gewoon een staartje, maar ja ze moet nu de Nena look a like zijn he.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:55 schreef jessie het volgende:
Jezus zeg Amanda krijgt dr haar niet gedaan en wacht op de kapper. Hoe doet die trol dat als ze thuis is dan?
Ik hoop dat ze de stekker eruit trekken, wil die koppen van Brainles en Zdngmw wel zien als dat gezegd wordt.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:59 schreef itsme het volgende:
is het wel zeker dat er nog nieuwe bij komen?
Gister stond op het scherm dat er vandaag nieuwe komen.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:59 schreef itsme het volgende:
is het wel zeker dat er nog nieuwe bij komen?
Gaat haar niet lukken ook, Ze is beduidend dommer dan Nena en dan die walgelijke stemquote:Op maandag 5 februari 2007 10:01 schreef jessie het volgende:
De Nena look al like is ze bij lange na niet.
thanks. Misschien zetten ze er wel geen nieuwe bij?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:00 schreef jessie het volgende:
Volgens mij niks concreets over gehoord nog itsme
aha Thanks . Itsme krijgt weer een heel klein beetje hoopquote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gister stond op het scherm dat er vandaag nieuwe komen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
We houden je wel op de hoogte. Ik wil eigenlijk ook stoppen met kijken. maarrrrrrrrr ik ben te nieuwsgierig en wil zien wat er in komt qua mede bewoners. Ik hoop zo dat er iemand in komt met zo'n air dat ze Brainless en Zdngmw gigantisch voor het blok zetten.
Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een klote gevoel van gisteravond, maar ik hoop zo dat er nu mensen binnenkomen die een pesthekel hebben aan brian en natasia , eigenlijk aan allemaal, behalve aan syl.
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Ilona d'r gezicht weer op heeft gedaan...![]()
Die blikken ook steeds naar Amanda...geweldig.
Ja ilona...das ff met de neus op de feiten hé als er zo'n jong dom lelijk varkensachtig ding door het huis loopt.![]()
je bent gekquote:Op maandag 5 februari 2007 06:26 schreef HiDiHo het volgende:
verder
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach !
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.![]()
dat versje staat in mijn poezie album.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef 2live het volgende:
[..]
je bent gekmaar ik moest wel ff lachen toen ik de streams opstartte.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |