Ilona heeft nooit wat toegevoegd aan het programma, en ze is te vaak van de ene naar de andere groep gegaan om nog oprechte symphatie te krijgen. Bovendien is ze al langere tijd ongelukkig daar, sinds Angelique, Stephan en Nicolaas wegzijn is er een enorme generatie kloof ontstaan. De enige reden waarom ze belangrijk was de afgelopen weken, was om Nena, Huub en Sylvia te ondersteunen. De DGK redaktie is vrij duidelijk geweest, Ilona, Sylvia en Bart zijn saai en overbodig voor het programma. Jammer, maar zo werkt dat nou eenmaal...ook al zijn de internetters het daar niet mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:12 schreef RSie het volgende:
Nee,. Ilona mag niet vertrekken.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:20 schreef CARLAK het volgende:
Natasia: "Brian is nu pianoles aan het spelen"
Ok, je hebt een punt. Maar is er niet een betere actie denkbaar dan niet kijken/ niet sms-en? Ben zelf niet creatief genoeg om iets te verzinnen, maarwil wel meedoen met een goede, zinnige, humorvolle actie pro-Huub.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar Nicolaas koos er zelf voor het huis uit te gaan. Huub is er om volstrekt oneerlijke en belachelijke wijze uitgebonjourd en die onrechtvaardigheid kan ik maar moeilijk verkroppen en ik vertik het de redactie ermee te belonen door de kijkcijfers en reclameinkomsten te spekken.
Ik hoop trouwens ook dat gewoon niemand meer een sms stuurt, maar dat iedereen gewoon een dikke middelvinger opsteekt naar het hele programma.
Leuk, je bent er maar druk meequote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
@danny
Heeft fok de dutch bloggy gewonnen ?
(ik ben even bezig met wat uitspraken van Huub, moet het natuurlijk wel waar zijn)
Welja, heb toch geen levenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk, je bent er maar druk mee![]()
![]()
Off-topic: Bedankt voor je mail![]()
Wordt nog een hele klus om haar secretaresse te laten worden....quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
bart tegen natasia; ik ben helemaal niet zo goed in de nederlandse taal, maar jij bent zo belabberd!
zdngmw en Nl hadden een spellingscontrole gedaan en ook NL had een hele slechte score, en volgens de Televaag is hij een intellectueelquote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
bart tegen natasia; ik ben helemaal niet zo goed in de nederlandse taal, maar jij bent zo belabberd!
Überhaupt een hele klus om haar 'iets' te laten worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:31 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wordt nog een hele klus om haar secretaresse te laten worden....![]()
Nee, nooit gewonnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
@danny
Heeft fok de dutch bloggy gewonnen ?
(ik ben even bezig met wat uitspraken van Huub, moet het natuurlijk wel waar zijn)
Ergo: in Suriname wordt nog altijd beter en correcter Nederlands gedoceerd dan in Nederland zelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:33 schreef Pulu het volgende:
Dat Natasia impliceert omdat zij een Surinaamse achtergrond het minder erg is dat zij de nederlandse spelling niet machtig is, zegt meer over HAAR intelligentie niveau!
Zij doet nu net alsof in Suriname een ander taal wordt gedoceerd op school dan nederlands.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef Llewella het volgende:
"Al het grijs wordt rood geverfd"
Kennelijk is het nog te tam in de dgk; volgens kleurenonderzoek in bijv klaslokalen is namelijk gebleken dat veel rood in een omgeving agressie kan opwekken.
Brrrrrrrrrrrrrian... eng joch..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
brian geilt op amanda; onder de zonnebank gaat ze topless...
Komt nog welquote:
Nena zei toch al tegen haar: "ga jij maar lekker geil naar de camera doen"quote:Op maandag 5 februari 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
Ze staat goddomme half naakt in de tuin die snol![]()
kloon van Gaby..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
Wat staat er nu weer voor hoer bij het zwembad ?
een van de twee, en zdngmw zit binnen dusquote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
Wat staat er nu weer voor hoer bij het zwembad ?
FTW?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:39 schreef Cungy het volgende:
Ik hoor een prostituee en een copy cat lachen...
Dit is eigenlijk geen kloten meer aan zonder Huub![]()
![]()
![]()
HUUB FTW
Elke dag worden nog lelijkere wijven geneukt dus maak je maar niet druk......vrouwen moeten niet vrouwen kijken en dan denken te weten wat mannen ervan vinden....mannen hebben een ander beeld van vrouwen dan jullie hebben....en dat zullen helaas weinig snappenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
een van de twee, en zdngmw zit binnen dus![]()
For The Winquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:45 schreef Cungy het volgende:
Nena overklast haar op alle fronten
The Candy?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:46 schreef Mika25 het volgende:
Voor welk tijdschrift zijn Amanda's foto's?
De nieuwe leader van het programma.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:46 schreef Mika25 het volgende:
Voor welk tijdschrift zijn Amanda's foto's?
Psies. Nena kent haar pappenheimers.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nena zei toch al tegen haar: "ga jij maar lekker geil naar de camera doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |