quote:AirRaid
En opeens weet je het... je wordt ongedierteverdelger!
quote:HPayne
Zoontje Wesley Sneijder kan zn geluk niet op
quote:existenz
Mwanatabu's kleine is al een echte voetbalkenner
quote:vitessezuid113
Als ik later groot ben dan pak ik het groter aan.
quote:SocialDisorder
Nu ook te koop met bijpassende luier "1000% anti Pisvee"
quote:Mwanatabu
De baby lacht. De baby kan niet lezen.
quote:Zjakkie
Bij gebrek een instroom van nieuwe leden richt de supportersclub van Ajax zich nu op de allerkleinste kinderen.
quote:Klingon
Ontwerper anti-Feyenoord spandoek na intensief speurwerk aangehouden
quote:EnGCatjuh
Zoon Geert Wilders richt zich op organismen van zijn eigen grootte
quote:Beschouw
Baby kent al 1 woordje: Ajakkes
quote:toma
Bewijs dat Sansoni de neus van Beerens niet doorslikte.
quote:TheVulture
Jaap's Stamboom vastgelegd op de gevoelige plaat
En als het goed is dan heb ik er geeneen gemistquote:Maikalo
Vriendin Babel kan ook niet door opvallende kinderkleding verhullen dat Ryan niet de vader is.
quote:
Hehe, ja beetje wel idd, ik ga me nu over de uitslag buigen. Ik gaf mensen nog even de kans om te reageren. Paar minuten en hij is erquote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tis wel moeilijk voor Frits blijkbaar.
De baby lacht. De baby kan niet lezen.
quote:existenz
Mwanatabu's kleine is al een echte voetbalkenner
quote:Maikalo
Vriendin Babel kan ook niet door opvallende kinderkleding verhullen dat Ryan niet de vader is.
-2ptquote:toma
Bewijs dat Sansoni de neus van Beerens niet doorslikte.
Eensquote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
En de Poedelprijs snapte ik echt niet...![]()
Ja, ik probeerde hem er dus tussen te krijgen. Maar ik kreeg dus een dode link vanmiddagquote:Op maandag 5 februari 2007 19:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
mmm mijn linkje naar de foto is nu weg![]()
Deze had ik er staan als je op men tekst ging klikken :
[afbeelding]
En deze vorm van zelfspot maakte dat jij punten kreeg van mijquote:Op maandag 5 februari 2007 21:20 schreef Mwanatabu het volgende:puntjes
Dat is ook iets wat een zekere E. Koeman niet kan zeggen![]()
![]()
![]()
Als Feyenoord-supporter moet ke toch iets deze dagenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En deze vorm van zelfspot maakte dat jij punten kreeg van mij![]()
Geeft nietquote:Op maandag 5 februari 2007 21:19 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde hem er dus tussen te krijgen. Maar ik kreeg dus een dode link vanmiddag![]()
psst deponeren...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Het was heuglijk feit te noemen dat de dokter net terug was van de kruidenier om de gekwetste rechtsbinnen, rechts buiten de lijnen te doponeren
Sjaaks swarte dagquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ondanks dat ik Ajax-fan ben, vond ik die van existenz erg leuk! Die van Maikalo deed me het meeste lachen. En de Poedelprijs snapte ik echt niet...![]()
Hier ben ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
* roept Maikalo
quote:SCH
Ajax-hooligans sloegen zich op de knieen van de pret, welk een adembenemend schouwspel voltrok zich wederom op het voetbalveld
quote:-Vaduz-
Het was heuglijk feit te noemen dat de dokter net terug was van de kruidenier om de gekwetste rechtsbinnen, rechts buiten de lijnen te deponeren
quote:TheVulture
Swart is de Sjaak na harde overtreding
-2ptquote:waterreus23
Voetbalvandalisme in 1960: Ajax speler getroffen door een gevouwen papieren vliegtuigje
Timmer: "Sorry Mario, in een overgang naar NEC zie ik geen been."
quote:Ruud_Fr
Mario bleef maar op een transfer van Henk naar NEC hameren, maar deze liet zich geen poot uitdraaien
quote:SCH
Ik heb de handen van Mickey Mouse al, aan de oren werk ik nog
-2ptquote:SocialDisorder
Been: "Straks een Postmaatje doen?"
je zat dicht bij het podium....quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe je best, TheVulture
Oh, valt tegen
Dan koester ik de hoop dat ik daar net onder zatquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je zat dicht bij het podium....
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaat moeilijk worden, hij zit vaak nogal diep.
Ik zal niet vaak over de uitslag zeuren, maar geef EnGCatjuh hier wel gelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe je best, TheVulture
Oh, valt tegen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaat moeilijk worden, hij zit vaak nogal diep.
Je bent sneeuwballen gooien?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Oorzaak van naar hoestje Alves eindelijk verklaard
weet niet of ik voor 22.00 uur thuis ben![]()
Hij komt ff bij je langs op Mwana Jr. in te peperenquote:
lijkt een beetje op die van Beschouwquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:04 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Toupetje geen succes voor Alves.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:37 schreef AirRaid het volgende:
[..]
lijkt een beetje op die van Beschouw
En hoe lang dacht je nog te gaan wachtenquote:
Dat is een relatief begrip. Wat is "zijn" eigenlijk?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
Het is nog geen 8 uur.
nu al 2 minuten over 8quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef SCH het volgende:
Het is nog geen 8 uur.
zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is een relatief begrip. Wat is "zijn" eigenlijk?
Taalkundig bezien de infinitief van de werkwoordsvorm "is" ja. Maar mijn vraag lag meer in het perspectief van "bestaan wij eigenlijk wel?"quote:
Dan begin je toch zonder Hquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
dank je, de juryzitting begint zo, S en C zijn er al, H nog niet
Okay, die zei vanmiddag nog die van jou het leukste te vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan begin je toch zonder H![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, die zei vanmiddag nog die van jou het leukste te vinden![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:27 schreef SCH het volgende:
Ik boycot de boel, zie ineens de tussenstand, zijn we overnieuw begonnen ofzo
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:27 schreef SCH het volgende:
Trouwe deelnemers weten dat allang.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:27 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:27 schreef SCH het volgende:
quote:SuperRogier
Alves blijkt een ernstige keelontsteking te hebben
inspiratieloos..
quote:EngCatjuh
Speler Heracles compleet overdonderd door plotselinge groei neushaar Alves
Verbeek langs de lijn: "Nee, ik bedoelde bij wijze van...!"
-2ptquote:ruud_fr
Verbeek gaf z'n spelers een duidelijke opdracht mee: "Als het voetballend niet lukt, moeten jullie het gras opvreten". Brazilianen zijn blijkbaar niet zo bekend met deze uitdrukking en nemen het iets te letterlijk.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef Beschouw het volgende:
oei, deze opmerking kost me een podiumplaats
Ik was dit jaar nog niet geweest, mis vaak een nieuw deeltje en vergeet het dan weer, en niemand PM-t mequote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was dit jaar nog niet geweest, mis vaak een nieuw deeltje en vergeet het dan weer, en niemand PM-t me
Bij wijze van spreken het gras opetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:37 schreef toma het volgende:
ik snap m niet Mwanatabu.
leg uit leg uit ....
Het is de geslaagde versie van wat de Poedelprijs met zoveel woorden probeerde te zeggen maar dan gevat in een kek onderschrift.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:37 schreef toma het volgende:
ik snap m niet Mwanatabu.
leg uit leg uit ....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, die zei vanmiddag nog die van jou het leukste te vinden![]()
de H was er niet bij. En die vond jou t bestequote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en dan geen punten krijgen
![]()
Dan had ie het nog wel kunnen meenemen in zijn besluitquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
de H was er niet bij. En die vond jou t beste
ik vergeet de S van Stoma ook altijd die zit vol met humor en vind jou ook altijd t beste![]()
raar gevoel voor humor heb jijquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
Nummer 3 was de enige waarbij ik moest lachen, dat kwam door dat inspiratieloos
Jij wou dat ik al ging jureren zonder H. Eigen SCHuldquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan had ie het nog wel kunnen meenemen in zijn besluit![]()
Hoezo moest je lachen om dat inspiratieloos?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is de geslaagde versie van wat de Poedelprijs met zoveel woorden probeerde te zeggen maar dan gevat in een kek onderschrift.
Nummer 3 was de enige waarbij ik moest lachen, dat kwam door dat inspiratieloos
Ik ben gewoon een beetje gek.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hoezo moest je lachen om dat inspiratieloos?![]()
Ik wil het er elke keer wel onderzetten als jij gaat jureren als dat me een 3e plek oplevert![]()
![]()
Hij was inderdaad heel slechtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje gek.
Maar hij was zo slecht en dan hem toch durven posten, gewoon dapper
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wou dat ik al ging jureren zonder H. Eigen SCHuld![]()
quote:~EnGCatjuh~
~Ook Rusland heeft een Michael Reiziger~
quote:~SocialDisorder~
~Kontenbonken nog onverminderd populair in Amsterdam~
quote:~Beschouw~
~~
-2ptquote:~vitessezuid113~
~Sneijder wint weer een kopduel van Theo Lucius.~
Dat arnhem en dus vitesse volgens jou in het zuiden liggen, zal hij je kwalijker nemenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Eerste plaats omdat ie eruit sprong met het plaatje, tweede met dank aan mijn anale fixatie, derde om mijn Reiziger-centebak-fascinatie, poedel omdat ik echt zo zatte zoeken naar de grap, niet omdat ik iets tegen Vitesse, het zuiden of het persoon erachter heb
![]()
neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Maikalo het volgende:
Veel te vroege uitslag
![]()
Jullie houden ook geen rekening met mensen die van 06.15 tot 17.45 werken hè![]()
Kan ik ook eens stoer doen dat ik werk
eens, maar t was wel origineel voor een keertjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik zeggen dat ik van mening ben dat we wel gewoon met echte onderschriften moeten komen, want als we met plaatjes gaan werken is de lol er toch snel af ben ik bang....
Hij heet toch vitesseZUID? Zo bedoelde ik het, echt, mijn topografisch inzicht is niet zó slechtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat arnhem en dus vitesse volgens jou in het zuiden liggen, zal hij je kwalijker nemen![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je een anale fixatie hebt, hoe komt Mwana Jr. er dan? Is er iets lek ofzo?
Eigenlijk heb je daar best een puntquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Mwanatabu , Ik dacht door die plaatjes dat ik de poedelprijs kon ontlopen maar het mocht niet zo zijn een muisjes als onderschrift is blijkbaar grappig, ik vond die Rus wel op Theo Lucius lijken ( ik had ook weinig inspiratie bij deze foto ) , maar ja iedereen de keuze is aan de winnaar van de vorige foto.
Het blijft wel een spelletje![]()
Verder ben ik het ook met TheVulture. , het heet niet voor niets onderschrift competitie anders had het ook plaatjes competitie kunnen heten.
En iemand anders mag wel een nieuwe foto plaatsen aangezien Beschouw er niet is.
Ik had er eigenlijk wel opgerekend dat ik in de buurt van de poedel kwam, alhoewel het idee van het plaatje niet eens zo raar wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar best een punt![]()
Ik heb die plaatjes na die van Beschouw niet echt meegerekend in gedachten achteraf bezien, had wel gekund/gemoeten.
Ruikt een beetje naar gist rondom mijn hoofd. Vreemd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beetje bijgekomen van je wilde avond, schat?
Gistkuurtje kan geen kwaad hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ruikt een beetje naar gist rondom mijn hoofd. Vreemd.![]()
Er staat een naaktportret van Figo. Leef jezelf uit!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
De foto is bij mij niet zichtbaar!![]()
Dan maak je het de volgende keer maar goed , met de volgende beoordelingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar best een punt![]()
Ik heb die plaatjes na die van Beschouw niet echt meegerekend in gedachten achteraf bezien, had wel gekund/gemoeten.
Haal die spelfout er eens ff uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Koorknaapjes werken aan hun teambilding.
Ik ben er vanavond niet dus kan ook geen andere foto plaatsen.
al zal ik toch niet winnen![]()
Staat je monitor wel aan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
De foto is bij mij niet zichtbaar!![]()
quote:~ ruud_fr~
~ Ten Cate probeert "410" van het trainingsveld te houden~
quote:~HPayne~
~ En Edgar, ga jij alvast even een wortel halen!?~
quote:~toma~
~ Weglopende Davids: "pfffff...... Die jongetjes proberen zich ook altijd te bewijzen."~
Opmaakquote:~waterreus23~
~ Henk ten Cate gooit sneeuwbal naar huilende Huntelaar~
Het lijkt erop jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij kan toma niks vinden...
sorry ik moest ff wegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij kan toma niks vinden...
Tottingham?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Mido beschouwt Tottingham als een opstapje naar de top.
Ja je weet wel, van Tottingham Hutspotquote:
Grdvrrr...ik wou net "Niet lullen maar poetsen" doenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Mido:"Nee, niet poetsen. Likken!"
Ja ach, ik 'steel' wel vaker jouw onderschriften heb ik het idee. Sorry!quote:Op zondag 11 februari 2007 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Grdvrrr...ik wou net "Niet lullen maar poetsen" doen![]()
![]()
Die invalshoek is ook vrij obviousquote:Op zondag 11 februari 2007 14:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, ik 'steel' wel vaker jouw onderschriften heb ik het idee. Sorry!![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die invalshoek is ook vrij obvious![]()
Dus nee, Mwana is geen kloon vamme.
Hehe! goed onthouden Mwana! Sja ik denk dat er inderdaad weinigen zijn die zich vrijwillig Feyenoorder durven noemen!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou sowieso geen kloon hebben die Ajacied was
En andersom, wie gaat er nou voor zn lol aan de Feyenoord tegenwoordig?
NIET DOEN, zit ik straks weer voor Jan Piet Heijn Lul naar de samenvattingen te kijken...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! goed onthouden Mwana! Sja ik denk dat er inderdaad weinigen zijn die zich vrijwillig Feyenoorder durven noemen!Teletekst al gezien???
Vandaar dat ik ook alleen maar de vraag stel en nog niet de uitslag geef!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
NIET DOEN, zit ik straks weer voor Jan Piet Heijn Lul naar de samenvattingen te kijken...![]()
Is toch wel een klein hintjequote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! goed onthouden Mwana! Sja ik denk dat er inderdaad weinigen zijn die zich vrijwillig Feyenoorder durven noemen!Teletekst al gezien???
Het hád nog duidelijker gekund. Met een hele ritsquote:
Verwijzingen naar uitslagen, hoe subtiel ook, kunnen beter achterwege blijven. Nu zit ik me heel de middag te verkneukelen, maar is de spanning er af.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het hád nog duidelijker gekund. Met een hele rits![]()
![]()
![]()
bijvoorbeeld
![]()
Bij een volgende Feyenoordnederlaag kan je je gebruikersnaam altijd nog veranderen in 'hele_vrolijke_frits'.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sorry, ik zal me er niet meer schuldig aan maken!![]()
![]()
Maar nu ben ik niet degene die de uitslag vertelt. En ja dan verander ik mijn gebruikersnaam eventjes. Wist niet dat dat kon trouwens! Weer wat geleerd.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bij een volgende Feyenoordnederlaag kan je je gebruikersnaam altijd nog veranderen in 'hele_vrolijke_frits'.![]()
Kan ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 14:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar nu ben ik niet degene die de uitslag vertelt. En ja dan verander ik mijn gebruikersnaam eventjes. Wist niet dat dat kon trouwens! Weer wat geleerd.
Neuh, maar als je me hiermee ziet posten komt de boodschap volgende keer ook over niet? Daar heb je geen hele_vrolijke_frits voor nodigquote:
Huilbabyquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef Boehoe-Tabu het volgende:
[..]
Neuh, maar als je me hiermee ziet posten komt de boodschap volgende keer ook over niet? Daar heb je geen hele_vrolijke_frits voor nodig![]()
inmiddels is het al 20.20quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:22 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
succes
uitslag morgen iets voor 7 uur. Kan ik nog net 'de wedstrijden' zien.
Mido: "Mooie schoenen hè? En dan heb ik ook nog een Ferrari".
quote:AirRaid
Mido beschouwt Tottenham als een opstapje naar de top.
Naar beneden kijken, ik heb geen onderbroek aan
-2ptquote:Stefmans
Jenas : geef me die schoen Mido
Deze foto telt niet meer mee voor de juryquote:Op zondag 11 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
afbeelding
doorwerken na 65e bleek geen goed idee
I Know ben heel slim zoals je merkt, maar geen zorgen,heb me haar bruin geverfd niemand die het merktquote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Deze foto telt niet meer mee voor de jury![]()
Zet maar onderschrift dan. We kunnen hier nog wel wat vrouwen gebruiken.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:53 schreef LoveSounds het volgende:
[..]
I Know ben heel slim zoals je merkt, maar geen zorgen,heb me haar bruin geverfd niemand die het merkt
In dat geval, doe maar een foto van jezelf (zonder onderschrift)quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet maar onderschrift dan. We kunnen hier nog wel wat vrouwen gebruiken.![]()
Sgoed als ik je mag toevoegen krijg jer eenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In dat geval, doe maar een foto van jezelf (zonder onderschrift)
Is goed hoor, mn msn staat vast in mn profiel.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef LoveSounds het volgende:
[..]
Sgoed als ik je mag toevoegen krijg jer een
PS3 heeft vast ook internetverbinding, dus niet zo kinderachtig doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
mocht ik winnen: ik sta vanavond op een PS3 te rammen, dus iemand anders mag de nieuwe foto plaatsen. Ik wil evt de jurerering morgen wel op me nemen.
SCH is geen jury vandaag hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 17:04 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
Ado Den Haag speler voordat hij de vrije trap nam: "boe!"
Afgezaagd ik weet het, was inspiratieloos![]()
quote:~dvdk~
~Davids: "Jongens de ADO aanhang breekt alweer uit de vakken!! ren voor je leven!!"~
quote:~EnGCatjuh~
~Nog niet iedereen lijkt precies te weten hoe je nou moet dansen op Jumpstyle~
quote:~Suijk~
~In, spin, de bocht gaat in, ... ~
-2ptquote:~existenz~
~Zelfs met bril begreep Davids niet welk dansje ze nu diende op te voeren van Ten Cate~
nou, nouquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Sneijder schijt z'n broek vol van angst als hij hoort dat hij de rest van de wedstrijd tegen Bosschaart speelt.
Sorrij, het was echt dringen voor de poedel...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef existenz het volgende:, alhoewel ik de top 3 wel leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |