RL (of er misschien wel boven?) gaan zitten dus ik denk dat die winkel nog wel eens tegen zal kunnen gaan vallen
      donderdag 8 maart 2007 @ 13:00:11 #148
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47048980
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Japin het volgende:
    Ik denk dat de prijzen zo ongeveer gelijk zullen zijn aan de prijzen op de site maar dan in euro's (of ponden dan ) Ik gok dat ze ergens tussen TH en RL (of er misschien wel boven?) gaan zitten dus ik denk dat die winkel nog wel eens tegen zal kunnen gaan vallen
    Ik ga er in april of mei heen, ik zie wel hoe het zit met de prijzen, waarschijnlijk weet ik die al voordat ik er heen ga, dan maar wat minder inkopen, maar dan kan ik tenminste wel alles passen, dat vind ik vooral belangrijk bij broeken. Die Baxters lijken me wel heel relaxt.
    pi_47058022
    Misschien is het handig om de link van ellen in de op te zetten, want ik ben de link vergeten...
      donderdag 8 maart 2007 @ 22:12:46 #150
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47072124
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef wht het volgende:
    Misschien is het handig om de link van ellen in de op te zetten, want ik ben de link vergeten...
    http://www.fromus2eu.com was de link.
    pi_47082803
    Dank u

En nog even een vraagje. Hoe laten jullie het verzenden? Gewoon wat hun aanraden of toch via fedex?
    En via de lucht of zee? Ik neem aan dat zee toch wel erg lang gaat duren niet?
    pi_47091585
    quote:
    Op donderdag 8 maart 2007 13:00 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik ga er in april of mei heen, ik zie wel hoe het zit met de prijzen, waarschijnlijk weet ik die al voordat ik er heen ga, dan maar wat minder inkopen, maar dan kan ik tenminste wel alles passen, dat vind ik vooral belangrijk bij broeken. Die Baxters lijken me wel heel relaxt.
    Even vergeten dat het inderdaad wel handig is om te passen. Desnoods kan je het alsnog bestellen via Ellen mocht dat goedkoper uitvallen. Ga je dan btw echt naar Londen voor de winkel of stond dat tripje al gepland?
      vrijdag 9 maart 2007 @ 14:45:02 #153
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47092315
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef Japin het volgende:

[..]

Even vergeten dat het inderdaad wel handig is om te passen. Desnoods kan je het alsnog bestellen via Ellen mocht dat goedkoper uitvallen. Ga je dan btw echt naar Londen voor de winkel of stond dat tripje al gepland?
    Ik ga alleen voor de winkel want Londen kan me verder niet echt veel boeien
    pi_47092488
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Serieus? Je bent gek. Geef je geld aan nuttigere dingen uit ofzo
      vrijdag 9 maart 2007 @ 14:51:46 #155
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47092540
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 14:50 schreef Japin het volgende:

[..]

Serieus? Je bent gek. Geef je geld aan nuttigere dingen uit ofzo
    Nee man, je kan al voor iets van ¤40 een retour vliegticket kopen bij ryanair.com, stelt dus niets voor,anders had ik het heus niet gedaan als het echt veel duurder was.
    pi_47092649
    Weet niet wat je in Londen betaald qua luchthavenbelasting maar 40 euro is wel aan de lage kant (administratiekosten etc etc) Maar natuurlijk, op en neer naar Londen is niet zo heel duur meer. Het was ook niet als serieuze opmerking bedoeld.
      vrijdag 9 maart 2007 @ 16:21:20 #157
    20023 Retro
    studio bruxelles
    pi_47096052
    40 euro? Dat denk jij.
      vrijdag 9 maart 2007 @ 17:40:05 #158
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47098998
    Het is echt zo, al verschilt het wel om de zoveel tijd, het hoogste was een keer rond de ¤80, vrienden van me hebben het al een paar keer gedaan via ryanair.com voor zo weinig geld.
      vrijdag 9 maart 2007 @ 18:16:34 #159
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47100147
    verzendkosten van A&F haal je er wel uit en je kan passen en kijken, ik zou ook een dagje shoppen in London niet uit de weg gaan
    pi_47153004
    Wanneer je via www.fromus2eu.com besteld moet je dan ook nog BTW en invoerrechten betalen over je bestelde producten net zoals je het toen direct via Abercrombie kon bestellen en altijd een naheffing kreeg van Fedex?
    pi_47153618
    soms wel, soms niet (ik 1x van de 2 bestellingen)
      zondag 11 maart 2007 @ 17:31:51 #162
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47160728
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 14:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    soms wel, soms niet (ik 1x van de 2 bestellingen)
    was bij mij net zo, ook 1 van de 2 keer.
    pi_47169928
    Ik zit er over te denken om een volgende bestelling met Fedex te laten versturen, maar Ellen noemt verzendkosten van 125 dollar (!) voor 3 shirtjes. Zelf kom ik ook op zo'n bedrag als ik op Fedex.com kijk, maar zo hoog waren de verzendkosten toch niet toen je nog rechtstreeks bij A&F kon bestellen?? iemand ervaring daarmee?
    pi_47172314
    Waarom wil je dat?
      zondag 11 maart 2007 @ 23:51:20 #165
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47175912
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    Ik zit er over te denken om een volgende bestelling met Fedex te laten versturen, maar Ellen noemt verzendkosten van 125 dollar (!) voor 3 shirtjes. Zelf kom ik ook op zo'n bedrag als ik op Fedex.com kijk, maar zo hoog waren de verzendkosten toch niet toen je nog rechtstreeks bij A&F kon bestellen?? iemand ervaring daarmee?
    ja FedEx is idd zo duur, A&F heeft vast een deal met ze waardoor ze goedkoper versturen.
    pi_47180413
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Ace1 het volgende:
    Waarom wil je dat?
    Omdat ik de vorige keer bijna 2 maanden op m'n pakje heb moeten wachten.
    pi_47184015
    Ik heb 2x bij ellen bestelt.. beide keren kreeg ik het na 3 weken... Ook beide keren geen naheffing van doane gehad.
    pi_47190089
    quote:
    Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    De grote koeriersdiensten hebben prijsafspraken gemaakt met veel bedrijven waar ze diensten voor verlenen. Als particulier betaal je idiote prijzen voor DHL/Fedex zendingen. Bedrijven doen dat veel goedkoper op garantie dat ze minimaal zoveel kilo's/tonnen per jaar versturen (en alleen maar gebruik maken van die ene koeriersdienst)
    pi_47198958
    De opening van de store in Londen wordt nu zelfs op de site vermeld.
    pi_47223539
    Zit er een zaak in Berlijn die A&F verkoopt?
      dinsdag 13 maart 2007 @ 12:56:48 #171
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47225525
    Heb via Ellen wat Hollister kleding besteld, ben benieuwd...
    pi_47225634
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef PAA-053 het volgende:
    Zit er een zaak in Berlijn die A&F verkoopt?
    Neen.
      dinsdag 13 maart 2007 @ 13:09:33 #173
    50458 Mert
    ___,,,,_(º-º)_,,,,___
    pi_47225972
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 16:21 schreef Retro het volgende:
    40 euro? Dat denk jij.
    Dat is zo.
    RyanAir rekend voor de tickets vaak, als je op tijd bent, 0,01 euro. balasting e.d. erbij en je zit op 40 euro. Ik heb het zelf vaak zat gedaan omdat mijn vriendin in Londen woonde destijds.
    Vervelend is wel dat je op Stansted aankomt en daar nog een trienkaart moet kopen a 10 - 15 euro. Tube e.d. zijn goedkoop en goed te doen.
    ik ga zelf in April weer naar Londen en ga zeker de winkel bezoeken
    Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
    XboxLive Gamertag: S2K Mert
    pi_47226274
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 14:24 schreef Japin het volgende:

[..]

De grote koeriersdiensten hebben prijsafspraken gemaakt met veel bedrijven waar ze diensten voor verlenen. Als particulier betaal je idiote prijzen voor DHL/Fedex zendingen. Bedrijven doen dat veel goedkoper op garantie dat ze minimaal zoveel kilo's/tonnen per jaar versturen (en alleen maar gebruik maken van die ene koeriersdienst)
    Okee, dat verklaart een hoop
    pi_47227657
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef Adelante het volgende:
    Je bent net in New York geweest toch? Zat je koffer vol
    amokaapjeeh O+
    pi_47228503
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 13:00 schreef Japin het volgende:

[..]

Neen.
    Helaas.
      dinsdag 13 maart 2007 @ 15:01:04 #177
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47229528
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 14:00 schreef Coconut het volgende:

[..]

Je bent net in New York geweest toch? Zat je koffer vol
    nee, maar we hebben alleen abercrombie bezocht op fifth
    pi_47262087
    Verkopen ze die rugby's niet meer?

Hoe zit het trouwens met de kwailiteit van tshirts van Hollister? Wil er gewoon stuk of 6 bestellen, want veel zijn maar 15 dollar ofzo.. hoe zit het daar mee? Want je hebt er ook iets duurdere... wat is het verschil?

[ Bericht 51% gewijzigd door Ace1 op 14-03-2007 21:31:40 ]
      vrijdag 16 maart 2007 @ 18:16:43 #179
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_47344664
    Ah lang geleden dat ik in het topic ben geweest, ik ga binnenkort ook naar Londen en zal waarschijnljik de winkel nog wel even binnenvallen (heb helaas druk schema dus weet niet of ik er tijd voor kan maken) als ik er aan denk maar ik foto's voor de geintereseerden.
    "Veni, vidi, vici."
    pi_47368632
    quote:
    Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Reken maar dat de kleding hier in London (vanaf donderdag te koop) een stuk duurder zal zijn dan in de US. Dat is altijd zo in London en een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld GAP en de prijzen van IPOD's
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      zaterdag 17 maart 2007 @ 15:02:57 #181
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47368759
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 14:58 schreef Stuart het volgende:

[..]

Reken maar dat de kleding hier in London (vanaf donderdag te koop) een stuk duurder zal zijn dan in de US. Dat is altijd zo in London en een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld GAP en de prijzen van IPOD's
    ja daar was ik al van uit gegaan. maar ik vind het niet zo erg, als ik datgene wat ik mooi vind maar eerst kan passen. uiteindelijk betaal ik waarschijnlijk niet meer dan wat ik normaal voor andere merken in NL betaal. Ik ga daar dus geen kleding kopen van een merk dat ook in NL te koop is.
    pi_47368962
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ja daar was ik al van uit gegaan. maar ik vind het niet zo erg, als ik datgene wat ik mooi vind maar eerst kan passen. uiteindelijk betaal ik waarschijnlijk niet meer dan wat ik normaal voor andere merken in NL betaal. Ik ga daar dus geen kleding kopen van een merk dat ook in NL te koop is.
    Het is wel een enorm grote winkel dat hier donderdag opengaat. Het zal er ook onwijs druk zijn. De bussen rijden ook al met grote reclames hiervan en als eerste winkel in Europa trekt het veel mensen waaronder ook veel Japanners die hier toch al veel komen
      zaterdag 17 maart 2007 @ 16:59:43 #183
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47371807
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Het is wel een enorm grote winkel dat hier donderdag opengaat. Het zal er ook onwijs druk zijn. De bussen rijden ook al met grote reclames hiervan en als eerste winkel in Europa trekt het veel mensen waaronder ook veel Japanners die hier toch al veel komen
    Ja het is een flagship store, die zijn altijd heel groot, ben benieuwd hoeveel verdiepingen het heeft.
    pi_47373609
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dat vrij frustrerend. Het zal mij niets verbazen als A&F de $ dollartekens vervangt voor £ Sterling tekens. Dan zijn de kleren dus bijna 2x zo duur!
    pi_47373724
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ja het is een flagship store, die zijn altijd heel groot, ben benieuwd hoeveel verdiepingen het heeft.
    Mogelijk 3 als ik dit artikel lees
    pi_47379462
    quote:
    Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Ace1 het volgende:
    Verkopen ze die rugby's niet meer?

Hoe zit het trouwens met de kwailiteit van tshirts van Hollister? Wil er gewoon stuk of 6 bestellen, want veel zijn maar 15 dollar ofzo.. hoe zit het daar mee? Want je hebt er ook iets duurdere... wat is het verschil?
    Iemand die antwoord heeft op deze vragen?
    pi_47393690
    ik ga denk ik aandelen A&F kopen Volgens mij gaan die het wel goed doen als ze nu ook in europa gaan verkopen
      zondag 18 maart 2007 @ 12:35:13 #188
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47393857
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef Adelante het volgende:
    pakketje is gisteren verzonden, nu maar afwachten
      zondag 18 maart 2007 @ 12:36:50 #189
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47393914
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Iemand die antwoord heeft op deze vragen?
    ik krijg er een van 15 en een van 20 euro binnen binnenkort, dus zal je dan wat over de kwaliteit kunnen vertellen. van abercrombie is de kwaliteit erg goed, hollister weet ik nog niet
    pi_47394348
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 12:35 schreef Adelante het volgende:

[..]

pakketje is gisteren verzonden, nu maar afwachten
    Gelijk met mijn Hollister pakketje Ik heb dit keer voor een iets duurdere USPS-variant gekozen die te tracken is.
    pi_47395067
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

Gelijk met mijn Hollister pakketje Ik heb dit keer voor een iets duurdere USPS-variant gekozen die te tracken is.
    Hoe duur was dat?
    pi_47396056
    26 dollar (2 polo's en een t-shirt)
      maandag 19 maart 2007 @ 02:26:35 #193
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47422586
    quote:
    Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    26 dollar (2 polo's en een t-shirt)
    welke wisselkoers heeft ze dit keer berekend? De laatste keren zat ze er bij mij eigenlijk veel te hoog boven, toen rekende ze iets van $1=¤0,82 terwijl de dollar al onder de ¤0,80 zat, beetje lullig aangezien ze sowieso al 5% over de totaalprijs in dollars excl. de servicekosten rekent i.v.m. koersschommelingen. Ik weet nog dat ze door die hoge wisselkoers op beide bestellingen zo'n ¤10 verdiende, en dan kwam die ¤20 aan servicekosten er nog bij, ik heb het er toen maar zo bij gelaten maar bij de volgende bestelling moet ze niet weer met een dollar waarde van ¤0,82 aan komen zetten wanneer deze in werkelijkheid rond de ¤0,75 is.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 19:08:08 #194
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47482294
    FF een topickick, ik wil heel graag een overhemd en 2 polo's en nog wat tshirts bestellen, met deze gunstige dollar koers ook

Alleen hoe zit het met de maten?? Ik wil gewoon een strakke polo, dus geen jutezak model. In nederalnd heb ik namelijk M soms large, en heel uitzodner xl. Zal ik dan op L gokken of zhoe zit dat?

Heeft iemand de maten van de polo's?
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
      dinsdag 20 maart 2007 @ 19:09:52 #195
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_47482358
    Ik draag in NL altijd XL kon met abercrombie makkelijk een L hebben
    Signature.
      dinsdag 20 maart 2007 @ 19:13:09 #196
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47482503

Klopt dit?

Maar zat hij dan strak? NIet te strak maar gewoon getailleerd zegmaar?
    --------------------------------------------------------------------------------------------
      dinsdag 20 maart 2007 @ 19:14:18 #197
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47482543
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef eer-ik het volgende:
    Ik draag in NL altijd XL kon met abercrombie makkelijk een L hebben
    voor mij geldt hetzelfde, alleen bij muscle fit kies ik vaak ook voor XL
      dinsdag 20 maart 2007 @ 19:27:36 #198
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47483173
    Iemand nog meer bestellen zodat we de verzendkosten kunnen delen?
    pi_47484947
    quote:
    Op maandag 19 maart 2007 02:26 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

welke wisselkoers heeft ze dit keer berekend? De laatste keren zat ze er bij mij eigenlijk veel te hoog boven, toen rekende ze iets van $1=¤0,82 terwijl de dollar al onder de ¤0,80 zat, beetje lullig aangezien ze sowieso al 5% over de totaalprijs in dollars excl. de servicekosten rekent i.v.m. koersschommelingen. Ik weet nog dat ze door die hoge wisselkoers op beide bestellingen zo'n ¤10 verdiende, en dan kwam die ¤20 aan servicekosten er nog bij, ik heb het er toen maar zo bij gelaten maar bij de volgende bestelling moet ze niet weer met een dollar waarde van ¤0,82 aan komen zetten wanneer deze in werkelijkheid rond de ¤0,75 is.
    Dat is inderdaad lullig ! Heb nu ook voor het eerst wat Abercrombie en Hollister via haar besteld, het is nu onderweg naar haar toe. Ben benieuwd wat ze rekent dan, dollar is nu nog maar 0,71 waard dus..
      woensdag 21 maart 2007 @ 05:57:04 #200
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47498296
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Albee het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lullig ! Heb nu ook voor het eerst wat Abercrombie en Hollister via haar besteld, het is nu onderweg naar haar toe. Ben benieuwd wat ze rekent dan, dollar is nu nog maar 0,71 waard dus..
    Aan de hand van de prijsopgave die je van haar hebt gekregen kun je zo uitrekenen welke dollarkoers ze heeft gerekend.
    pi_47503024
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 19:08 schreef DoimeN het volgende:
    FF een topickick, ik wil heel graag een overhemd en 2 polo's en nog wat tshirts bestellen, met deze gunstige dollar koers ook

Alleen hoe zit het met de maten?? Ik wil gewoon een strakke polo, dus geen jutezak model. In nederalnd heb ik namelijk M soms large, en heel uitzodner xl. Zal ik dan op L gokken of zhoe zit dat?

Heeft iemand de maten van de polo's?
    In nederland heb ik altijd een M, heel soms een L. Muscle fit polo's heb ik alleen in M. Classic fit zou ik denk ik wel in een S passen. Overhemden heb ik normaal maat M/maat 39, A&F overhemden moet ik volgens mij in S bestellen. Shirtjes heb ik overigens ook alleen in M en die zitten prima.

Muscle fit dus bestellen in de maat van je normale nederlandse kleding, overhemden een maatje kleiner. (ik ben overigens 1.84 en 80 kilo)
    pi_47503665
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Japin het volgende:

[..]

In nederland heb ik altijd een M, heel soms een L. Muscle fit polo's heb ik alleen in M. Classic fit zou ik denk ik wel in een S passen. Overhemden heb ik normaal maat M/maat 39, A&F overhemden moet ik volgens mij in S bestellen. Shirtjes heb ik overigens ook alleen in M en die zitten prima.

Muscle fit dus bestellen in de maat van je normale nederlandse kleding, overhemden een maatje kleiner. (ik ben overigens 1.84 en 80 kilo)
    Ik ben 1.86. Gewoon in NL ook vaak een M, net als Japin heel af en toe een L.
    Polo's heb ik maat M, overhemden (muscle fit was dit) ook een M.
    Die cashmere sweaters heb ik een S van en zit goed. Hoodies ook een S, zit perfect

Verschilt het btw nog als je een overhemd muscle fit hebt of niet? Heb alleen muscle fit en nog geen regular.
    A.F.C.A.
      woensdag 21 maart 2007 @ 15:59:30 #203
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47513690
    Shiiit, ik zit nu echt nog te twijfelen, ik ben bang dat ze te klein of te groot bestel Overhemden heb ik in nederland ook 39.

Willen jullie voor diegene die een A&F polo heeft anders even de schouder, -borst, -navelhoogte en heupomtrek even opmeten in centimeters?
    pi_47514959
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef DoimeN het volgende:
    Ik zou wel één van de deze polos willen meebestellen:

Maat: M
    50 dolar = 35/40 euro + helft vd verzendkosten + verzendkosten in NL maakt ?

edit 35 is iet wat laag misschien

[ Bericht 10% gewijzigd door JopJuh op 21-03-2007 16:40:17 ]
      woensdag 21 maart 2007 @ 16:37:53 #205
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_47515273
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef JopJuh het volgende:

[..]

[afbeelding]
    [afbeelding]

50 dolar = 35 euro + helft vd verzendkosten + verzendkosten in NL maakt ?
    He, die onderste heb ik (nu aan)

edit: ohnee, hij is íets anders...
    Signature.
      woensdag 21 maart 2007 @ 16:59:58 #206
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47516310
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef JopJuh het volgende:

[..]

[afbeelding]
    [afbeelding]

50 dolar = 35/40 euro + helft vd verzendkosten + verzendkosten in NL maakt ?

edit 35 is iet wat laag misschien
    Dat kan wel geregeld worden, ik ben alleen nog aan het onderhandelen voor garantie, bijvoorbeeld ruilen als hij te groot is. En i kben aan het kijken voor de maten

oja ze hanteert: 1$=0,81¤ iets met koers van de bank
    pi_47518507
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 16:59 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Dat kan wel geregeld worden, ik ben alleen nog aan het onderhandelen voor garantie, bijvoorbeeld ruilen als hij te groot is. En i kben aan het kijken voor de maten

oja ze hanteert: 1$=0,81¤ iets met koers van de bank
    die koers is belachelijk hoog, de huige koers is 0.75. Banken houden dat verschil echt niet in. Ze heeft gewoon een nederlandse euro rekening, dus kan het met grote bedragen overschrijven naar haar dollarrekening. Als je dus een beetje bestelling plaatst verdient ze ook nog een tientje op het koersverschil.
    pi_47526841
    Weet iemand toevallig of ze in Montreal, Canada dit ook ergens verkopen? Weet dat er twee shops ziiten, in Ontario en Vancouver geloof ik...
    pi_47526950
    er zit een store locator op de site... zat iig...
    pi_47532988
    "Abercrombie chicks" zijn hot!

Iemand die meer plaatjes heeft, staan die ergens op de site ofzo? Ik kan er maar 2 ofzo vinden..

woensdag 21 maart 2007 @ 23:52:49 #211
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_47533473
    goeie chick idd
    Signature.
    pi_47533890
    DoimeN

Ik wil ook graag meedoen.. Ik kan je alleen niet pm-en..
      donderdag 22 maart 2007 @ 00:32:24 #213
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_47534469
    DomeiN,

k wil ook een polo mee bestellen, alleen morgenochtend als k nuchter ben....
    niets
      donderdag 22 maart 2007 @ 11:07:36 #214
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_47540931
    De inbox "doimen" is niet beschikbaar
    niets
    pi_47542050
    @ Domein, Wil ook wel 2 polo's meebestellen.
      donderdag 22 maart 2007 @ 13:02:21 #216
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_47544472
    hehe, wordt druk. Een ouderwetse IA...
    niets
      donderdag 22 maart 2007 @ 14:14:47 #217
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47546916
    Wie heeft er via ellen al eens 5 of meer artikelen besteld? En heb je toen ook btw weten te ontlopen?
      donderdag 22 maart 2007 @ 17:03:04 #218
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47552959
    Shiit jongens kan niemand een inkoop actie opzetten??
    pi_47552983
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef DoimeN het volgende:
    Shiit jongens kan niemand een inkoop actie opzetten??
    Doe anders gewoon de eerste 2 die zich meldde
    pi_47553354
    Ik denk niet dat het slim is om een grote bestelling te plaatsen met een paar anderen, omdat de kans dan groter wordt dat je pakket wordt gecontroleerd en je invoerrechten en btw moet betalen...
    pi_47553525
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 17:14 schreef men_in_red het volgende:
    Ik denk niet dat het slim is om een grote bestelling te plaatsen met een paar anderen, omdat de kans dan groter wordt dat je pakket wordt gecontroleerd en je invoerrechten en btw moet betalen...
    Inderdaad DoimeN, kies mij

[ Bericht 1% gewijzigd door JopJuh op 22-03-2007 19:01:38 ]
    pi_47553697
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
    Wie heeft er via ellen al eens 5 of meer artikelen besteld? En heb je toen ook btw weten te ontlopen?
    Heb nu in totaal 7 artikelen in bestelling, zijn de 19e naar Ellen verzonden dus..
    Helpt het niet als ze gewoon de kaartjes enzo eraf knipt ?? Of zullen ze daar bij de douane waarschijnlijk ook niet intrappen ..
      donderdag 22 maart 2007 @ 18:05:14 #223
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47554965
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef Albee het volgende:

[..]

Heb nu in totaal 7 artikelen in bestelling, zijn de 19e naar Ellen verzonden dus..
    Helpt het niet als ze gewoon de kaartjes enzo eraf knipt ?? Of zullen ze daar bij de douane waarschijnlijk ook niet intrappen ..
    nee daar trappen ze niet in denk ik, misschien wel als Ellen alle artikelen apart als kadootjes inpakt en in 1 doos doet.
    pi_47558035
    iemand al naar de nieuwe winkel in london geweest??
    pi_47558557
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 19:38 schreef ryan_atwood het volgende:
    iemand al naar de nieuwe winkel in london geweest??
    Is die er dan? Ga ik zaterdag ff kijken.

edit
    ja dus

Abercrombie & Fitch is going to open a store on March 22, 2007 in London, based in Savile Row, London
    pi_47559105
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef Asshole het volgende:

[..]

Is die er dan? Ga ik zaterdag ff kijken.

edit
    ja dus

Abercrombie & Fitch is going to open a store on March 22, 2007 in London, based in Savile Row, London
    oke, dan. maak ff foto's en gooi ze hier op. kunnen we ook zien hoe het er uit ziet
    pi_47559331
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef DoimeN het volgende:
    Goed idee! Iemand die samen met mij wil bestellen en verzendkosten wil delen? PM maar
      donderdag 22 maart 2007 @ 21:20:30 #228
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47561495
    Jongens ik wil niet met teveel doen, noem me gek maar amerika, eerste trade, dollars, tussen persoon, geldkwesties en dergelijke maken me toch een beetje huiverig om met meer mensen te doen.

Ik wil alleen met jopjuh doen. Ik heb je toegeveogt op msn.

De andere raad ik aan om ook samen te deon
      donderdag 22 maart 2007 @ 21:27:55 #229
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47561740
    site heeft een aangename update gehad
    pi_47563469
    ja, hij is idd mooi geworden
    pi_47563901
    ja, maar niks nieuws qua polos ? Eigenlijk ook niet zo erg, ik kan er nu al niet 2 uitkiezen, wil er gelijk 5
    pi_47564243
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 22:28 schreef JopJuh het volgende:
    ja, maar niks nieuws qua polos ? Eigenlijk ook niet zo erg, ik kan er nu al niet 2 uitkiezen, wil er gelijk 5
    de zomercollectie zal binnenkort wel komen denk ik.. wat er nu is is allemaal nog van de lente collectie. Er hebben wel 3 nieuwe overhemden op gestaan, maar die zijn er al weer af.
    pi_47566058
    Zoals ik al dacht zijn de prijzen hier in London absurd hoog. Een polo (pink Lake George) kost maar liefst £ 60.00 dus dat is ruim 110 dollar
    De prijzen zijn dus werkelijk hetzelfde, alleen staat er hier geen $ dollarteken voor het bedrag maar een £ pond teken

http://www.uk.abercrombie.com/anf/index.html
      donderdag 22 maart 2007 @ 23:56:36 #234
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47567465
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 21:27 schreef Adelante het volgende:
    site heeft een aangename update gehad
    Zeer mooi geworden!
    pi_47567475
    87 euro dus. hmm, best veel ja. maar is nog wel te doen
      vrijdag 23 maart 2007 @ 08:54:26 #236
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47571432
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef ryan_atwood het volgende:
    87 euro dus. hmm, best veel ja. maar is nog wel te doen
    87 euro voor een polo

sorry hoor, maar voor minder geld bestel je ze in de VS en dan krijg je het nog thuisgeleverd ook
    pi_47571463
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

87 euro voor een polo

sorry hoor, maar voor minder geld bestel je ze in de VS en dan krijg je het nog thuisgeleverd ook
    Was exactly mijn gedachte !
    Maar je kan ze dan wel passen in Londen, wel weer een voordeeltje maar dat voordeel is voor mij niet groot genoeg om er heen te gaan en duurdere polo's daar te kopen !
    A.F.C.A.
    pi_47574314
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Was exactly mijn gedachte !
    Maar je kan ze dan wel passen in Londen, wel weer een voordeeltje maar dat voordeel is voor mij niet groot genoeg om er heen te gaan en duurdere polo's daar te kopen !
    nee, ok dat is waar. dan kunnen we ze idd beter via ellen blijven bestellen
    pi_47574358
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

nee, ok dat is waar. dan kunnen we ze idd beter via ellen blijven bestellen
    Precies!
    Ga volgende maand denk ik weer wat bestellen, ff die stagevergoeding er door heen jagen
    Als je 1x iets besteld hebt weet je wel wat voor maat je moet hebben, tenminste ik wel
    A.F.C.A.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 12:50:26 #240
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47577978
    Ik zal eens nadenken over een inkoopactie volgende maand, door mijn account kan ik nog steeds direct bij A&F bestellen
    pi_47579546
    Count me in
    Zou gaaf zijn!
    pi_47580456
    Dat wordt toch vaak zat gecanceld door A&F... dont bother.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 14:17:58 #243
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47580916
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Ace1 het volgende:
    Mijn vorige bestellingen van 500 dollar (en meer ) zijn gewoon geleverd
    pi_47581350
    ik wil ook wel meedoen weer. salaris word weer bijna bijgeschreven en de lente komt eraan
      vrijdag 23 maart 2007 @ 15:35:16 #245
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47583885
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Ace1 het volgende:
    Waarom zou een bedrijf een grote order cancellen?
    pi_47584540
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef DoimeN het volgende:
    Geen idee,maar het gebeurd wel
    amokaapjeeh O+
    pi_47586991
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Omdat A&F niet meer rechtstreeks naar NL verstuurd...
    De mensen die al een account hadden kunnen nog wel orders versturen, maar die worden vaak gecanceld.
    pi_47588408
    Ben benieuwd, ga volgende maand naar Londen en was van plan om toch wel weer wat aan te schaffen. Maar de prijzen zijn echt absurd hoog als ik het zo lees. Dan misschien toch maar in het najaar een retourtje New York boeken. Zie namelijk erg veel op die site wat ik graag wil hebben
      vrijdag 23 maart 2007 @ 17:39:43 #249
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_47588777
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef marciemarcs het volgende:
    Ben benieuwd, ga volgende maand naar Londen en was van plan om toch wel weer wat aan te schaffen. Maar de prijzen zijn echt absurd hoog als ik het zo lees. Dan misschien toch maar in het najaar een retourtje New York boeken. Zie namelijk erg veel op die site wat ik graag wil hebben
    Uit de Telegraaf:
    quote:
    Extra concurrentie door luchtvaartakkoord

Voor een prikkie naar de VS

Vliegen vanaf Amsterdam naar New York, Miami en andere Amerikaanse steden gaat waarschijnlijk de komende jaren flink goedkoper worden.

Uiterlijk in de zomer van 2008, mogen naast de KLM ook andere maatschappijen en zelfs prijsbrekers als Ryanair en Easyjet tussen Schiphol en de VS gaan vliegen. De extra concurrentie is het gevolg van een baanbrekend luchtvaartakkoord tussen de Europese Unie en de VS.
    Verwacht wordt dat de EUverkeersministers hierover vandaag in Brussel overeenstemming zullen bereiken, nadat de Britten gisteren aangaven hun verzet te staken.
    Behalve dat Europese maatschappijen straks van iedere willekeurige plek in Europa naar elke mogelijke stad in de Verenigde Staten mogen vliegen, zal dit ook andersom gelden.
    pi_47594226
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef marciemarcs het volgende:
    Ook is was enorm enthousiast over de komst van A&F aangezien de winkel hier 20 minuten vandaan is. In de krant was gisteren een leuk artikel over deze nieuwe winkel en werden de prijzen vergeleken met Hackett en Polo Ralph Lauren. Bij alles (shirt, polo's, t-shirts, jeans en korte broeken) waren de prijzen van A&F hier in London hoger dan die van Polo RL en Hackett.

Ik weiger om £ 60.00 te betalen waar ik in de US $ 59.50 betaal voor hetzelfde. Ik vind het mooi spul maar de prijzen zijn absurd. Ik had wel verwacht dat het duurder zou zijn (het is hier immers London) maar dit is onacceptabel voor mij. Evenals vele andere ga ik liever een keer naar NY of VA (of waar dan ook) aangezien je dat geld er vrij snel uithaalt en je dan tenminste nog ver weg bent geweest ook. De laatste keer USA is voor mij alweer 5 jaar geleden
    pi_47600516
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 05:57 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Aan de hand van de prijsopgave die je van haar hebt gekregen kun je zo uitrekenen welke dollarkoers ze heeft gerekend.
    Heb net de rekening gekregen 48,50 in totaal... valt me nog mee, 3 abercrombie artikelen en 4 hollister shirtjes.... ze rekende hierbij wel een koers van 0,81 ..
      zaterdag 24 maart 2007 @ 01:05:03 #252
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47602793
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef Albee het volgende:

[..]

Heb net de rekening gekregen 48,50 in totaal... valt me nog mee, 3 abercrombie artikelen en 4 hollister shirtjes.... ze rekende hierbij wel een koers van 0,81 ..
    ¤48,50 als totaalbedrag?
    pi_47605915
    Net even met m'n maat uit Londen gesproken, er is inderdaad veel reclame voor de nieuwe winkel op bussen e.d., maar de prijzen zijn letterlijk van dollars vervangen door ponden. Niet interressant dus.
    pi_47606064
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 10:42 schreef MrBJ het volgende:
    Net even met m'n maat uit Londen gesproken, er is inderdaad veel reclame voor de nieuwe winkel op bussen e.d., maar de prijzen zijn letterlijk van dollars vervangen door ponden. Niet interressant dus.
    Dat riep ik dus ook al
      zaterdag 24 maart 2007 @ 10:53:52 #255
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47606081
    Als ze er nu euro's ipv ponden van hadden gemaakt, dan was het nog het overwegen waard
    pi_47615453
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 01:05 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

¤48,50 als totaalbedrag?
    Ja, maar ik heb zelf de kleding besteld, betaald en naar haar op laten sturen he
    pi_47615602
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 17:56 schreef Albee het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb zelf de kleding besteld en betaald he
    Maar hoe heb je dan aan aan abercrombie.com kunnen betalen, want je kan ook niet bij je billingaddress The Netherlands selecteren... Want zoals ik het lees heb je het naar Ellen laten sturen, en heeft zij het voor jou doorgestuurd?
    pi_47615857
    Ja ik heb gewoon zelf via abercrombie betaald. Billingadress gewoon zelfde als shipadress, die van ellen dus. Als naam gewoon haar naam / mijn naam opgegeven.. Zij stuurt het nu door naar mij inderdaad
      zaterdag 24 maart 2007 @ 19:24:44 #259
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47617901
    zelf betalen scheelt wel in dollarkoers waarschijnlijk
    pi_47617932
    2 besteld via DoimeN, maat M

zaterdag 24 maart 2007 @ 20:13:22 #261
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47619619

Ga me eerst even volgooien
      zaterdag 24 maart 2007 @ 20:22:40 #262
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47619944
    Oja bier!!! enzi
      zondag 25 maart 2007 @ 00:04:27 #263
    167941 hmmmz
    Verlicht Despoot
    pi_47628960
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 18:12 schreef Albee het volgende:
    Ja ik heb gewoon zelf via abercrombie betaald. Billingadress gewoon zelfde als shipadress, die van ellen dus. Als naam gewoon haar naam / mijn naam opgegeven.. Zij stuurt het nu door naar mij inderdaad
    slim plan
    Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
    Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
      zondag 25 maart 2007 @ 03:34:12 #264
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47631982
    quote:
    Op zaterdag 24 maart 2007 18:12 schreef Albee het volgende:
    Vreemd dat dit kan aangezien er gecheckt wordt of de creditcardgegevens kloppen, maar zo te zien controleren ze dus je billingaddress niet maar alleen het creditcardnummer, de vervaldatum en de naam van de houder. Ik denk dat ik het voortaan ook mooi zo doe dan.

...maaaaaar.....is je order al wel goedgekeurd en vestuurd dan?
    pi_47633729
    Kunnen we geen inkoopacties via Ellen doen? Die kosten bij haar blijven nogal aan de hoge kant..
    pi_47682566
    quote:
    Op zondag 25 maart 2007 10:06 schreef MrBJ het volgende:
    Kunnen we geen inkoopacties via Ellen doen? Die kosten bij haar blijven nogal aan de hoge kant..
    Ja maar is er geen goedkoper alternatief dan Ellen?
    Bijv. www.myUS.com hier krijg je een fictief adres voor ¤100 op jaarbasis die alles wat je bestelt doorstuurt. (Heb nog niet gekeken naar de bijkomende kosten! Iemand die hier misschien wat meer over kan vertellen?)
    pi_47683463
    Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het in NL is bij Ellen ?
    pi_47688678
    Eerste keer (standaard USPS): anderhalve week (vanaf Ellen)
    Vorige keer (standaard USPS): een maand
    zojuist: (iets duurdere USPS): een week

de vorige keer was het dankzij een broek wat zwaarder en groter, en (dus?) lag het weken bij de douane. Dit keer (2 Hollister polo's + t-shirt) gelukkig geen gezeur
    pi_47688732
    WTH? Ik probeer nu iets te bestellen via Abercrombie.com, alleen kan ik als country niet Nederland (of iets wat daar op lijkt) opgeven.. Zijn ze ons kikkerlandje vergeten bij het maken van de nieuwe site?
    pi_47688763
    zie de rest van dit topic
    pi_47688840
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    Eerste keer (standaard USPS): anderhalve week (vanaf Ellen)
    Vorige keer (standaard USPS): een maand
    zojuist: (iets duurdere USPS): een week

de vorige keer was het dankzij een broek wat zwaarder en groter, en (dus?) lag het weken bij de douane. Dit keer (2 Hollister polo's + t-shirt) gelukkig geen gezeur
    Tnx, valt mee
    pi_47689044
    Hmn, sorry, dit keer was het toch ook 10 dagen.

Oftewel: indien geen douane, dan is mijn ervaring:
    - kleine week van shop naar Ellen
    - anderhalve week van daar naar hier
    pi_47689075
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:30 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    zie de rest van dit topic
    De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?

Ik wil die zwembroek zo graag, maar ik ga pas over 2 maanden weer naar NY
    pi_47689298
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
    Hmn, sorry, dit keer was het toch ook 10 dagen.

Oftewel: indien geen douane, dan is mijn ervaring:
    - kleine week van shop naar Ellen
    - anderhalve week van daar naar hier
    Dus zeg maar 3 weken na bestelling, tof
    pi_47689368
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef leejow het volgende:

[..]

De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?

Ik ook, eind Juli naar Florida(state) en dan ff jeans scoren en veel meerrrrrrrrrrr
    pi_47689828
    quote:

[..]

Vanwege problemen met de NL douane levert A&F inderdaad niet meer aan Nederland, vandaar dat sommigen van ons heil hebben gezocht bij Ellen (van fromus2eu.com) die tegen een vergoeding de boel doorstuurt.
    pi_47694115
    even een mailtje gestuurd. Waarom ze niet naar nederland verzenden. Dit was hun antwoord; "Thanks for contacting us at A&F. We apologize, but we are currently unable to ship orders to the Netherlands due to customs issues. We are in the process of fixing these issues and hope to have them resolved around July. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help".

tot july wachten dan maar.
      maandag 26 maart 2007 @ 23:35:27 #278
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47695206
    quote:
    Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef tonell het volgende:
    even een mailtje gestuurd. Waarom ze niet naar nederland verzenden. Dit was hun antwoord; "Thanks for contacting us at A&F. We apologize, but we are currently unable to ship orders to the Netherlands due to customs issues. We are in the process of fixing these issues and hope to have them resolved around July. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help".

tot july wachten dan maar.
    nou ik hoop echt dat ze tegen die tijd weer naar NL versturen, dan gaat alles lekker snel.
    pi_47696663
    quote:

[..]

Als ik het me goed herinner zijn er problemen doordat de douane bij grote ladingen (fora-inkoopacties?) A&F kleding het ORIGINELE certificaat van echtheid wilde zien. Dit om te voorkomen dat er grote hoeveelheden neppe A&F kleding op de Nederlandse markt terecht komt. A&F wilde het certificaat wel faxen maar het originele exemplaar bleef in de USA. Door deze ellende heeft A&F simpelweg besloten om dan maar niet meer te leveren naar NL.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 08:55:10 #280
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_47701085
    ik kom net terug uit Londen en ben ook naar de winkel daar geweest, zal vanavond als ik terug ben wel een filmpje plaatsten, doen ze overigens heel moeilijk over filmpjes en foto's maken in de winkel zelf. Winkel is echt vies druk en ze spuiten dat luchtje van hun door de airco rond volgens mij. maar ja vanavond meer.
    "Veni, vidi, vici."
    pi_47701461
    Vetjes
      dinsdag 27 maart 2007 @ 09:25:28 #282
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47701636

Dezlfde besteld, hopen dattie past
    pi_47701729
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 09:25 schreef DoimeN het volgende:
    *polo*

Dezlfde besteld, hopen dattie past
    Hoe lang ben je dan en wat voor maat heb je besteld?
    A.F.C.A.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 10:00:33 #284
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_47702548
    Hoe valt die kleding over het algemeen? En je kan altijd even wat gaan passen in een winkel voor dat je het besteld? Althans, ga er vanuit dat het meeste van een merk een beetje hetzelfde valt?
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
    pi_47715555
    TerugVindPolo.

even ontopic, ik heb dezelfde polo, maar dan de bruin/witte versie ervan. Past goed, en is qua maat niet bijzonder groter of kleiner.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 18:08:33 #286
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_47719549
    Ben weer terug ben nu de filmpjes aan het uploaden zijn een beetje vage kwaliteit genomen met telefoon maar geeft je wel een impressie van hoe het er uit ziet zo meer.
    "Veni, vidi, vici."
      dinsdag 27 maart 2007 @ 18:26:45 #287
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47720062
    Hier zijn trouwens wat foto's van de A&F in Londen:

Check die gast rechts dan, die vind de muziek vast te hard.

Die 2 greeters bij de ingang lijken trouwens wel erg op mij qua lichaam.

[ Bericht 15% gewijzigd door SatanicWarrior op 27-03-2007 20:09:05 ]
      dinsdag 27 maart 2007 @ 18:34:31 #288
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_47720318
    Zoals ik al eerder gepost had in dit topic ben ik voor een kort weekend donderdag tot gister naar Londen geweest hier mijn verslag en flimpjes van de eerste Europese A&F winkel.

Hier zijn de filmpjes ik zal ook even vertellen over hoe het er uit ziet en wat je niet op de filmpje ziet. De A&F winkel zit dus sinds 22 maart in londen overal in londen zie je op de dubbeldeks bussen reclame van de winkel. De winkel zelf ligt vlak bij oxford street wat een leuke winkel straat is, heb ik ook nog wat kleding gekocht der zitten ondermeer daar in de buurt een zeer grote lacoste winkel een zeer grote apple winkel ralph lauren ga zo maar door.

De A&F winkel ligt dus aan saville row een zeer dure winkel straat waar je van die coole op maat gesneden pakken kunt kopen de winkel ligt wel vrijwel aan het einde van de straat maar ligt op loop afstand van oxford circus het metro station in de buurt (hoog uit 5 minuten). De winkel is groot 3 verdiepingen, al ben ik alleen op de beneden verdieping geweest 1 omdat het vies druk was en 2 ik niet echt super veel tijd was.

Als je binnen komt en dit kun je niet goed op de filmpjes zien staan er twee kerels met alleen een broek en schoenen aan eerst dacht ik dus wtf is dit dan weer, maar kennelijk kun je er als meisje en als homo een polaroid foto kan laten nemen. Ik als zelfverzekerde hetro liet dit vanzelfsprekend naast me staan. Eenmaal de winkel binnen gekomen is het ten eerste DRUK ten tweede loopt er heel veel personeel rond wat ik in iedergeval van het vrouwelijk personeel kan zeggen is dat ze bij de selectie procedure veel naar het uiterlijk hebben gekeken. Ook zie je het personeel gewoon naar de kleding lopen en even een andere polo aan doen, waar naar je ze naar 5 minuten weer in een hoodie ziet lopen. Maar ja druk zoals ik al eerder had opgemerkt de rij naar de pas hokjes was zo ver dat ik de pashokjes niet zag. de kassa was 25m of iets dergelijks en een kwartier a twintig minuten wachten. ook het luchtje wordt flink in de winkel rond gespoten maar nu verder naar de filmpjes want ik betwijfel of veel mensen dit lezen.

flmpje 1
    http://www.vimeo.com/clip:160379

filmpje 2
    http://www.vimeo.com/clip:160382

filmpje 3
    http://www.vimeo.com/clip:160383#

filmpje 4
    http://www.vimeo.com/clip:160386

OK ik zie dat je ze niet meteen kan aanklikken maar knippen en plakken werkt.
    "Veni, vidi, vici."
      dinsdag 27 maart 2007 @ 18:54:02 #289
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47721056
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef SatanicWarrior het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

je lijkt op een gele kikker qua lichaam?
      dinsdag 27 maart 2007 @ 19:12:40 #290
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_47721762
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hoe lang ben je dan en wat voor maat heb je besteld?
    182cm, maatje M???
      dinsdag 27 maart 2007 @ 19:13:33 #291
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47721802
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 18:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

je lijkt op een gele kikker qua lichaam?
    Kan je de foto's niet zien?
      dinsdag 27 maart 2007 @ 19:25:47 #292
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_47722312
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Kan je de foto's niet zien?
    fok doet niet aan imageshack
      dinsdag 27 maart 2007 @ 20:11:11 #293
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47724095
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 19:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

fok doet niet aan imageshack
    gefixt.
    pi_47725730
    De belangrijkste vraag is dus nog wel, hoe zit het met de prijzen daar?
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_47726112
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 19:12 schreef DoimeN het volgende:

[..]

182cm, maatje M???
    Moet denk ik wel kunnen,k ben 1.86 en heb ook een M van polo!

@ Febser: duur wat ik heb begrepen. Vervang het dollarteken door een pondenteken en je hebt de prijs
    A.F.C.A.
    pi_47727017
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Moet denk ik wel kunnen,k ben 1.86 en heb ook een M van polo!

@ Febser: duur wat ik heb begrepen. Vervang het dollarteken door een pondenteken en je hebt de prijs
    Ja ik wil van dat "wat ik heb begrepen" af, en wil het het liefst uit 1e hand horen . Wat doet de pond tegenwoordig trouwens, 60 pond is 90 euro, zoiets?
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_47727652
    Wanneer je via Ellen bestelt is het dan ook mogelijk om op haar adres met je eigen mastercard te bestellen i.v.m. wisselkoers kosten? Of checken ze dit na en annuleert Abercrombie deze bestelling?
    Want helaas kan je niet aangeven op het billing adres dat je vanuit Nederland betaalt!
      dinsdag 27 maart 2007 @ 21:37:54 #298
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47727858
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Phraze het volgende:
    Wanneer je via Ellen bestelt is het dan ook mogelijk om op haar adres met je eigen mastercard te bestellen i.v.m. wisselkoers kosten? Of checken ze dit na en annuleert Abercrombie deze bestelling?
    Want helaas kan je niet aangeven op het billing adres dat je vanuit Nederland betaalt!
    Iemand van dit forum heeft dat laatst gedaan, ik vroeg toen ook al of de bestelling al goedgekeurd en verzonden was maar kreeg nog geen antwoord. Ik hoop dat dit wel kan want dat scheelt dan weer.
    pi_47728445
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef SatanicWarrior het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Geen wonder dat ze dollars verruilen voor ponden. Met zo'n inrichting kan je ook niet aankomen met een polo'tje voor 40 euro.
    pi_47729243
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 21:37 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Iemand van dit forum heeft dat laatst gedaan, ik vroeg toen ook al of de bestelling al goedgekeurd en verzonden was maar kreeg nog geen antwoord. Ik hoop dat dit wel kan want dat scheelt dan weer.
    Heb zojuist via deze manier besteld!
    Ik zal wel ff laten weten of dit gaat lukken of niet.
      dinsdag 27 maart 2007 @ 22:08:29 #301
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_47729313
    quote:
    Op dinsdag 27 maart 2007 22:07 schreef Phraze het volgende:

[..]

Heb zojuist via deze manier besteld!
    Ik zal wel ff laten weten of dit gaat lukken of niet.
    Ah mooi, ik hoor het wel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')