Dat weet ik te vermelden binnen een maandje, kheb niet echt een idee hoe het zal zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:34 schreef RobbieT het volgende:
Tvp-tje.
succes, en hoe gingen de examens?
Dat dus!!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Hoera, het nieuwe keukentopic is er
*afkickverschijnselen de deur uitschuift*
Iemand moet het doenquote:
Das idd een optie die ik al heb aangehaald, maar een groot vlak gelijkmatig schuren is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
nu hopen dat je plexiglas niet wegwaait :-D
en is schuren van t plexi geen optie?
true true,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef MMach het volgende:
[..]
Das idd een optie die ik al heb aangehaald, maar een groot vlak gelijkmatig schuren is makkelijker gezegd dan gedaan.
Dat kan idd ook, maar is erg duur. Kheb al prijzen gezien van 40¤ voor een stukje van 20 op 30 cmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef Bartje71 het volgende:
Zou je plexi niet kunnen laten zandstralen?
ik heb ook al gezien dat mat vernis zou werken, maar dat moet ik nog es bekijken want volgens mij kan dat wel een en ander aantasten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Bartje71 het volgende:
En gewoon latex ofzo? Zie je bij kassen ook vaak... beetje experimenteren met verdunnen?
Dat zal ze doen, zij het in beperkte mate wegens vaak thuis & niet zo handig & geen ervaring.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:58 schreef Marsepein het volgende:
Heel veel succes ermee! Ik hoop weer op leuke reportages en misschien kan Leonidas je wel helpen![]()
Dan is het en productief en gezellig.
Dat vind ik echt heel vreemd, je hebt het dus met aceton geprobeerd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:09 schreef MMach het volgende:
Dat plexiglas met folie ziet er niet al te best uit voorlopig, maar ik ,ga es op het internet zoeken naar alternatieven om plexi te frosten. Dat zou gaan met aceton, maar ik zie geen effect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |