Ik vind het reuze vervelend en ook erg dat Huub weg is hoor, maar uiteindelijk hebben ze het toch aan zichzelf te danken als ze er uit moeten..Ik vond het ook verschrikkelijk dat Nicolaas weg moest, maar ik ben toch blijven kijken. Huub zorgde wel voor actie, maar een beetje minder drinken had zeker geen kwaad gekund, dan hadden zowel hij als NL er zeker nog in gezeten. Dat gezuip zorgde er juist voor dat ze de boel niet meer onder controle hadden. Ik blijf in ieder geval gewoon kijken, misschien komen er wel 2 nieuwe spraakmakende figuren in. Het is per slot van rekening gewoon een tv programma.quote:Op maandag 5 februari 2007 06:31 schreef Kaleddis het volgende:
Men O Men O Men wat ben ik vanmorgen met een kater wakker geworden !![]()
Ik zit te hele tijd te denken wat voor een actie we kunnen uithalen om te laten merken in huis dat we het niet eens zijn met de beslissing en dat we Huub missen. (taart met Huub erop laten bezorgen ofzo, maarja taarten en kaarten kunnen ondertussen al niet meer)
Tuurlijk is de aanleiding het gezuip en als Huub er deze keer niet uit had gemoeten was er wel een ander incident gekomen met hetzelfde resultaat, maar toch voelt dit niet als een terechte beslissing.quote:Op maandag 5 februari 2007 06:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vind het reuze vervelend en ook erg dat Huub weg is hoor, maar uiteindelijk hebben ze het toch aan zichzelf te danken als ze er uit moeten..Ik vond het ook verschrikkelijk dat Nicolaas weg moest, maar ik ben toch blijven kijken. Huub zorgde wel voor actie, maar een beetje minder drinken had zeker geen kwaad gekund, dan hadden zowel hij als NL er zeker nog in gezeten. Dat gezuip zorgde er juist voor dat ze de boel niet meer onder controle hadden. Ik blijf in ieder geval gewoon kijken, misschien komen er wel 2 nieuwe spraakmakende figuren in. Het is per slot van rekening gewoon een tv programma.
Dit is het!quote:Op maandag 5 februari 2007 08:21 schreef zaanhaan het volgende:
de gouden kooi
is echt een zooi
een zooitje sukkels
pubergedrag zonder pukkels
maar natanael is nu gegaan
met huubje er achteraan
en dat allemaal dankzij mijn verhoor
zodat ik straks zonder concurrentie Amanda boor
en haar daarna ook in de rug kan steken
ja, DGK is voor pro's en niet voor leken
haha, zoals mij is er verder geen
was getekend, Brian, alias Brain
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:54 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel nieuwe bewoners komen erbij? 3?
Foutje !quote:Op maandag 5 februari 2007 08:56 schreef Darklight het volgende:
Dan zijn het er toch 3?
Huub
Nathanael
Ilona
Ja en dan hoop ik ook dat ze alledrie tegelijk binnenkomen........quote:Op maandag 5 februari 2007 09:06 schreef CARLAK het volgende:
Amanda zit erin voor Nena. Ik hoop dat die 3 gauw komen. Dan krijgen Nathasia en Brian het nog druk met het inpalmen.
Misschien komen ze de laatste donderdag van de maand. Dan kan er meteen eentje naar huis!quote:Op maandag 5 februari 2007 09:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja en dan hoop ik ook dat ze alledrie tegelijk binnenkomen........![]()
Ik hoop dat het een streamer is en weet hoe brian en nasty zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:18 schreef itsme het volgende:
Ik kan echt niet kijken zolang de 2 mensen die ik echt haat. ja erg he, NoBrain en Natasia aan de winnende hand zijn.
Dus enige hoop zijn nieuwe bewoners, maar die zijn toch te bang![]()
Fat chance. En ze kunnen toch niet tegen hen op.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een streamer is en weet hoe brian en nasty zijn.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een streamer is en weet hoe brian en nasty zijn.![]()
dream on.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:30 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia hoopt dat er mensen met inhoud komen.
@itsmequote:
Ik hoop juist van wel. Lijkt me wel lachen.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:38 schreef jessie het volgende:
Als Yvonne maar geen bewoner word trouwens!
Nou kan nog steeds niet alle fimpjes zien, maar wel meer nu en ik kopieer de streams nu naar mijn WMP .Kan in ieder geval weer streams zienquote:Op maandag 5 februari 2007 09:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
@itsme
Is het nog gelukt met Internet explorer en Media Speler ?
Als er een Amanda/Brainless of ZDGNMW type komt dan stop ik ook met kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:46 schreef Vector_SLD het volgende:
Als er twee Amanda/Brian types komen, stop ik echt met kijken.
Ik stop al met kijken maar blijf hier lezen, dus als er dan wat goeds gebeurd weet ik dat ik 5 dagen laterquote:Op maandag 5 februari 2007 09:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Als er een Amanda/Brainless of ZDGNMW type komt dan stop ik ook met kijken.
We houden je wel op de hoogte. Ik wil eigenlijk ook stoppen met kijken. maarrrrrrrrr ik ben te nieuwsgierig en wil zien wat er in komt qua mede bewoners. Ik hoop zo dat er iemand in komt met zo'n air dat ze Brainless en Zdngmw gigantisch voor het blok zetten.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik stop al met kijken maar blijf hier lezen, dus als er dan wat goeds gebeurd weet ik dat ik 5 dagen laterde tv aan moet zetten.
gewoon een staartje, maar ja ze moet nu de Nena look a like zijn he.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:55 schreef jessie het volgende:
Jezus zeg Amanda krijgt dr haar niet gedaan en wacht op de kapper. Hoe doet die trol dat als ze thuis is dan?
Ik hoop dat ze de stekker eruit trekken, wil die koppen van Brainles en Zdngmw wel zien als dat gezegd wordt.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:59 schreef itsme het volgende:
is het wel zeker dat er nog nieuwe bij komen?
Gister stond op het scherm dat er vandaag nieuwe komen.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:59 schreef itsme het volgende:
is het wel zeker dat er nog nieuwe bij komen?
Gaat haar niet lukken ook, Ze is beduidend dommer dan Nena en dan die walgelijke stemquote:Op maandag 5 februari 2007 10:01 schreef jessie het volgende:
De Nena look al like is ze bij lange na niet.
thanks. Misschien zetten ze er wel geen nieuwe bij?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:00 schreef jessie het volgende:
Volgens mij niks concreets over gehoord nog itsme
aha Thanks . Itsme krijgt weer een heel klein beetje hoopquote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister stond op het scherm dat er vandaag nieuwe komen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
We houden je wel op de hoogte. Ik wil eigenlijk ook stoppen met kijken. maarrrrrrrrr ik ben te nieuwsgierig en wil zien wat er in komt qua mede bewoners. Ik hoop zo dat er iemand in komt met zo'n air dat ze Brainless en Zdngmw gigantisch voor het blok zetten.
Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een klote gevoel van gisteravond, maar ik hoop zo dat er nu mensen binnenkomen die een pesthekel hebben aan brian en natasia , eigenlijk aan allemaal, behalve aan syl.
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Ilona d'r gezicht weer op heeft gedaan...![]()
Die blikken ook steeds naar Amanda...geweldig.
Ja ilona...das ff met de neus op de feiten hé als er zo'n jong dom lelijk varkensachtig ding door het huis loopt.![]()
je bent gekquote:Op maandag 5 februari 2007 06:26 schreef HiDiHo het volgende:
verder
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach !
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.![]()
dat versje staat in mijn poezie album.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef 2live het volgende:
[..]
je bent gekmaar ik moest wel ff lachen toen ik de streams opstartte.
![]()
zijn ergens aan het feestenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef CARLAK het volgende:
Is BBAN afgevoerd? Zie ze nergens.
van het liedje word je ook echt melig..quote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef itsme het volgende:
[..]
dat versje staat in mijn poezie album.![]()
Dank jequote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef 2live het volgende:
[..]
je bent gekmaar ik moest wel ff lachen toen ik de streams opstartte.
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:26 schreef 2live het volgende:
[..]
van het liedje word je ook echt melig..
ja al hun contact punten en al de make up van natasia, had ze toch niet nodig?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:27 schreef jessie het volgende:
Ilona wil dingen meenemen van de andere bewoners als ze het huis uit gaat vanavond.
Ja, ik ook. DGK kan me gestolen worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Weet je waarom ik ook blijf, vind het hier zo gezellig. Heb gisteren b.v enorme lol gehad. (tot dat Huub er uit moest)
heb ik ook, maar had gisteravond voor de eerste keer dat ik de streams uit moest gooien voor mijn eigen gezondheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Weet je waarom ik ook blijf, vind het hier zo gezellig. Heb gisteren b.v enorme lol gehad. (tot dat Huub er uit moest)
Ik start gewoon elke keer als ik brain hoor me liedjequote:Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef CARLAK het volgende:
Help redactie. Ik wil Brian niet horen!!!!!!!!!!!1
Ja, maar iemand moet toch de nieuwe bewoners welkom heten.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:36 schreef itsme het volgende:
Ik ben slimmer, heb de streams gewoon niet aan.
Wacht wel tot het beter wordt.![]()
als dat de laatste mannen op aarde waren werd ik lesbisch..quote:Op maandag 5 februari 2007 10:36 schreef itsme het volgende:
Ik ben slimmer, heb de streams gewoon niet aan.
Wacht wel tot het beter wordt.![]()
mmm ja regel maarquote:Op maandag 5 februari 2007 10:29 schreef demins het volgende:
[..]
Hier ook!!! Hotelkamer huren om elkaar te troosten?![]()
Kun je dat liedje dan niet op je streams zetten dgk.servehttp.com?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik start gewoon elke keer als ik brain hoor me liedje![]()
menno de kapper.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie is dat misselijke mannetje bij Bart & Brian?
Die zijn achter aan het overleggen voor een plan van aanpak om de nieuwen z.s.m. te verdrijven....quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef CARLAK het volgende:
Is BBAN afgevoerd? Zie ze nergens.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Ik kom terug op mijn reaktie van vorige week. Ik vind MENNO NIET LEUK. bah bah bah
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:37 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Kun je dat liedje dan niet op je streams zetten dgk.servehttp.com?![]()
Menno is al tijdenlang volledig van de pot gerukt!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Ik kom terug op mijn reaktie van vorige week. Ik vind MENNO NIET LEUK. bah bah bah
Tja ik zag hem vorige week voor het eerst en dacht goh lekker koppie die man, maar bahhhhhh wat een enge neel.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:42 schreef demins het volgende:
[..]
Menno is al tijdenlang volledig van de pot gerukt!!!![]()
daar bedoelde ze denk ik Sil en Bart mee. En ik moet zeggen dat ik Bart de minst erge van het verkeerde groepje vind.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:43 schreef 2live het volgende:
ilona tegen menno; alle leuke mensen gaan eruit.
Jammer genoeg maakte ze de fout om te zeggen er blijven 2 leuke over...
ja precies, de minst erge want hoe hij nu is, vind ik niet echt sympathiek.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
[..]
daar bedoelde ze denk ik Sil en Bart mee. En ik moet zeggen dat ik Bart de minst erge van het verkeerde groepje vind.
Ik vind hem helemaal niet sympathiek, maar ik kan hem nog beter velen dan die Brainles, zdngmw en Amandelquote:Op maandag 5 februari 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
[..]
ja precies, de minst erge want hoe hij nu is, vind ik niet echt sympathiek.
Nee Brainless, Nena zag in dat er geen woorden bestaan om iets aan je duidelijk te maken, omdat je volslagen stompzinning bent. Dus communiceerde ze met je in je eigen taal. Alleen jammer dat ze je niet keihard in je kruis trapte, maar daar is Nena dan weer te lief voor.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef 2live het volgende:
brian; nena werd getriggerd en woorden konden niet meer voor haar vertalen wat ze wilde zeggen...![]()
Bart is onberekenbaar en onbetrouwbaar, dat zal in de komende tijd wel blijken... als hij wakker kan blijven tenminste!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
[..]
ja precies, de minst erge want hoe hij nu is, vind ik niet echt sympathiek.
Je slaat de spijker op zijn kop en idd soort zoekt soort.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef tipsch het volgende:
Ik begrijp helemaal niet dat uitgerekend een dom mokkel als Armando zo gemakkelijk binnen de groep is opgenomen. soort zoekt soort? dat ging met Hupert en zelfs Nathanael wel even anders.
je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef tipsch het volgende:
Ik begrijp helemaal niet dat uitgerekend een dom mokkel als Armando zo gemakkelijk binnen de groep is opgenomen. soort zoekt soort? dat ging met Hupert en zelfs Nathanael wel even anders.
Nee, sterker nog ik kan helemaal geen middelste muisknop vinden. Vraag mijn zoon later wel even. Die zal het wel begrijpen. Bedankt.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zeggen, probeer het eens.
(staat er als intro op, en met middelste muisknop)
of neem je me in de zeik ?![]()
Hoezo kwal, dat is een hele integere , nette ventquote:
Geniale muziekkeuze, mr Streamwizard!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zeggen, probeer het eens.
(staat er als intro op, en met middelste muisknop)
of neem je me in de zeik ?![]()
Er wordt er één niet goed hier.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:54 schreef CARLAK het volgende:
Lieve help. Brian wil nu pianoles gaan nemen!
Dat kán je niet menen!!! Ik heb de kamer in het Kirhaus maar weer afgebeld! Zo jammer dit...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik zag hem vorige week voor het eerst en dacht goh lekker koppie die man, maar bahhhhhh wat een enge neel.
Weet je hoeveel werk me dat kost, net alsof ik niets te doen heb.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Geniale muziekkeuze, mr Streamwizard!![]()
Maareuh... Kan je er nog een paar leuke Huub-soundbites doorheen monteren? Dat zou het helemaal áf maken imho.
Lees ff goed zeg. Ik vind het een ENGE MAN NU. dus bel weer ff voor die kamer.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kán je niet menen!!! Ik heb de kamer in het Kirhaus maar weer afgebeld! Zo jammer dit...![]()
Maar wel minder erg dan Brainless en Zdngmw en Amandel. Dus vandaar de minst erge van die 4, maar ik vind hem ook helemaal niets.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef agter het volgende:
Bart de minst erge?
Ik vind dat Bart makkelijk met alle winden mee waait en nooit echt stelling neemt.
Een allemansvriendje.
Er is geen een minder erg. Ze zijn allemaal schuldig.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef agter het volgende:
Bart de minst erge?
Ik vind dat Bart makkelijk met alle winden mee waait en nooit echt stelling neemt.
Een allemansvriendje.
Dat gaat over zijn karakter, hij heeft nog steeds dezelfde karpatenkop waar jij blijkbaar op glijdt. Nee, er is meer voor nodig om me opnieuw over de streep te trekken...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees ff goed zeg. Ik vind het een ENGE MAN NU. dus bel weer ff voor die kamer.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
Kapper komt voor niets. Menno kan weer naar huis vertrekken. Pianoman heeft 1 klant en dat is Ilona. Gaat lekker zo.
de grootste schuldigen/huichelaars zijn uiteindelijk de vakonbekwame leden van DGK_REDACTIEquote:Op maandag 5 februari 2007 11:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Er is geen een minder erg. Ze zijn allemaal schuldig.![]()
Dat doet syl eigenlijk ook niet , en daar baal ik ook van. Maar goed Bart is idd wel een eikel.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef agter het volgende:
Bart de minst erge?
Een allemansvriendje.
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb dat hoofd nu ook goed bekeken en hij heeft enge smalle lippen en enge ogen. Het is totaal mijn type niet, ik was volgens mij vorige week nog bezopen ofzo van het weekend.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat gaat over zijn karakter, hij heeft nog steeds dezelfde karpatenkop waar jij blijkbaar op glijdt. Nee, er is meer voor nodig om me over opnieuw over de streep te trekken...![]()
een nachtje erover slapen heeft jou nog geen goed gedaan he?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
de grootste schuldigen/huichelaars zijn uiteindelijk de vakonbekwame leden van DGK_REDACTIE
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
de grootste schuldigen/huichelaars zijn uiteindelijk de vakonbekwame leden van DGK_REDACTIE
mwa, Syl doet dat wel, maar is gematigd in het uiten van haar mening. Ze gaat zeker niet met alle winden mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat doet syl eigenlijk ook niet , en daar baal ik ook van. Maar goed Bart is idd wel een eikel.
jawel hoor! maar ik ben met die kutredactie echt nog niet klaar. ik zal ze nog wel krijgen [NL-style]quote:Op maandag 5 februari 2007 11:07 schreef 2live het volgende:
[..]
een nachtje erover slapen heeft jou nog geen goed gedaan he?![]()
Hmmmmzzz. Niet meer zoveel drinken, hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
[..]
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb dat hoofd nu ook goed bekeken en hij heeft enge smalle lippen en enge ogen. Het is totaal mijn type niet, ik was volgens mij vorige week nog bezopen ofzo van het weekend.![]()
ze hebben geen idee met wie ze te maken hebben, toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
jawel hoor! maar ik ben met die kutredactie echt nog niet klaar. ik zal ze nog wel krijgen [NL-style]
Maarre wanneer gaan we nu ????quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef demins het volgende:
[..]
Hmmmmzzz. Niet meer zoveel drinken, hoor!![]()
dat klopt, die gasten hebben geen idee wie ik benquote:Op maandag 5 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
[..]
ze hebben geen idee met wie ze te maken hebben, toch?![]()
Ze komen je nog wel tegen buiten, toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat klopt, die gasten hebben geen idee wie ik ben
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:16 schreef 2live het volgende:
brian wil niet geknipt worden. Menno; het lijkt verdorie wel een kukelekuu.
en jou krijg ik ook nog wel mannetjequote:Op maandag 5 februari 2007 11:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze komen je nog wel tegen buiten, toch?
Boeie, hoe verder hoe beterquote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
Waar is Natasia? Weer 24 uur autorijles ofzo???
Graaaaaaaaaaagquote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
Ik mag je nu al....quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef RSie het volgende:
ik hoop dat er vandaag een paar spraakmakende figuren in gaan komen die dan toch weer voor de nodige actie gaan zorgen. kunnen ze niet op de GTST manier een soort tweelingbroer van Huub in het spel gaan brengen? en dan stug volhouden dat het echt zijn tweelingbroer betreft! net zolang tot de bewoners het zelf gaan geloven.
het programma werd bij de intro toch niet voor niks een kruising tussen BB en GTST genoemd!
Ik ook, dus welkomquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef RSie het volgende:
Heb ik me eindelijk aangemeld bij Fok. (duurde ff voordat ik mijn paswoord binnen had).
Is de lol van het programma eraf!
NL dreigde toch met een rechtzaak.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:30 schreef Bontekoe het volgende:
Er zal gisteren wel een slechte jurist achter hebben gezeten, die - nadat Huub weer met Brainless had zitten lullen - vond dat Huub er écht uit moest. Omdat Talpa in rechtzaken zwak kwam te staan. Of dat soort gezeik. Slecht advies hoor. Moet het eerst nog maar van een rechtzaak komen. Wedden dat het om een juridisch advies ging ....
Denk dat de regie in slaap is gesukkeld bij het horen van Ilona d'r piano spel...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Jeetje, het is Ilona's laatste dag in het huis maar er zijn vast interessantere dingen om te zien dan Ilona haar make-up uurtje en pianoles.....
Menno is er en er wordt een nieuwe leader gemaakt..... hallo hallo!!
Dat deed NL inderdaad. Ging om zijn borg. In een rechtzaak van NL tegen Talpa waren de beelden van Huub er vast bijgehaald. Maar wat kan het schelen - zou toch leuke publiciteit zijn. Die jurist van Talpa wilde gisteravond blijkbaar ook even in the picture staan en interessant doen. En dat heeft het Huubsel de kop gekost.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL dreigde toch met een rechtzaak.
Denk dat ze bang werden.
Dat gehum, dat gemompel, die monotone stem, dat ontbreken van ieder enthousiasme, die onafgemaakte zinnen, dat inhoudloze gebrabbel, die oeverloze domnheid, dat uitgestreken gezicht.... Echt, daar waren twee dolverliefde mensjes in gesprek... Althans, misschien één, Lesley. Bart is een kleifiguurtje dat geanimeerd moet worden wil er leven in komen. Maar om zijn basisschoolhumor kunnen ze in de onderbouw nog wel lachen...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef 2live het volgende:
ik vond dit toch een vrij normaal gesprek met lesley, hij kan het dus wel.
mee eens - frapant ook dat ze elkaar altijd zo gemakkelijk kunnen vinden in hun minachting richting DGK. Bert, lazer gewoon op.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Dat gehum, dat gemompel, die monotone stem, dat ontbreken van ieder enthousiasme, die onafgemaakte zinnen, dat inhoudloze gebrabbel, die oeverloze domnheid, dat uitgestreken gezicht.... Echt, daar waren twee dolverliefde mensjes in gesprek... Althans, misschien één, Lesley. Bart is een kleifiguurtje dat geanimeerd moet worden wil er leven in komen. Maar om zijn basisschoolhumor kunnen ze in de onderbouw nog wel lachen...
waarom zou je de mensen in het huis en de redactie die de boel verneukt heeft in godsnaam die lol willen geven?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:35 schreef RSie het volgende:
Kunnen de Fokkers niet een leuke actie straten,...
iets in de trant van,... met een grote groep de villa bestormen, dan gaan zwemmen in de vijver schreeuwend "HUUB WAAR BEN JE!!!"
En 10.000 euro borg .quote:Op maandag 5 februari 2007 11:35 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Dat deed NL inderdaad. Ging om zijn borg. In een rechtzaak van NL tegen Talpa waren de beelden van Huub er vast bijgehaald. Maar wat kan het schelen - zou toch leuke publiciteit zijn. Die jurist van Talpa wilde gisteravond blijkbaar ook even in the picture staan en interessant doen. En dat heeft het Huubsel de kop gekost.
Om zelf even de grootste lol te hebben! Ik denk niet dat zij lol hebben als we gezamenlijk de middelvingers richting hun camera's stekenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:38 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom zou je de mensen in het huis en de redactie die de boel verneukt heeft in godsnaam die lol willen geven?
levert ze alleen maar publiciteit op en imo verdienen ze die niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Om zelf even de grootste lol te hebben! Ik denk niet dat zij lol hebben als we gezamenlijk de middelvingers richting hun camera's steken
Dit lijkt me ook een leuk plan, zou graag aangevoerd willen worden door Hupert!
Volkomen mee eens. Nathanael had al lang genoeg zitten zuigen en trekken. Etterbakquote:Op maandag 5 februari 2007 11:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En 10.000 euro borg .
De redactie had zaterdagavond al moeten ingrijpen.
Huub belde niet voor niks.
Dat begrijp ik, maar dan wel de verdiende negatieve publiciteit. ik geloof niet dat tien daar blij mee zal zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Danny het volgende:
[..]
levert ze alleen maar publiciteit op en imo verdienen ze die niet meer.
Er zijn genoeg andere dingen om lol te hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:40 schreef tipsch het volgende:
Om zelf even de grootste lol te hebben! Ik denk niet dat zij lol hebben als we gezamenlijk de middelvingers richting hun camera's steken
Dit lijkt me ook een leuk plan, zou graag aangevoerd willen worden door Hupert!
We kregen nu wel meer tijd.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb even de streams aan maar er valt niet veel te beleven
Maar.......... ik heb afgestoft, stofgezogen en boodschappen gedaan![]()
Ik verwacht dat de komende 3 dagen de kijkcijfers uitzonderlijk hoog zullen zijn na alle aandacht die het programma gekregen heeft. Maar ik denk dat vanaf donderdag ofzo het vertrek van Nena, Huub en NL zichtbaar zal gaan worden...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef tipsch het volgende:
Dat begrijp ik, maar dan wel de verdiende negatieve publiciteit. ik geloof niet dat tien daar blij mee zal zijn.
Is deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 site van jou..........???quote:Op maandag 5 februari 2007 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je![]()
Klik op je muiswieltje om hem zo vaak te horen als je wilt![]()
echt, zo'n bezoekje is hét nachtmerrie-script voor DGK. En eerlijk, ik vind dat ze dat verdiend hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:48 schreef tipsch het volgende:
"GDK verliest alle controle" - haha
Dat ga ik zo ook allemaal doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb even de streams aan maar er valt niet veel te beleven
Maar.......... ik heb afgestoft, stofgezogen en boodschappen gedaan![]()
kan overigens leuke publiciteit voor FOK! opleveren, indien goed georganiseerd!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
echt, zo'n bezoekje is hét nachtmerrie-script voor DGK. En eerlijk, ik vind dat ze dat verdiend hebben.
DGK stroomt direct leeg. Einde DGK.
Ja op die andere 2 zou je Natasia/brain en amanda dan moeten hebben......alsof dat zo lekker is.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:09 schreef CartWOman het volgende:
Nou dat begint lekker, met maar éen stream op pianogepingel.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Is deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 site van jou..........???
Zo ja Thanx
![]()
lame hoor, nu opeens zoveel post voor ilona.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:01 schreef _-inge-_ het volgende:
De redactie heeft zo te zien een selectie gemaakt van positieve brieven die Ilona eventueel hier zouden moeten houdeb...... weinig kans denk ik. Ilona heeft te vaak geroepen dat als ze eenmaal een beslissing heeft genomen, ze daar bij blijft. Beetje raar als ze dat nu wel zou doen, toch.....
Ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:59 schreef Danny het volgende:
er moet gewoon een boycot actie komen. daarbij doen we een persbericht met de beelden erbij (vrije nieuwsgaring dus geen aanspraak op ©) en de overige bewijslast (zondag 8:01 al in de telegraaf dat beiden wegmoeten, 's avonds beweren dat uit de beelden blijkt dat alleen NL geweld heeft gebruikt en 5 minuten later alsnog met een bullshitverhaal huub eruit sturen) etc.
Groot in de media laten komen. (en nee, FOK! hoeft er wmb niet bij genoemd te worden, reclame is niet het doel).
Dit moeten we als kijker eigenlijk niet accepteren.
Daar ben ik het zo mee eens. Hoewel ik liever een actie in style Hupert zou zien - shock and awe, zeer resultaatgericht.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:59 schreef Danny het volgende:
Ik wil overal aan mee doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:59 schreef Danny het volgende:
er moet gewoon een boycot actie komen. daarbij doen we een persbericht met de beelden erbij (vrije nieuwsgaring dus geen aanspraak op ©) en de overige bewijslast (zondag 8:01 al in de telegraaf dat beiden wegmoeten, 's avonds beweren dat uit de beelden blijkt dat alleen NL geweld heeft gebruikt en 5 minuten later alsnog met een bullshitverhaal huub eruit sturen) etc.
Groot in de media laten komen. (en nee, FOK! hoeft er wmb niet bij genoemd te worden, reclame is niet het doel).
beetje laat van ze iddquote:Op maandag 5 februari 2007 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lame hoor, nu opeens zoveel post voor ilona.
Moet je ook de streams niet doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben het er helemaal mee eens.
Stoppen met kijken lijkt mij de beste actie en dat was ik toch al van plan.
Net even iets te doorzichtig. Maar toch leuk geprobeerd......quote:Op maandag 5 februari 2007 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lame hoor, nu opeens zoveel post voor ilona.
Een fakkeltocht! Zeven rondjes om het huis...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:59 schreef Danny het volgende:
Het probleem is echter dat de internetters maar ongeveer iets van 30% van de vaste fanbase vormen, als we massaal afhaken dan heeft dat gevolgen, maar om dat te bereiken heb je een georganiseerde actie nodig, die veel media-aandacht zal veroorzaken, waardoor de kijkcijfers juist zullen gaan stijgen.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:59 schreef Danny het volgende:
ja leukquote:Op maandag 5 februari 2007 12:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Stel dat Ilona besluit te blijven (wat erg onwaarschijnlijk is!) dan zou het leuk zijn als alle 'hate-mail' er achteraan komt......
Maar Nicolaas koos er zelf voor het huis uit te gaan. Huub is er om volstrekt oneerlijke en belachelijke wijze uitgebonjourd en die onrechtvaardigheid kan ik maar moeilijk verkroppen en ik vertik het de redactie ermee te belonen door de kijkcijfers en reclameinkomsten te spekken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:07 schreef Uccella het volgende:
Mijn 1e reactie was ook om af te haken, maar was ook bang na het vertrek van Nicolaas dat DGK nooit meer leuk zou worden. En met Huub was het leuker dan ooit.
off topic:quote:Op maandag 5 februari 2007 12:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Edit: *cool*, mijn "kitten with attitude" avatar werkt...
Ok, dus je komt op dit forum met als hoofddoel anti-Huub posts te plaatsen, maar nu is dat non-stop anti-Ilona posts. Wie is de volgende?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Stel dat Ilona besluit te blijven (wat erg onwaarschijnlijk is!) dan zou het leuk zijn als alle 'hate-mail' er achteraan komt......
jij bent echt zo'n geïnspireerd mens hee. poe!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:11 schreef _-inge-_ het volgende:
Zullen andere fora meedoen met het aansturen op een boycot?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar Nicolaas koos er zelf voor het huis uit te gaan. Huub is er om volstrekt oneerlijke en belachelijke wijze uitgebonjourd en die onrechtvaardigheid kan ik maar moeilijk verkroppen en ik vertik het de redactie ermee te belonen door de kijkcijfers en reclameinkomsten te spekken.
Ik hoop trouwens ook dat gewoon niemand meer een sms stuurt, maar dat iedereen gewoon een dikke middelvinger opsteekt naar het hele programma.
das dan toch weer erg lief van haar!!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:18 schreef CARLAK het volgende:
Natasia geeft het personeel oud brood om mee te nemen.
Ilona heeft nooit wat toegevoegd aan het programma, en ze is te vaak van de ene naar de andere groep gegaan om nog oprechte symphatie te krijgen. Bovendien is ze al langere tijd ongelukkig daar, sinds Angelique, Stephan en Nicolaas wegzijn is er een enorme generatie kloof ontstaan. De enige reden waarom ze belangrijk was de afgelopen weken, was om Nena, Huub en Sylvia te ondersteunen. De DGK redaktie is vrij duidelijk geweest, Ilona, Sylvia en Bart zijn saai en overbodig voor het programma. Jammer, maar zo werkt dat nou eenmaal...ook al zijn de internetters het daar niet mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:12 schreef RSie het volgende:
Nee,. Ilona mag niet vertrekken.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:20 schreef CARLAK het volgende:
Natasia: "Brian is nu pianoles aan het spelen"
Ok, je hebt een punt. Maar is er niet een betere actie denkbaar dan niet kijken/ niet sms-en? Ben zelf niet creatief genoeg om iets te verzinnen, maarwil wel meedoen met een goede, zinnige, humorvolle actie pro-Huub.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar Nicolaas koos er zelf voor het huis uit te gaan. Huub is er om volstrekt oneerlijke en belachelijke wijze uitgebonjourd en die onrechtvaardigheid kan ik maar moeilijk verkroppen en ik vertik het de redactie ermee te belonen door de kijkcijfers en reclameinkomsten te spekken.
Ik hoop trouwens ook dat gewoon niemand meer een sms stuurt, maar dat iedereen gewoon een dikke middelvinger opsteekt naar het hele programma.
Leuk, je bent er maar druk meequote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
@danny
Heeft fok de dutch bloggy gewonnen ?
(ik ben even bezig met wat uitspraken van Huub, moet het natuurlijk wel waar zijn)
Welja, heb toch geen levenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk, je bent er maar druk mee![]()
![]()
Off-topic: Bedankt voor je mail![]()
Wordt nog een hele klus om haar secretaresse te laten worden....quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
bart tegen natasia; ik ben helemaal niet zo goed in de nederlandse taal, maar jij bent zo belabberd!
zdngmw en Nl hadden een spellingscontrole gedaan en ook NL had een hele slechte score, en volgens de Televaag is hij een intellectueelquote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
bart tegen natasia; ik ben helemaal niet zo goed in de nederlandse taal, maar jij bent zo belabberd!
Überhaupt een hele klus om haar 'iets' te laten worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:31 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wordt nog een hele klus om haar secretaresse te laten worden....![]()
Nee, nooit gewonnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
@danny
Heeft fok de dutch bloggy gewonnen ?
(ik ben even bezig met wat uitspraken van Huub, moet het natuurlijk wel waar zijn)
Ergo: in Suriname wordt nog altijd beter en correcter Nederlands gedoceerd dan in Nederland zelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Dat Natasia impliceert omdat zij een Surinaamse achtergrond het minder erg is dat zij de nederlandse spelling niet machtig is, zegt meer over HAAR intelligentie niveau!
Zij doet nu net alsof in Suriname een ander taal wordt gedoceerd op school dan nederlands.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef Llewella het volgende:
"Al het grijs wordt rood geverfd"
Kennelijk is het nog te tam in de dgk; volgens kleurenonderzoek in bijv klaslokalen is namelijk gebleken dat veel rood in een omgeving agressie kan opwekken.
Brrrrrrrrrrrrrian... eng joch..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
brian geilt op amanda; onder de zonnebank gaat ze topless...
Komt nog welquote:
Nena zei toch al tegen haar: "ga jij maar lekker geil naar de camera doen"quote:Op maandag 5 februari 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
Ze staat goddomme half naakt in de tuin die snol![]()
kloon van Gaby..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
Wat staat er nu weer voor hoer bij het zwembad ?
een van de twee, en zdngmw zit binnen dusquote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
Wat staat er nu weer voor hoer bij het zwembad ?
FTW?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:39 schreef Cungy het volgende:
Ik hoor een prostituee en een copy cat lachen...
Dit is eigenlijk geen kloten meer aan zonder Huub![]()
![]()
![]()
HUUB FTW
Elke dag worden nog lelijkere wijven geneukt dus maak je maar niet druk......vrouwen moeten niet vrouwen kijken en dan denken te weten wat mannen ervan vinden....mannen hebben een ander beeld van vrouwen dan jullie hebben....en dat zullen helaas weinig snappenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
een van de twee, en zdngmw zit binnen dus![]()
For The Winquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:45 schreef Cungy het volgende:
Nena overklast haar op alle fronten
The Candy?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:46 schreef Mika25 het volgende:
Voor welk tijdschrift zijn Amanda's foto's?
De nieuwe leader van het programma.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:46 schreef Mika25 het volgende:
Voor welk tijdschrift zijn Amanda's foto's?
Psies. Nena kent haar pappenheimers.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nena zei toch al tegen haar: "ga jij maar lekker geil naar de camera doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |