en een waterballet ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Solingjan het volgende:
edit: kut, al pagina 5 en kheb alleen nog maar wat geprutst aan een radiator. Kga alleen nog maar posten als ik een update te melden heb of zo, anders is dit weer zo snel vol.
Dan had je die radiator maar sneller moeten verplaatsen (kijk(foto) radiator effe verplaatst) en niet zo lang na moeten denken![]()
![]()
Waren we nu al bij de kastjes![]()
Of een wasemkap.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Afzuigkap inderdaad
Voor jou klinkt dat waarschijnlijk net zo buitenlands als dampkap voor onsMaar ach, we begrijpen elkaar toch wel.
Gewoon posten, dan blijven wij (al je fans) tenminste op de hoogte!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef MMach het volgende:
[..]
kut, al pagina 5 en kheb alleen nog maar wat geprutst aan een radiator. Kga alleen nog maar posten als ik een update te melden heb of zo, anders is dit weer zo snel vol.
Vooral de energie en tijd! Na een dag werken kom ik s avonds bekaf thuis en dan heb ik echt de puf niet meer om nog een trapje te schilderen. Hulde!quote:Op maandag 19 februari 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Echt, ik zou willen dat ik jouw tomeloze energie en enorme klustalent had.Dit wordt vast ook weer beeldschoon.
Ach, op foto's ziet het er misschien geweldig uit, maar geloof me vrij, er zijn hier en daar wel strepen in de verf, brokjes uit rechte hoeken, lijntjes die niet helemaal recht lopen, etc. Je doet wat je kan, naar eigen kunnen. Het probleem is of je tevreden bent met jezelf over hetgeen je hebt verricht. Daar wringt bij mij het schoentje wel, ik ben altijd een paar minuten tevreden over het werk, daarna is het nieuwe eraf en is het 'mjah'. Ik blijf het huis gewoon zien als dat krot wat maar traag uit de as herrijst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:06 schreef vigier het volgende:
Djeez, ik heb net achter elkaar je rij met keuken-topics zitten lezen en WOW. Beter woord kan ik er niet voor verzinnen denk ik.
Ik vond het een beetje vreemd dat het nu opeens eindigt, maar ik zie dat er een topic is waar je nu in bezig bent, alleen ga ik die nu niet lezen, want ik moet morgen zelf weer gaan klussen!
Heb ik alleen op één of andere manier wat minder zin in nu, na het zien van al jouw werk, en vooral ook het resultaat. Nu heb ik echt zoiets van: "ja, maar zo mooi kan ik het toch nooit!". En ik moet eerlijk bekennen dat ik soms moeite heb met het fenomeen "baas boven baas".
Volgende week maar eens beginnen met het zolder-topic te lezen....
Goed weekend en heel veel succes met klussen, liefde en de andere bewoners.
Met groet & diepe bewondering,
J.
Jammer Mmach maar jou "kennende" krabbel je weer op en ben je over een tijdje weer aan het klussen. Veel succes met al je bezigheden naast het geklus!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:26 schreef MMach het volgende:
[..]
Ach, op foto's ziet het er misschien geweldig uit, maar geloof me vrij, er zijn hier en daar wel strepen in de verf, brokjes uit rechte hoeken, lijntjes die niet helemaal recht lopen, etc. Je doet wat je kan, naar eigen kunnen. Het probleem is of je tevreden bent met jezelf over hetgeen je hebt verricht. Daar wringt bij mij het schoentje wel, ik ben altijd een paar minuten tevreden over het werk, daarna is het nieuwe eraf en is het 'mjah'. Ik blijf het huis gewoon zien als dat krot wat maar traag uit de as herrijst.
En die herijzenis is nu gestopt, moet ik vermelde met pijn in het hart. Ik ben in een financiele situatie gekomen waarbij ik nu aan mezelf moet denken, en hard moet werken voor m'n eigen centen. Ik kan me niet meer permitteren om m'n vrije tijd om te zetten in onbetaalde klusuren. Misschien later wel weer, maar nu is er gewoon geen tijd meer voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |