kerel dat is al zo vraag gevraagd, lees het topic en evt het vorige ook door.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:24 schreef flappiewappie het volgende:
misschien klinkt het heel stom hoor, maar ik kan het niet naar nederland laten shippen als ik via abercrombie.com bestel?
kan een grapjas dat dan niet even in OP zetten?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef men_in_red het volgende:
[..]
kerel dat is al zo vraag gevraagd, lees het topic en evt het vorige ook door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Kan je niet vanuit Nederland bekijken. Hij staat normaal helemaal onderaan in het menu.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef Ace1 het volgende:
Waar staat die clearance?
Heb je het inmiddels al binnen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
31 januari inderdaad
ow dat is dan wel mooi kut, had je ellen al gemaild?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
neepakketje is niet bekend bij douane, postkantoor en/of buren
als iemand nog tips heeft, ik hoor het graag...
Wat ontzettend balen zeg! Als je geen trackcode hebt kun je niet veel doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
neepakketje is niet bekend bij douane, postkantoor en/of buren
als iemand nog tips heeft, ik hoor het graag...
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Wat ontzettend balen zeg! Als je geen trackcode hebt kun je niet veel doen.![]()
Wat ontzettend goed! Ben blij voor je.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggen
ok relaxt, zit het goed? Als dat overhemd niet past moet je maar even pm`en.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
pakje schijnt inmiddels bij m'n ouders te liggen
Overhemd is goed, broek helaas toch te strak. Ik heb replay/g-star 31 a 32 breed en 32 lang, en dit is een 30x30. Lengte is goed, maar hij is wel te strakquote:Op maandag 26 februari 2007 16:48 schreef men_in_red het volgende:
ok relaxt, zit het goed? Als dat overhemd niet past moet je maar even pm`en.
Heb je misschien een foto van je overhemd als je hem aan hebt? Heb zelf een M en ben even lang als jou.. ben benieuwd hoe een S dan valt... (eventueel mailen als je hem niet hier wil plaatsen?)quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Overhemd is goed, broek helaas toch te strak. Ik heb replay/g-star 31 a 32 breed en 32 lang, en dit is een 30x30. Lengte is goed, maar hij is wel te strak
hij is dus te koop! jammer, want ik vind 'm erg leuk
[TK] Abercrombie & Fitch jeans
en m'n tip voor het kopen van een A&F jeans: je normale width met een iets kortere lengte kopen
Hoelang is even langquote:Op maandag 26 februari 2007 20:30 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto van je overhemd als je hem aan hebt? Heb zelf een M en ben even lang als jou.. ben benieuwd hoe een S dan valt... (eventueel mailen als je hem niet hier wil plaatsen?)
Leek mij inderdaad ook een zeer relaxt broekjequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:23 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Die wil ik ook, lekker in bageren vd zomer in Canada![]()
Winkel in londen... maar moet het nog maar zien, al zo vaak gehoord nu..quote:
Nieuwe winkel in Londen gaat 22 maart open!quote:
Ik ga er in april of mei heen, ik zie wel hoe het zit met de prijzen, waarschijnlijk weet ik die al voordat ik er heen ga, dan maar wat minder inkopen, maar dan kan ik tenminste wel alles passen, dat vind ik vooral belangrijk bij broeken. Die Baxters lijken me wel heel relaxt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:56 schreef Japin het volgende:
Ik denk dat de prijzen zo ongeveer gelijk zullen zijn aan de prijzen op de site maar dan in euro's (of ponden dan) Ik gok dat ze ergens tussen TH en RL (of er misschien wel boven?) gaan zitten dus ik denk dat die winkel nog wel eens tegen zal kunnen gaan vallen
http://www.fromus2eu.com was de link.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef wht het volgende:
Misschien is het handig om de link van ellen in de op te zetten, want ik ben de link vergeten...
Even vergeten dat het inderdaad wel handig is om te passen. Desnoods kan je het alsnog bestellen via Ellen mocht dat goedkoper uitvallen. Ga je dan btw echt naar Londen voor de winkel of stond dat tripje al gepland?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik ga er in april of mei heen, ik zie wel hoe het zit met de prijzen, waarschijnlijk weet ik die al voordat ik er heen ga, dan maar wat minder inkopen, maar dan kan ik tenminste wel alles passen, dat vind ik vooral belangrijk bij broeken. Die Baxters lijken me wel heel relaxt.
Ik ga alleen voor de winkel want Londen kan me verder niet echt veel boeienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef Japin het volgende:
[..]
Even vergeten dat het inderdaad wel handig is om te passen. Desnoods kan je het alsnog bestellen via Ellen mocht dat goedkoper uitvallen. Ga je dan btw echt naar Londen voor de winkel of stond dat tripje al gepland?
Serieus? Je bent gek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor de winkel want Londen kan me verder niet echt veel boeien
Nee man, je kan al voor iets van ¤40 een retour vliegticket kopen bij ryanair.com, stelt dus niets voor,anders had ik het heus niet gedaan als het echt veel duurder was.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:50 schreef Japin het volgende:
[..]
Serieus? Je bent gek.Geef je geld aan nuttigere dingen uit ofzo
![]()
was bij mij net zo, ook 1 van de 2 keer.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:19 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
soms wel, soms niet (ik 1x van de 2 bestellingen)
ja FedEx is idd zo duur, A&F heeft vast een deal met ze waardoor ze goedkoper versturen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik zit er over te denken om een volgende bestelling met Fedex te laten versturen, maar Ellen noemt verzendkosten van 125 dollar (!) voor 3 shirtjes. Zelf kom ik ook op zo'n bedrag als ik op Fedex.com kijk, maar zo hoog waren de verzendkosten toch niet toen je nog rechtstreeks bij A&F kon bestellen?? iemand ervaring daarmee?
Omdat ik de vorige keer bijna 2 maanden op m'n pakje heb moeten wachten.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Ace1 het volgende:
Waarom wil je dat?
De grote koeriersdiensten hebben prijsafspraken gemaakt met veel bedrijven waar ze diensten voor verlenen. Als particulier betaal je idiote prijzen voor DHL/Fedex zendingen. Bedrijven doen dat veel goedkoper op garantie dat ze minimaal zoveel kilo's/tonnen per jaar versturen (en alleen maar gebruik maken van die ene koeriersdienst)quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik zit er over te denken om een volgende bestelling met Fedex te laten versturen, maar Ellen noemt verzendkosten van 125 dollar (!) voor 3 shirtjes. Zelf kom ik ook op zo'n bedrag als ik op Fedex.com kijk, maar zo hoog waren de verzendkosten toch niet toen je nog rechtstreeks bij A&F kon bestellen?? iemand ervaring daarmee?
Neen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:55 schreef PAA-053 het volgende:
Zit er een zaak in Berlijn die A&F verkoopt?
Dat is zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:21 schreef Retro het volgende:
40 euro? Dat denk jij.
Okee, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 12 maart 2007 14:24 schreef Japin het volgende:
[..]
De grote koeriersdiensten hebben prijsafspraken gemaakt met veel bedrijven waar ze diensten voor verlenen. Als particulier betaal je idiote prijzen voor DHL/Fedex zendingen. Bedrijven doen dat veel goedkoper op garantie dat ze minimaal zoveel kilo's/tonnen per jaar versturen (en alleen maar gebruik maken van die ene koeriersdienst)
Je bent net in New York geweest toch? Zat je koffer volquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef Adelante het volgende:
Heb via Ellen wat Hollister kleding besteld, ben benieuwd...
nee, maar we hebben alleen abercrombie bezocht op fifthquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:00 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je bent net in New York geweest toch? Zat je koffer vol![]()
Reken maar dat de kleding hier in London (vanaf donderdag te koop) een stuk duurder zal zijn dan in de US. Dat is altijd zo in London en een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld GAP en de prijzen van IPOD'squote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor de winkel want Londen kan me verder niet echt veel boeien
ja daar was ik al van uit gegaan. maar ik vind het niet zo erg, als ik datgene wat ik mooi vind maar eerst kan passen. uiteindelijk betaal ik waarschijnlijk niet meer dan wat ik normaal voor andere merken in NL betaal. Ik ga daar dus geen kleding kopen van een merk dat ook in NL te koop is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Reken maar dat de kleding hier in London (vanaf donderdag te koop) een stuk duurder zal zijn dan in de US. Dat is altijd zo in London en een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld GAP en de prijzen van IPOD's
Het is wel een enorm grote winkel dat hier donderdag opengaat. Het zal er ook onwijs druk zijn. De bussen rijden ook al met grote reclames hiervan en als eerste winkel in Europa trekt het veel mensen waaronder ook veel Japanners die hier toch al veel komenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja daar was ik al van uit gegaan. maar ik vind het niet zo erg, als ik datgene wat ik mooi vind maar eerst kan passen. uiteindelijk betaal ik waarschijnlijk niet meer dan wat ik normaal voor andere merken in NL betaal. Ik ga daar dus geen kleding kopen van een merk dat ook in NL te koop is.
Ja het is een flagship store, die zijn altijd heel groot, ben benieuwd hoeveel verdiepingen het heeft.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is wel een enorm grote winkel dat hier donderdag opengaat. Het zal er ook onwijs druk zijn. De bussen rijden ook al met grote reclames hiervan en als eerste winkel in Europa trekt het veel mensen waaronder ook veel Japanners die hier toch al veel komen
Eerlijk gezegd vind ik dat vrij frustrerend. Het zal mij niets verbazen als A&F de $ dollartekens vervangt voor £ Sterling tekens. Dan zijn de kleren dus bijna 2x zo duur!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja daar was ik al van uit gegaan. maar ik vind het niet zo erg, als ik datgene wat ik mooi vind maar eerst kan passen. uiteindelijk betaal ik waarschijnlijk niet meer dan wat ik normaal voor andere merken in NL betaal. Ik ga daar dus geen kleding kopen van een merk dat ook in NL te koop is.
Mogelijk 3 als ik dit artikel leesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja het is een flagship store, die zijn altijd heel groot, ben benieuwd hoeveel verdiepingen het heeft.
Iemand die antwoord heeft op deze vragen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef Ace1 het volgende:
Verkopen ze die rugby's niet meer?
Hoe zit het trouwens met de kwailiteit van tshirts van Hollister? Wil er gewoon stuk of 6 bestellen, want veel zijn maar 15 dollar ofzo.. hoe zit het daar mee? Want je hebt er ook iets duurdere... wat is het verschil?
pakketje is gisteren verzonden, nu maar afwachtenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:56 schreef Adelante het volgende:
Heb via Ellen wat Hollister kleding besteld, ben benieuwd...
ik krijg er een van 15 en een van 20 euro binnen binnenkort, dus zal je dan wat over de kwaliteit kunnen vertellen. van abercrombie is de kwaliteit erg goed, hollister weet ik nog nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Iemand die antwoord heeft op deze vragen?
Gelijk met mijn Hollister pakketjequote:Op zondag 18 maart 2007 12:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
pakketje is gisteren verzonden, nu maar afwachten
Hoe duur was dat?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Gelijk met mijn Hollister pakketjeIk heb dit keer voor een iets duurdere USPS-variant gekozen die te tracken is.
welke wisselkoers heeft ze dit keer berekend? De laatste keren zat ze er bij mij eigenlijk veel te hoog boven, toen rekende ze iets van $1=¤0,82 terwijl de dollar al onder de ¤0,80 zat, beetje lullig aangezien ze sowieso al 5% over de totaalprijs in dollars excl. de servicekosten rekent i.v.m. koersschommelingen. Ik weet nog dat ze door die hoge wisselkoers op beide bestellingen zo'n ¤10 verdiende, en dan kwam die ¤20 aan servicekosten er nog bij, ik heb het er toen maar zo bij gelaten maar bij de volgende bestelling moet ze niet weer met een dollar waarde van ¤0,82 aan komen zetten wanneer deze in werkelijkheid rond de ¤0,75 is.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
26 dollar (2 polo's en een t-shirt)
voor mij geldt hetzelfde, alleen bij muscle fit kies ik vaak ook voor XLquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik draag in NL altijd XL kon met abercrombie makkelijk een L hebben
Dat is inderdaad lullig ! Heb nu ook voor het eerst wat Abercrombie en Hollister via haar besteld, het is nu onderweg naar haar toe. Ben benieuwd wat ze rekent dan, dollar is nu nog maar 0,71 waard dus..quote:Op maandag 19 maart 2007 02:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
welke wisselkoers heeft ze dit keer berekend? De laatste keren zat ze er bij mij eigenlijk veel te hoog boven, toen rekende ze iets van $1=¤0,82 terwijl de dollar al onder de ¤0,80 zat, beetje lullig aangezien ze sowieso al 5% over de totaalprijs in dollars excl. de servicekosten rekent i.v.m. koersschommelingen. Ik weet nog dat ze door die hoge wisselkoers op beide bestellingen zo'n ¤10 verdiende, en dan kwam die ¤20 aan servicekosten er nog bij, ik heb het er toen maar zo bij gelaten maar bij de volgende bestelling moet ze niet weer met een dollar waarde van ¤0,82 aan komen zetten wanneer deze in werkelijkheid rond de ¤0,75 is.
Aan de hand van de prijsopgave die je van haar hebt gekregen kun je zo uitrekenen welke dollarkoers ze heeft gerekend.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Albee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lullig ! Heb nu ook voor het eerst wat Abercrombie en Hollister via haar besteld, het is nu onderweg naar haar toe. Ben benieuwd wat ze rekent dan, dollar is nu nog maar 0,71 waard dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |