Dat weet ik te vermelden binnen een maandje, kheb niet echt een idee hoe het zal zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:34 schreef RobbieT het volgende:
Tvp-tje.
succes, en hoe gingen de examens?
Dat dus!!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Hoera, het nieuwe keukentopic is er
*afkickverschijnselen de deur uitschuift*
Iemand moet het doenquote:
Das idd een optie die ik al heb aangehaald, maar een groot vlak gelijkmatig schuren is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
nu hopen dat je plexiglas niet wegwaait :-D
en is schuren van t plexi geen optie?
true true,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef MMach het volgende:
[..]
Das idd een optie die ik al heb aangehaald, maar een groot vlak gelijkmatig schuren is makkelijker gezegd dan gedaan.
Dat kan idd ook, maar is erg duur. Kheb al prijzen gezien van 40¤ voor een stukje van 20 op 30 cmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef Bartje71 het volgende:
Zou je plexi niet kunnen laten zandstralen?
ik heb ook al gezien dat mat vernis zou werken, maar dat moet ik nog es bekijken want volgens mij kan dat wel een en ander aantasten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Bartje71 het volgende:
En gewoon latex ofzo? Zie je bij kassen ook vaak... beetje experimenteren met verdunnen?
Dat zal ze doen, zij het in beperkte mate wegens vaak thuis & niet zo handig & geen ervaring.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:58 schreef Marsepein het volgende:
Heel veel succes ermee! Ik hoop weer op leuke reportages en misschien kan Leonidas je wel helpen![]()
Dan is het en productief en gezellig.
Dat vind ik echt heel vreemd, je hebt het dus met aceton geprobeerd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:09 schreef MMach het volgende:
Dat plexiglas met folie ziet er niet al te best uit voorlopig, maar ik ,ga es op het internet zoeken naar alternatieven om plexi te frosten. Dat zou gaan met aceton, maar ik zie geen effect.
Het tafelkleed is zelfs een beetje aangetast, maar sschtquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:27 schreef Leonidas het volgende:
Looking good! En morgen kom ik dat allemaal in hoogsteigen persoon bewonderen.
![]()
Want op foto kan mn toch al niet zo technisch hoofd dat niet echt vatten.
(En mocht je dat van de huisgenootjes op de keukentafel schuren? Ervan geprofiteerd dat ze niet thuiswaren?)
Dat valt straks helemaal niet meer op in die geweldige keuken!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef MMach het volgende:
[..]
Het tafelkleed is zelfs een beetje aangetast, maar sscht![]()
Mihi, ik ging net editten dat hij dan toch blijkt licht te geven eens het buiten wat donkerder isquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het is idd wel mooier zo zonder die lichtslangen.
Maar kan je daar niet nog een mooi opstaand randje voor maken? Dat ze daarachter liggen?
Dat kan wel, maar de reflector die daarvoor nodig is zou dan overdag daglicht wegnemen. Dus laat ik het zoquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
kan je niet wat meer licht naar beneden kaatsen of ?
En in de bar schijnt er ook rood licht, nog meer werkplaatsquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:26 schreef Leonidas het volgende:
Oh, en vanbuiten zie je ook da rood licht!
Ik was net op zoek naar n bijverdienste![]()
mja t ziet er wel leuk uit hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:24 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar de reflector die daarvoor nodig is zou dan overdag daglicht wegnemen. Dus laat ik het zoNiet overheersend, maar wel zichtbaar.
Maar als ik de foto bekijk dan zal ik als ik jou was het hout toch opknappen hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:01 schreef MMach het volgende:
Van de buitenkant van de koepel maak ik geen werk. Niemand die dat van dichtbij ziet, dus hem mooi maken is iets als de binnenkant van je valse plafond afwerken. Hij moet gewoon regen tegenhouden, and that's it.
Geeft wel leuke glij effecten. Not!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef MMach het volgende:
...
Vandaag overgigens niks gedaan wegens interessantere activiteiten, en het sneeuwde dus dan ga ik niet op het dak werken.
1 iemand die zijn benen breekt tijdens het werken is al voldoende, hoezeer ik vonkenboer ook bewonder, zover gaat mijn fan-schap nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef tnimble het volgende:
[..]
Geeft wel leuke glij effecten. Not!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:00 schreef MMach het volgende:
[..]
1 iemand die zijn benen breekt tijdens het werken is al voldoende, hoezeer ik vonkenboer ook bewonder, zover gaat mijn fan-schap niet
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:00 schreef MMach het volgende:
[..]
1 iemand die zijn benen breekt tijdens het werken is al voldoende, hoezeer ik vonkenboer ook bewonder, zover gaat mijn fan-schap niet
Ik heb dat ruitje in al die jaren dat ik hier woon, nooit weten open staan. Er zitten in de zijkant van de koepel ventilatiegaatjes van zo'n cm groot (die zaten er altijd al in). Volgens mij was dat raampje daar gewoon om die ruimte zelf te ventileren. Een gemis zal het dus niet echt zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:01 schreef _Brake_ het volgende:
In de oude koepel zat een raampje dat open kan/kon voor de ventilatie? Hoe ga je dit gemis nu afvangen? Ziet er iig zeer goed uit! Als je het mos nou ook meteen van het dak haalt en daar kiesels op legt, ziet het er nog strakker uit én is het dak goed beschermd tegen regen en zon!
Ja, de muur mag er niet uit, ook geen stukje, daarmee basta.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef Blue-eyes het volgende:
En zijn wil is wet dan ? Hoe denken je zussen over dat stuk muur ?
Misschien moet je een familiestemming organiseren, de meeste stemmen telt !
Denkt hij dat de keukendeur altijd dicht is? Neem maar van mij aan dat deze altijd open staat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:44 schreef MMach het volgende:
Er is een zware kink in de kabel. Er mag geen stuk muur uit de muur die mn broer heeft gezet.
De argumenten:
-ik wil geen geur van eten in de living-ik heb zoveel tijd gestoken in de muur om die vlak te krijgen.
Voor iemand die nooit een voet in de keuken zet en er amper over heeft nagedacht vind ik dat echt te ver gaan. Ik kook van woede en frustratie voor zoveel onbegrip. Hij heeft zelfd m'n tekeningen en schetsen niet bekeken. Nu kan ik dus niet verder want een spoelnak krijg je niet op een mooie manier tussen de muur en dde verwarming.
Het stomme is gewoon dat als er nu eten wordt gemaakt, je dat gewoon ook tot in elke ruimte van het huis kan ruikenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:26 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Denkt hij dat de keukendeur altijd dicht is? Neem maar van mij aan dat deze altijd open staat.
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:35 schreef MMach het volgende:
[..]
Het stomme is gewoon dat als er nu eten wordt gemaakt, je dat gewoon ook tot in elke ruimte van het huis kan ruikenEn wat dan nog, wat is er nu fout met de geur van lekker eten?
Nou ja, wordt er toch alvast een beetje gekookt..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:44 schreef MMach het volgende:
Ik kook van woede en frustratie voor zoveel onbegrip.
quote:Hallo
-knip-
Wat dat gat betreft in de keuken, ik heb daar geen probleem mee. Das zelf
een tof idee. En trouwens Xavier ging daar toch niet blijven wonen he,tis
daarom dat ik hier moet stoppen he! Ik heb hiervoor speciaal mijn vast
contract geweigerd met optie tot directeur binnen 2 jaar! Hij gaat dus niet
teveel moeten zagen he, ik mag weer nen zoektocht naar werk starten he, stom
ma ja.
Voor de etensgeur kan er nen afzuiger of zo komen he, een dampkap om de
vieze geurtjes weg te zuigen, daar zie ik geen probleem in.
En hoe is het met dat meisje (ben de naam vergeten)?
dada
De ruimte ernaast wordt een eetplaats, de ruimte verderop een huiskamer. Er komt dus een gat in de eetkamer muur, in verbinding met de keuken, hoe efficient en gemakkelijk is dat niet. De huiskamer noch de eetkamer zijn afgewerkt, dus ik kan er nog altijd voor zorgen dat het gat zal passen. En daar twijfel ik ook niet aan. Een mooi gat is mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef dvr het volgende:
Van de andere kant gezien Mmach.. een gat in de keukenmuur is niet echt iets om je over op te winden, maar een gat in de huiskamermuur zal niet iedereen aanspreken. Zal het daar wel een beetje knap staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |