Ik dacht dat jullie het vergeten waren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:59 schreef Leso_Varen het volgende:
Ook echt twee Ajacieden die de topics openen! Op exact het zelfde moment
Ik vind AIssati tien keer beter dan Mendez en Culina bij elkaar, maar het kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef Suijk het volgende:
Had Aissati niet van waarde geweest vandaag?
Klopt. Maar eigenlijk is het natuurlijk AZ en Ajax (Feyenoord ook nog wel) tegen PSV, want 2e, 3e of 4e boeit niet. 1e of 2e wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef Leso_Varen het volgende:
Waarom komen al die Ajacieden trouwens zo blij zijn dat wij hebben verloren. AZ heeft gewonnen en staat samen met PSV nu boven Ajax. Als Feyenoord aardig is, staat Ajax gewoon op acht punten hoor.
[/wishfull thinking]
Eerste thuisverlies in 2 jaar, niet piepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:03 schreef mcyodogg het volgende:
Tsja, mag ook niet, maar als thuis-zeges nu niet eens meer zeker zijn...
ja zag het er net er boven staanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Sparta uit
nee idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Net terug.. wat een k*nkerzooide 2-3 hing echt niet meer in de lucht...
Sinouh
Onder voorbehoud dat Ajax morgen wint.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:07 schreef Radegast het volgende:
Ach, nu komt er toch een eitjesprogramma aan in de competitie. Pas op 18 maart PSV-Ajax toch?
Exact wat ik me net afvroeg. Waar ligt dat toch aan? We zijn niks kwijtgeraakt achterin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:05 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom halen we voor de winterstop bijna het 0-record van die Ajax-keeper uit het jaar nul uit de boeken en hebben we nu de laatste 4 wedstrijden 8 doelpunten tegen?!
Ik heb het idee dat Gomes minder pakt dan hij zou kunnen en ook Alex maakt wat meer slippertjes dan 'm lief is. Vormverlies dusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Exact wat ik me net afvroeg. Waar ligt dat toch aan? We zijn niks kwijtgeraakt achterin.
De 1-2 was een grote blunder. (indraaiende corner)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik heb het idee dat Gomes minder pakt dan hij zou kunnen
Nogalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Gomes minder pakt dan hij zou kunnen en ook Alex maakt wat meer slippertjes dan 'm lief is. Vormverlies dus![]()
Mij niet gezien ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wekenlang komen de PSV supporters zieken in het Ajax topic, en nu verliest PSV twee keer dus is er een beetje geziek in het PSV topic en ze gaan huilen
Maar goed 6 van de 11 punten voorsprong kan PSV morgen zo maar eens kwijt zijn
* MrDoegewoon Juicht zeker niet te vroeg
Ik denk vooral dat Cocu die bal gewoon moet wegrossen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De 1-2 was een grote blunder. (indraaiende corner)
Jawel maar ik ga er niets eens meer op in,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij niet gezien ?
Wie dan wel ?
Heb je vast geen antwoord op.
Wat mij betreft zit PSV wel een beetje in een dipje. Maar het slechte spel van de laatste wedstrijden hebben ze vandaag wel verbeterd. PSV had eigenlijk gewoon moeten winnen. Maar 2 doelpunten tegen door fouten van de verdediging. De 1-1 had Alex niet in de voeten van Demebele moeten tikken en de 1-2 had Cocu gewoon weg moeten koppen. De 2-3 kan je niks aan doen, zo'n bal vliegt er gewoon wel eens in. Helaas dat PSV geen penalty kreeg, want dat was duidelijk hands..... En dan loopt het natuurlijk weer helemaal anders. Maarja, als als. Ach ja, we lopen, mocht Ajax morgen winnen, nog steeds 5 punten voor. Gezien het spel van vandaag gaat het weer wat beter lopen en dan moet het toch goed komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk voor AZ, knappe doelpunten. Maar om nou te zeggen dat PSV in een dip zit, nee. Een heel kleintje dan.
ik ook met dat arrogante amsterdamse gezeikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawel maar ik ga er niets eens meer op in,
heb het wel een beetje gehad met dat hypocriete gezeik van uit Eindhoven
Heb m'n reply aangepastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook met dat arrogante amsterdamse gezeik![]()
Je bedoelt niet dat shirt van "klimaatsverandering ... met de winter kampioen"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook met dat arrogante amsterdamse gezeik![]()
Ajax was beter tegen PSV in Amsterdam, het gaat helaas om de goals...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef RijstNatie het volgende:
AZ maakte 2 gelukkig doelpunten, PSV had de meeste en beste kansen !!
PSV Eindhoven
Het gaat niet om het voetbal maar om de puntenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef RijstNatie het volgende:
AZ maakte 2 gelukkig doelpunten, PSV had de meeste en beste kansen !!
PSV Eindhoven
De vaste trol kern ( als PSV verliest ) was weer eens te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jawel maar ik ga er niets eens meer op in,
Mag ik je eens gelijk gevenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het gaat niet om het voetbal maar om de punten![]()
nee ff kampioen worden als je ook nog eens 8 punten achter de koploper staat..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb m'n reply aangepast
En die arrogantie is al een tijdje ver weg bij ons hoor. Elke keer roepen dat we wel ff zouden winnen om daarna op je bek te gaan is minder leuk aan het worden
die humor kun je er toch wel in zien hopelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt niet dat shirt van "klimaatsverandering ... met de winter kampioen".
Die Zuid-Amerikanen hebben het gewoon koud bij stilstaande fases. Oostenwind ofzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Exact wat ik me net afvroeg. Waar ligt dat toch aan? We zijn niks kwijtgeraakt achterin.
Gelukkig komt de Lente er langzaam aanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die Zuid-Amerikanen hebben het gewoon koud bij stilstaande fases. Oostenwind ofzo.
Neuh, maar ik wilde jullie even quoten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mag ik je eens gelijk geven
Maar dit meen je vast niet als Ajacied en voetbal moet mooi zijn instelling ?
Jongen als er een veel liep te kutten in Ajax topics dan was het o.a. jij wel, en dat bedoel ik nou met dat hypocriete gezeik uit Eindhoven...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De vaste trol kern ( als PSV verliest ) was weer eens te zien.
Maar als je geen namen ofzo hebt dan stelt het vast niets voor
Ik zeg nergens dat we dat worden, maar de hoop komt toch een beetje terugquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee ff kampioen worden als je ook nog eens 8 punten achter de koploper staat..![]()
Ik heb de afgelopen jaren misschien 5 post gedaan ofzo over een aankoopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen als er een veel liep te kutten in Ajax topics dan was het o.a. jij wel, en dat bedoel ik nou met dat hypocriete gezeik uit Eindhoven...
Jammerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wilde jullie even quoten.
Zie postgeschiedenis zegt ie, terwijl als je dat echt doet dat daaruit zal blijken dat jij de dikste PSV-zuipnap ever bent, ook betreft aankopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren misschien 5 post gedaan ofzo over een aankoopzie postgeschiedenis
Kluivert is nog steeds geen held maar wel 1 van de weinige PSV spitsen
Dan liep je te kutten in de live verslagen topics... Je had iig vaak zat gezeik met mij en andere Ajacieden..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren misschien 5 post gedaan ofzo over een aankoopzie postgeschiedenis
Ik durf te wedden dat jij vaker in je Ajax topic hebt gepost dan dat ik dat heb gedaan in een PSV topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie postgeschiedenis zegt ie, terwijl als je dat echt doet dat daaruit zal blijken dat jij de dikste PSV-zuipnap ever bent, ook betreft aankopen.
Hij is dan ook voor Ajaxquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij vaker in je Ajax topic hebt gepost dan dat ik dat heb gedaan in een PSV topic.
In live verslagen topic gaf ik meestal een antwoord op een Ajacied en dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan liep je te kutten in de live verslagen topics... Je had iig vaak zat gezeik met mij en andere Ajacieden..
En ga niet lopen janken dat aan ons lag, want met PH, Rubber, Appelsientje en zelfs Cultheld kan men wel normaal doen..
.......... Joh.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij vaker in je Ajax topic hebt gepost dan dat ik dat heb gedaan in een PSV topic.
Je kan goed merken dat je wel eens gewerkt hebt voor WWC, ook van die gasten die goed zijn in woorden omdraaien en extra moeilijk doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In live verslagen topic gaf ik meestal een antwoord op een Ajacied en dat is een ander verhaal.
IK geef een mening in een topic en dan ben ik een zuignap.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
.......... Joh.
Wat ben jij dóm zeg.
Brabander zeker?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus is hij dan een ajax-zuignap ?
Geen discussie mogelijk hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je kan goed merken dat je wel eens gewerkt hebt voor WWC, ook van die gasten die goed zijn in woorden omdraaien en extra moeilijk doen
Ow jawel hoor..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen discussie mogelijk he
Stil nouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Wat een gebagger hier. T_L_K, je had PSV en Ajax om moeten draaien in je zin.
Waar dan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:56 schreef Radegast het volgende:
Wat een gebagger hier. T_L_K, je had PSV en Ajax om moeten draaien in je zin.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb m'n reply aangepast
En die arrogantie is al een tijdje ver weg bij ons hoor. Elke keer roepen dat we wel ff zouden winnen om daarna op je bek te gaan is minder leuk aan het worden
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:43 schreef dndiek het volgende:
Is dit het PSV-topic?
schijnt het momenteel vaker niet dan wel te zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 11:43 schreef dndiek het volgende:
Is dit het PSV-topic?
AZ voetbalde gewoon nog leuk mee hoor. Als je zoveel corners weg geeft als PSV gisteren moet je niet miepen als ze dan scoren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Net terug.. wat een k*nkerzooide 2-3 hing echt niet meer in de lucht...
Sinouh
Mooi voorbeeld van wishful thinking. Dit soort teksten hoorde ik ook voor Roda en AZ, toch hebben we allebei die wedstrijden verloren.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:46 schreef Neoktheone het volgende:
Ach, het komt allemaal wel weer goed.
Aan het einde van de rit staan wij gewoon weer te feesten op het stadhuisplein met de schaal
Dat ze elkaar maar afmakenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:15 schreef LuNaTiC het volgende:
Ze zijn alweer lekker aan het rellen in Amsterdam trouwens
Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef AminBen het volgende:
Wel, de verdediging mist veel scherpte en is uit vorm.![]()
Misschien wel, maar dit soort zinnetjes zie al 3 wedstrijden op rij voorbij komen. Dat is toch wel een teken dat het helemaal mis zit bij PSV.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat gaat weer helemaal goed komen
die is wel goed maar ze spelen de laatste weken niet goed, dat is het verschilquote:Op zondag 4 februari 2007 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alex viel me tegen, en dat is niet de eerste keer dit seizoen. Da Costa heb ik altijd al onrustig gevonden, Salcido werd een paar keer helemaal gedold, Alcides had een goede invalbeurt.
7 doelpunten in 3 wedstrijden is gewoon kut, zeker als er 2 door een eerste divisie club worden gemaakt. Onze verdediging is gewoon niet zo goed als we graag denken.
Klopt, probeer me alleen maar moed in te praten...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van wishful thinking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |