Wat ik weet is dat iedereen zich er aan ergert in de VS, mensen die bij A&F werken ook, al zeggen dat het een mooi effect heeft als je de mouwen oprolt wanneer je dus meerdere lagen over elkaar draagt zodat de mouwen die daar onder zitten tevoorschijn komen, het is weer iets wat A&F bepaalt heeft en wat dus de A&F style is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef Japin het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk de reden van de lange mouwen? is het mode in de VS? hebben ze daar allemaal langere armen? gespierder? stroopt iedereen z'n mouwen op tot z'n ellebogen en maakt het dus niet uit hoe lang ze zijn? Kortom, weet iemand wat de reden is? Mijn bestelling zit er overigens ook aan te komen![]()
Ik heb je FoBo bekekenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Hmm lastig dus, dan zou ik een XL moeten hebben minimaal, en die zijn er vaak niet.
Toch hoor ik ook wel weer veel dat het wat groot valt..![]()
Wat moet ik nouEn voor die verduidelijkingsfoto's kijk je maar in mn FoBo
He bah dat vind ik helemaal niet leukquote:Op zondag 11 februari 2007 10:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb je FoBo bekeken. Jij hebt een vollere boezem dan ik, als ik jou was zou ik inderdaad voor een XL gaan. Ik zal ff zoeken naar een foto van ik in mijn A&F vest en die in mijn FoBo zetten, dan heb je wat vergelijkingsmateriaal.
Edit: de foto van ik in mijn A&F vest is TE lelijk, ik moet eerst een nieuwe maken.
Begrijp ik het goed dat ze de mouwen expres te lang maken zodat je ze wel op MOET rollen zodat zij die look maar overal verspreiden? Dat gaat best verquote:Op zondag 11 februari 2007 02:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat iedereen zich er aan ergert in de VS, mensen die bij A&F werken ook, al zeggen dat het een mooi effect heeft als je de mouwen oprolt wanneer je dus meerdere lagen over elkaar draagt zodat de mouwen die daar onder zitten tevoorschijn komen, het is weer iets wat A&F bepaalt heeft en wat dus de A&F style is.
Ja, zij willen steeds weer de A&F style bepalen. Die grote reclameposters die ze in de A&F winkels hebben hangen waarop de modellen wel volledig gekleed zijn dat is ook zo'n beetje hoe je de kleding dient te dragen, anders ben je niet Abercrombie genoeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef Japin het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ze de mouwen expres te lang maken zodat je ze wel op MOET rollen zodat zij die look maar overal verspreiden?
Ja daar was ik al bang voor, best stom eigenlijk dat het dan goedkoper is om online te bestellen, ze hebben dan in ieder geval wel het voordeel om eerst de kleding in de winkel te kunnen passen voordat ze het bestellen.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:19 schreef MrBJ het volgende:
Maat van mij in Engeland zegt dat er al een paar maanden een Abercrombie store in London zit. Hij zou aan 'Bond Street' liggen, en is way overpriced (niet dat dat zo gek is voor London). Bestellen online is voor mensen in de UK in ieder geval goedkoper.
"Why are you coming in here and stealing are toasters bra!"quote:Op zondag 11 februari 2007 15:42 schreef Ace1 het volgende:
Voor de mensen die de abercrombie skits nog niet kenden
http://www.youtube.com/watch?v=nKmBqYPR890
http://www.youtube.com/watch?v=cz29cVY4bmw
Yep via eBay, had al een keer bij die gozer gekocht dus zit wel goedquote:Op maandag 12 februari 2007 17:27 schreef Maxxieh het volgende:
Netjes Teije, via eBay gekocht?
Ik vind trouwens die Hoodie's van abercrombie erg tegenvallen, ze zijn me te vintage..
Je kan sowieso nog via de service van Ellen vanaf abercrombie.com kleding bestellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:02 schreef jp84 het volgende:
waar kan je nog origineel (en nieuwe collectie) spul kunt bestellen?
aangezien de site niet meer verstuurd naar NL
weet iemand een goede ebay shop?
bvd
toch zou ik maar niet A&F kleren via ebay of andere websites kopen, wat ze verkopen is bijna allemaal fake, de enige manier om aan A&F kleren te komen is in de winkel kopen of op de site, dus is het onmogelijk om een trui uit de huidige collectie voor ongeveer de normale prijs of zelfs minder, met winst te verkopen. Op de nederlandse ebay zitten wel een paar grote, maar ook die verkopen fakes, hoewel ze hoge waarderingen hebben.,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:19 schreef jp84 het volgende:
thnx
is alleen een beetje omslachtig, echt irritant dat ze niet meer verzenden naar NL
ja, die krijgen een hoge waardering omdat iedereen denkt dat het echt is aangezien ze A&F tegenwoordig heel goed namaken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:59 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Op de nederlandse ebay zitten wel een paar grote, maar ook die verkopen fakes, hoewel ze hoge waarderingen hebben.,
en weinig mensen geen goed vergelijkingsmateriaal hebben, omdat A&F hier niet te koop is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:07 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja, die krijgen een hoge waardering omdat iedereen denkt dat het echt is aangezien ze A&F tegenwoordig heel goed namaken.
ja hij zit goed, lekker warm.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef men_in_red het volgende:
[..]
en weinig mensen geen goed vergelijkingsmateriaal hebben, omdat A&F hier niet te koop is.
Bevalt je waffle vest goed? Damn jammer dat ik hem niet meer kon kopen...
misschien wil hij gewoon zien wat die kerel aanbiedt op ebay zodat hij het kan vergelijken met echte A&F kleding.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:05 schreef Stampurtjuh het volgende:
waarom zou je fake shit kopen, zo duur is het ook weer niet hoor.
Die van mij is 1 Feb. verstuurd. Die van jou zit ook rond die periode toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Goed nieuws, dan heb ik ook weer een klein beetje hoop dat het er aan zit te komen
Die inklaringsdienst bij de douane moet wel de slechts bereikbare organisatie ooit zijn
ik schat ongeveer 230 euro, maar kan er een paar tientjes naast zitten. Ze geeft gewoon een vrijblijvende offerte als je een mailtje stuurt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef jp84 het volgende:
wat ben je ongveer kwijt als je voor 200 dollar koopt bij A&F.
inc shipping van A7F naar ellen en van ellen naar NL?
Als je het via Ellen doet wel. Zij rekent dan één keer een handling fee. Ik had kleding en doucheproducten bij een ander bedrijf besteld en dat ging in één pakket.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:50 schreef MrBJ het volgende:
Zit er zelf maar aan te denken het grote deel van m'n zomerkleding dit jaar via abercrombie te bestellenis het trouwens ook mogelijk om een bestelling te doen van abercrombie en hollister door elkaar?
maak je dit nu op uit een offerte die je van Ellen hebt gekregen? De shipping is afhankelijk van de grootte van de bestelling, niet de grootte van het bedrag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:49 schreef MrBJ het volgende:
Aha, en het zal gaan om een bestelling van +/- 600 dollar denk ik, dat is dus 30+20=50 gewone kosten, en wat moet ik me bij de shipping costs van usps voorstellen bij Ellen? Wat hebben jullie daar zoal aan betaald?
Als je namelijk voor 200 dollar besteld, en 230 euro moet betalen aan Ellen, is dat wel bijna 80 (110 dollar) euro shipping, via iemand buiten Nederland in Europa kost het met een bestelling tussen de 200 - 300 dollar maar 70 dollar, ga maar m'n best doen iemand anders in Europa te vinden om het te accepteren en door te sturen voor me.
Nee joh, wij waren rond dezelfde tijd en ik het het gisteren gehad. Gewoon nog een paar dagen rustig wachten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
M'n pakketje is nu 2,5 week geleden verstuurd door Ellen, nog steeds niets binnen. Douane gebeld: geen pakketje bekend voor m'n postcode
moet ik al gaan wanhopen?
Ik ben echt benieuwd naar de prijzen die ze in die A&F winkel in Londen gaan rekenen, zal wel veel duurder zijn dan wat je er in de VS voor betaald.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef Cutie het volgende:
Info over de UK store van an een ander forum:
'There is an abercrombie and fitch store opening on bondstreet. If your coming back from the huge ralph lauren store its on the right handside after the pedestrian street. it is opening in mid-march according to the builders. '
'There's an email address to apply to; ukrecruiting@abercrombie.com. You have to state if you want impact (day) or overnight work and what position, attach a cv and keep your fingers crossed!!
Hope that helps!! '
Ik ga me in oktober in NY helemaal suf shoppen in ieder geval.
ja idd, het moet wel een beetje exclusief blijven. In engeland gaat het waarschijnlijk ook wel een duur merk worden vergeleken met de VS. Nou ja, in de VS vinden ze het ook nog wel redelijk duur maar wij in NL vinden dat natuurlijk niet aangezien we hier wel wat gewend zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef Ace1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk niet dat er 1 in nederland komt... dan loopt íedereen er mee.
nee alleen in de VS en Canadaquote:Op zondag 18 februari 2007 13:55 schreef SuperSchurk het volgende:
Heeft iemand een idee of ze A&F in Milaan verkopen?
Wie kan mij vertellen of dit nog steeds geldig is?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:59 schreef innov het volgende:
Het goede nieuws is dat jullie via Ellen (fromus2eu) kunnen bestellen met korting. Ik heb kunnen regelen dat jullie 50% korting krijgen op haar fee. De instructies krijgen jullie per e-mail hoe je dit kunt krijgen.
Dat was volgens mij t/m december 2006 geldig.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Tujuh het volgende:
Ik wilde ook wat bij Ellen gaan bestellen en toen ik de topics doorlas, vond ik de volgende post van innov:
[..]
Wie kan mij vertellen of dit nog steeds geldig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |