Wordt nog een hele klus om haar secretaresse te laten worden....quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
bart tegen natasia; ik ben helemaal niet zo goed in de nederlandse taal, maar jij bent zo belabberd!
zdngmw en Nl hadden een spellingscontrole gedaan en ook NL had een hele slechte score, en volgens de Televaag is hij een intellectueelquote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
bart tegen natasia; ik ben helemaal niet zo goed in de nederlandse taal, maar jij bent zo belabberd!
Überhaupt een hele klus om haar 'iets' te laten worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:31 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wordt nog een hele klus om haar secretaresse te laten worden....![]()
Nee, nooit gewonnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
@danny
Heeft fok de dutch bloggy gewonnen ?
(ik ben even bezig met wat uitspraken van Huub, moet het natuurlijk wel waar zijn)
Ergo: in Suriname wordt nog altijd beter en correcter Nederlands gedoceerd dan in Nederland zelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Dat Natasia impliceert omdat zij een Surinaamse achtergrond het minder erg is dat zij de nederlandse spelling niet machtig is, zegt meer over HAAR intelligentie niveau!
Zij doet nu net alsof in Suriname een ander taal wordt gedoceerd op school dan nederlands.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef Llewella het volgende:
"Al het grijs wordt rood geverfd"
Kennelijk is het nog te tam in de dgk; volgens kleurenonderzoek in bijv klaslokalen is namelijk gebleken dat veel rood in een omgeving agressie kan opwekken.
Brrrrrrrrrrrrrian... eng joch..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
brian geilt op amanda; onder de zonnebank gaat ze topless...
Komt nog welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |