Waar dan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Wat een gebagger hier. T_L_K, je had PSV en Ajax om moeten draaien in je zin.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb m'n reply aangepast
En die arrogantie is al een tijdje ver weg bij ons hoor. Elke keer roepen dat we wel ff zouden winnen om daarna op je bek te gaan is minder leuk aan het worden
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:43 schreef dndiek het volgende:
Is dit het PSV-topic?
schijnt het momenteel vaker niet dan wel te zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 11:43 schreef dndiek het volgende:
Is dit het PSV-topic?
AZ voetbalde gewoon nog leuk mee hoor. Als je zoveel corners weg geeft als PSV gisteren moet je niet miepen als ze dan scoren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Net terug.. wat een k*nkerzooide 2-3 hing echt niet meer in de lucht...
Sinouh
Mooi voorbeeld van wishful thinking. Dit soort teksten hoorde ik ook voor Roda en AZ, toch hebben we allebei die wedstrijden verloren.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:46 schreef Neoktheone het volgende:
Ach, het komt allemaal wel weer goed.
Aan het einde van de rit staan wij gewoon weer te feesten op het stadhuisplein met de schaal
Dat ze elkaar maar afmakenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Ze zijn alweer lekker aan het rellen in Amsterdam trouwens
Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef AminBen het volgende:
Wel, de verdediging mist veel scherpte en is uit vorm.![]()
Misschien wel, maar dit soort zinnetjes zie al 3 wedstrijden op rij voorbij komen. Dat is toch wel een teken dat het helemaal mis zit bij PSV.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat gaat weer helemaal goed komen
die is wel goed maar ze spelen de laatste weken niet goed, dat is het verschilquote:Op zondag 4 februari 2007 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.
7 doelpunten in 3 wedstrijden is gewoon kut, zeker als er 2 door een eerste divisie club worden gemaakt. Onze verdediging is gewoon niet zo goed als we graag denken.
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van wishful thinking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |