Om zelf even de grootste lol te hebben! Ik denk niet dat zij lol hebben als we gezamenlijk de middelvingers richting hun camera's stekenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:38 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom zou je de mensen in het huis en de redactie die de boel verneukt heeft in godsnaam die lol willen geven?
levert ze alleen maar publiciteit op en imo verdienen ze die niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Om zelf even de grootste lol te hebben! Ik denk niet dat zij lol hebben als we gezamenlijk de middelvingers richting hun camera's steken
Dit lijkt me ook een leuk plan, zou graag aangevoerd willen worden door Hupert!
Volkomen mee eens. Nathanael had al lang genoeg zitten zuigen en trekken. Etterbakquote:Op maandag 5 februari 2007 11:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En 10.000 euro borg .
De redactie had zaterdagavond al moeten ingrijpen.
Huub belde niet voor niks.
Dat begrijp ik, maar dan wel de verdiende negatieve publiciteit. ik geloof niet dat tien daar blij mee zal zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Danny het volgende:
[..]
levert ze alleen maar publiciteit op en imo verdienen ze die niet meer.
Er zijn genoeg andere dingen om lol te hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 11:40 schreef tipsch het volgende:
Om zelf even de grootste lol te hebben! Ik denk niet dat zij lol hebben als we gezamenlijk de middelvingers richting hun camera's steken
Dit lijkt me ook een leuk plan, zou graag aangevoerd willen worden door Hupert!
We kregen nu wel meer tijd.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb even de streams aan maar er valt niet veel te beleven
Maar.......... ik heb afgestoft, stofgezogen en boodschappen gedaan![]()
Ik verwacht dat de komende 3 dagen de kijkcijfers uitzonderlijk hoog zullen zijn na alle aandacht die het programma gekregen heeft. Maar ik denk dat vanaf donderdag ofzo het vertrek van Nena, Huub en NL zichtbaar zal gaan worden...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef tipsch het volgende:
Dat begrijp ik, maar dan wel de verdiende negatieve publiciteit. ik geloof niet dat tien daar blij mee zal zijn.
Is deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 site van jou..........???quote:Op maandag 5 februari 2007 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dank je![]()
Klik op je muiswieltje om hem zo vaak te horen als je wilt![]()
echt, zo'n bezoekje is hét nachtmerrie-script voor DGK. En eerlijk, ik vind dat ze dat verdiend hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:48 schreef tipsch het volgende:
"GDK verliest alle controle" - haha
Dat ga ik zo ook allemaal doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb even de streams aan maar er valt niet veel te beleven
Maar.......... ik heb afgestoft, stofgezogen en boodschappen gedaan![]()
kan overigens leuke publiciteit voor FOK! opleveren, indien goed georganiseerd!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
echt, zo'n bezoekje is hét nachtmerrie-script voor DGK. En eerlijk, ik vind dat ze dat verdiend hebben.
DGK stroomt direct leeg. Einde DGK.
Ja op die andere 2 zou je Natasia/brain en amanda dan moeten hebben......alsof dat zo lekker is.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:09 schreef CartWOman het volgende:
Nou dat begint lekker, met maar éen stream op pianogepingel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |