abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45968400
Met het speelschema wat wij nu hebben mogen we het niet meer weg geven.

Al is het maar 1 punt voorsprong
pi_45968702
3-1 voor ajax dus tot nu toe.

Maar na de wedstrijd tegen AZ is er wel iets positiefs te melden. PSV speelde een stuk beter Als ze zo de rest van de wedstrijden spelen hoeven we nergens bang voor te zijn hoor
pi_45968767
Ik vrees dat goed spel alleen, slechts een garantie is voor een leuke wedstrijd. Wedstrijden als gister zijn geen incidenten in het voetbal.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45968773
Wel, de verdediging mist veel scherpte en is uit vorm.
pi_45969184
Dat gaat weer helemaal goed komen
pi_45969344
Wel weer een kutweekend
Patat Friet
pi_45969360
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef AminBen het volgende:
Wel, de verdediging mist veel scherpte en is uit vorm.
Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.

7 doelpunten in 3 wedstrijden is gewoon kut, zeker als er 2 door een eerste divisie club worden gemaakt. Onze verdediging is gewoon niet zo goed als we graag denken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45969400
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat gaat weer helemaal goed komen
Misschien wel, maar dit soort zinnetjes zie al 3 wedstrijden op rij voorbij komen. Dat is toch wel een teken dat het helemaal mis zit bij PSV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45969401
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.

7 doelpunten in 3 wedstrijden is gewoon kut, zeker als er 2 door een eerste divisie club worden gemaakt. Onze verdediging is gewoon niet zo goed als we graag denken.
die is wel goed maar ze spelen de laatste weken niet goed, dat is het verschil
pi_45970615
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld van wishful thinking.
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...

Tegen Sparta en Heracles hebben we nu iig de mogelijkheid om in vorm te komen. Normaal gesproken moet een PSV uit vorm hier ook nog van kunnen winnen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_45970640
Alex en Gomez kunnen niet blijven plakken en dichten.. houdt een keer op.
pi_45970948
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Tegen Sparta en Heracles hebben we nu iig de mogelijkheid om in vorm te komen. Normaal gesproken moet een PSV uit vorm hier ook nog van kunnen winnen.
ja, hopelijk kunnen ze daar weer een beetje vertrouwen op doen.

een gevleugelde uitspraak van de commentator van ajax-feyenoord (naam ff kwijt) wil ik jullie trouwens niet onthouden:
quote:
"Van Egmond heeft gelukkig de sisser meegenomen.... want daar loopt 't mee af"
  zondag 4 februari 2007 @ 14:32:02 #103
164283 Luco
Buongiorno!
pi_45971002
En het is weer spannend!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_45971091
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Klopt, maar ik reken me niet meer op voorhand rijk. Tuurlijk houd je rekening met puntverlies tegen Roda en AZ maar dat we ze allebei zouden verliezen kon ik me eigenlijk niet voorstellen.
pi_45971642
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_45972140
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt, maar ik reken me niet meer op voorhand rijk. Tuurlijk houd je rekening met puntverlies tegen Roda en AZ maar dat we ze allebei zouden verliezen kon ik me eigenlijk niet voorstellen.
tegenstander weten nu ook dat er wat te halen valt bij PSV.. die mentale opsteker moet je ook niet vergeten.
  Redactie Frontpage zondag 4 februari 2007 @ 15:39:33 #107
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_45973294
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 23:45 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat we dat worden, maar de hoop komt toch een beetje terug

En ik geloof dat Ajax een paar jaar geleden ook flink voorliep, maar dat PSV nog ernstig dicht in de buurt kwam

Hoop doet leven
Klopt, toen werd Ajax kampioen bij NEC. Maar andersom was er ook nog seizoen 2002/2003 toen we ook een dikke voorsprong hadden na de winterstop en uiteindelijk door de salonremise in Grunn met 1 punt voorsprong kampioen werden

Heb de wedstrijd zelf niet kunnen zien helaas, maar gezien wat wedstrijdverslagen die ik gelezen heb speelde PSV niet eens zo beroerd? Als ze nog zo speelden als vorige week tegen Roda dan had ik me zorgen gemaakt...
pi_45974573
Ze speelden niet slecht nee, maar laten we alsjeblieft niet in de hosannastemming raken omdat PSV gedwongen door de stand eens vol op de aanval ging spelen....
pi_45976171
Ronald was wel erg gedecideerd in zijn uitspraken gisteren. Dat kan ook duiden op een lichte angst, al vond ik PSV op basis van de samenvatting gisteren eigenlijk de betere ploeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45976221
Waar is PyTH nu met z'n arrogante bek dan? .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45978531
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:03 schreef Panick het volgende:
Waar is PyTH nu met z'n arrogante bek dan? .
Ja dat vraag ik me ook af.
Houd van een lijntje.
  zondag 4 februari 2007 @ 18:09:25 #112
11102 knep
Mountainfreak
pi_45978669
pi_45979329
Ook weer typisch, als AZ en Ajax punten verspelen, weet PSV.nl niet hoe snel ze moeten berichten dat PSV is uitgelopen. Maar als het andersom is zie je er niets over
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45979389
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Ronald was wel erg gedecideerd in zijn uitspraken gisteren. Dat kan ook duiden op een lichte angst, al vond ik PSV op basis van de samenvatting gisteren eigenlijk de betere ploeg.
PSV was ook iets beter dan AZ een 2-2 was meer terecht geweest. AZ was vooral de eerste helft niet bij machte... de tweede helft heeft het de zwakheid in de defensie en middenveld blootgelegd bij PSV .

Bij PSV zat er ook niet iets in van en nu komt die ene steekpass of zo.. want de 2-2 was wederom een fout van AZ . AZ maakte het zichzelf constant lastig door voetballend uit te willen verdedigen en de zwakke Sinou telkens te vragen voor een peer naar voren terwijl sommige verdedigers zelf beter die pee rkonden geven.. verder zwak handelen van AZ kant af.. balsnelheid veel te laag door dat spelers met de bal gingen lopen of niet wisten wie ze aan moesten spelen.
pi_45979497
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

PSV was ook iets beter dan AZ een 2-2 was meer terecht geweest.
Ach, AZ scoort gewoon 3 eerlijke doelpunten, dan moet je niet miepen over "terecht" imo.
pi_45979583
You win some, you lose some. Tegen Ajax kregen jullie iets meer dan er verdiend was, nu iets minder.
Maar ik geloof niet dat dit nog weggegeven wordt. Het is niet dat Ajax nu opeens alles zal winnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45979622
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, AZ scoort gewoon 3 eerlijke doelpunten, dan moet je niet miepen over "terecht" imo.
Ja uiteindelijk scoort AZ er 1 meer maar ik heb het over het wedstrijdbeeld. Na de 1-0 kreeg PSV een opgelgde kans voor 2-0 niet te missen die kopbal.. als die gewoon ingekopt wordt is het over en uit met AZ en de pret hoor. Bij AZ zat er geen voetbal in..p as in de tweede helft met die 2 wissels kwam er weer leven in. Je zat eigenlijk op de 3-2 van PSV te wachten en toen viel de 2-3 gelukking aan de andere kant.
  zondag 4 februari 2007 @ 19:06:33 #118
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_45980898
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Suijk het volgende:
You win some, you lose some. Tegen Ajax kregen jullie iets meer dan er verdiend was, nu iets minder.
Maar ik geloof niet dat dit nog weggegeven wordt. Het is niet dat Ajax nu opeens alles zal winnen.
Ach idd PSV heeft gewoon pech gehad.. nou ja vooruit dat kan gebeuren.. het blijft tenslotte voetbal
Beetje jammer dat het 2x achter elkaar gebeurd.. misschien dat ze nu goed wakker zijn geschud als we tegen Arsenaal moeten spelen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_45980949
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ach idd PSV heeft gewoon pech gehad.. nou ja vooruit dat kan gebeuren.. het blijft tenslotte voetbal
Beetje jammer dat het 2x achter elkaar gebeurd.. misschien dat ze nu goed wakker zijn geschud als we tegen Arsenaal moeten spelen.
eerst maar eens van Sparta winnen
  zondag 4 februari 2007 @ 19:08:27 #120
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_45980966
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:

[..]

eerst maar eens van Sparta winnen
Sparta, altijd lastig
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')