de grootste schuldigen/huichelaars zijn uiteindelijk de vakonbekwame leden van DGK_REDACTIEquote:Op maandag 5 februari 2007 11:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Er is geen een minder erg. Ze zijn allemaal schuldig.![]()
Dat doet syl eigenlijk ook niet , en daar baal ik ook van. Maar goed Bart is idd wel een eikel.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef agter het volgende:
Bart de minst erge?
Ik vind dat Bart makkelijk met alle winden mee waait en nooit echt stelling neemt.
Een allemansvriendje.
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb dat hoofd nu ook goed bekeken en hij heeft enge smalle lippen en enge ogen. Het is totaal mijn type niet, ik was volgens mij vorige week nog bezopen ofzo van het weekend.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat gaat over zijn karakter, hij heeft nog steeds dezelfde karpatenkop waar jij blijkbaar op glijdt. Nee, er is meer voor nodig om me over opnieuw over de streep te trekken...![]()
een nachtje erover slapen heeft jou nog geen goed gedaan he?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
de grootste schuldigen/huichelaars zijn uiteindelijk de vakonbekwame leden van DGK_REDACTIE
Helemaal mee eensquote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
de grootste schuldigen/huichelaars zijn uiteindelijk de vakonbekwame leden van DGK_REDACTIE
mwa, Syl doet dat wel, maar is gematigd in het uiten van haar mening. Ze gaat zeker niet met alle winden mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat doet syl eigenlijk ook niet , en daar baal ik ook van. Maar goed Bart is idd wel een eikel.
jawel hoor! maar ik ben met die kutredactie echt nog niet klaar. ik zal ze nog wel krijgen [NL-style]quote:Op maandag 5 februari 2007 11:07 schreef 2live het volgende:
[..]
een nachtje erover slapen heeft jou nog geen goed gedaan he?![]()
Hmmmmzzz. Niet meer zoveel drinken, hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:06 schreef petraa het volgende:
[..]
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb dat hoofd nu ook goed bekeken en hij heeft enge smalle lippen en enge ogen. Het is totaal mijn type niet, ik was volgens mij vorige week nog bezopen ofzo van het weekend.![]()
ze hebben geen idee met wie ze te maken hebben, toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
jawel hoor! maar ik ben met die kutredactie echt nog niet klaar. ik zal ze nog wel krijgen [NL-style]
Maarre wanneer gaan we nu ????quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef demins het volgende:
[..]
Hmmmmzzz. Niet meer zoveel drinken, hoor!![]()
dat klopt, die gasten hebben geen idee wie ik benquote:Op maandag 5 februari 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
[..]
ze hebben geen idee met wie ze te maken hebben, toch?![]()
Ze komen je nog wel tegen buiten, toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat klopt, die gasten hebben geen idee wie ik ben
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:16 schreef 2live het volgende:
brian wil niet geknipt worden. Menno; het lijkt verdorie wel een kukelekuu.
en jou krijg ik ook nog wel mannetjequote:Op maandag 5 februari 2007 11:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze komen je nog wel tegen buiten, toch?
Boeie, hoe verder hoe beterquote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
Waar is Natasia? Weer 24 uur autorijles ofzo???
Graaaaaaaaaaagquote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
Ik mag je nu al....quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef RSie het volgende:
ik hoop dat er vandaag een paar spraakmakende figuren in gaan komen die dan toch weer voor de nodige actie gaan zorgen. kunnen ze niet op de GTST manier een soort tweelingbroer van Huub in het spel gaan brengen? en dan stug volhouden dat het echt zijn tweelingbroer betreft! net zolang tot de bewoners het zelf gaan geloven.
het programma werd bij de intro toch niet voor niks een kruising tussen BB en GTST genoemd!
Ik ook, dus welkomquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef RSie het volgende:
Heb ik me eindelijk aangemeld bij Fok. (duurde ff voordat ik mijn paswoord binnen had).
Is de lol van het programma eraf!
NL dreigde toch met een rechtzaak.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:30 schreef Bontekoe het volgende:
Er zal gisteren wel een slechte jurist achter hebben gezeten, die - nadat Huub weer met Brainless had zitten lullen - vond dat Huub er écht uit moest. Omdat Talpa in rechtzaken zwak kwam te staan. Of dat soort gezeik. Slecht advies hoor. Moet het eerst nog maar van een rechtzaak komen. Wedden dat het om een juridisch advies ging ....
Denk dat de regie in slaap is gesukkeld bij het horen van Ilona d'r piano spel...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:10 schreef _-inge-_ het volgende:
Jeetje, het is Ilona's laatste dag in het huis maar er zijn vast interessantere dingen om te zien dan Ilona haar make-up uurtje en pianoles.....
Menno is er en er wordt een nieuwe leader gemaakt..... hallo hallo!!
Dat deed NL inderdaad. Ging om zijn borg. In een rechtzaak van NL tegen Talpa waren de beelden van Huub er vast bijgehaald. Maar wat kan het schelen - zou toch leuke publiciteit zijn. Die jurist van Talpa wilde gisteravond blijkbaar ook even in the picture staan en interessant doen. En dat heeft het Huubsel de kop gekost.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
NL dreigde toch met een rechtzaak.
Denk dat ze bang werden.
Dat gehum, dat gemompel, die monotone stem, dat ontbreken van ieder enthousiasme, die onafgemaakte zinnen, dat inhoudloze gebrabbel, die oeverloze domnheid, dat uitgestreken gezicht.... Echt, daar waren twee dolverliefde mensjes in gesprek... Althans, misschien één, Lesley. Bart is een kleifiguurtje dat geanimeerd moet worden wil er leven in komen. Maar om zijn basisschoolhumor kunnen ze in de onderbouw nog wel lachen...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef 2live het volgende:
ik vond dit toch een vrij normaal gesprek met lesley, hij kan het dus wel.
mee eens - frapant ook dat ze elkaar altijd zo gemakkelijk kunnen vinden in hun minachting richting DGK. Bert, lazer gewoon op.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:36 schreef demins het volgende:
[..]
Dat gehum, dat gemompel, die monotone stem, dat ontbreken van ieder enthousiasme, die onafgemaakte zinnen, dat inhoudloze gebrabbel, die oeverloze domnheid, dat uitgestreken gezicht.... Echt, daar waren twee dolverliefde mensjes in gesprek... Althans, misschien één, Lesley. Bart is een kleifiguurtje dat geanimeerd moet worden wil er leven in komen. Maar om zijn basisschoolhumor kunnen ze in de onderbouw nog wel lachen...
waarom zou je de mensen in het huis en de redactie die de boel verneukt heeft in godsnaam die lol willen geven?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:35 schreef RSie het volgende:
Kunnen de Fokkers niet een leuke actie straten,...
iets in de trant van,... met een grote groep de villa bestormen, dan gaan zwemmen in de vijver schreeuwend "HUUB WAAR BEN JE!!!"
En 10.000 euro borg .quote:Op maandag 5 februari 2007 11:35 schreef Bontekoe het volgende:
[..]
Dat deed NL inderdaad. Ging om zijn borg. In een rechtzaak van NL tegen Talpa waren de beelden van Huub er vast bijgehaald. Maar wat kan het schelen - zou toch leuke publiciteit zijn. Die jurist van Talpa wilde gisteravond blijkbaar ook even in the picture staan en interessant doen. En dat heeft het Huubsel de kop gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |