abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47689828
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef leejow het volgende:

[..]

De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?
Vanwege problemen met de NL douane levert A&F inderdaad niet meer aan Nederland, vandaar dat sommigen van ons heil hebben gezocht bij Ellen (van fromus2eu.com) die tegen een vergoeding de boel doorstuurt.
pi_47694115
even een mailtje gestuurd. Waarom ze niet naar nederland verzenden. Dit was hun antwoord; "Thanks for contacting us at A&F. We apologize, but we are currently unable to ship orders to the Netherlands due to customs issues. We are in the process of fixing these issues and hope to have them resolved around July. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help".

tot july wachten dan maar.
  maandag 26 maart 2007 @ 23:35:27 #278
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_47695206
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:13 schreef tonell het volgende:
even een mailtje gestuurd. Waarom ze niet naar nederland verzenden. Dit was hun antwoord; "Thanks for contacting us at A&F. We apologize, but we are currently unable to ship orders to the Netherlands due to customs issues. We are in the process of fixing these issues and hope to have them resolved around July. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help".

tot july wachten dan maar.
nou ik hoop echt dat ze tegen die tijd weer naar NL versturen, dan gaat alles lekker snel.
The truth is relative, pick one that works!
pi_47696663
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef leejow het volgende:

[..]

De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?

Ik wil die zwembroek zo graag, maar ik ga pas over 2 maanden weer naar NY
Als ik het me goed herinner zijn er problemen doordat de douane bij grote ladingen (fora-inkoopacties?) A&F kleding het ORIGINELE certificaat van echtheid wilde zien. Dit om te voorkomen dat er grote hoeveelheden neppe A&F kleding op de Nederlandse markt terecht komt. A&F wilde het certificaat wel faxen maar het originele exemplaar bleef in de USA. Door deze ellende heeft A&F simpelweg besloten om dan maar niet meer te leveren naar NL.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 08:55:10 #280
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_47701085
ik kom net terug uit Londen en ben ook naar de winkel daar geweest, zal vanavond als ik terug ben wel een filmpje plaatsten, doen ze overigens heel moeilijk over filmpjes en foto's maken in de winkel zelf. Winkel is echt vies druk en ze spuiten dat luchtje van hun door de airco rond volgens mij. maar ja vanavond meer.
"Veni, vidi, vici."
pi_47701461
Vetjes
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:25:28 #282
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_47701636

Dezlfde besteld, hopen dattie past
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_47701729
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:25 schreef DoimeN het volgende:
*polo*

Dezlfde besteld, hopen dattie past
Hoe lang ben je dan en wat voor maat heb je besteld?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:00:33 #284
154880 Bolter
Awesomeness
pi_47702548
Hoe valt die kleding over het algemeen? En je kan altijd even wat gaan passen in een winkel voor dat je het besteld? Althans, ga er vanuit dat het meeste van een merk een beetje hetzelfde valt?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_47715555
TerugVindPolo.

even ontopic, ik heb dezelfde polo, maar dan de bruin/witte versie ervan. Past goed, en is qua maat niet bijzonder groter of kleiner.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:08:33 #286
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_47719549
Ben weer terug ben nu de filmpjes aan het uploaden zijn een beetje vage kwaliteit genomen met telefoon maar geeft je wel een impressie van hoe het er uit ziet zo meer.
"Veni, vidi, vici."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:26:45 #287
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_47720062
Hier zijn trouwens wat foto's van de A&F in Londen:

Check die gast rechts dan, die vind de muziek vast te hard.

Die 2 greeters bij de ingang lijken trouwens wel erg op mij qua lichaam.

[ Bericht 15% gewijzigd door SatanicWarrior op 27-03-2007 20:09:05 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:34:31 #288
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_47720318
Zoals ik al eerder gepost had in dit topic ben ik voor een kort weekend donderdag tot gister naar Londen geweest hier mijn verslag en flimpjes van de eerste Europese A&F winkel.

Hier zijn de filmpjes ik zal ook even vertellen over hoe het er uit ziet en wat je niet op de filmpje ziet. De A&F winkel zit dus sinds 22 maart in londen overal in londen zie je op de dubbeldeks bussen reclame van de winkel. De winkel zelf ligt vlak bij oxford street wat een leuke winkel straat is, heb ik ook nog wat kleding gekocht der zitten ondermeer daar in de buurt een zeer grote lacoste winkel een zeer grote apple winkel ralph lauren ga zo maar door.

De A&F winkel ligt dus aan saville row een zeer dure winkel straat waar je van die coole op maat gesneden pakken kunt kopen de winkel ligt wel vrijwel aan het einde van de straat maar ligt op loop afstand van oxford circus het metro station in de buurt (hoog uit 5 minuten). De winkel is groot 3 verdiepingen, al ben ik alleen op de beneden verdieping geweest 1 omdat het vies druk was en 2 ik niet echt super veel tijd was.

Als je binnen komt en dit kun je niet goed op de filmpjes zien staan er twee kerels met alleen een broek en schoenen aan eerst dacht ik dus wtf is dit dan weer, maar kennelijk kun je er als meisje en als homo een polaroid foto kan laten nemen. Ik als zelfverzekerde hetro liet dit vanzelfsprekend naast me staan. Eenmaal de winkel binnen gekomen is het ten eerste DRUK ten tweede loopt er heel veel personeel rond wat ik in iedergeval van het vrouwelijk personeel kan zeggen is dat ze bij de selectie procedure veel naar het uiterlijk hebben gekeken. Ook zie je het personeel gewoon naar de kleding lopen en even een andere polo aan doen, waar naar je ze naar 5 minuten weer in een hoodie ziet lopen. Maar ja druk zoals ik al eerder had opgemerkt de rij naar de pas hokjes was zo ver dat ik de pashokjes niet zag. de kassa was 25m of iets dergelijks en een kwartier a twintig minuten wachten. ook het luchtje wordt flink in de winkel rond gespoten maar nu verder naar de filmpjes want ik betwijfel of veel mensen dit lezen.

flmpje 1
http://www.vimeo.com/clip:160379

filmpje 2
http://www.vimeo.com/clip:160382

filmpje 3
http://www.vimeo.com/clip:160383#

filmpje 4
http://www.vimeo.com/clip:160386

OK ik zie dat je ze niet meteen kan aanklikken maar knippen en plakken werkt.
"Veni, vidi, vici."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:54:02 #289
3185 Adelante
To let it go now
pi_47721056
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef SatanicWarrior het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

je lijkt op een gele kikker qua lichaam?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:12:40 #290
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_47721762
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:29 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hoe lang ben je dan en wat voor maat heb je besteld?
182cm, maatje M???
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:13:33 #291
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_47721802
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

je lijkt op een gele kikker qua lichaam?
Kan je de foto's niet zien?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:25:47 #292
3185 Adelante
To let it go now
pi_47722312
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Kan je de foto's niet zien?
fok doet niet aan imageshack
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:11:11 #293
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_47724095
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

fok doet niet aan imageshack
gefixt.
pi_47725730
De belangrijkste vraag is dus nog wel, hoe zit het met de prijzen daar?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_47726112
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:12 schreef DoimeN het volgende:

[..]

182cm, maatje M???
Moet denk ik wel kunnen,k ben 1.86 en heb ook een M van polo!

@ Febser: duur wat ik heb begrepen. Vervang het dollarteken door een pondenteken en je hebt de prijs
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_47727017
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Moet denk ik wel kunnen,k ben 1.86 en heb ook een M van polo!

@ Febser: duur wat ik heb begrepen. Vervang het dollarteken door een pondenteken en je hebt de prijs
Ja ik wil van dat "wat ik heb begrepen" af, en wil het het liefst uit 1e hand horen . Wat doet de pond tegenwoordig trouwens, 60 pond is 90 euro, zoiets?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_47727652
Wanneer je via Ellen bestelt is het dan ook mogelijk om op haar adres met je eigen mastercard te bestellen i.v.m. wisselkoers kosten? Of checken ze dit na en annuleert Abercrombie deze bestelling?
Want helaas kan je niet aangeven op het billing adres dat je vanuit Nederland betaalt!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 21:37:54 #298
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_47727858
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:32 schreef Phraze het volgende:
Wanneer je via Ellen bestelt is het dan ook mogelijk om op haar adres met je eigen mastercard te bestellen i.v.m. wisselkoers kosten? Of checken ze dit na en annuleert Abercrombie deze bestelling?
Want helaas kan je niet aangeven op het billing adres dat je vanuit Nederland betaalt!
Iemand van dit forum heeft dat laatst gedaan, ik vroeg toen ook al of de bestelling al goedgekeurd en verzonden was maar kreeg nog geen antwoord. Ik hoop dat dit wel kan want dat scheelt dan weer.
pi_47728445
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef SatanicWarrior het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Geen wonder dat ze dollars verruilen voor ponden. Met zo'n inrichting kan je ook niet aankomen met een polo'tje voor 40 euro.
pi_47729243
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:37 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Iemand van dit forum heeft dat laatst gedaan, ik vroeg toen ook al of de bestelling al goedgekeurd en verzonden was maar kreeg nog geen antwoord. Ik hoop dat dit wel kan want dat scheelt dan weer.
Heb zojuist via deze manier besteld!
Ik zal wel ff laten weten of dit gaat lukken of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')