Heb ik me eindelijk aangemeld bij Fok. (duurde ff voordat ik mijn paswoord binnen had).
Is de lol van het programma eraf!
WHYYY!!!!!
ik vermaakte me de laatste paar weken uitstekend op de streams,.. sterker nog, ben eraan verslaafd geraakt! nachtenlang veel te laat mijn bed in omdat ik niks wilde missen!
gisteren de blijdschap dat huuppie mocht blijven, maar dat werd later (eigenlijk wel terecht) omgezet in teleurstelling.
Hoe mooi was het om dat menneke weer eens dobberend in de vijver te zien brullend dat ie Nena mist en dat ie niet naar huis toe gaat!
nu zitten we met zijn allen opgescheept met een club nikszeggende saaie mensen!
als Nat'aso er straks ook uit gaat is er echt geen reet meer te zien (ik heb een hekel aan dat mens, maar zonder haar was het een stuk saaier). en die AmanDEL voegt ook helemaal niks toe!
ik hoop dat er vandaag een paar spraakmakende figuren in gaan komen die dan toch weer voor de nodige actie gaan zorgen. kunnen ze niet op de GTST manier een soort tweelingbroer van Huub in het spel gaan brengen? en dan stug volhouden dat het echt zijn tweelingbroer betreft! net zolang tot de bewoners het zelf gaan geloven.
het programma werd bij de intro toch niet voor niks een kruising tussen BB en GTST genoemd!