Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef AminBen het volgende:
Wel, de verdediging mist veel scherpte en is uit vorm.![]()
Misschien wel, maar dit soort zinnetjes zie al 3 wedstrijden op rij voorbij komen. Dat is toch wel een teken dat het helemaal mis zit bij PSV.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat gaat weer helemaal goed komen
die is wel goed maar ze spelen de laatste weken niet goed, dat is het verschilquote:Op zondag 4 februari 2007 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.
7 doelpunten in 3 wedstrijden is gewoon kut, zeker als er 2 door een eerste divisie club worden gemaakt. Onze verdediging is gewoon niet zo goed als we graag denken.
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van wishful thinking.
ja, hopelijk kunnen ze daar weer een beetje vertrouwen op doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...
Tegen Sparta en Heracles hebben we nu iig de mogelijkheid om in vorm te komen. Normaal gesproken moet een PSV uit vorm hier ook nog van kunnen winnen.
quote:"Van Egmond heeft gelukkig de sisser meegenomen.... want daar loopt 't mee af"
Klopt, maar ik reken me niet meer op voorhand rijk. Tuurlijk houd je rekening met puntverlies tegen Roda en AZ maar dat we ze allebei zouden verliezen kon ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...
Tegen Sparta en Heracles hebben we nu iig de mogelijkheid om in vorm te komen. Normaal gesproken moet een PSV uit vorm hier ook nog van kunnen winnen.
tegenstander weten nu ook dat er wat te halen valt bij PSV.. die mentale opsteker moet je ook niet vergeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reken me niet meer op voorhand rijk. Tuurlijk houd je rekening met puntverlies tegen Roda en AZ maar dat we ze allebei zouden verliezen kon ik me eigenlijk niet voorstellen.
Klopt, toen werd Ajax kampioen bij NEC. Maar andersom was er ook nog seizoen 2002/2003 toen we ook een dikke voorsprong hadden na de winterstop en uiteindelijk door de salonremise in Grunn met 1 punt voorsprong kampioen werdenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat we dat worden, maar de hoop komt toch een beetje terug
En ik geloof dat Ajax een paar jaar geleden ook flink voorliep, maar dat PSV nog ernstig dicht in de buurt kwam
Hoop doet leven
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:03 schreef Panick het volgende:
Waar is PyTH nu met z'n arrogante bek dan?.
PSV was ook iets beter dan AZ een 2-2 was meer terecht geweest. AZ was vooral de eerste helft niet bij machte... de tweede helft heeft het de zwakheid in de defensie en middenveld blootgelegd bij PSV .quote:Op zondag 4 februari 2007 17:02 schreef methodmich het volgende:
Ronald was wel erg gedecideerd in zijn uitspraken gisteren. Dat kan ook duiden op een lichte angst, al vond ik PSV op basis van de samenvatting gisteren eigenlijk de betere ploeg.
Ach, AZ scoort gewoon 3 eerlijke doelpunten, dan moet je niet miepen over "terecht" imo.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV was ook iets beter dan AZ een 2-2 was meer terecht geweest.
Ja uiteindelijk scoort AZ er 1 meer maar ik heb het over het wedstrijdbeeld. Na de 1-0 kreeg PSV een opgelgde kans voor 2-0 niet te missen die kopbal.. als die gewoon ingekopt wordt is het over en uit met AZ en de pret hoor. Bij AZ zat er geen voetbal in..p as in de tweede helft met die 2 wissels kwam er weer leven in. Je zat eigenlijk op de 3-2 van PSV te wachten en toen viel de 2-3 gelukking aan de andere kant.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, AZ scoort gewoon 3 eerlijke doelpunten, dan moet je niet miepen over "terecht" imo.
Ach idd PSV heeft gewoon pech gehad.. nou ja vooruit dat kan gebeuren.. het blijft tenslotte voetbalquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Suijk het volgende:
You win some, you lose some. Tegen Ajax kregen jullie iets meer dan er verdiend was, nu iets minder.
Maar ik geloof niet dat dit nog weggegeven wordt. Het is niet dat Ajax nu opeens alles zal winnen.
eerst maar eens van Sparta winnenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach idd PSV heeft gewoon pech gehad.. nou ja vooruit dat kan gebeuren.. het blijft tenslotte voetbal
Beetje jammer dat het 2x achter elkaar gebeurd.. misschien dat ze nu goed wakker zijn geschud als we tegen Arsenaal moeten spelen.
Sparta, altijd lastigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eerst maar eens van Sparta winnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |