zijn ergens aan het feestenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef CARLAK het volgende:
Is BBAN afgevoerd? Zie ze nergens.
van het liedje word je ook echt melig..quote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef itsme het volgende:
[..]
dat versje staat in mijn poezie album.![]()
Dank jequote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef 2live het volgende:
[..]
je bent gekmaar ik moest wel ff lachen toen ik de streams opstartte.
![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:26 schreef 2live het volgende:
[..]
van het liedje word je ook echt melig..
ja al hun contact punten en al de make up van natasia, had ze toch niet nodig?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:27 schreef jessie het volgende:
Ilona wil dingen meenemen van de andere bewoners als ze het huis uit gaat vanavond.
Ja, ik ook. DGK kan me gestolen worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Weet je waarom ik ook blijf, vind het hier zo gezellig. Heb gisteren b.v enorme lol gehad. (tot dat Huub er uit moest)
heb ik ook, maar had gisteravond voor de eerste keer dat ik de streams uit moest gooien voor mijn eigen gezondheid.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Weet je waarom ik ook blijf, vind het hier zo gezellig. Heb gisteren b.v enorme lol gehad. (tot dat Huub er uit moest)
Ik start gewoon elke keer als ik brain hoor me liedjequote:Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef CARLAK het volgende:
Help redactie. Ik wil Brian niet horen!!!!!!!!!!!1
Ja, maar iemand moet toch de nieuwe bewoners welkom heten.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:36 schreef itsme het volgende:
Ik ben slimmer, heb de streams gewoon niet aan.
Wacht wel tot het beter wordt.![]()
als dat de laatste mannen op aarde waren werd ik lesbisch..quote:Op maandag 5 februari 2007 10:36 schreef itsme het volgende:
Ik ben slimmer, heb de streams gewoon niet aan.
Wacht wel tot het beter wordt.![]()
mmm ja regel maarquote:Op maandag 5 februari 2007 10:29 schreef demins het volgende:
[..]
Hier ook!!! Hotelkamer huren om elkaar te troosten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |