Dat weet ik te vermelden binnen een maandje, kheb niet echt een idee hoe het zal zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:34 schreef RobbieT het volgende:
Tvp-tje.
succes, en hoe gingen de examens?
Dat dus!!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Hoera, het nieuwe keukentopic is er
*afkickverschijnselen de deur uitschuift*
Iemand moet het doenquote:
Das idd een optie die ik al heb aangehaald, maar een groot vlak gelijkmatig schuren is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
nu hopen dat je plexiglas niet wegwaait :-D
en is schuren van t plexi geen optie?
true true,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef MMach het volgende:
[..]
Das idd een optie die ik al heb aangehaald, maar een groot vlak gelijkmatig schuren is makkelijker gezegd dan gedaan.
Dat kan idd ook, maar is erg duur. Kheb al prijzen gezien van 40¤ voor een stukje van 20 op 30 cmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef Bartje71 het volgende:
Zou je plexi niet kunnen laten zandstralen?
ik heb ook al gezien dat mat vernis zou werken, maar dat moet ik nog es bekijken want volgens mij kan dat wel een en ander aantasten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Bartje71 het volgende:
En gewoon latex ofzo? Zie je bij kassen ook vaak... beetje experimenteren met verdunnen?
Dat zal ze doen, zij het in beperkte mate wegens vaak thuis & niet zo handig & geen ervaring.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:58 schreef Marsepein het volgende:
Heel veel succes ermee! Ik hoop weer op leuke reportages en misschien kan Leonidas je wel helpen![]()
Dan is het en productief en gezellig.
Dat vind ik echt heel vreemd, je hebt het dus met aceton geprobeerd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:09 schreef MMach het volgende:
Dat plexiglas met folie ziet er niet al te best uit voorlopig, maar ik ,ga es op het internet zoeken naar alternatieven om plexi te frosten. Dat zou gaan met aceton, maar ik zie geen effect.
Het tafelkleed is zelfs een beetje aangetast, maar sschtquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:27 schreef Leonidas het volgende:
Looking good! En morgen kom ik dat allemaal in hoogsteigen persoon bewonderen.
![]()
Want op foto kan mn toch al niet zo technisch hoofd dat niet echt vatten.
(En mocht je dat van de huisgenootjes op de keukentafel schuren? Ervan geprofiteerd dat ze niet thuiswaren?)
Dat valt straks helemaal niet meer op in die geweldige keuken!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef MMach het volgende:
[..]
Het tafelkleed is zelfs een beetje aangetast, maar sscht![]()
Mihi, ik ging net editten dat hij dan toch blijkt licht te geven eens het buiten wat donkerder isquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd wel mooier zo zonder die lichtslangen.
Maar kan je daar niet nog een mooi opstaand randje voor maken? Dat ze daarachter liggen?
Dat kan wel, maar de reflector die daarvoor nodig is zou dan overdag daglicht wegnemen. Dus laat ik het zoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
kan je niet wat meer licht naar beneden kaatsen of ?
En in de bar schijnt er ook rood licht, nog meer werkplaatsquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:26 schreef Leonidas het volgende:
Oh, en vanbuiten zie je ook da rood licht!
Ik was net op zoek naar n bijverdienste![]()
mja t ziet er wel leuk uit hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:24 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar de reflector die daarvoor nodig is zou dan overdag daglicht wegnemen. Dus laat ik het zoNiet overheersend, maar wel zichtbaar.
Maar als ik de foto bekijk dan zal ik als ik jou was het hout toch opknappen hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:01 schreef MMach het volgende:
Van de buitenkant van de koepel maak ik geen werk. Niemand die dat van dichtbij ziet, dus hem mooi maken is iets als de binnenkant van je valse plafond afwerken. Hij moet gewoon regen tegenhouden, and that's it.
Geeft wel leuke glij effecten. Not!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef MMach het volgende:
...
Vandaag overgigens niks gedaan wegens interessantere activiteiten, en het sneeuwde dus dan ga ik niet op het dak werken.
1 iemand die zijn benen breekt tijdens het werken is al voldoende, hoezeer ik vonkenboer ook bewonder, zover gaat mijn fan-schap nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef tnimble het volgende:
[..]
Geeft wel leuke glij effecten. Not!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:00 schreef MMach het volgende:
[..]
1 iemand die zijn benen breekt tijdens het werken is al voldoende, hoezeer ik vonkenboer ook bewonder, zover gaat mijn fan-schap niet
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:00 schreef MMach het volgende:
[..]
1 iemand die zijn benen breekt tijdens het werken is al voldoende, hoezeer ik vonkenboer ook bewonder, zover gaat mijn fan-schap niet
Ik heb dat ruitje in al die jaren dat ik hier woon, nooit weten open staan. Er zitten in de zijkant van de koepel ventilatiegaatjes van zo'n cm groot (die zaten er altijd al in). Volgens mij was dat raampje daar gewoon om die ruimte zelf te ventileren. Een gemis zal het dus niet echt zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:01 schreef _Brake_ het volgende:
In de oude koepel zat een raampje dat open kan/kon voor de ventilatie? Hoe ga je dit gemis nu afvangen? Ziet er iig zeer goed uit! Als je het mos nou ook meteen van het dak haalt en daar kiesels op legt, ziet het er nog strakker uit én is het dak goed beschermd tegen regen en zon!
Ja, de muur mag er niet uit, ook geen stukje, daarmee basta.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef Blue-eyes het volgende:
En zijn wil is wet dan ? Hoe denken je zussen over dat stuk muur ?
Misschien moet je een familiestemming organiseren, de meeste stemmen telt !
Denkt hij dat de keukendeur altijd dicht is? Neem maar van mij aan dat deze altijd open staat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:44 schreef MMach het volgende:
Er is een zware kink in de kabel. Er mag geen stuk muur uit de muur die mn broer heeft gezet.
De argumenten:
-ik wil geen geur van eten in de living-ik heb zoveel tijd gestoken in de muur om die vlak te krijgen.
Voor iemand die nooit een voet in de keuken zet en er amper over heeft nagedacht vind ik dat echt te ver gaan. Ik kook van woede en frustratie voor zoveel onbegrip. Hij heeft zelfd m'n tekeningen en schetsen niet bekeken. Nu kan ik dus niet verder want een spoelnak krijg je niet op een mooie manier tussen de muur en dde verwarming.
Het stomme is gewoon dat als er nu eten wordt gemaakt, je dat gewoon ook tot in elke ruimte van het huis kan ruikenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Denkt hij dat de keukendeur altijd dicht is? Neem maar van mij aan dat deze altijd open staat.
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef MMach het volgende:
[..]
Het stomme is gewoon dat als er nu eten wordt gemaakt, je dat gewoon ook tot in elke ruimte van het huis kan ruikenEn wat dan nog, wat is er nu fout met de geur van lekker eten?
Nou ja, wordt er toch alvast een beetje gekookt..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:44 schreef MMach het volgende:
Ik kook van woede en frustratie voor zoveel onbegrip.
quote:Hallo
-knip-
Wat dat gat betreft in de keuken, ik heb daar geen probleem mee. Das zelf
een tof idee. En trouwens Xavier ging daar toch niet blijven wonen he,tis
daarom dat ik hier moet stoppen he! Ik heb hiervoor speciaal mijn vast
contract geweigerd met optie tot directeur binnen 2 jaar! Hij gaat dus niet
teveel moeten zagen he, ik mag weer nen zoektocht naar werk starten he, stom
ma ja.
Voor de etensgeur kan er nen afzuiger of zo komen he, een dampkap om de
vieze geurtjes weg te zuigen, daar zie ik geen probleem in.
En hoe is het met dat meisje (ben de naam vergeten)?
dada
De ruimte ernaast wordt een eetplaats, de ruimte verderop een huiskamer. Er komt dus een gat in de eetkamer muur, in verbinding met de keuken, hoe efficient en gemakkelijk is dat niet. De huiskamer noch de eetkamer zijn afgewerkt, dus ik kan er nog altijd voor zorgen dat het gat zal passen. En daar twijfel ik ook niet aan. Een mooi gat is mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef dvr het volgende:
Van de andere kant gezien Mmach.. een gat in de keukenmuur is niet echt iets om je over op te winden, maar een gat in de huiskamermuur zal niet iedereen aanspreken. Zal het daar wel een beetje knap staan?
Nope, dat is idd het probleem. Er zit dan een verwarming in de weg. Door de vreemde plaats waarop de buizen van de verwarming zijn gelast is ze nagenoeg onverplaatsbaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt het blad met de spoelbak niet naar voren uit laten springen? Leuk trouwens zo met die gaten!
Neen, dat is ze zeer zeker niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Is Leonidas de.mrs?
Jaquote:Op zondag 11 februari 2007 19:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Dus: Mmach heeft een vriendin, die heet Leonidas. Ja? Leonidas is het derde vriendinnetje van Mmach, en Mmach is het derde vriendje van Leonidas. Ja?
Maar hoe is het dan met de.mrs? Verkeert ze in goede gezondheid?
Samen wonen is samen beslissingen maken. Ik heb een idee, hij heeft een idee. Ik luister naar zijn idee, hij weigert het mijne te horen. Hij wil dus niet weten hoe het gat er komt uit te zien, hij gaat gewoon weg als ik erover begin. Hij zegt gewoon: van mij mag het niet, dus het komt er niet. Dan schort er iets met dat samen besluiten nemen geloof ik. Daarbij komt nog dat ik er al maanden mee bezig ben, terwijl hij er nooit echt naar gekeken heeft naar hoe en wat.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:14 schreef Marsepein het volgende:
Hoi MMach!
In tegenstelling tot vele anderen denk ik dat je niet met de botte bijl door de muur heen moet gaan. Hoewel je je niet kunt verenigen met het idee van broerlief heeft hij er natuurlijk ook iets over te vertellen. Samen leven is samen wonen. Ik zou zo'n conflict niet op de spits drijven maar je in dit geval neerleggen bij het besluit om geen gat te maken. Jammer is het, ik begrijp het, maar je zult toch moeten kunnen leven met het idee dat je niet altijd alles kunt doen volgens eigen idee. Hoe spijtig dat ook kan zijn.
Verder lees ik e.e.a. over werkbladhoogtes. Een standaard hoogte is rond de 91 cm, inclusief werkblad. Wij hebben een hoogte van 99 cm, en met mijn lengte 1,75 is dat precies goed. Om te koken is het wat hoog, maar dat went. Hoger dan 100 cm zou ik zeker niet gaan.
Een goede maatvoering is vaak om voor de spoelkast te staan en dan met gestrekte arm je hand vlak in de spoelbak te drukken. Dat bepaald de hoogte van je werkblad.
Papa zal de baby even vaak mogen tillen.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:55 schreef Solingjan het volgende:
Voor de toekomst:
Als je ooit een commode voor de baby gaat maken denk er dan aan dat mama heel vaak de baby moet tillen. Ook hier weer Mama moet recht kunnen werken. En dat babytje wordt hoe langer hoe zwaarder.
Ook babycommodes zijn vaak veel te laag.
Zolang de mama de baby 's morgens maar optiltquote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Papa zal de baby even vaak mogen tillen.
En s nachts nog vaker dan mama
Foutje: In alle voorgaande berichten waar mama staat, dient u PAPA te lezen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:01 schreef MMach het volgende:
[..]
Zolang de mama de baby 's morgens maar optilt
Dat ware inderdaad de mooiste oplossing geweest. Maar helaas is de radiator zeer moeilijk te verplaatsen. Het zijn gelaste buizen, en er zijn 4 muurdoorvoeren die zeker niet zomaar verschoven kunnen worden. (2 van toekomend water, 2 splitsingen iets verder die het water vertakken naar een radiator in de ruimte ernaast.) ik zal er es een tekeningetje van proberen maken. Ik zou ook begont niet weten hoe dat te verzetten. Aangezien het gelaste buizen met nogal een grote diameter zijn weet ik niet of daar zomaar te werken is met knelkoppelingen. De buizen liggen ook erg dicht bij de muur dus ik weet niet hoe ik ze zou kunnen lassen. Een loodgieter weet het wss wel, maar die zal wel duur zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef Solingjan het volgende:
Mmach die radiator opschuiven en aan de kant van de deur de aanvoerkraan maken.? ! ?
Geen probleem Er zijn standaard 22/28 knelkoppelingen, maar er zijn er ook die geschikt zijn voor dikwandige, dus die wat jij nodig hebt.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat ware inderdaad de mooiste oplossing geweest. Maar helaas is de radiator zeer moeilijk te verplaatsen. Het zijn gelaste buizen, en er zijn 4 muurdoorvoeren die zeker niet zomaar verschoven kunnen worden. (2 van toekomend water, 2 splitsingen iets verder die het water vertakken naar een radiator in de ruimte ernaast.) ik zal er es een tekeningetje van proberen maken. Ik zou ook begont niet weten hoe dat te verzetten. Aangezien het gelaste buizen met nogal een grote diameter zijn weet ik niet of daar zomaar te werken is met knelkoppelingen. De buizen liggen ook erg dicht bij de muur dus ik weet niet hoe ik ze zou kunnen lassen. Een loodgieter weet het wss wel, maar die zal wel duur zijn.
Nee die moet je glad vijlen/schurenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef MMach het volgende:
Bon, het blijkt dus doenbaar te zijn volgens Solingjan, dan denk ik dat we dat maar moeten proberen![]()
Vraagjes:
- geeft dat dat die buizen ruw zijn?
Nee je hoeft geen draad te snijdenquote:- ik moet toch hopelijk geen draad tappen in die buizen (want als ik hier kijk naar de brico catalogus zie ik alleen maar koppelingen met draad op)
Dat is dood water. Zuurstofloos en met wat troep van de binnenkant van het systeem.quote:- hoe laat je een verwarming leeg, en vul je ze terug op. (en met wat? Want al die keren dat ik een radiator heb ontlucht, dan kwam daar zwart water uit dat rook naar benzine.)
Iddquote:Dit zou dus wijzigen, als dat gewoon mag:
[afbeelding]
(dikke buizen zijn 28mm, dunne buizen zijn 22mm), aan het begin en einde van de dikke buizen zit een doorvoer naar de muur. Als ik enkel de dunne buizen verleng ben ik volgens mij af van dat probleem aan het t stuk.
(tzou ook kunnen dat ge rood en blauw moogt omwisselen op de tekening, dat doet er voor het verlengen van de buizen weinig toe)
Je zal daar toch wel een drukmeter hebben???quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef MMach het volgende:
De ketel staat in de kelder, dus zal daar het aftap en vulpunt zijn denk ik? Op de radiator zie ik geen kraantjes zitten buiten het ontluchtingskraantje bovenaan en de toevoerkraan.
Ik was die maten aan het lezen, en heb mijn aanrecht eens opgemeten. Hier is ie 89 cm... Met mijn lengte van 1.78 een beetje aan de lage kant dusquote:Op zondag 11 februari 2007 20:14 schreef Marsepein het volgende:
Verder lees ik e.e.a. over werkbladhoogtes. Een standaard hoogte is rond de 91 cm, inclusief werkblad. Wij hebben een hoogte van 99 cm, en met mijn lengte 1,75 is dat precies goed. Om te koken is het wat hoog, maar dat went. Hoger dan 100 cm zou ik zeker niet gaan.
Een goede maatvoering is vaak om voor de spoelkast te staan en dan met gestrekte arm je hand vlak in de spoelbak te drukken. Dat bepaald de hoogte van je werkblad.
1e foto: Lijkt wel een gewone kraan om de verwarming hoger te kunnen zetten (meer doorstroom van de vloeistof) alleen zit hij nergens aan vast...quote:Op zondag 11 februari 2007 23:36 schreef MMach het volgende:
Nog even foto's gaan nemen:
Een kraan, geen idee voor wat, water of gas?
[afbeelding]
Nog een kraan, onderaan, water of gas?
[afbeelding]
Drukmeter/tempmeter, met aftappunt?
[afbeelding]
Ik zie alvast te weinig druk
[afbeelding]
Gasstarting, maar het kraantje (?) linksboven ziet er uit als een of ander aftappunt
[afbeelding]
(btw, die cv heeft meer dan 10 jaar uitgestaan, pas sinds '00 is die weer operationeel. Gewoon omdat m'n vader de ketel nooit aanzetteWerkt wel als een zonnetje, dat moet gezegd)
Heb hier even na gemeten en de maten op jouw schuifmaat komen redelijk overeen met mijn gelaste dikwandige buizen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef MMach het volgende:
En dat zijn buitenmaten neem ik aan? die 22 en 28?
Want ik zie hier idd buizen van verschillende diameter ook (srry voor de foto's tis daar donker en koud dus ik was aant bibberen)
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed ideequote:Op maandag 12 februari 2007 08:30 schreef AnneX het volgende:
En je kunt met L leuk (?) gaan shoppen / oriënteren in een mega keuken showroom om slimme dingen te kijken wat en hoe je het niet en wél wilt.
Mine ? or his ? Beterschap !quote:Op maandag 12 februari 2007 10:25 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Goed idee![]()
![]()
![]()
IKEA Zaventem is zondag 18 februari uitzonderlijk open van 10-18u
I'm all yours & wil je zelfs trakteren op n koffietje ih Ikearestaurant![]()
Tegen dan ben ik vast helemaal genezen (het idee aan n beetje geshop draagt daar zeker toe bij)
OMFGquote:Op maandag 12 februari 2007 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Misschien nog eens goed zoeken? Het zou me niks verbazen als je ergens tussen je vaders spullen een lasapparaat vindt
Maar ik heb alleen die van 21.59 nodig. En die had hij ook. Dat ding op de foto is een overgang van 1/2 naar 3/4 (waarop dan een koperknelkoppeling past). Maar die dingen zijn zo groot, en zeker al 8cm lang, terwijl de radiator 11 cm verplaatst moet worden. Ik heb 4 van die dingen nodig, en die kosten 15¤ volgens die man. En hij had niet eens knieën. Waarom is het hier in godsnaam zo moeilijk om aan deftig bouwmateriaal te komenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:20 schreef Solingjan het volgende:
Mmach ga hiervoor naar een cv groothandel
Bestel daar Knelkoppelingen van VSH 1/2 duims en 3/4 duims
Met de vermelding dat je van dik wandige naar dunwandige pijp gaat.
Voor de dikwandige(oude) heb je speciale ringen
Voor de 21.59 dikke buis sluitring type S 1282 nr 085853.9
Voor de 26, 98 dikke buis sluitring type S 1282 nr 085954.1
Knelfittingen zijn speciaal voor van dikwandige naar dunwandige of koper.
Knelfittingen kosten rond de 5 euro
Kun je die meneer op school nog wat leren.
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:38 schreef MMach het volgende:
[..]
OMFG,you read my mind, na echt maar een paar seconden zoeken in de kelder :
[afbeelding]
Mehe, nee, dat is het gat waar de radiator bevestigd was. Net terug van school, dus kleren verwisselen en gaan met die banaan. Kben benieuwd of het zal lekken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:02 schreef Solingjan het volgende:
Zo, dat gat is er dus al. Gedeeltelijk welliswaar (zie foto twee)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef MMach het volgende:
great.
Oh jah: totale kosten: 19.90¤, beat that cv-installateur.
Hihi, idd, het gat vervalt nu als oplossing voor het werkblad. Maar het voordeel is dat ik nu gewoon kan beginnen aan de kastjes. Het gat verschijnt dan plots eens de wateren bedaard zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef dvr het volgende:
Knap!
Maar niks over de verplaatsing tegen je broer zeggen hoor, anders vervalt je excuus voor Het Gat!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:39 schreef MMach het volgende:
[..]
Hihi, idd, het gat vervalt nu als oplossing voor het werkblad. Maar het voordeel is dat ik nu gewoon kan beginnen aan de kastjes. Het gat verschijnt dan plots eens de wateren bedaard zijn![]()
Enkel de werken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:47 schreef Leonidas het volgende:
Vanmorgen de werken gecheckt. Ziet er netjes uit hoor!
Geheel oftopic, maar zit jij in de KaHo? Dacht dat je in het bme zat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef MMach het volgende:
Waar een labojas toch allemaal niet goed voor is:
[afbeelding]
Nu zit ik idd in de KAHO, vorig jaar zat ik op de universiteit van Gent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:52 schreef Useful_Idiot het volgende:
[..]
Geheel oftopic, maar zit jij in de KaHo? Dacht dat je in het bme zat.
Hij heeft er nog niks expliciet over gezegd. Hij weet ook nog niet dat de radiator is geinstalleerd en alles terug werkt enzo (pas laat thuis gisteren). Khad wel gezegd dat de verwarming even uit zou moeten omdat ik wat moest prutsen aan de chauffage. Maar ik denk dat hij het wel goed gaat vinden hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Weer een obstakel overwonnen, knap hoor !
En, broerlief blij met de oplossing ?
Jups.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:23 schreef Solingjan het volgende:
Heb je de radiatoren allemaal ontlucht??
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef MMach het volgende:
Het probleem is dus opgelost:
[knip: een uitgebreid verslag van een tot voor kort onoverkomelijk lijkend probleem]
Oh jah: totale kosten: 19.90¤, beat that cv-installateur.
Het was geen kritiek hoor, meer een observatie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef MMach het volgende:
maar maar, ik denk ook na over problemen hoor![]()
Door een rond gat kun je de borden altijd nog verticaal doorgevenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef MMach het volgende:
Dan over het ronde gat waar je geen borden kan op zetten. Dat is zonder twijfel waar natuurlijk.
Ha, dat begint alweer een beetje op haar kamer te lijken! En wat lief, ze lag net in bedquote:En oh ja, dorothee haar kamer:
Tjah MMach, een paar maanden geleden zag jouw kamer er ook verschrikkelijk uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef MMach het volgende:
En oh ja, dorothee haar kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ze is aan het kijken in de boekskes achter een 2persoonsbed![]()
Na een grondige technische controle is ook Mmach goedgekeurd voor de dienst!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:53 schreef squiddie het volgende:
[..]
Enkel de werken?
(srry kon me nie houde)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:54 schreef Leonidas het volgende:
En Reese, er wordt niet getrouw met Mmach zonder mijn toestemming, en laat ik die nu enkel aan mezelf verstrekken...![]()
en een waterballet ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Solingjan het volgende:
edit: kut, al pagina 5 en kheb alleen nog maar wat geprutst aan een radiator. Kga alleen nog maar posten als ik een update te melden heb of zo, anders is dit weer zo snel vol.
Dan had je die radiator maar sneller moeten verplaatsen (kijk(foto) radiator effe verplaatst) en niet zo lang na moeten denken![]()
![]()
Waren we nu al bij de kastjes![]()
Of een wasemkap.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Afzuigkap inderdaad
Voor jou klinkt dat waarschijnlijk net zo buitenlands als dampkap voor onsMaar ach, we begrijpen elkaar toch wel.
Gewoon posten, dan blijven wij (al je fans) tenminste op de hoogte!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef MMach het volgende:
[..]
kut, al pagina 5 en kheb alleen nog maar wat geprutst aan een radiator. Kga alleen nog maar posten als ik een update te melden heb of zo, anders is dit weer zo snel vol.
Vooral de energie en tijd! Na een dag werken kom ik s avonds bekaf thuis en dan heb ik echt de puf niet meer om nog een trapje te schilderen. Hulde!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Echt, ik zou willen dat ik jouw tomeloze energie en enorme klustalent had.Dit wordt vast ook weer beeldschoon.
Ach, op foto's ziet het er misschien geweldig uit, maar geloof me vrij, er zijn hier en daar wel strepen in de verf, brokjes uit rechte hoeken, lijntjes die niet helemaal recht lopen, etc. Je doet wat je kan, naar eigen kunnen. Het probleem is of je tevreden bent met jezelf over hetgeen je hebt verricht. Daar wringt bij mij het schoentje wel, ik ben altijd een paar minuten tevreden over het werk, daarna is het nieuwe eraf en is het 'mjah'. Ik blijf het huis gewoon zien als dat krot wat maar traag uit de as herrijst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:06 schreef vigier het volgende:
Djeez, ik heb net achter elkaar je rij met keuken-topics zitten lezen en WOW. Beter woord kan ik er niet voor verzinnen denk ik.
Ik vond het een beetje vreemd dat het nu opeens eindigt, maar ik zie dat er een topic is waar je nu in bezig bent, alleen ga ik die nu niet lezen, want ik moet morgen zelf weer gaan klussen!
Heb ik alleen op één of andere manier wat minder zin in nu, na het zien van al jouw werk, en vooral ook het resultaat. Nu heb ik echt zoiets van: "ja, maar zo mooi kan ik het toch nooit!". En ik moet eerlijk bekennen dat ik soms moeite heb met het fenomeen "baas boven baas".
Volgende week maar eens beginnen met het zolder-topic te lezen....
Goed weekend en heel veel succes met klussen, liefde en de andere bewoners.
Met groet & diepe bewondering,
J.
Jammer Mmach maar jou "kennende" krabbel je weer op en ben je over een tijdje weer aan het klussen. Veel succes met al je bezigheden naast het geklus!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:26 schreef MMach het volgende:
[..]
Ach, op foto's ziet het er misschien geweldig uit, maar geloof me vrij, er zijn hier en daar wel strepen in de verf, brokjes uit rechte hoeken, lijntjes die niet helemaal recht lopen, etc. Je doet wat je kan, naar eigen kunnen. Het probleem is of je tevreden bent met jezelf over hetgeen je hebt verricht. Daar wringt bij mij het schoentje wel, ik ben altijd een paar minuten tevreden over het werk, daarna is het nieuwe eraf en is het 'mjah'. Ik blijf het huis gewoon zien als dat krot wat maar traag uit de as herrijst.
En die herijzenis is nu gestopt, moet ik vermelde met pijn in het hart. Ik ben in een financiele situatie gekomen waarbij ik nu aan mezelf moet denken, en hard moet werken voor m'n eigen centen. Ik kan me niet meer permitteren om m'n vrije tijd om te zetten in onbetaalde klusuren. Misschien later wel weer, maar nu is er gewoon geen tijd meer voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |