abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:24:45 #201
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_46333089
Wat is eigenlijk het Nederlandse (Hollandse) woord voor dampkap? Afzuigkap of rookafzuiger of vieze-luchjes-verwijderaar

Ik heb er geen probleem mee hoor dat Dorothee haar kamer er zo uit ziet, het valt buiten de bedden en dat vieze bureautje wel mee. Zolang ze geen gaten in m'n muur maakt (toch zeker niet zonder te vragen of ik ze wil maken), mag ze doen en laten wat ze wil, tis immers haar kamer. Maar er komt dus een 2 persoonsbed in die kamer, en dat kan ik alleen maar toejuichen, want dat moet daar prachtig staan.

En Arty, ik weet wel dat het niet als kritiek bedoelt was hoor
Maar ik denk dat zoiets gewoon een klikje maken is in het hoofd hoor. Je weet dat als je in het nauw zou raken, dat een vakman het dan nog altijd kan fixen. Je hebt dus niet echt veel te verliezen denk ik. En tenslotte is het ook maar een radiator een beetje verplaatsen en niet een huis bouwen, het vergt dus niet teveel denkwerk. Vandaag wil ik nog wel iets doen, maar het zal pas laat zijn wegens plannen.

En Reese, opmerkzaam
edit: kut, al pagina 5 en kheb alleen nog maar wat geprutst aan een radiator. Kga alleen nog maar posten als ik een update te melden heb of zo, anders is dit weer zo snel vol.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 februari 2007 @ 15:37:12 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46333519
Afzuigkap inderdaad

Voor jou klinkt dat waarschijnlijk net zo buitenlands als dampkap voor ons Maar ach, we begrijpen elkaar toch wel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46342363
edit: kut, al pagina 5 en kheb alleen nog maar wat geprutst aan een radiator. Kga alleen nog maar posten als ik een update te melden heb of zo, anders is dit weer zo snel vol.

Dan had je die radiator maar sneller moeten verplaatsen (kijk(foto) radiator effe verplaatst) en niet zo lang na moeten denken

Waren we nu al bij de kastjes
pi_46342461
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Solingjan het volgende:

Dan had je die radiator maar sneller moeten verplaatsen (kijk(foto) radiator effe verplaatst) en niet zo lang na moeten denken

Waren we nu al bij de kastjes
en een waterballet ?
pi_46345061
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:37 schreef Rewimo het volgende:
Afzuigkap inderdaad

Voor jou klinkt dat waarschijnlijk net zo buitenlands als dampkap voor ons Maar ach, we begrijpen elkaar toch wel.
Of een wasemkap.
pi_46453964
Echt, ik zou willen dat ik jouw tomeloze energie en enorme klustalent had. Dit wordt vast ook weer beeldschoon.
pi_46675838
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef MMach het volgende:

[..]

kut, al pagina 5 en kheb alleen nog maar wat geprutst aan een radiator. Kga alleen nog maar posten als ik een update te melden heb of zo, anders is dit weer zo snel vol.
Gewoon posten, dan blijven wij (al je fans) tenminste op de hoogte!!

Al zal dit project momenteel natuurlijk even stil liggen, aangezien je druk aan de overkant bezig bent .
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:12:24 #208
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_46725751
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Echt, ik zou willen dat ik jouw tomeloze energie en enorme klustalent had. Dit wordt vast ook weer beeldschoon.
Vooral de energie en tijd! Na een dag werken kom ik s avonds bekaf thuis en dan heb ik echt de puf niet meer om nog een trapje te schilderen. Hulde!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:26:04 #209
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_46736363
Ja, voorlopig ligt het daar echt wel stil. Eerder door tijdsgebrek dan gebrek aan zin. Maar de zolder en andere hoofdactiviteiten hebben wel voorrang natuurlijk en er blijft van m'n dag niet veel meer over jammergenoeg.
pi_46739339
stukje bij beetje kom je er wel , we wachten gewoon een klus na de andere af
pi_47151024
Way to go MMach
Heb al je topics wel gevolgd en moet zeggen dat ik het resultaat er indrukwekkend vind
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
  zondag 25 maart 2007 @ 21:09:54 #212
95517 Openminded
Tuurlijk...
pi_47651652
En, klusgoeroe, hoe staat het ervoor ondertussen?
  maandag 26 maart 2007 @ 00:31:45 #213
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_47659755
Dit heeft nog wel even voorrang.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 02:31:07 #214
95517 Openminded
Tuurlijk...
pi_47699662
Achja natuurlijk, de zolder! Gaan we daar fijn verder
pi_51684377
Djeez, ik heb net achter elkaar je rij met keuken-topics zitten lezen en WOW. Beter woord kan ik er niet voor verzinnen denk ik.
Ik vond het een beetje vreemd dat het nu opeens eindigt, maar ik zie dat er een topic is waar je nu in bezig bent, alleen ga ik die nu niet lezen, want ik moet morgen zelf weer gaan klussen!
Heb ik alleen op één of andere manier wat minder zin in nu, na het zien van al jouw werk, en vooral ook het resultaat. Nu heb ik echt zoiets van: "ja, maar zo mooi kan ik het toch nooit!". En ik moet eerlijk bekennen dat ik soms moeite heb met het fenomeen "baas boven baas".

Volgende week maar eens beginnen met het zolder-topic te lezen....
Goed weekend en heel veel succes met klussen, liefde en de andere bewoners.

Met groet & diepe bewondering,
J.
Da gao nie nou!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:26:27 #216
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_51692274
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 02:06 schreef vigier het volgende:
Djeez, ik heb net achter elkaar je rij met keuken-topics zitten lezen en WOW. Beter woord kan ik er niet voor verzinnen denk ik.
Ik vond het een beetje vreemd dat het nu opeens eindigt, maar ik zie dat er een topic is waar je nu in bezig bent, alleen ga ik die nu niet lezen, want ik moet morgen zelf weer gaan klussen!
Heb ik alleen op één of andere manier wat minder zin in nu, na het zien van al jouw werk, en vooral ook het resultaat. Nu heb ik echt zoiets van: "ja, maar zo mooi kan ik het toch nooit!". En ik moet eerlijk bekennen dat ik soms moeite heb met het fenomeen "baas boven baas".

Volgende week maar eens beginnen met het zolder-topic te lezen....
Goed weekend en heel veel succes met klussen, liefde en de andere bewoners.

Met groet & diepe bewondering,
J.
Ach, op foto's ziet het er misschien geweldig uit, maar geloof me vrij, er zijn hier en daar wel strepen in de verf, brokjes uit rechte hoeken, lijntjes die niet helemaal recht lopen, etc. Je doet wat je kan, naar eigen kunnen. Het probleem is of je tevreden bent met jezelf over hetgeen je hebt verricht. Daar wringt bij mij het schoentje wel, ik ben altijd een paar minuten tevreden over het werk, daarna is het nieuwe eraf en is het 'mjah'. Ik blijf het huis gewoon zien als dat krot wat maar traag uit de as herrijst.
En die herijzenis is nu gestopt, moet ik vermelde met pijn in het hart. Ik ben in een financiele situatie gekomen waarbij ik nu aan mezelf moet denken, en hard moet werken voor m'n eigen centen. Ik kan me niet meer permitteren om m'n vrije tijd om te zetten in onbetaalde klusuren. Misschien later wel weer, maar nu is er gewoon geen tijd meer voor.
pi_51696703
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:26 schreef MMach het volgende:

[..]

Ach, op foto's ziet het er misschien geweldig uit, maar geloof me vrij, er zijn hier en daar wel strepen in de verf, brokjes uit rechte hoeken, lijntjes die niet helemaal recht lopen, etc. Je doet wat je kan, naar eigen kunnen. Het probleem is of je tevreden bent met jezelf over hetgeen je hebt verricht. Daar wringt bij mij het schoentje wel, ik ben altijd een paar minuten tevreden over het werk, daarna is het nieuwe eraf en is het 'mjah'. Ik blijf het huis gewoon zien als dat krot wat maar traag uit de as herrijst.
En die herijzenis is nu gestopt, moet ik vermelde met pijn in het hart. Ik ben in een financiele situatie gekomen waarbij ik nu aan mezelf moet denken, en hard moet werken voor m'n eigen centen. Ik kan me niet meer permitteren om m'n vrije tijd om te zetten in onbetaalde klusuren. Misschien later wel weer, maar nu is er gewoon geen tijd meer voor.
Jammer Mmach maar jou "kennende" krabbel je weer op en ben je over een tijdje weer aan het klussen. Veel succes met al je bezigheden naast het geklus!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52249056
Werkelijk, wat jij voor klussen onbevreesd aanpakt. Geweldig om te lezen en te zien.
Moet zeggen dat mijn handen gaan jeuken om ook aan een dergelijke klus te gaan beginnen. Maar goed, compleet gebrek aan ervaring en vooral ook materiaal/gereedschap weerhouden me daarvan.

Ik blijf het volgen
  maandag 17 september 2007 @ 12:47:19 #219
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_53241403
Het is geen finale keukenupdate, maar ik kan het jullie toch echt niet onthouden. Ik heb al aangekondigd dat ik thuis vermoedelijk geen geld meer zal investeren en dat de keuken dus het laatste en onafgewerkte werk zal blijven.

Maar toch staat de toestand hier thuis al een stapje dichter bij een normale. Gisteren heb ik namelijk van de ouders van Archont een keuken in bruikleen gekregen. Zij gebruiken hem toch niet meer, maar het zou kunnen dat ze hem binnen een jaar of 2 terugvragen, al is de kans klein. Nuja, er is dus een addertje, maar een gegeven paard kijkt men niet in de bek.
De keuken is van het type kippenslachterij, maar zelfs dat is voor ons al een wereld van verschil (kijk nog maar eens naar de startpost ).
Ik kreeg gisteren serieus bijna de tranen in m'n ogen toen ik daar een en ander placeerde. Gewoon om het feit dat mijn tijd die ik heb gestoken in die ruimte toch niet helemaal voor niets was, én we eindelijk iets hadden dat trekt op een normale keuken. Ik kan het eigenlijk niet echt beschrijven, en voor jullie zal dat eerder zoiets zijn van 'wtf, das een gewone versleten keuken, who gives a fuck'. Kheb toch zo het gevoel dat ik een van de donkerste tijden uit m'n leven wat meer achter mij kan laten. Zowel m'n 'jeugd' als de persoonlijke hel toen ik bezig was met het werken aan die ruimte.

Fotootjes dus:

Een paar kleine dingetjes fix ik daar wel nog van. De dampkap moet er nog komen, en die plintjes onderaan fix ik ook wel eens.

Maar, bij deze, Archont bedankt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 12:52:03 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53241509
Nou, dat ziet er in elk geval uit als een bruikbare keuken Super voor je dat je het nu toch hebt kunnen afwerken ook al is het niet helemaal volgens de oorspronkelijke plannen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53241562
Ik ben erg blij voor je dat je nu deze mooie keuken hebt! Heeeeeel erg veel plezier toegewenst! En een flinke veer in de kont voor Archont.
pi_53241636
Het ziet er nog vrij netjes uit hoor. En ik zie dat je de plinten al heb losgemaakt om later de benodigde belichting aan te bringen
pi_53241730
Oi, kijk uit waar je die veer steekt

En MMach een handje helpen is voor mij geen enkel probleem, hij weet dat, maar hij moet nu nog leren het gewoon altijd te vragen (hij maakt grote vorderingen op dat vlak though)

En nu mijn beurt om MMach nog eens te bedanken voor het werk dat hij dit weekend bij mij thuis heeft verzet, ik zou zeggen, een pluim op je hoed (om het toch in gevederde uitspraken te houden)
pi_53241992
Netjes hoor (Y)
pi_53242139
Jammer dat het niet 'afgemaakt' wordt, maar toch top .
pi_53243723
hoi hoi en wat wordt / was het eerste gerecht ?

Alles (veel) komt goed met de tijd...
pi_53271610
Ziet er toch netjes uit ?
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')