In nederland heb ik altijd een M, heel soms een L. Muscle fit polo's heb ik alleen in M. Classic fit zou ik denk ik wel in een S passen. Overhemden heb ik normaal maat M/maat 39, A&F overhemden moet ik volgens mij in S bestellen. Shirtjes heb ik overigens ook alleen in M en die zitten prima.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:08 schreef DoimeN het volgende:
FF een topickick, ik wil heel graag een overhemd en 2 polo's en nog wat tshirts bestellen, met deze gunstige dollar koers ook![]()
Alleen hoe zit het met de maten?? Ik wil gewoon een strakke polo, dus geen jutezak model. In nederalnd heb ik namelijk M soms large, en heel uitzodner xl. Zal ik dan op L gokken of zhoe zit dat?
Heeft iemand de maten van de polo's?
Ik ben 1.86. Gewoon in NL ook vaak een M, net als Japin heel af en toe een L.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef Japin het volgende:
[..]
In nederland heb ik altijd een M, heel soms een L. Muscle fit polo's heb ik alleen in M. Classic fit zou ik denk ik wel in een S passen. Overhemden heb ik normaal maat M/maat 39, A&F overhemden moet ik volgens mij in S bestellen. Shirtjes heb ik overigens ook alleen in M en die zitten prima.
Muscle fit dus bestellen in de maat van je normale nederlandse kleding, overhemden een maatje kleiner. (ik ben overigens 1.84 en 80 kilo)
Ik zou wel één van de deze polos willen meebestellen:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef DoimeN het volgende:
Iemand nog meer bestellen zodat we de verzendkosten kunnen delen?
He, die onderste heb ik (nu aan)quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik zou wel één van de deze polos willen meebestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maat: M
50 dolar = 35 euro + helft vd verzendkosten + verzendkosten in NL maakt ?
Dat kan wel geregeld worden, ik ben alleen nog aan het onderhandelen voor garantie, bijvoorbeeld ruilen als hij te groot is. En i kben aan het kijken voor de matenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik zou wel één van de deze polos willen meebestellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maat: M
50 dolar = 35/40 euro + helft vd verzendkosten + verzendkosten in NL maakt ?
edit 35 is iet wat laag misschien![]()
die koers is belachelijk hoog, de huige koers is 0.75. Banken houden dat verschil echt niet in. Ze heeft gewoon een nederlandse euro rekening, dus kan het met grote bedragen overschrijven naar haar dollarrekening. Als je dus een beetje bestelling plaatst verdient ze ook nog een tientje op het koersverschil.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:59 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dat kan wel geregeld worden, ik ben alleen nog aan het onderhandelen voor garantie, bijvoorbeeld ruilen als hij te groot is. En i kben aan het kijken voor de maten
oja ze hanteert: 1$=0,81¤ iets met koers van de bank![]()
Doe anders gewoon de eerste 2 die zich melddequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef DoimeN het volgende:
Shiit jongenskan niemand een inkoop actie opzetten??
![]()
Inderdaad DoimeN, kies mijquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:14 schreef men_in_red het volgende:
Ik denk niet dat het slim is om een grote bestelling te plaatsen met een paar anderen, omdat de kans dan groter wordt dat je pakket wordt gecontroleerd en je invoerrechten en btw moet betalen...
Heb nu in totaal 7 artikelen in bestelling, zijn de 19e naar Ellen verzonden dus..quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
Wie heeft er via ellen al eens 5 of meer artikelen besteld? En heb je toen ook btw weten te ontlopen?
nee daar trappen ze niet in denk ik, misschien wel als Ellen alle artikelen apart als kadootjes inpakt en in 1 doos doet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef Albee het volgende:
[..]
Heb nu in totaal 7 artikelen in bestelling, zijn de 19e naar Ellen verzonden dus..
Helpt het niet als ze gewoon de kaartjes enzo eraf knipt ?? Of zullen ze daar bij de douane waarschijnlijk ook niet intrappen ..
Is die er dan? Ga ik zaterdag ff kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:38 schreef ryan_atwood het volgende:
iemand al naar de nieuwe winkel in london geweest??
oke, dan. maak ff foto's en gooi ze hier op. kunnen we ook zien hoe het er uit zietquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef Asshole het volgende:
[..]
Is die er dan? Ga ik zaterdag ff kijken.
edit
ja dus
Abercrombie & Fitch is going to open a store on March 22, 2007 in London, based in Savile Row, London
Goed idee!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef DoimeN het volgende:
Iemand nog meer bestellen zodat we de verzendkosten kunnen delen?
de zomercollectie zal binnenkort wel komen denk ik.. wat er nu is is allemaal nog van de lente collectie. Er hebben wel 3 nieuwe overhemden op gestaan, maar die zijn er al weer af.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:28 schreef JopJuh het volgende:
ja, maar niks nieuws qua polos ? Eigenlijk ook niet zo erg, ik kan er nu al niet 2 uitkiezen, wil er gelijk 5![]()
Zeer mooi geworden!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:27 schreef Adelante het volgende:
site heeft een aangename update gehad
87 euro voor een poloquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef ryan_atwood het volgende:
87 euro dus. hmm, best veel ja. maar is nog wel te doen
Was exactly mijn gedachtequote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
87 euro voor een polo
sorry hoor, maar voor minder geld bestel je ze in de VS en dan krijg je het nog thuisgeleverd ook
nee, ok dat is waar. dan kunnen we ze idd beter via ellen blijven bestellenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was exactly mijn gedachte!
Maar je kan ze dan wel passen in Londen, wel weer een voordeeltje maar dat voordeel is voor mij niet groot genoeg om er heen te gaan en duurdere polo's daar te kopen!
Precies!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
nee, ok dat is waar. dan kunnen we ze idd beter via ellen blijven bestellen
Mijn vorige bestellingen van 500 dollar (en meerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Ace1 het volgende:
Dat wordt toch vaak zat gecanceld door A&F... dont bother.
Waarom zou een bedrijf een grote order cancellen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Ace1 het volgende:
Dat wordt toch vaak zat gecanceld door A&F... dont bother.
Geen idee,maar het gebeurd welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef DoimeN het volgende:
Waarom zou een bedrijf een grote order cancellen?![]()
Omdat A&F niet meer rechtstreeks naar NL verstuurd...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Waarom zou een bedrijf een grote order cancellen?![]()
Uit de Telegraaf:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef marciemarcs het volgende:
Ben benieuwd, ga volgende maand naar Londen en was van plan om toch wel weer wat aan te schaffen. Maar de prijzen zijn echt absurd hoog als ik het zo lees. Dan misschien toch maar in het najaar een retourtje New York boeken. Zie namelijk erg veel op die site wat ik graag wil hebben
quote:Extra concurrentie door luchtvaartakkoord
Voor een prikkie naar de VS
Vliegen vanaf Amsterdam naar New York, Miami en andere Amerikaanse steden gaat waarschijnlijk de komende jaren flink goedkoper worden.
Uiterlijk in de zomer van 2008, mogen naast de KLM ook andere maatschappijen en zelfs prijsbrekers als Ryanair en Easyjet tussen Schiphol en de VS gaan vliegen. De extra concurrentie is het gevolg van een baanbrekend luchtvaartakkoord tussen de Europese Unie en de VS.
Verwacht wordt dat de EUverkeersministers hierover vandaag in Brussel overeenstemming zullen bereiken, nadat de Britten gisteren aangaven hun verzet te staken.
Behalve dat Europese maatschappijen straks van iedere willekeurige plek in Europa naar elke mogelijke stad in de Verenigde Staten mogen vliegen, zal dit ook andersom gelden.
Ook is was enorm enthousiast over de komst van A&F aangezien de winkel hier 20 minuten vandaan is. In de krant was gisteren een leuk artikel over deze nieuwe winkel en werden de prijzen vergeleken met Hackett en Polo Ralph Lauren. Bij alles (shirt, polo's, t-shirts, jeans en korte broeken) waren de prijzen van A&F hier in London hoger dan die van Polo RL en Hackett.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef marciemarcs het volgende:
Ben benieuwd, ga volgende maand naar Londen en was van plan om toch wel weer wat aan te schaffen. Maar de prijzen zijn echt absurd hoog als ik het zo lees. Dan misschien toch maar in het najaar een retourtje New York boeken. Zie namelijk erg veel op die site wat ik graag wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |