Ik dacht dat jullie het vergeten waren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:59 schreef Leso_Varen het volgende:
Ook echt twee Ajacieden die de topics openen! Op exact het zelfde moment
Ik vind AIssati tien keer beter dan Mendez en Culina bij elkaar, maar het kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef Suijk het volgende:
Had Aissati niet van waarde geweest vandaag?
Klopt. Maar eigenlijk is het natuurlijk AZ en Ajax (Feyenoord ook nog wel) tegen PSV, want 2e, 3e of 4e boeit niet. 1e of 2e wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Waarom komen al die Ajacieden trouwens zo blij zijn dat wij hebben verloren. AZ heeft gewonnen en staat samen met PSV nu boven Ajax. Als Feyenoord aardig is, staat Ajax gewoon op acht punten hoor.
[/wishfull thinking]
Eerste thuisverlies in 2 jaar, niet piepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:03 schreef mcyodogg het volgende:
Tsja, mag ook niet, maar als thuis-zeges nu niet eens meer zeker zijn...
ja zag het er net er boven staanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Sparta uit
nee idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Net terug.. wat een k*nkerzooide 2-3 hing echt niet meer in de lucht...
Sinouh
Onder voorbehoud dat Ajax morgen wint.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef Radegast het volgende:
Ach, nu komt er toch een eitjesprogramma aan in de competitie. Pas op 18 maart PSV-Ajax toch?
Exact wat ik me net afvroeg. Waar ligt dat toch aan? We zijn niks kwijtgeraakt achterin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:05 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom halen we voor de winterstop bijna het 0-record van die Ajax-keeper uit het jaar nul uit de boeken en hebben we nu de laatste 4 wedstrijden 8 doelpunten tegen?!
Ik heb het idee dat Gomes minder pakt dan hij zou kunnen en ook Alex maakt wat meer slippertjes dan 'm lief is. Vormverlies dusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Exact wat ik me net afvroeg. Waar ligt dat toch aan? We zijn niks kwijtgeraakt achterin.
De 1-2 was een grote blunder. (indraaiende corner)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik heb het idee dat Gomes minder pakt dan hij zou kunnen
Nogalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Gomes minder pakt dan hij zou kunnen en ook Alex maakt wat meer slippertjes dan 'm lief is. Vormverlies dus![]()
Mij niet gezien ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wekenlang komen de PSV supporters zieken in het Ajax topic, en nu verliest PSV twee keer dus is er een beetje geziek in het PSV topic en ze gaan huilen
Maar goed 6 van de 11 punten voorsprong kan PSV morgen zo maar eens kwijt zijn
* MrDoegewoon Juicht zeker niet te vroeg
Ik denk vooral dat Cocu die bal gewoon moet wegrossen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De 1-2 was een grote blunder. (indraaiende corner)
Jawel maar ik ga er niets eens meer op in,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij niet gezien ?
Wie dan wel ?
Heb je vast geen antwoord op.
Wat mij betreft zit PSV wel een beetje in een dipje. Maar het slechte spel van de laatste wedstrijden hebben ze vandaag wel verbeterd. PSV had eigenlijk gewoon moeten winnen. Maar 2 doelpunten tegen door fouten van de verdediging. De 1-1 had Alex niet in de voeten van Demebele moeten tikken en de 1-2 had Cocu gewoon weg moeten koppen. De 2-3 kan je niks aan doen, zo'n bal vliegt er gewoon wel eens in. Helaas dat PSV geen penalty kreeg, want dat was duidelijk hands..... En dan loopt het natuurlijk weer helemaal anders. Maarja, als als. Ach ja, we lopen, mocht Ajax morgen winnen, nog steeds 5 punten voor. Gezien het spel van vandaag gaat het weer wat beter lopen en dan moet het toch goed komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor AZ, knappe doelpunten. Maar om nou te zeggen dat PSV in een dip zit, nee. Een heel kleintje dan.
ik ook met dat arrogante amsterdamse gezeikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawel maar ik ga er niets eens meer op in,
heb het wel een beetje gehad met dat hypocriete gezeik van uit Eindhoven
Heb m'n reply aangepastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook met dat arrogante amsterdamse gezeik![]()
Je bedoelt niet dat shirt van "klimaatsverandering ... met de winter kampioen"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook met dat arrogante amsterdamse gezeik![]()
Ajax was beter tegen PSV in Amsterdam, het gaat helaas om de goals...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef RijstNatie het volgende:
AZ maakte 2 gelukkig doelpunten, PSV had de meeste en beste kansen !!
PSV Eindhoven
Het gaat niet om het voetbal maar om de puntenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef RijstNatie het volgende:
AZ maakte 2 gelukkig doelpunten, PSV had de meeste en beste kansen !!
PSV Eindhoven
De vaste trol kern ( als PSV verliest ) was weer eens te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawel maar ik ga er niets eens meer op in,
Mag ik je eens gelijk gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het gaat niet om het voetbal maar om de punten![]()
nee ff kampioen worden als je ook nog eens 8 punten achter de koploper staat..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb m'n reply aangepast
En die arrogantie is al een tijdje ver weg bij ons hoor. Elke keer roepen dat we wel ff zouden winnen om daarna op je bek te gaan is minder leuk aan het worden
die humor kun je er toch wel in zien hopelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt niet dat shirt van "klimaatsverandering ... met de winter kampioen".
Die Zuid-Amerikanen hebben het gewoon koud bij stilstaande fases. Oostenwind ofzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Exact wat ik me net afvroeg. Waar ligt dat toch aan? We zijn niks kwijtgeraakt achterin.
Gelukkig komt de Lente er langzaam aanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die Zuid-Amerikanen hebben het gewoon koud bij stilstaande fases. Oostenwind ofzo.
Neuh, maar ik wilde jullie even quoten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mag ik je eens gelijk geven
Maar dit meen je vast niet als Ajacied en voetbal moet mooi zijn instelling ?
Jongen als er een veel liep te kutten in Ajax topics dan was het o.a. jij wel, en dat bedoel ik nou met dat hypocriete gezeik uit Eindhoven...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De vaste trol kern ( als PSV verliest ) was weer eens te zien.
Maar als je geen namen ofzo hebt dan stelt het vast niets voor
Ik zeg nergens dat we dat worden, maar de hoop komt toch een beetje terugquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ff kampioen worden als je ook nog eens 8 punten achter de koploper staat..![]()
Ik heb de afgelopen jaren misschien 5 post gedaan ofzo over een aankoopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen als er een veel liep te kutten in Ajax topics dan was het o.a. jij wel, en dat bedoel ik nou met dat hypocriete gezeik uit Eindhoven...
Jammerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wilde jullie even quoten.
Zie postgeschiedenis zegt ie, terwijl als je dat echt doet dat daaruit zal blijken dat jij de dikste PSV-zuipnap ever bent, ook betreft aankopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren misschien 5 post gedaan ofzo over een aankoopzie postgeschiedenis
Kluivert is nog steeds geen held maar wel 1 van de weinige PSV spitsen
Dan liep je te kutten in de live verslagen topics... Je had iig vaak zat gezeik met mij en andere Ajacieden..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren misschien 5 post gedaan ofzo over een aankoopzie postgeschiedenis
Ik durf te wedden dat jij vaker in je Ajax topic hebt gepost dan dat ik dat heb gedaan in een PSV topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie postgeschiedenis zegt ie, terwijl als je dat echt doet dat daaruit zal blijken dat jij de dikste PSV-zuipnap ever bent, ook betreft aankopen.
Hij is dan ook voor Ajaxquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij vaker in je Ajax topic hebt gepost dan dat ik dat heb gedaan in een PSV topic.
In live verslagen topic gaf ik meestal een antwoord op een Ajacied en dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan liep je te kutten in de live verslagen topics... Je had iig vaak zat gezeik met mij en andere Ajacieden..
En ga niet lopen janken dat aan ons lag, want met PH, Rubber, Appelsientje en zelfs Cultheld kan men wel normaal doen..
.......... Joh.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij vaker in je Ajax topic hebt gepost dan dat ik dat heb gedaan in een PSV topic.
Je kan goed merken dat je wel eens gewerkt hebt voor WWC, ook van die gasten die goed zijn in woorden omdraaien en extra moeilijk doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In live verslagen topic gaf ik meestal een antwoord op een Ajacied en dat is een ander verhaal.
IK geef een mening in een topic en dan ben ik een zuignap.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
.......... Joh.
Wat ben jij dóm zeg.
Brabander zeker?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus is hij dan een ajax-zuignap ?
Geen discussie mogelijk hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je kan goed merken dat je wel eens gewerkt hebt voor WWC, ook van die gasten die goed zijn in woorden omdraaien en extra moeilijk doen
Ow jawel hoor..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen discussie mogelijk he
Stil nouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Wat een gebagger hier. T_L_K, je had PSV en Ajax om moeten draaien in je zin.
Waar dan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Wat een gebagger hier. T_L_K, je had PSV en Ajax om moeten draaien in je zin.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb m'n reply aangepast
En die arrogantie is al een tijdje ver weg bij ons hoor. Elke keer roepen dat we wel ff zouden winnen om daarna op je bek te gaan is minder leuk aan het worden
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:43 schreef dndiek het volgende:
Is dit het PSV-topic?
schijnt het momenteel vaker niet dan wel te zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 11:43 schreef dndiek het volgende:
Is dit het PSV-topic?
AZ voetbalde gewoon nog leuk mee hoor. Als je zoveel corners weg geeft als PSV gisteren moet je niet miepen als ze dan scoren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Net terug.. wat een k*nkerzooide 2-3 hing echt niet meer in de lucht...
Sinouh
Mooi voorbeeld van wishful thinking. Dit soort teksten hoorde ik ook voor Roda en AZ, toch hebben we allebei die wedstrijden verloren.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:46 schreef Neoktheone het volgende:
Ach, het komt allemaal wel weer goed.
Aan het einde van de rit staan wij gewoon weer te feesten op het stadhuisplein met de schaal
Dat ze elkaar maar afmakenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Ze zijn alweer lekker aan het rellen in Amsterdam trouwens
Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef AminBen het volgende:
Wel, de verdediging mist veel scherpte en is uit vorm.![]()
Misschien wel, maar dit soort zinnetjes zie al 3 wedstrijden op rij voorbij komen. Dat is toch wel een teken dat het helemaal mis zit bij PSV.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat gaat weer helemaal goed komen
die is wel goed maar ze spelen de laatste weken niet goed, dat is het verschilquote:Op zondag 4 februari 2007 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.
7 doelpunten in 3 wedstrijden is gewoon kut, zeker als er 2 door een eerste divisie club worden gemaakt. Onze verdediging is gewoon niet zo goed als we graag denken.
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van wishful thinking.
ja, hopelijk kunnen ze daar weer een beetje vertrouwen op doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...
Tegen Sparta en Heracles hebben we nu iig de mogelijkheid om in vorm te komen. Normaal gesproken moet een PSV uit vorm hier ook nog van kunnen winnen.
quote:"Van Egmond heeft gelukkig de sisser meegenomen.... want daar loopt 't mee af"
Klopt, maar ik reken me niet meer op voorhand rijk. Tuurlijk houd je rekening met puntverlies tegen Roda en AZ maar dat we ze allebei zouden verliezen kon ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...
Tegen Sparta en Heracles hebben we nu iig de mogelijkheid om in vorm te komen. Normaal gesproken moet een PSV uit vorm hier ook nog van kunnen winnen.
tegenstander weten nu ook dat er wat te halen valt bij PSV.. die mentale opsteker moet je ook niet vergeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reken me niet meer op voorhand rijk. Tuurlijk houd je rekening met puntverlies tegen Roda en AZ maar dat we ze allebei zouden verliezen kon ik me eigenlijk niet voorstellen.
Klopt, toen werd Ajax kampioen bij NEC. Maar andersom was er ook nog seizoen 2002/2003 toen we ook een dikke voorsprong hadden na de winterstop en uiteindelijk door de salonremise in Grunn met 1 punt voorsprong kampioen werdenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat we dat worden, maar de hoop komt toch een beetje terug
En ik geloof dat Ajax een paar jaar geleden ook flink voorliep, maar dat PSV nog ernstig dicht in de buurt kwam
Hoop doet leven
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:03 schreef Panick het volgende:
Waar is PyTH nu met z'n arrogante bek dan?.
PSV was ook iets beter dan AZ een 2-2 was meer terecht geweest. AZ was vooral de eerste helft niet bij machte... de tweede helft heeft het de zwakheid in de defensie en middenveld blootgelegd bij PSV .quote:Op zondag 4 februari 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Ronald was wel erg gedecideerd in zijn uitspraken gisteren. Dat kan ook duiden op een lichte angst, al vond ik PSV op basis van de samenvatting gisteren eigenlijk de betere ploeg.
Ach, AZ scoort gewoon 3 eerlijke doelpunten, dan moet je niet miepen over "terecht" imo.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV was ook iets beter dan AZ een 2-2 was meer terecht geweest.
Ja uiteindelijk scoort AZ er 1 meer maar ik heb het over het wedstrijdbeeld. Na de 1-0 kreeg PSV een opgelgde kans voor 2-0 niet te missen die kopbal.. als die gewoon ingekopt wordt is het over en uit met AZ en de pret hoor. Bij AZ zat er geen voetbal in..p as in de tweede helft met die 2 wissels kwam er weer leven in. Je zat eigenlijk op de 3-2 van PSV te wachten en toen viel de 2-3 gelukking aan de andere kant.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, AZ scoort gewoon 3 eerlijke doelpunten, dan moet je niet miepen over "terecht" imo.
Ach idd PSV heeft gewoon pech gehad.. nou ja vooruit dat kan gebeuren.. het blijft tenslotte voetbalquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Suijk het volgende:
You win some, you lose some. Tegen Ajax kregen jullie iets meer dan er verdiend was, nu iets minder.
Maar ik geloof niet dat dit nog weggegeven wordt. Het is niet dat Ajax nu opeens alles zal winnen.
eerst maar eens van Sparta winnenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach idd PSV heeft gewoon pech gehad.. nou ja vooruit dat kan gebeuren.. het blijft tenslotte voetbal
Beetje jammer dat het 2x achter elkaar gebeurd.. misschien dat ze nu goed wakker zijn geschud als we tegen Arsenaal moeten spelen.
Sparta, altijd lastigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eerst maar eens van Sparta winnen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelfs na 2 nederlagen op rij en een wanprestatie tegen Go Ahead is de arrogantie nog steeds zo groot dat Sparta al bij voorbaat verslagen wordt geacht?
Kom op jongens, juist de laatse wedstrijden laten zien dat er van alles kan gebeuren en er geen zekerheidjes zijn in het voetbal.
ik dacht eerst dat jij en PH een geintje aan het maken waren...quote:
wat een vertrouwen weerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat jij en PH een geintje aan het maken waren...
maar helaas..
Tuurlijk, maar dat zal niet het hele seizoen zo zijn want daarvoor zijn ze te goedquote:Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef Chadi het volgende:
Alex en Gomez kunnen niet blijven plakken en dichten.. houdt een keer op.
Gewoon een capabele trainer nemen die sympathieker en logischerwijs minder (misplaatst) arrogant is. Ron Jans, Fred Rutten of Sef Vergoossenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wie moet je op zijn plek hebben ?
Ron Jansquote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon een capabele trainer nemen die sympathieker en logischerwijs minder (misplaatst) arrogant is. Ron Jans, Fred Rutten of Sef Vergoossen.
Ik denk niet dat hij het slechter zou doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ze zijn allebei debiel hoor. Erwin is ook geen knip waard als trainer. Vraag maar in Rotterdam.
Ik had het idee dat dat aan het begin van de competie vooral kwam door de relatief veel nieuwe spelers, dat heb je nu een stuk minder.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Vergeet niet dat PSV in het begin van de competitie ook gene goede start had !
Daarna ging de moter draaien.
Misschien is de start na de winterstop ook weer even stroef
Ik zou mij ook verstoppen ja.. Maar ondertussen wel blijven zeggen hoe arrogant Ajacieden wel niet zijn.quote:
Ok hij hangt graag de clown uit, maar ik weet zeker dat hij beter zou presteren dan Koeman met TBS aan zijn zijdequote:
Ik denk dat ze op een gegeven moment gewoon allemaal een wedstrijdritme hadden en op de automatische piloot gingen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat aan het begin van de competie vooral kwam door de relatief veel nieuwe spelers, dat heb je nu een stuk minder.
fuk fuk fuk! Maikuuul bestaat echt,, ff uber offtopic.. maar kben em vandaag tegen gekomen in Roermondquote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat praat Roy Beerens als Maikuuul![]()
Want?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:06 schreef stefmans het volgende:
Die vlaggentjes en Banderie bij jullieToch wel lachwekkend tijdens PSV-AZ.
Ik vind nog steeds dat hij het goed doet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
jezus, we hebben effe een dipje.
laten we de discussie over het functioneren van Koeman nog ff vooruitschuiven tot na dit seizoen
Je zou toch wat meer sfeer verwachten tijdens zo'n wedstrijd, maar wat zie je 3 banderie en 2 vlaggenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Want?
En het ajax-publiek is toch nog altijd het vlaggetjeszwaaikampioenspubliek imho![]()
Ik heb de samenvatting maar half gezien omdat ik ook druk was met andere zaken, dus ik kan er verder weinig over zeggen. Maar een wedstrijd tegen AZ is toch altijd anders dan een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord..quote:Op zondag 4 februari 2007 23:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je zou toch wat meer sfeer verwachten tijdens zo'n wedstrijd, maar wat zie je 3 banderie en 2 vlaggen![]()
Ander voorbeeld, vorig jaar tijdens PSV-Ajax die choreo die maar half gelukt was dat is toch gewoon beschamend doe dan helemaal niets.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting maar half gezien omdat ik ook druk was met andere zaken, dus ik kan er verder weinig over zeggen. Maar een wedstrijd tegen AZ is toch altijd anders dan een wedstrijd tegen Ajax of Feyenoord..
Vooruit, iets recenter dan, de sfeeractie voor Gomes gezien?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ander voorbeeld, vorig jaar tijdens PSV-Ajax die choreo die maar half gelukt was dat is toch gewoon beschamend doe dan helemaal niets.
Die was redelijk goed gelukt ja, maar waarom kan dat niet vaker?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vooruit, iets recenter dan, de sfeeractie voor Gomes gezien?
Jup, was erg leuk.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vooruit, iets recenter dan, de sfeeractie voor Gomes gezien?
Redelijk goed... Die was fantastisch goed gelukt. Een HELE tribune heeft goed mee gedaan en zelfs de details uit de vlag van Brazilië waren te zien...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die was redelijk goed gelukt ja, maar waarom kan dat niet vaker?
jaquote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
![]()
De titel verraadde het al enigszins.
Dit weekend heeft in ieder geval geleerd dat Sneijder de te stoppen man is. Haal hem uit de wedstrijd en veroorzaak geen vrije trappen vlakbij doel (quote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef PyTh het volgende:
Hier ben ik Snert en Paniek
Ik heb op Zondag andere dingen te doen dan achter mijn PC te zitten, sorry![]()
Wat een kutweekend zeg sjezus.
Het gat is nog (maar) 5 punten maar het zal nog lastig genoeg worden.
Al lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ajax geen punten meer laat liggen uit bij AZ, Twente of PSV.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
![]()
De titel verraadde het al enigszins.
gelukkigquote:Medisch onderzoek toont geen problemen voor Alex
PSV meldt dat de Braziliaan Alex zich zondag in het ziekenhuis heeft laten onderzoeken. Hij kampt al enige tijd met hamstringklachten en moest zich afmelden voor het nationale elftal van Brazilie. In het ziekenhuis werden geen ernstige problemen geconstateerd. De interland van Brazilie komt alleen te vroeg.
Misschien is het wel verstandig hem tegen Sparta te sparen. Strak forceert hij iets en ben je hem een maand kwijt...quote:
Feliquote:Op zondag 4 februari 2007 22:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
fuk fuk fuk! Maikuuul bestaat echt,, ff uber offtopic.. maar kben em vandaag tegen gekomen in Roermondwat ist toch een held!
En dan laat je punten liggen tegen Sparta, dat is ook niet wat je wilt.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Misschien is het wel verstandig hem tegen Sparta te sparen. Strak forceert hij iets en ben je hem een maand kwijt...
Er stond volgens mij "de kloof wordt kleiner"quote:Op zondag 4 februari 2007 18:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ook weer typisch, als AZ en Ajax punten verspelen, weet PSV.nl niet hoe snel ze moeten berichten dat PSV is uitgelopen. Maar als het andersom is zie je er niets over
En door zo luchtig te doen over Sparta voed je alleen maar eventuele onderschatting. Koeman helpt ook niet echt mee door de spelers steeds de hand boven het hoofd te houden imo. Het hele sfeertje van "er is niks aan de hand" zint me voor geen meter. We hebben godverdomme 6 punten laten liggen in 1 week tijd. Wanneer is er dan in hemelsnaam wél iets aan de hand?!?! Als we ook van Sparta verliezen en bij Heracles gelijk spelen?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef appelsientje het volgende:
En tja Go ahead was gewoon dikke onderschatting...
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach het had ook Cultheld of Grrrr kunnen wezen
Babs: "Johan, is Ronald nu een toptrainer of nog niet?"quote:Op maandag 5 februari 2007 13:51 schreef dndiek het volgende:
Koeman vanavond bij Voetbal Insite
Er is geen grootse vorm daar kunnen we duidelijk over zijn maar er toch geen reden tot paniek. Je verliest 2 keer ongelukkig, dat is ook nog eens van clubs waar dat PSV kan gebeuren. Dat we een keer een paar wedstrijden niet het geluk hadden wat we eerder dit seizoen wel hadden doet mij niet panikeren!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En door zo luchtig te doen over Sparta voed je alleen maar eventuele onderschatting. Koeman helpt ook niet echt mee door de spelers steeds de hand boven het hoofd te houden imo. Het hele sfeertje van "er is niks aan de hand" zint me voor geen meter. We hebben godverdomme 6 punten laten liggen in 1 week tijd. Wanneer is er dan in hemelsnaam wél iets aan de hand?!?! Als we ook van Sparta verliezen en bij Heracles gelijk spelen?
Ik acht de kans groot dat PSV het op het kasteel nog verdomd lastig gaat krijgen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Ik open geen topics, daar ben ik te lam voor.
Ja, omdat AZ dat deed in een direct gevecht met PSV. Als je zo stoer bent om de resultaten van de concurrenten te plaatsen als je uitloopt, plaats het dan ook als ze inlopen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Er stond volgens mij "de kloof wordt kleiner"
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:24 schreef Urquhart het volgende:
Babs: "Johan, is Ronald nu een toptrainer of nog niet?"
Johan: "Natuurlijk elke trainer van PSV is een toptrainer."
![]()
Vergeet niet dat ze Ajax ook met 3-0 hebben kunnen verslaan daar.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat PSV het op het kasteel nog verdomd lastig gaat krijgen.
Ik panikeer nietquote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er is geen grootse vorm daar kunnen we duidelijk over zijn maar er toch geen reden tot paniek. Je verliest 2 keer ongelukkig, dat is ook nog eens van clubs waar dat PSV kan gebeuren. Dat we een keer een paar wedstrijden niet het geluk hadden wat we eerder dit seizoen wel hadden doet mij niet panikeren!
We staan nog steeds voor! We hebben nog steeds de beste selectie! Dus ik heb nog vertrouwen in de titel, al is me dit eigenlijk al te spannend
Volgens mij had PSV het er vorig jaar ook verdomd lastig en wonnen we daar alleen door een half eigen doelpunt oid...quote:Op maandag 5 februari 2007 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze Ajax ook met 3-0 hebben kunnen verslaan daar.
Dus toch wel oppassen
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 5 februari 2007 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik panikeer niet. Maar ik ga zeker niet luchtig lopen doen over tegenstanders die op papier makkelijk zijn. We voetballen namelijk nog steeds op gras, niet op papier.
De ziekte van Robbenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond PSV best goed spelen, en ik denk dat ze het verdiende om te winnen, maar Farfan hé... waarom valt die jongen toch steeds zo...
quote:808 Teletekst ma 05 feb
***OETBAL******************************
**** PSV haalt Braziliaanse rechtsback
**PSV heeft de Braziliaanse rechtsback
Fagner Coserva Lemos gecontracteerd.De
17-jarige Fagner,die in juli naar PSV
komt,komt over van Corinthians en heeft
voor vijf seizoenen getekend.
Daar was ik bij ja. Dat was echt een verschrikkelijk slechte wedstrijd.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij had PSV het er vorig jaar ook verdomd lastig en wonnen we daar alleen door een half eigen doelpunt oid...
quote:
het kan aan mij liggen maar volgens mij was die val in de 16 van Farfan absoluut GeeN Schwalbe, maar een loepzuivere overtreding waar een penaly voor gegeven moest worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik moet toch toegeven dat de naam van het topic wel briljant isBen benieuwd wat koeman zelf over dat effect te zeggen heeft vanavond
Het probleem van Farfan is dat ie dat juist wel doet, helaas. Dat was m.i. duidelijk geen penalty maar een slecht uitgevoerde struikelpartij. Die handsbal was inderdaad een 100% penalty en daar zijn de 3 punten onze neus door geboord.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:03 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen maar volgens mij was die val in de 16 van Farfan absoluut GeeN Schwalbe, maar een loepzuivere overtreding waar een penaly voor gegeven moest worden.
hij gaat niet zomaar vallen alstie al zo dichtbij het doel is, waarna hij de bal alleen maar hoeft in te poepen.
En die handsbal was ook een 100% penalty !
![]()
Farfan laat zich iets te vaak makkelijk vallen, waardoor al zijn valpartijen, waaronder ook echte overtredingen, genegeerd worden. Robben heeft datzelfde probleem. Scheidsrechters hebben een schijthekel aan dit soort voetballers en fluiten nooit meer in hun voordeel. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het probleem van Farfan is dat ie dat juist wel doet, helaas. Dat was m.i. duidelijk geen penalty maar een slecht uitgevoerde struikelpartij. Die handsbal was inderdaad een 100% penalty en daar zijn de 3 punten onze neus door geboord.
1 punt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:09 schreef Lemming22 het volgende:
en daar zijn de 3 punten onze neus door geboord.
Dat denk ik niet. PSV was dan in de slotfase op een 3-2 voorsprong gekomen. Aangezien PSV op dat moment eigenlijk de betere ploeg was hadden ze dat nooit meer weggegeven en dan waren de 3 punten dus in de achterzak geweest.quote:
Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. PSV was dan in de slotfase op een 3-2 voorsprong gekomen. Aangezien PSV op dat moment eigenlijk de betere ploeg was hadden ze dat nooit meer weggegeven en dan waren de 3 punten dus in de achterzak geweest.
Dit zijn zinlose discussies. Als PSV had gescoord, was de rest van de wedstrijd heel anders gelopen. Het had zelfs nog 3-4 kunnen worden. Who knows, who cares...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.. Ze geven bij 2-2 immers ook de 2-3 weg in de slotfase, niet?
Dus had het net zo makkelijk 3-3 kunnen worden.
Laat ik het dan anders zeggen: gezien de resultaten die PSV normaal gesproken haalt en het spel van PSV was het niet erg waarschijnlijk geweest dat AZ nog op 3-3 was gekomen. Natuurlijk weet je het nooit, dat geef ik toe, maar de kans op 3-3 was wel een heel groot stuk kleiner geweest dan dat het 3-2 zou zijn gebleven. Op resultaten van de afgelopen jaren kan je zoiets natuurlijk wel baseren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:34 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.. Ze geven bij 2-2 immers ook de 2-3 weg in de slotfase, niet?
Dus had het net zo makkelijk 3-3 kunnen worden.
Dacht al, vond het niet echt een relevant antwoordquote:
vi.nlquote:'PSV'er Fagner was te duur voor Corinthians'
6/2/2007 11:03
PSV heeft Fagner transfervrij kunnen vastleggen omdat de zeventienjarige rechtsback niet tot een akkoord wist te komen met Corinthians over een nieuw contract. De Braziliaan stelde volgens coach Emerson Leão te hoge eisen.
'Hij is een jongen uit de eigen opleiding', legde Leão uit. 'Het is absurd om zulke hoge bedragen te moeten betalen voor een zelf opgeleide speler.'
Fagner brak in november 2006 door bij Corinthians. Hij debuteerde in het eerste elftal, was zeven duels op rij van de partij en verloor geen wedstrijd.
In januari maakte Fagner deel uit van de Braziliaanse nationale ploeg die het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor speler onder twintig jaar pakte. De 1,68 meter grote rechtsback speelde zich in de laatste drie duels in het elftal.
Robben heb ik het al een tijd niet meer zien doen, en bijvoorbeeld Christiano Ronaldo doet het continu en die heeft afgelopen weekend er nog een strafschop uit gekregen. Dus zo zwart-wit is het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:12 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Farfan laat zich iets te vaak makkelijk vallen, waardoor al zijn valpartijen, waaronder ook echte overtredingen, genegeerd worden. Robben heeft datzelfde probleem. Scheidsrechters hebben een schijthekel aan dit soort voetballers en fluiten nooit meer in hun voordeel. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
wel lekker, al de 2e die we in korte tijd zonder transfersom oppikken uit die jong Brazlilië ploegquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
Lees trouwens net op Omroep Brabant text dat alle Arsenal supporters van de gemeente Eindhoven boerenkielen krijgen met een wedstrijdtintje (Arsenal logo en Philips Stadion erop)![]()
![]()
Prachtigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
Lees trouwens net op Omroep Brabant text dat alle Arsenal supporters van de gemeente Eindhoven boerenkielen krijgen met een wedstrijdtintje (Arsenal logo en Philips Stadion erop)![]()
![]()
zelfde hier! En na de wedstrijd het carnaval weer in de stad afsluitenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons zijn er plannen om overdag carnaval te gaan vieren in Eindhoven en dan 's avonds ladderzat naar het stadion te gaan.
Dat Nederlands elftal houdt zo geen verdediger meer overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:08 schreef WooZ het volgende:
Farfán niet geschorst
En Kromkamp heeft om onduidelijke privé-redenen het trainingskamp van Oranje verlaten
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Marco De Jong weer eens oproepen
Ik dacht even dat het over oud-PSV-er Marco de Jong gingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
We hebben 2 nieuwe verdedigers gehaald dus zouden we het verlies van Kromkamp in principe op moeten kunnen vangen. Al moet nog blijken wat de aanwinsten werkelijk waard zijn. Alcides liet iig een goede indruk achter tegen AZ.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef WooZ het volgende:
Ik hoop niet dat ze ernstig ziek is, want dat zal die jongen de rest van het seizoen ook wel beïnvloeden
daar kan ik me eigenlijk niet zo druk over maken. Ik vind het belangrijker dat het bij Kromkamp thuis goed gaat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben 2 nieuwe verdedigers gehaald dus zouden we het verlies van Kromkamp in principe op moeten kunnen vangen. Al moet nog blijken wat de aanwinsten werkelijk waard zijn. Alcides liet iig een goede indruk achter tegen AZ.
Hoop dat ze zo slim zijn om beide huurlingen deze zomer terug te halen en een kans te geven. Ze hebben bij Twente en Jong Oranje al bewezen een goed niveau te hebben. We moeten onze talenten koesteren. Nu nog de technische staf overtuigen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef PyTh het volgende:
Bakal en Aissati beste spelers bij Jong Oranje vanavond.
Die eerst genoemde zie ik volgend jaar eigenlijk liever in de selectie dan bijvoorbeeld Tardelli.
Eigen jeugd en ook nog eens een Eindhovenaar.
Maar hij zal wel weer verkocht worden aan Twente......
Klopt... maar ik hoop dat ze ook terug komen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Dat lijkt me wel goed te komen. Als ze geen plannen meer hadden met die twee, waren ze al wel verkocht. Ze worden uitgeleend om een goede ontwikkeling door te maken, nou hoeveel voorbeelden van een goede ontwikkeling moeten ze nog geven?
Dat is inderdaad een erg mooi vooruitzicht.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt... maar ik hoop dat ze ook terug komen...
het is wel goed voor de jonge jongens om veel te spelen
PSV en Nederlands talent.... wat mooi
Laten we hopen dat dit inderdaad waar isquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Dat lijkt me wel goed te komen. Als ze geen plannen meer hadden met die twee, waren ze al wel verkocht. Ze worden uitgeleend om een goede ontwikkeling door te maken, nou hoeveel voorbeelden van een goede ontwikkeling moeten ze nog geven?
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons zijn er plannen om overdag carnaval te gaan vieren in Eindhoven en dan 's avonds ladderzat naar het stadion te gaan.
dat zeggen ze altijd maar ik heb er nog nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Daemician het volgende:
[..]
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..![]()
Aisatti is bewust voor een half jaar verhuurd want Twente wilde hem graag 1,5 jaar huren! Dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Zolang je nog fatsoenlijk kan lopen zal het wel lukken denk ik. Of ze moeten mensen in carnavalsoutfit weigeren...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Daemician het volgende:
[..]
Grote kans dat je ladderzat het stadion niet in komt..![]()
Lijkt me niet als ze zelfs de Britten boerenkielen gevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang je nog fatsoenlijk kan lopen zal het wel lukken denk ik. Of ze moeten mensen in carnavalsoutfit weigeren...
UTRECHTER!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef PyTh het volgende:
Bakal en Aissati beste spelers bij Jong Oranje vanavond.
Die eerst genoemde zie ik volgend jaar eigenlijk liever in de selectie dan bijvoorbeeld Tardelli.
Eigen jeugd en ook nog eens een Eindhovenaar.
Maar hij zal wel weer verkocht worden aan Twente......
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er staat eerstgenoemde Chadi: Eindhovenaar
appelkruimeltaartquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Eh, wat is dat op het veld?
Sneeuw!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Eh, wat is dat op het veld?
quote:
Groeilampen, dus, interessant.quote:Of bedoel je die groeilampen (ook gebruikt door wietkwekers) waardoor de grasmat vele malen beter bespeelbaar is dan een paar jaar geleden?
quote:7/2/2007 - Piet de Visser maakt zich zorgen over opmars AZ
(Gepost door RvN)
In Voetbal International laat Piet de Visser weten zich zorgen te maken over de opmars van AZ. De club troefde PSV gemakkelijk af bij de transfers van Dembele en Donk, die PSV ook had willen hebben. AZ bood echter veel meer. Inmiddels scout AZ echter ook nadrukkelijk in Zuid-Amerika. Piet de Visser in VI: 'Ze hebben nu nog een achterstand in Zuid-Amerika en halen vooral Nederlandse spelers. Maar als zij ook goed gaan scouten in het buitenland, krijgen wij de komende jaren nog een heel zware kluif in AZ. Ze hebben ons immers al in twee gevallen afgetroefd.'
Hier kun je er meer over vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:02 schreef SuperUli het volgende:
[..]
.
[..]
Groeilampen, dus, interessant.
Misschien volgend seizoen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.quote:
maar dan is er niemand meer om kampioen te wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.
knap dat je zo'n voorspellende gave hebtquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn ze kansloos inderdaad. En dit seizoen moet ik het ook nog maar zien.
Ik zie dit nu voor het eerst.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:06 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hier kun je er meer over vinden.
Zal best wel wat kosten ja, maar als je om de zoveel tijd je grasmat moet vervangen, ben je ook veul geld kwijt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor het eerst.
Zal flink veel geld kosten, neem ik aan?
ik denk dat ze de lampen wel voor een spotprijsje hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor het eerst.
Zal flink veel geld kosten, neem ik aan?
Zeggen we al jarenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:45 schreef Urquhart het volgende:
Volgend seizoen wordt het wel moeilijk, tenzij ze Koeman buiten het aankoopbeleid houden
Tuurlijk, dat werd vorig seizoen ook gezegd door jullie soort ! En waar staan we nu ? Wat spelen we Europees ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
sterker nog, we zijn kampioenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Nu het nog blijven, daar zit hem de spanning.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog, we zijn kampioen
Kijkend naar alleen deze eeuw is PSV de beste club in Nederland natuurlijk en ach ja ieder jaar kampioen worden is ook niet leuk en ook onrealistisch. Dit jaar vind ik wel dat PSV kampioen moet worden gezien de voorsprong op 1 januari 2007. Maar volgend jaar, dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, d'r gaat uiteraard een jaar komen dat we niet kampioen worden. Maar als het dit jaar weer lukt, heeft PSV 6 titels in 8 jaar. Zegt wel wat, lijkt me
ik vind het nu al veel te spannend, had van mij niet gehoevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu het nog blijven, daar zit hem de spanning.
Moeten ze het wel worden, 5 uit 8 staat al een heel stuk minder superieur...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, d'r gaat uiteraard een jaar komen dat we niet kampioen worden. Maar als het dit jaar weer lukt, heeft PSV 6 titels in 8 jaar. Zegt wel wat, lijkt me
Persoonlijk verwacht ik dat het pas op de laatste speeldag beslist wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het nu al veel te spannend, had van mij niet gehoeven
Klote voor zequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu komt SBS 6 Shownieuws met het nieuws dat de vriendin van Jan Kromkamp een miskraam heeft gehad en daarom heeft hij het trainingskamp van Oranje verlaten.
Klinkt misschien lullig maar daar ben ik dus niet zo'n voorstander van. Dan heb je veel meer kans dat je erin gaat lopen zwelgen. Als het even kan dit weekend gewoon weer de groene weide in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Misschien verstandig om Jan even wat rust te geven en deze tegenslag te laten verwerken.
Voor hemzelf wel, maar ik kan me voorstellen dat hij liever zijn vriendin wil steunen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
Juist dan moet je voetballen, even de gedachten van je af zetten.
Die kan toch godverdomme ook wel even zonder hem? Zoals ik al zeg, je moet in dat soort dingen niet gaan zitten zwelgen. Gewoon zo normaal mogelijk doorgaan met je leven. Er mag/moet best even een hele hoop gejankt worden maar je moet weer verder. Tijd en je leven weer oppakken zijn de enige zaken die de wonden weer kunnen helen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor hemzelf wel, maar ik kan me voorstellen dat hij liever zijn vriendin wil steunen.
verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu komt SBS 6 Shownieuws met het nieuws dat de vriendin van Jan Kromkamp een miskraam heeft gehad en daarom heeft hij het trainingskamp van Oranje verlaten.
Sluit ik me bij aan, hij hoeft er toch geen 24/7 bij te zijn. Het leven gaat door en dan kun je maar beter snel genoeg weer in het dagelijkse ritme komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan toch godverdomme ook wel even zonder hem? Zoals ik al zeg, je moet in dat soort dingen niet gaan zitten zwelgen. Gewoon zo normaal mogelijk doorgaan met je leven. Er mag/moet best even een hele hoop gejankt worden maar je moet weer verder. Tijd en je leven weer oppakken zijn de enige zaken die de wonden weer kunnen helen.
Wat moeten ze anders doen? Van dinsdag tot en met zondag met z'n tweeën thuis zielig gaan zitten wezen? Daar moet je toch niet aan denken? Ik niet iig.
Het komt heel bot over als ik het hier zo neer zet maar het zijn wel de feiten. Het is verschrikkelijk maar je doet er he-le-maal niks aan.
je hebt net samen een kind verloren, dan ga je toch niet fijn naar de ArenA om daar met Jan Smit op de achtergrond fijn een oefen interland te gaan spelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kan toch godverdomme ook wel even zonder hem? Zoals ik al zeg, je moet in dat soort dingen niet gaan zitten zwelgen. Gewoon zo normaal mogelijk doorgaan met je leven. Er mag/moet best even een hele hoop gejankt worden maar je moet weer verder. Tijd en je leven weer oppakken zijn de enige zaken die de wonden weer kunnen helen.
Wat moeten ze anders doen? Van dinsdag tot en met zondag met z'n tweeën thuis zielig gaan zitten wezen? Daar moet je toch niet aan denken? Ik niet iig.
Het komt heel bot over als ik het hier zo neer zet maar het zijn wel de feiten. Het is verschrikkelijk maar je doet er he-le-maal niks aan.
Je had de feiten ook wel even anders kunnen verwoorden. "Godverdomme" bijvoorbeeld, dat lijkt me in dit geval dus echt niet nodig. "Zielig doen", "janken", ik weet niet wat Kromkamp jou persoonlijk aan heeft gedaan, maar deze post slaat op deze manier dus werkelijk nergens op. Beetje sociaal gestoord ofzo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde Grrrr meer op de reactie dat Kromkamp dit weekend misschien niet zal spelen. Ik kan me voorstellen dat je die interland laat schieten, maar ik verwacht hem dit weekend wel weer op het veld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt net samen een kind verloren, dan ga je toch niet fijn naar de ArenA om daar met Jan Smit op de achtergrond fijn een oefen interland te gaan spelenDan ga je toch samen met je vriendin door het verdriet heen komen. Je moet dat samen doen........
Idd ben het met je eens... ff je gedachte ergens anders opzetten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt misschien lullig maar daar ben ik dus niet zo'n voorstander van. Dan heb je veel meer kans dat je erin gaat lopen zwelgen. Als het even kan dit weekend gewoon weer de groene weide in.
Je weet niet waar je over praat man.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:16 schreef ruud.nl het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je die interland laat schieten, maar ik verwacht hem dit weekend wel weer op het veld.
Daar heb je gelijk in, je verliest toch je kindje, hoeveel maanden was ze al?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat man.
Een miskraam is niet niks, maar dat kun je je waarschijnlijk niet voorstellen als het je zelf nog nooit is overkomen.
Daar heb je gelijk in, maar ik kan me wel voorstellen dat je dan juist wel zou willen voetballen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat man.
Een miskraam is niet niks, maar dat kun je je waarschijnlijk niet voorstellen als het je zelf nog nooit is overkomen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind Kromkamp een prima gast en gun het stel het beste van de wereld. Die "godverdomme" slaat op het feit dat sommige mensen blijkbaar denken dat hij nu maar een paar weken (of langer?) bij zijn vriendin moet gaan zitten. Verder beweer ik niet dat ze "zielig doen", ik zeg alleen maar dat ze dat dan ook niet moeten gaan doen, niet erin zwelgen maar doorgaan met je leven. Dat is de beste manier van verwerken. "Janken" is wat ik zou doen als mij zoiets zou overkomen, heel hard en lang waarschijnlijk, is ook goed voor het verwerkingsproces.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Je had de feiten ook wel even anders kunnen verwoorden. "Godverdomme" bijvoorbeeld, dat lijkt me in dit geval dus echt niet nodig. "Zielig doen", "janken", ik weet niet wat Kromkamp jou persoonlijk aan heeft gedaan, maar deze post slaat op deze manier dus werkelijk nergens op. Beetje sociaal gestoord ofzo?
Die oefeninterland had ik ook laten schieten maar ik verwacht dat Kromkamp er zondag gewoon weer staat. Miskramen zijn overigens idd een vrij veel voorkomend iets. Het is altijd een klein drama maar je krijgt een miskraam niet voor niets, dat is een teken dat er dus ook werkelijk iets "mis" is. Het is gewoon je eigen lichaam dat ingrijpt.quote:Overigens lees ik net dat 25% van de vrouwen een miskraam hebben. Dus wat dat betreft is het niet erg ongewoon, en zou je er dus misschien inderdaad niet te lang bij stil moeten staan. Maar goed, iedereen reageert daar anders op. Dat Kromkamp afgelopen woensdag heeft laten schieten lijkt me in ieder geval vanzelfsprekend.
Dat je daar nog op gaat reageren zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jezus wat is dit nou voor een reactie
Je verliest je ongeboren kindje, lijkt me toch nog net ff iets minder erg dan een kind verliezen dat al op de wereld is gezet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, je verliest toch je kindje, hoeveel maanden was ze al?
Je weet dus echt niet waar je over praat Knaap.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je verliest je ongeboren kindje, lijkt me toch nog net ff iets minder erg dan een kind verliezen dat al op de wereld is gezet.
Lees mijn posts nou eens goed, ik geloof dat ik heel goed besef wat zoiets met je kan doen en dat dat ook uit mijn posts blijkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Onze azijnpisser pur sang heeft er gewoon geen besef van wat zoiets met je zou kunnen doen.
Dat is volkomen wederzijds PyTh, je kijkt zoals gebruikelijk niet verder dan je neus lang is.quote:Ik had al geen hoge pet van je op Grrrrrrr en met dit soort posts bewijs je dat weer eens te meer.
Het lijkt jou allebei even erg? Een miskraam na 7 maanden of je kind van 1 verliezen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je weet dus echt niet waar je over praat Knaap.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |