Kun je dat liedje dan niet op je streams zetten dgk.servehttp.com?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik start gewoon elke keer als ik brain hoor me liedje![]()
menno de kapper.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie is dat misselijke mannetje bij Bart & Brian?
Die zijn achter aan het overleggen voor een plan van aanpak om de nieuwen z.s.m. te verdrijven....quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef CARLAK het volgende:
Is BBAN afgevoerd? Zie ze nergens.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Ik kom terug op mijn reaktie van vorige week. Ik vind MENNO NIET LEUK. bah bah bah
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:37 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Kun je dat liedje dan niet op je streams zetten dgk.servehttp.com?![]()
Menno is al tijdenlang volledig van de pot gerukt!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Ik kom terug op mijn reaktie van vorige week. Ik vind MENNO NIET LEUK. bah bah bah
Tja ik zag hem vorige week voor het eerst en dacht goh lekker koppie die man, maar bahhhhhh wat een enge neel.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:42 schreef demins het volgende:
[..]
Menno is al tijdenlang volledig van de pot gerukt!!!![]()
daar bedoelde ze denk ik Sil en Bart mee. En ik moet zeggen dat ik Bart de minst erge van het verkeerde groepje vind.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:43 schreef 2live het volgende:
ilona tegen menno; alle leuke mensen gaan eruit.
Jammer genoeg maakte ze de fout om te zeggen er blijven 2 leuke over...
ja precies, de minst erge want hoe hij nu is, vind ik niet echt sympathiek.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
[..]
daar bedoelde ze denk ik Sil en Bart mee. En ik moet zeggen dat ik Bart de minst erge van het verkeerde groepje vind.
Ik vind hem helemaal niet sympathiek, maar ik kan hem nog beter velen dan die Brainles, zdngmw en Amandelquote:Op maandag 5 februari 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
[..]
ja precies, de minst erge want hoe hij nu is, vind ik niet echt sympathiek.
Nee Brainless, Nena zag in dat er geen woorden bestaan om iets aan je duidelijk te maken, omdat je volslagen stompzinning bent. Dus communiceerde ze met je in je eigen taal. Alleen jammer dat ze je niet keihard in je kruis trapte, maar daar is Nena dan weer te lief voor.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef 2live het volgende:
brian; nena werd getriggerd en woorden konden niet meer voor haar vertalen wat ze wilde zeggen...![]()
Bart is onberekenbaar en onbetrouwbaar, dat zal in de komende tijd wel blijken... als hij wakker kan blijven tenminste!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:45 schreef 2live het volgende:
[..]
ja precies, de minst erge want hoe hij nu is, vind ik niet echt sympathiek.
Je slaat de spijker op zijn kop en idd soort zoekt soort.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef tipsch het volgende:
Ik begrijp helemaal niet dat uitgerekend een dom mokkel als Armando zo gemakkelijk binnen de groep is opgenomen. soort zoekt soort? dat ging met Hupert en zelfs Nathanael wel even anders.
je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef tipsch het volgende:
Ik begrijp helemaal niet dat uitgerekend een dom mokkel als Armando zo gemakkelijk binnen de groep is opgenomen. soort zoekt soort? dat ging met Hupert en zelfs Nathanael wel even anders.
Nee, sterker nog ik kan helemaal geen middelste muisknop vinden. Vraag mijn zoon later wel even. Die zal het wel begrijpen. Bedankt.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zeggen, probeer het eens.
(staat er als intro op, en met middelste muisknop)
of neem je me in de zeik ?![]()
Hoezo kwal, dat is een hele integere , nette ventquote:
Geniale muziekkeuze, mr Streamwizard!quote:Op maandag 5 februari 2007 10:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zeggen, probeer het eens.
(staat er als intro op, en met middelste muisknop)
of neem je me in de zeik ?![]()
Er wordt er één niet goed hier.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:54 schreef CARLAK het volgende:
Lieve help. Brian wil nu pianoles gaan nemen!
Dat kán je niet menen!!! Ik heb de kamer in het Kirhaus maar weer afgebeld! Zo jammer dit...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik zag hem vorige week voor het eerst en dacht goh lekker koppie die man, maar bahhhhhh wat een enge neel.
Weet je hoeveel werk me dat kost, net alsof ik niets te doen heb.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Geniale muziekkeuze, mr Streamwizard!![]()
Maareuh... Kan je er nog een paar leuke Huub-soundbites doorheen monteren? Dat zou het helemaal áf maken imho.
Lees ff goed zeg. Ik vind het een ENGE MAN NU. dus bel weer ff voor die kamer.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kán je niet menen!!! Ik heb de kamer in het Kirhaus maar weer afgebeld! Zo jammer dit...![]()
Maar wel minder erg dan Brainless en Zdngmw en Amandel. Dus vandaar de minst erge van die 4, maar ik vind hem ook helemaal niets.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef agter het volgende:
Bart de minst erge?
Ik vind dat Bart makkelijk met alle winden mee waait en nooit echt stelling neemt.
Een allemansvriendje.
Er is geen een minder erg. Ze zijn allemaal schuldig.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef agter het volgende:
Bart de minst erge?
Ik vind dat Bart makkelijk met alle winden mee waait en nooit echt stelling neemt.
Een allemansvriendje.
Dat gaat over zijn karakter, hij heeft nog steeds dezelfde karpatenkop waar jij blijkbaar op glijdt. Nee, er is meer voor nodig om me opnieuw over de streep te trekken...quote:Op maandag 5 februari 2007 10:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees ff goed zeg. Ik vind het een ENGE MAN NU. dus bel weer ff voor die kamer.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
Kapper komt voor niets. Menno kan weer naar huis vertrekken. Pianoman heeft 1 klant en dat is Ilona. Gaat lekker zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |